Auteur Topic: [kandidaat NL] Linda  (gelezen 153908 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #40 Gepost op: 5-09-2006, 16:25:12 »
ik denk dat elk voorwerp wel een speciale betekenis heeft voor iemand hoor...ik ben ook verknocht aan mijn MP3 speler wanneer ik de stadsbus in stap. maar ik zou toch iets anders mee nemen naar een expeditie dan een mp3 speler.... blijkbaar heeft Linda ook een speciale band met haar mp3 speler...niks mis mee hoor, maar mensen hebben nu eenmaal een andere mening, maar goed ook anders zou het vreselijk saai worden ;)


Enne natuurlijk snap jij haar keuze, want blijkbaar ken je haar vrij goed en kan ze bij jou een potje breken. De forummers, die hier komen, moeten Linda nog leren kennen, en bij de een zal ze beter in de smaak vallen dan bij de ander... Maar daar is niets mis mee zolang daar maar op een leuke manier over gediscussieerd kan worden :) ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #41 Gepost op: 5-09-2006, 16:42:31 »
Naar aanleiding van de eerste echte aflevering is Linda echt mijn favoriet bij de vrouwen. Gewoon een vlotte meid, en ze lijkt me ook sympathiek.  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline sanniej

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #42 Gepost op: 5-09-2006, 16:47:13 »
en jullie weten natuurlijk alles over overleven en over het programma....vandaar al die commentaar over een mp3-speler haha..
Achjah lin neem lekker mee wat jij wil toch ;)

Ik weet in ieder geval dat niet zomaar iedereen dit je na zou doen, ben supertrots op je! en blij dat je weer terug bent...Nu lekker elke maandag met ze alle kijken :)

Xxx

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #43 Gepost op: 5-09-2006, 17:40:16 »
Komt nu de hele vriendenclub van Linda langs in dit topic?  :o
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #44 Gepost op: 5-09-2006, 17:54:51 »
en jullie weten natuurlijk alles over overleven en over het programma....vandaar al die commentaar over een mp3-speler haha..
Achjah lin neem lekker mee wat jij wil toch ;)

Ik weet in ieder geval dat niet zomaar iedereen dit je na zou doen, ben supertrots op je! en blij dat je weer terug bent...Nu lekker elke maandag met ze alle kijken :)

Xxx
Ze mag meenemen wat ze wil, maar dan is nog steeds dom..

Offline MissC

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #45 Gepost op: 5-09-2006, 18:34:31 »
Weet je wat dom is?
Dat we het hier nog over hebben!
er zijn ook wel andere dingen dan een mp3 speler!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #46 Gepost op: 5-09-2006, 18:39:03 »
Kandidaten moeten zelf weten wat hun meenemen dat is hun keuze en ik vind dat iedereen dat moet respecteren.

Ik vind Linda wel een Toppertje, hoop dat ze ver mag komen,en dat is mijn mening. :)

Offline Tengku

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #47 Gepost op: 5-09-2006, 22:50:11 »
Lieve mensen,

Wat een discussie allemaal.
Blijven jullie wel een beetje lief voor elkaar?  ::jaja::



Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #48 Gepost op: 5-09-2006, 22:55:42 »
Weet je wat dom is?
Dat we het hier nog over hebben!
er zijn ook wel andere dingen dan een mp3 speler!!

Inderdaad! En iets van die andere dingen had ze beter mee kunnen nemen!

Offline poppetje15

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #49 Gepost op: 6-09-2006, 07:18:25 »
poeh poeh lekker door gaan over die mp3 speler..wil jullie weleens in zon programma zien en neem dan vooral niet zon domme mp3 speler mee hoor,maar een slim handboek omtrent survivallen etc.jullie denken gewoon beetje zwart wit.maar als je denkt dan zoveel dagen op een eilenad te kunnen vertoefen, GPOGO super hoor..het is gewoon iets heel persoonlijks punt uit!ga lekker praten over hoe cool lin wel niet is,haha
en jullie vinden linda misschien niet zo boeiend,IKKE lekker wel!!!!!bedoel wat een opmerking over die belgen zeg!!!was wel grappig gezicht dat die mannen allemaal met hun koffers gingen slepen haha
nou toedeloe allemaal

