Auteur Topic: [kandidaat NL] Olga  (gelezen 191853 keer)

Offline Leni

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #400 Gepost op: 5-12-2006, 08:44:21 »
Vlaanderen: 6 miljoen inwoners
Nederland:  18 miljoen inwoners ?

Dat is toch zowiezo geen eerlijke strijd he.

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #401 Gepost op: 5-12-2006, 08:49:57 »
ff mezelf quoten: :P
Bah. Je was ook neerbuigend naar iedereen met een iets andere mening dan de jouwe hier op het forum. Ook dat is zwak. 
YOU LOSE, GAME OVER! ;D
De blik op Lenny's gezicht was goud waard!


BRRRRRRRRRRRRR hypocriet mannetje

lekkere ruige vent van me

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #402 Gepost op: 5-12-2006, 08:53:11 »
Gefeliciteerd als sms kampioen. Helaas kan ik er niet meer van maken dan dat. Ik vind dat je te weinig hebt laten zien om je te feliciteren als winnaar van ER. :-\\ Dat is voor mij toch echt Lenny.

Gedeeltelijk mee eens!
Je bent wel een supersterke vrouw hoor maar voor mij was Lenny of Ignace de echte robinson.Lenny heeft gewoon zijn eigen graf gegraven door Ignace eruit te sturen!
Hij had zoveel proeven gewonnen ondanks de honger en vermoeidheid,die 4 dagen alleen op Isla Monte had hij ook met gemak gekund. ::zwaai::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #403 Gepost op: 5-12-2006, 08:57:03 »
Feit is dat Olga wint, en dat binnen de regels van het spel, regels die die op voorhand gekend zijn.

Binnen de regels van het spel inderdaad. Helemaal mee eens. Dat er dit jaar voornamelijk via sms stemming bepaald is wie winnaar werd (in tegenstelling tot andere jaren) was vast niet vooraf bekend bij de kandidaten. Maar goed, dat maakt ook verder niet uit.

Ik vind haar niet de terechte winnaar van de expeditie. Dat is mijn mening. Net zo goed als jij jouw mening hebt. Ik snap niet zo goed wat daar zwak aan is. ???
Geniet nooit met mate...

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #404 Gepost op: 5-12-2006, 09:12:04 »
Binnen de regels van het spel inderdaad. Helemaal mee eens. Dat er dit jaar voornamelijk via sms stemming bepaald is wie winnaar werd (in tegenstelling tot andere jaren) was vast niet vooraf bekend bij de kandidaten. Maar goed, dat maakt ook verder niet uit.
De winnaar wordt al een tijd via sms en telefoon in de studio bepaald, alleen bij Strijd der Titanen was dat niet zo, maar vorig jaar bv. wel.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #405 Gepost op: 5-12-2006, 09:15:16 »
De winnaar wordt al een tijd via sms en telefoon in de studio bepaald, alleen bij Strijd der Titanen was dat niet zo, maar vorig jaar bv. wel.

Dat klopt, maar dan er telden er ook andere facetten mee in de uiteindelijke beslissing. Niet alleen de sms stemmen. Dat is dus anders zover ik het nog goed onthouden heb. ;)
Geniet nooit met mate...

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #406 Gepost op: 5-12-2006, 09:19:35 »
Doen ze dat stemmen per sms alleen om geld binnen te halen? Ik snap niet waarom het altijd zo werkt. Bij de strijd der titanen was het tenminste een eerlijke echte survivalproef om te bepalen wie zou winnen.

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #407 Gepost op: 5-12-2006, 09:28:53 »
Dat klopt, maar dan er telden er ook andere facetten mee in de uiteindelijke beslissing. Niet alleen de sms stemmen. Dat is dus anders zover ik het nog goed onthouden heb. ;)
Oké, dat ben ik dan vergeten. Natuurlijk hadden ze ook nog een eindproef voor de helft kunnen tellen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #408 Gepost op: 5-12-2006, 09:58:57 »
Dat sms-en is er al heel lang. Alleen de eerste 2 (?) jaar waren volgens mij zonder sms. Er zijn ook diverse manieren geweest om tot de einduitslag te komen. Zo kon een keer een deel van het bedrag via sms gewonnen worden, terwijl het andere deel van het bedrag verkregen werd uit een stemming onder de kandidaten.
Vorig jaar, winnaar Marnix, waren er 3 finalisten en vormde de proef een deel van de uitslag die vervolgens door sms nog beïnvloed kon worden.
er was eens......

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #409 Gepost op: 5-12-2006, 10:06:40 »
Vlaanderen: 6 miljoen inwoners
Nederland:  18 miljoen inwoners ?

Dat is toch zowiezo geen eerlijke strijd he.

Ja en als er dan nog Vlamingen zijn die ook op Olga stemmen   ::jaja::  ::trots:: ....
zoals ik... :-X

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #410 Gepost op: 5-12-2006, 10:44:36 »
Vlaanderen: 6 miljoen inwoners
Nederland:  18 miljoen inwoners ?

Dat is toch zowiezo geen eerlijke strijd he.
Nou ja, ik denk dat dat nauwelijks heeft meegespeeld. Ten eerste omdat - zoals Ernst-Paul zei - de kijkcijfers in Vlaanderen ongeveer gelijk was aan de kijkcijfers in Nederland, daarnaast omdat je in andere gezamelijke programma's ook vaak hebt gezien dat Vlaamse kandidaten baat hadden bij het stemmen en ten derde omdat er genoeg Nederlanders (ik iig wel) voor Lenny waren.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #411 Gepost op: 5-12-2006, 11:04:20 »
Proficiat Olga!!
100% verdiend gewonnen!

