Hi die Swift en allen,
Ja kort he? Ik heb gisteren zulke leuke reacties erop gekregen van zoveel mensen. Eigenlijk vond alleen Douwe het niets, maar goed die is denk ik redelijk vies van het woord kapper, hihihi. Ik vond de finale eigenlijk erg tegenvallen, alhoewel ik nu wel volleerd klapvee ben inmiddels. Ik heb zeker gelachen, had mijn man en broer (zaten achter de kandidaten samensmelting en waren promonent in beeld steeds had ik het idee. Mijn broer was die jongen met het groene mutsje op, wie oh wie heeft m gezien?) meegenomen en met zijn drieen waren we nogal melig. Ik vond het heel leuk om de medekandidaten weer te zien. En ook leuk om de familie van en oud kandidaten te spreken. Ik vond met name Elbert een hele fijne vent. Maar de familie van de medekandidaten waren ook allemaal onwijs aardig!
En dan over de uitslagen pre-finale en finale: het was niet mijn uitslag. Maar goed dat wisten jullie al, want ik mijn voorkeuren reeds eerder aangegeven in een topic.
Mijn winst uit de expeditie: heel veel leermomenten en leerdoelen waar ik iets mee kan en nog heel leuk contact met een aantal van de kandidaten. Mijn grootste winst is het leren kennen van Bernadette en haar familie. Ik hoop met hen zeker nog contact te houden. En natuurlijk mijn winst was het contact hier op het forum en jullie lieve reacties, de ommekeer in mening toen jullie mij postend leerde 'kennen'. Respect en tenks he!!! Mijn expeditie was kort, was te zwaar, maar de moeite uiteindelijk wel waard.