Auteur Topic: [kandidaat NL] Linda  (gelezen 156288 keer)

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #180 Gepost op: 20-10-2006, 14:40:46 »
tja clown ik begrijp goed wat je hiermee bedoelt; de dame in kwestie was op de topic van saron helemaal niet zo correct vond het heel erg om te lezen hoe iemand om zijn uiterlijk wordt afgemaakt door iemand op het forum en sinds saron lekker mee post heb ik degene niet meer daar zien posten helaas helaas

maar ff over linda want dit is tenslotte haar topic; hoop voor haar dat ik nog iets daadkrachtigs van haar ga zien want anders geef ik de hoop voor haar op   ::hypocriet::
nou esthy,je word bedankt.ik heb maar gauw ff op sarons topic gepost.ik heb daar niet meer gepost omdat ze er niet meer inzit.enneh,als je goed leest heb ik haar niet op haar uiterlijk afgemaakt op het forum!en bij alles wat ik over saron schreef heb ik gezet dat ze zo op mij overkwam.dat mijn mening over de kandidaten met regelmaat verschillen geef ik toe,maar wie heeft dat niet?en het is echt nioet zo dat ik nu ineens niet meer op sarons topic durf te posten ofzo.ik zie gewoon niet in waarom ik daar nog moet posten.ik post liever bij de mensen die er nog in zitten.mag dat? ::pinokkio::

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #181 Gepost op: 20-10-2006, 14:56:57 »
Wat een heerlijk zinnige discussie zeg !!!  ::rofl::

Iedereen maakt zich veel te druk over wat we allemaal van elkaar vinden. Terwijl niemand elkaar echt kent!! Natuurlijk heb je vooroordelen en die mag je ook uitspreken, maar dan kan je natuurlijk ook een reactie verwachten. Als iemand mij niet mag zou ik ook graag willen weten waarom niet..!

Hou het vooral gezellig hier ( forum ) en veel plezier met kijken weer maandag !!

 ::zwaai::

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #182 Gepost op: 20-10-2006, 16:13:32 »
Wat een heerlijk zinnige discussie zeg !!!  ::rofl::

Iedereen maakt zich veel te druk over wat we allemaal van elkaar vinden. Terwijl niemand elkaar echt kent!! Natuurlijk heb je vooroordelen en die mag je ook uitspreken, maar dan kan je natuurlijk ook een reactie verwachten. Als iemand mij niet mag zou ik ook graag willen weten waarom niet..!

Hou het vooral gezellig hier ( forum ) en veel plezier met kijken weer maandag !!

 ::zwaai::

Mooie en goede reactie! Ik zal zeker weer met plezier kijken maandag, naar alle deelnemers! Samen zorgen die er toch weer voor dat we naar zo'n tof programma als ER kunnen kijken.

Offline danny_z

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #183 Gepost op: 22-10-2006, 01:26:34 »
heel eerlijk: ik mag je niet..
waarom niet, heel simpel:
ik zie je nooit lachen, ik zie je nooit iets doen en ik vind je saai...


Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #184 Gepost op: 22-10-2006, 12:45:28 »
heel eerlijk: ik mag je niet..
waarom niet, heel simpel:
ik zie je nooit lachen, ik zie je nooit iets doen en ik vind je saai...

Ik waardeer je eerlijkheid en kan me er zelfs iets bij voorstellen, lach inderdaad niet veel. Het is natuurlijk ook maar net wat ze uitzenden he... Maar tot nu toe is het inderdaad niet veel bijzonders !  ::zwaai::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #185 Gepost op: 22-10-2006, 12:49:31 »
Ik ben benieuwd naar de aflevering van morgen en zal daarna pas weer oordelen. Linda ik hoop dat je morgen beter in beeld wordt gebracht zodat we een ander oordeel over je krijgen.... ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #186 Gepost op: 22-10-2006, 13:05:06 »
heel eerlijk: ik mag je niet..
waarom niet, heel simpel:
ik zie je nooit lachen, ik zie je nooit iets doen en ik vind je saai...


.... maar je zit nog steeds in de expeditie. dus Linda doet het voorlopig niet slecht  :) :)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #187 Gepost op: 22-10-2006, 15:22:57 »


moest steeds aan dit bovenstaande schilderij denken als ik linda met die doek om het hoofd zag tijdens de eilandraad.
(is een compliment lijkt me, je zal maar op een vermeer lijken ::jaja::)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline poppetje15

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #188 Gepost op: 22-10-2006, 15:42:27 »
nou lieve Danny ik denk dat ik jou ook niet mag;)ook heel simpel..
nee maar ff serieus het is altijd maar net wat ze uitzenden he...en geloof mij lin heeft het lachen uitgevonden hoor...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #189 Gepost op: 22-10-2006, 15:58:18 »
nou lieve Danny ik denk dat ik jou ook niet mag;)ook heel simpel..

en wat is de reden dan?  :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #190 Gepost op: 22-10-2006, 16:01:46 »
Heey Poppetje15 wat ben jij precies van Linda??

