Auteur Topic: [kandidaat NL] Linda  (gelezen 156296 keer)

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #200 Gepost op: 23-10-2006, 23:03:22 »
Na vanavond hoop ik echt dat jij snel de expeditie moet verlaten. Ik vind je niet leuk overkomen en ook helemaal niet robinsonwaardig. Eerst jezelf volproppen met eten op dat hotel en dan gelijk op het eiland een mango willen  ::ohno:: ::ohno:: 

Had natuurlijk verwacht dat deze opmerking zou komen en zoals het zo word laten zien begrijp ik je volkomen Evenstar. Zal je vertellen hoe het gegaan is, we hebben de laatste mango's verdeeld en iedereen bepaald zelf natuurlijk wanneer je deze op eet. Ik heb hem samen met Wietske bewaard en de volgende ( middag ! ) gegeten. Wie bewaard heeft wat.....
Misschien niet helemaal eerlijk om voor hun neus te eten maar wanneer hun de mango's aten hadden wij niets want wilde ze bewaren.

@ Stefanie : Overdreven en zeurderig zie ik niet echt. Heb gelukkig wel een keer gelachen... hihi... Het is natuurlijk maar net wat ze willen uitzenden he.

 ::zwaai::

Offline poppetje15

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #201 Gepost op: 23-10-2006, 23:07:01 »
haha ik wist dat die van de mango zou komen..maar ja iedereen is zon fan van de oh so leuke lenny die nooit wat fout doet!!maar meneer lenny had zijn lekkere mango ook gewoon kunnen bewaren he en had hij net als lin lekker ervan kunnen smullen....
en hadden de andere die avond ervoor ook nietlekker veel vis en eten????
en nee lin en wiets hadden die ochtend in t hotel niets gegeten hoor dus die waren heelrijk aan t smullen van HUN mango.net als dat de andere ook allemaal een eigen mango hjadden..maar ja dat wordt natuurlijk weer niet in beeld gebracht..

Offline poppetje15

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #202 Gepost op: 23-10-2006, 23:08:22 »
en volgens mij zag je lin deze uitzending heeeeel veel lachen!!!! ::jaja:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #203 Gepost op: 23-10-2006, 23:10:49 »
Het is inderdaad wel zo hoe ze het in elkaar monteren.....maar gelukkig dat er uitleg wordt gegeven zodat er discussies uit de wereld geholpen kunnen worden ;D!!

En poppetje15 je mag je mening wel geven maar je komt in mijn ogen echt heel verdedigend naar ons toe over, terwijl wij ook alleen maar afgaan op de beelden die we zien en aan de hand daarvan onze mening geven....... ::jaja::

Offline poppetje15

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #204 Gepost op: 23-10-2006, 23:14:42 »
snap ik!!wil jullie ook zeker niet aanvallen hoor..maar vind soms wel irritant dat ze lin soms zo negatief opbeeld laten overkomen..sorry
maar snap best dat jullie mij heel verdedigend over vindne komne..sorry daarvoor...

Offline Ferrero

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #205 Gepost op: 23-10-2006, 23:27:49 »
MM ik vind Linda maar een verwend kind, en ze dacht dat ze even binnen was met dat complot, mooi niet dus ;D

Offline poppetje15

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #206 Gepost op: 23-10-2006, 23:31:46 »
maar ja lin zit er nu tenslotte wel nog steeds in..

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #207 Gepost op: 23-10-2006, 23:34:28 »
maar ja lin zit er nu tenslotte wel nog steeds in..

Haha ja dat si zoow, misschien toch nog niet zo'n slechte tactiek dan.... ;) :P

Offline poppetje15

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #208 Gepost op: 23-10-2006, 23:36:30 »
hetblijft tenslotte een spel en iedereenb wil zo lang mogelijk op t eiland blijven!!dus tja..iederop zn eigen manier toch

Offline Ferrero

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #209 Gepost op: 23-10-2006, 23:37:08 »
Volgende week kan ze tog echt moven vermoed ik ;)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #210 Gepost op: 23-10-2006, 23:38:06 »
Volgende week kan ze tog echt moven vermoed ik ;)

Ik denk toch van niet hoor.............

Offline poppetje15

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #211 Gepost op: 23-10-2006, 23:39:34 »
ook dat zullen we zien..zal nu wel spannender worden allemaal

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #212 Gepost op: 23-10-2006, 23:40:13 »
Linda, hoe gaan jullie daar naar de WC? is het een soort hudo? of een gat in de grond, en waarmee veegte jullie je gat af?

Offline poppetje15

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #213 Gepost op: 23-10-2006, 23:42:08 »
haha vertel lin.. ::rofl::

Offline Ellen_x

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #214 Gepost op: 23-10-2006, 23:49:19 »
Hey Linnie!
Goed dat je het hier uitlegt verder hoe het echt is gegaan!
Want ze brengen idd genoeg gewoon niet in beeld en laten het overkomen hoe hun het willen..
Ik vind dat je het goed doet!
Minder van Lenny dat ie zich niet aan de afspraak houd he :P
Ik ga maar even bij hem langs op het forum haha..
Xxje Ellen  ::bravo::

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #215 Gepost op: 23-10-2006, 23:56:45 »
Linda, hoe gaan jullie daar naar de WC? is het een soort hudo? of een gat in de grond, en waarmee veegte jullie je gat af?

Hihihi.. leuke vraag ER*Emiel, we gingen voornamelijk in de zee of net aan de rand van de zee zitten. Een gat in de grond was ons niet echt bevallen, en tja je gat afvegen. Beetje water erover......

 ::zwaai::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #216 Gepost op: 24-10-2006, 00:01:06 »
Ter
Hihihi.. leuke vraag ER*Emiel, we gingen voornamelijk in de zee of net aan de rand van de zee zitten. Een gat in de grond was ons niet echt bevallen, en tja je gat afvegen. Beetje water erover......

 ::zwaai::

Terwijl ik het lees trek ik er een vies gezicht bij..... ::) maar alles went op een gegeven moment....... ;D

Offline Ferrero

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #217 Gepost op: 24-10-2006, 00:01:40 »
Wist niet dat er hier ook nice chicks op het forum langskwamen, Ellen ::tandpastasmiley:: ::love::

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #218 Gepost op: 24-10-2006, 00:04:39 »
 ::rofl:: hihi... miss stefanie, kan me er ook wel wat bij voorstellen hoor! Maar het wend inderdaad! Moet er nu niet aan denken, maar je heb niets anders  ::zwaai::

@ Ferrero : Lekkerding he, mijn lieve dinnetje El !

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #219 Gepost op: 24-10-2006, 00:08:11 »
Had je niet toen je thuis kwam en je voor het veerst naar de wc ging dat je automatisch naar de tuin liep ofzo?
« Laatst bewerkt op: 24-10-2006, 00:13:29 door ER*Emiel »