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #50 Gepost op: 6-09-2006, 14:51:16 »
@de drie vriendinnetjes:
leuk voor jullie dat jullie linda persoonlijk kennen en het lijkt me dan ook een heel aparte ervaring om haar verhalen te horen en te haar te volgen op tv.
echter: niet gaan doen alsof je er zelf bij was en veel meer (levens)ervaring hebt dan de andere forummers: 
Citaat
sommige mensen denken niet verder na over wat iets kan betekenen voor iemand. maar goed die zullen wel niks meegemaakt hebben
zet je beide voetjes op de grond; jullie hebben de expeditie óók niet meegemaakt. dat je bevriend bent met een deelnemer is geen verdienste en maakt je níet belangrijker dan de rest van de forummers.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #51 Gepost op: 6-09-2006, 22:08:28 »
Ik vind eigenlijk wel dat de vriendinnen van Linda hier gelijk hebben als ze zeggen dat we het ook wel over wat anders kunnen hebben dan die mp3-speler...
Over hoe Linda in aflevering 1 overkwam bijvoorbeeld... Er valt weinig meer over die mp3-speler meer te vertellen en het is zo jammer om daar de hele tijd bij stil te blijven staan.  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #52 Gepost op: 7-09-2006, 06:25:25 »
Daar heb je ook gelijk in hoor KD...dus nu maar hopen dat de volgende aflevering iets oplevert waarover we kunnen discussieren, zodat er ook over iets anders gesproken kan worden ;)

...en voordat een aantal van jullie doordraait...nee ik bedoel er niet mee dat Linda er de volgende aflevering uit moet gaan hoor....
« Laatst bewerkt op: 7-09-2006, 06:28:45 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ellen_x

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #53 Gepost op: 7-09-2006, 12:26:04 »
We hebben nooit gezegt dat we belangrijker zijn dan andere hier in het forum..
En wij weten ook niet hoe het is om op dat eiland te zitten en beweren we ook helemaal niet..
Ik vind alleen dat achter sommige dingen een persoonlijke speciale reden achter kan zitten en vind dat mensen daar te snel over oordelen zonder te weten wat er achter zit..
En ik had hetzelfde gereageerd als ik haar niet kon..
En idd verder moeten we het maar gewoon hebben over linda en niet dr mp3
Xxje voor me toppertje

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #54 Gepost op: 7-09-2006, 14:35:25 »
Meen me te herinneren dat mitch of een andere vrouw uit 2004 een WALKMAN had meegenomen. Dus ook expeditie robinson gaat met zijn tijd mee. En als de batterijen op zijn kun je de dopjes gebruiken om dat gitaar gejengel niet meer te hoeven horen.

By the way als mama/vriendinnen nu al commentaar hebben.... ::rofl::
belooft wat voor de toekomst want ja er wordt kritiek gegeven op vele dingen maar is nooit bedoeld om iemand bewust te kwetsen ::jaja::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #55 Gepost op: 7-09-2006, 18:14:37 »
zucht... het hele netwerk is weer aanwezig?
jullie zijn ook niet bepaald ontopic trouwens, dus voordat je anderen beschuldigd..
'ik hou van je je bent geweldig' is ook niet echt opbouwend voor een gesprek.

en bij deze waarschuw ik jullie [misschien dubbel] dat er in topics als deze over de kandidaten gesproken wordt en dat dat niet allemaal positief is.
jullie zullen oud en wijs genoeg zijn om zelf te beslissen om dit topic te volgen of niet.

Offline expo

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #56 Gepost op: 7-09-2006, 20:05:40 »
Nou ik kan me voorstellen dat je iets meeneemt om je te vermaken (voetbal) of iets waarmee je je populair kan maken (gitaar)

Als je een voetbal, gitaar of JAWEL een MP3-speler mee zou moeten nemen om je populair te maken of te vermaken bij EXPEDITIE ROBINSON zegt dat MIJNS INZIENS erg veel over je persoonlijkheid. Als je zo'n sterke persoonlijkheid bent ben je oa die 3 bovengenoemde dingen ècht niet nodig.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #57 Gepost op: 7-09-2006, 20:19:08 »
Als je een voetbal, gitaar of JAWEL een MP3-speler mee zou moeten nemen om je populair te maken of te vermaken bij EXPEDITIE ROBINSON zegt dat MIJNS INZIENS erg veel over je persoonlijkheid. Als je zo'n sterke persoonlijkheid bent ben je oa die 3 bovengenoemde dingen ècht niet nodig.
Ook een sterke persoonlijkheid kan zich het leplazarus vervelen hoor...

Offline expo

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #58 Gepost op: 7-09-2006, 20:39:03 »
Ook een sterke persoonlijkheid kan zich het leplazarus vervelen hoor...

Hoe kun je je nu het leplazarus vervelen bij ER, er is altijd wel wat te doen, de vis springt je daar ècht niet gaar op je bord, daar zul je zelf wat aan moeten doen, tot VERVELENS aan toe.

Jij denkt Linda ook goed te kennen?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #59 Gepost op: 7-09-2006, 20:47:39 »
Hoe kun je je nu het leplazarus vervelen bij ER, er is altijd wel wat te doen, de vis springt je daar ècht niet gaar op je bord, daar zul je zelf wat aan moeten doen, tot VERVELENS aan toe.

Jij denkt Linda ook goed te kennen?
Nee hoezo  ???