Auteur Topic: [kandidaat NL] Linda  (gelezen 153845 keer)

Offline expo

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #60 Gepost op: 7-09-2006, 20:50:04 »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #61 Gepost op: 7-09-2006, 20:53:23 »
::oink::
Wat zit je nou te doen allemaal? ???

Offline expo

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #62 Gepost op: 7-09-2006, 20:58:58 »
Wat zit je nou te doen allemaal? ???

Ik zit op een stoel

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #63 Gepost op: 7-09-2006, 20:59:35 »
Ome koekoe zal eens iets zeggen  ::jaja::
Ook al heb ik geen ervaring met ER,toch vind ik dat de mp3 speler van Linda een van de belangrijkste zaken is die ze op het eiland hebben.Een visnet,duikersbril,jagersmes of weet ik veel wat nog allemaal,het zijn natuurlijk ook broodnodige zaken.
Ik ben soldaat geweest in Duitsland,toen we een week op maneuvers waren in het hol van pluto,hadden we alles bij wat we nodig hadden om te overleven,terwijl het meer dan 10 graden vroor. 2 van mijn makkers hadden een (toen nog walkman bij zich,met cassetjes)maar 's avonds in ons met ijs bedekt tentje,waren we blij dat we ff naar wat muziek konden luisteren. Dat was een enorme opsteker voor de groepsgeest,Al waren de batterijen vlug op  :-\\
Ik begrijp dus niet waarom er zo gezeiktmoeilijk gedaan wordt over een simpele mp3 speler  ??? ???

Offline expo

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #64 Gepost op: 7-09-2006, 21:00:04 »
Ik zit op een stoel

En nu ga ik weg, want dit heeft niks meer met linda te maken

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #65 Gepost op: 7-09-2006, 21:01:34 »
Right.
First you go backwards, but then forwards again

Offline expo

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #66 Gepost op: 7-09-2006, 21:07:58 »
Ome koekoe zal eens iets zeggen  ::jaja::
Ook al heb ik geen ervaring met ER,toch vind ik dat de mp3 speler van Linda een van de belangrijkste zaken is die ze op het eiland hebben.Een visnet,duikersbril,jagersmes of weet ik veel wat nog allemaal,het zijn natuurlijk ook broodnodige zaken.
Ik ben soldaat geweest in Duitsland,toen we een week op maneuvers waren in het hol van pluto,hadden we alles bij wat we nodig hadden om te overleven,terwijl het meer dan 10 graden vroor. 2 van mijn makkers hadden een (toen nog walkman bij zich,met cassetjes)maar 's avonds in ons met ijs bedekt tentje,waren we blij dat we ff naar wat muziek konden luisteren. Dat was een enorme opsteker voor de groepsgeest,Al waren de batterijen vlug op  :-\\
Ik begrijp dus niet waarom er zo gezeiktmoeilijk gedaan wordt over een simpele mp3 speler  ??? ???

ER is niet in HET HOL VAN PLUTO, maar in PANAMA,

Offline expo

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #67 Gepost op: 7-09-2006, 21:12:56 »
Ome koekoe zal eens iets zeggen  ::jaja::
Ook al heb ik geen ervaring met ER,toch vind ik dat de mp3 speler van Linda een van de belangrijkste zaken is die ze op het eiland hebben.Een visnet,duikersbril,jagersmes of weet ik veel wat nog allemaal,het zijn natuurlijk ook broodnodige zaken.
Ik ben soldaat geweest in Duitsland,toen we een week op maneuvers waren in het hol van pluto,hadden we alles bij wat we nodig hadden om te overleven,terwijl het meer dan 10 graden vroor. 2 van mijn makkers hadden een (toen nog walkman bij zich,met cassetjes)maar 's avonds in ons met ijs bedekt tentje,waren we blij dat we ff naar wat muziek konden luisteren. Dat was een enorme opsteker voor de groepsgeest,Al waren de batterijen vlug op  :-\\
Ik begrijp dus niet waarom er zo gezeiktmoeilijk gedaan wordt over een simpele mp3
speler  ??? ???

Ben je Mickey Mouse er ook tegengekomen? In het HOL VAN PLUTO?