::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #412 Gepost op: 5-12-2006, 11:18:50 »
 



Olga ::feest::

                    Gefeliciteerd!! ::bravo::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #413 Gepost op: 5-12-2006, 11:33:39 »
ik vond olga ook een prima kandidate hoor. zeer zeker van harte gegund.
maar ik vind het toch allemaal niet zo zuiver gaan met dat gebel en zo. ten eerste krijgen we al selectieve beelden te zien tijdens de uitzendingen. dan tijdens zo'n finale-uitzending worden er ook nog eens filmpjes van de finalisten getoond, waarbij olga dus m.i. duidelijk werd bevoordeeld boven lenny; een ontwapenende russisch ratelende moeder bv. wekt al veel sympathie op. wat stond daar voor lenny tegenover?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #414 Gepost op: 5-12-2006, 11:36:03 »
GEFELICITEERD!!!!!!!!!

Jij hebt verdient gewonnen, Een persoon die zich zo ontwikkeld, van playmate tot overlever.... geweldig.

Niet te geloven dat jij als playboygirl november op de kalender staat, nu Robinson bent.... gweldig...
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #415 Gepost op: 5-12-2006, 11:40:58 »
GEFELICITEERD!!!!!!!!!

Jij hebt verdient gewonnen, Een persoon die zich zo ontwikkeld, van playmate tot overlever.... geweldig.

Niet te geloven dat jij als playboygirl november op de kalender staat, nu Robinson bent.... gweldig...

Je had het niet beter kunnen formuleren Plotiemoos... Allez een troost ik ben dan toch niet de enige die zo denkt...  ::tandpastasmiley::

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #416 Gepost op: 5-12-2006, 11:51:16 »
GEFELICITEERD!!!!!!!!!

Jij hebt verdient gewonnen, Een persoon die zich zo ontwikkeld, van playmate tot overlever.... geweldig.

Niet te geloven dat jij als playboygirl november op de kalender staat, nu Robinson bent.... gweldig...
Nou ja, het zal wel aan mij liggen, maar ik zet elke keer mijn vraagtekens bij dit argument. Ik heb hem al vaker gehoord: Olga is verdiend winnaar, want ze heeft zich ontwikkeld van playmate naar overlever. Mij lijkt het een non-argument.
Want wat is daar bijzonder aan?! Ik bedoel, Expeditie Robinson is voor iedereen een uitzonderlijke ervaring. Daarnaast, is de ontwikkeling nou echt groter voor een playmate/model (Olga) dan voor een politieagent (Lenny), een huisvrouw (Bernadette), een mijnwerker (Ignace) of een zakenman (Koen)?! Het lijkt alsof iedereen doet alsof een playmate in het begin niets kon en dat het voor Olga dus een knappe prestatie en ontwikkeling is.

Dat geldt net zo goed voor elk ander beroep als voor een playmate?!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #417 Gepost op: 5-12-2006, 11:52:17 »
Gefeliciteerd Olga

@ Millesime, Plotiemoos en anderen: wat een vooroordeel hebben jullie gehad he, voor de serie begon. Olga kreeg als enige kandidaat al veel publiciteit voor de start van de tv uitzendingen, en werd daar echt neergezet als playmate die niets zou kunnen. Terwijl ze natuurlijk al heel veel in haar mars had, dat is echt niet alleen tijdens de expeditie zo gegroeid.
Ik vind dat de uitslag behoorlijk gemanipuleerd is, erg jammer, dat doet toch aardig van de winst af...
Keep calm and eat chocolates!

Offline gabri

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #418 Gepost op: 5-12-2006, 12:11:38 »
het is pijnlijk om te zien hoe expeditie robinson steeds meer de vorm van big brother begint aan te nemen.
een kandidaat met een ongelofelijke winnaarsmentaliteit die zowat iedere proef wint moet om commerciële redenen afleggen tegen een blondje die haar twee grootste kwaliteiten zelfs van een chirurg heeft moeten krijgen.

wat een zielig einde van een tochwel goede reeks.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #419 Gepost op: 5-12-2006, 12:14:16 »
Nou ja, het zal wel aan mij liggen, maar ik zet elke keer mijn vraagtekens bij dit argument. Ik heb hem al vaker gehoord: Olga is verdiend winnaar, want ze heeft zich ontwikkeld van playmate naar overlever. Mij lijkt het een non-argument.
Want wat is daar bijzonder aan?! Ik bedoel, Expeditie Robinson is voor iedereen een uitzonderlijke ervaring. Daarnaast, is de ontwikkeling nou echt groter voor een playmate/model (Olga) dan voor een politieagent (Lenny), een huisvrouw (Bernadette), een mijnwerker (Ignace) of een zakenman (Koen)?! Het lijkt alsof iedereen doet alsof een playmate in het begin niets kon en dat het voor Olga dus een knappe prestatie en ontwikkeling is.

Dat geldt net zo goed voor elk ander beroep als voor een playmate?!

Mee eens. ::jaja:: Het zegt mi meer over de vooroordelen die mensen hebben tegenover modellen.
Geniet nooit met mate...