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #191 Gepost op: 22-10-2006, 16:03:42 »
Heey Poppetje15 wat ben jij precies van Linda??

ik denk iig de gulle geefster van Linda dr mp3 ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline poppetje15

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #192 Gepost op: 22-10-2006, 16:44:46 »
ik denk iig de gulle geefster van Linda dr mp3 ;)

Hihi... Die vind ik wel grappig ! Maar ik ben het allerbeste vriendinnetje van linda dus ja! Neem het voor haar op.. en de reden dat ik Danny niet mag ( misschien ligt het wel aan zijn naam... Sorry Grapje ! ) is dat hij mijn vriendinnetje saai vindt.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #193 Gepost op: 22-10-2006, 17:29:47 »
vriendinnetje van linda, leuk dat je voor linda opkomt, maar
hoe vind jij dat linda in beeld komt? en probeer zo objectief mogelijk te zijn. dat is namelijk waar de kijkers, die linda niet persoonlijk kennen, het mee moeten doen.
overigens weten intussen de meeste forummers hier wel dat dit niet het werkelijke beeld is van de deelnemers.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline poppetje15

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #194 Gepost op: 22-10-2006, 23:42:56 »
ik vind inderdaad dat ze lin niet laten zien zoals ik haar ken..kijk lin is zeker niet op dr bekkie gevallen en ze zegt altijd wat zij vindt en hoe ze ergens over denkt,dat herken ik zeker allemaal wel....
maar vindt dat ze de laatste tijd beetje wienig in beeld is,dus begrijp jullie reacties ook wel,maar dat weerhoudt mij niet om te reageren
en ik snap best dat ze beetje moe werd van al dat gezeik over de complotten,maar geef haar eens ongelijk..volgens mij wilden alle deelnemers er zo lang mogelijk in blijven zitten dus lin ook..en sorry maar ik vind haar gewoon een super super topper en ben hoe dan ook trots op haar wat er allemaal ook gezegd wordt. want wees eerlijk het is niet niets allemaal hoor...
en ik vind het ook erg moeilijk objectief te zijn want ik zal nooit een negatoef woord over haar zeggen..
maar ik snap jullie wel hoor!!!
op naar morgen naar een nieuwe aflevering

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #195 Gepost op: 23-10-2006, 09:22:50 »
ik vind inderdaad dat ze lin niet laten zien zoals ik haar ken..kijk lin is zeker niet op dr bekkie gevallen en ze zegt altijd wat zij vindt en hoe ze ergens over denkt,dat herken ik zeker allemaal wel....
maar vindt dat ze de laatste tijd beetje wienig in beeld is,dus begrijp jullie reacties ook wel,maar dat weerhoudt mij niet om te reageren
en ik snap best dat ze beetje moe werd van al dat gezeik over de complotten,maar geef haar eens ongelijk..volgens mij wilden alle deelnemers er zo lang mogelijk in blijven zitten dus lin ook..en sorry maar ik vind haar gewoon een super super topper en ben hoe dan ook trots op haar wat er allemaal ook gezegd wordt. want wees eerlijk het is niet niets allemaal hoor...

dus vind ik het klote voor linda dat ze zo weinig in beeld word gebracht.en dat sjachie kijken.ik denk dat er op dit moment ook maar erg weinig te lachen valt met dat geruzie in het kamp.jij kent haar als geen ander en weet dus hoe ze is.maar even een vraagje voor linda namens mij en mijn vriendinnen.hoe doen jullie dat toch met die mndlijkse periode?[of slikken jullie de pil door?]en met die vreselijke bikinilijn?harsen dan maar?dat het lekker lang wegblijft???ha,ha,ik mot er niet aan denken dat die trossen onder mijn armen zo doorgroeien!!ha,ha.of hoort dat juist bij de echte robinson?[denk het wel he?]het zou dus niks voor mij zijn!nou,dat waren de vragen.ik hoop nu echt dat we meer van jou te zien krijgen linda. ::bravo::

Offline JJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #196 Gepost op: 23-10-2006, 11:17:16 »
Ze komt me niet bepaald positief of negatief over, maar ik denk wel vaak : wat doet ze daar eigenlijk?  Ze heeft volgens mij veel geluk gehad door in de groep te komen waar ze nu zit, anders had ze er al lang uitgelegen.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #197 Gepost op: 23-10-2006, 14:21:01 »
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken maar ik denk dat honger en ontberingen er voor zorgen dat je je toch anders dan normaal gedraagt..

Dus als je haar prive kent zal ze inderdaad anders overkomen(ook door montage hoor) maar ja wij kennen de echte Linda niet dus.... ga niet lopen zeuren dat linda zo anders is in het echt. Wij kunnen dat toch niet weten ::hypocriet::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #198 Gepost op: 23-10-2006, 22:55:11 »
Heey Linda je bent vandaag wel veel in beeld gekomen he ;D ;)!! Allen ik vind je nu eigenlijk toch weer meer tegenvallen, je komt voor mijn gevoel een beetje zeurderig over en af ook een beetje overdreven vind ik......

Hoe kijk je daar zelf eigenlijk tegenaan? Vind jij dat je wordt neergezet zoals je bent of juist niet??

Groetjes Stefanie

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #199 Gepost op: 23-10-2006, 22:56:52 »
Na vanavond hoop ik echt dat jij snel de expeditie moet verlaten. Ik vind je niet leuk overkomen en ook helemaal niet robinsonwaardig. Eerst jezelf volproppen met eten op dat hotel en dan gelijk op het eiland een mango willen  ::ohno:: ::ohno:: 
First you go backwards, but then forwards again