Offline expo

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #68 Gepost op: 7-09-2006, 21:14:16 »
Maarre dit gaat weer niet over linda

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #69 Gepost op: 7-09-2006, 21:17:30 »
Expo, je bent echt onwijs vaag...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #70 Gepost op: 7-09-2006, 21:38:01 »
Maarre dit gaat weer niet over linda
bravo,je begrijpt jezelf dan toch  ::ok:: ::ok::
Met "het hol van pluto" bedoelde ik;"in the middle of nowhere",onder extreme weersomstandigheden. Bij hen is het zeer nat,bij mij was het zeer koud. Ach ja,onwetendheid he. Dus Linda,geniet met je kampgenoten van een streepje muziek  ::ok:: (zou er trouwens Heavy Metal op haar mp3 staan ? )

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #71 Gepost op: 8-09-2006, 06:42:27 »
Dus Linda,geniet met je kampgenoten van een streepje muziek  ::ok:: (zou er trouwens Heavy Metal op haar mp3 staan ? )

Koekoe misschien kan Linda zelf (of één van haar vriendinnen), eens toelichten wat voor muziek er op haar mp3 speler staat....we vinden het tenslotte altijd erg leuk als kandidaten posten op het forum ::ok:: ::ok:: ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #72 Gepost op: 8-09-2006, 10:04:52 »
Koekoe misschien kan Linda zelf (of één van haar vriendinnen), eens toelichten wat voor muziek er op haar mp3 speler staat....we vinden het tenslotte altijd erg leuk als kandidaten posten op het forum ::ok:: ::ok:: ::ok::

 ::ok::
Mensen die van muziek houden zijn altijd heel gezellig!
(alleen hoop ik dat er dan geen bonje komt om de muziekkeus ::) )
er was eens......

Offline Jitsie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #73 Gepost op: 8-09-2006, 15:28:54 »
Hallo mensen
Nou iedereen weet inmiddels wel wie Linda is, de jongedame die als persoonlijk item haar mp3-speler meenam. Ik zal even toelichten wat er precies op haar mp3-speler stond. Misschien zullen sommige mensen dan iets beter begrijpen waarom zij deze meenam als persoonlijk item.
Het belangrijkste nummer op Linda haar mp3-speler is het nummer ‘Angels’ van Robbie Williams. Dit nummer heeft voor Linda een hele speciale betekenis omdat het gedraaid werd op de begrafenis van een veel te vroeg overleden vriendin van haar.
Daarnaast stond er muziek van Wolter Kroes op de mp3-speler. Vlak voordat Linda vertrok naar Panama is zij met al haar vriendinnen nog even flink uit haar dak gegaan bij een optreden van Wolter Kroes. Hierna moest zij vrijwel meteen afscheid nemen van iedereen. Wanneer zij de muziek van Wolter hoort, denkt zij aan haar vriendinnen.
Ook muziek van Anouk ontbrak zeker weten niet op de mp3-speler.
Naast alle muziek had Linda voor haar vertrek mensen wat laten inspreken op haar mp3-speler. Dit kon zij dus tijdens expeditie Robinson terugluisteren. Altijd leuk toch, om de stem van je familie en vrienden te horen wanneer je ze een tijd niet kan zien?
 ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 8-09-2006, 15:32:35 door Miss J »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #74 Gepost op: 8-09-2006, 15:37:05 »
Zoiets vermoedde ik al Miss J.. en vind het absoluut een goeie keus om dan een mp3-speler mee te nemen.  ::ok::
er was eens......

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #75 Gepost op: 8-09-2006, 16:27:54 »
mooi en duidelijk uitgelegd ::ok:: ::ok:: ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #76 Gepost op: 8-09-2006, 17:33:16 »
Inderdaad.  ::ok::

Offline expo

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #77 Gepost op: 8-09-2006, 18:06:10 »
Eén ding staat vast, Linda is tot nu toe de grote winnaar dankzij haar MP3-speler; ze heeft namelijk de meeste reactie's gekregen op het forum. VAN HARTE GEFELICITEERD, nu nog ER winnen!!!
Maar pas op OLGA heeft al 69 reactie's, dus posten allemaal!!!!!! ;)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #78 Gepost op: 9-09-2006, 09:17:10 »
dus posten allemaal!!!!!! ;)

Kwaliteit is belangrijk Expo... niet de kwantiteit. Niemand zit te wachten op een berg baggerpost alleen maar om het grootste topic te krijgen hoor!! ::) >:D

ontopic....
Weet je toevallig of ze ook andere keuzes voor een persoonlijk item heeft moeten opgeven?
er was eens......

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #79 Gepost op: 9-09-2006, 17:53:16 »
Om nog maar even op die mp3-speler terug te komen, de kandidaten mogen niet zelf bepalen wat hun persoonlijk item is, nouja niet helemaal, het moet namelijk wel een beetje bij hun "karakter" passen, want waarom denk je dat Saron een boek en pen mee heeft?? Dat heeft ze ook bij zich op d'r werk. De kandidaten zijn niets meer dan acteurs hoor, alleen weten ze dit zelf niet helemaal.
http://robinson2002.50megs.com/nl/artikelen/humo_jakobien.html
rechts van de foto, tweede kolom even lezen ;)