@ Da snake in antwoord de vraag als ik tv vind zuigen, waarom deed ik dan mee aan ER?
Mooie vraag, nog mooier antwoord?
Ik deed mee niet omdat het een tv programma is, dat was mijn grootste twijfel zelfs. Ik vind de spotlight geweldig, maar dan heel anders dan als jezelf. Ik kan leuk spelen, maar daar ga je daar niet voor naartoe. Ik in elk geval niet.
Ik heb mij aangemeld omdat het mij een mooi avontuur leek. Ik wilde een unieke ervaring om te verwerken in een toekomstig theaterstuk. Dat stuk zal er wel komen, want inspiratie genoeg, wel andere dan ik had verwacht.
Daarnaast sprak het weg van alles, natuur, het overleven en extreme omstandigheden mij aan. Wat is honger nou eigenlijk? Hoe is het om als rijke westerling moedwillig zo weinig te eten? Ik ben zoals de nazorg mij noemt een type op zoek naar avontuur, prikkels en ga bijna niets uit de weg.....zelfs als ik het eigenlijk niet had moeten doen (maar dan is het dus al te laat). Als overwegend naieve en goedgelovige muts, dacht ik dat het programma idd anders was ter plaatse dan dat het bleek. Teleurstelling? Ja eigenlijk wel, dat mogen jullie best weten. Ik ben zelf nogal eerlijk en integer ingesteld, ja en dat kan ik van mijzelf zeggen, en daarom waren er zeker aspecten die mij niet aanstonden. Sterker nog sommige aspecten waren dermate intimiderend, dat ze mij achtersdochtig maakte naar alles en iedereen toe. Resulterend in een wrak van een mens in de f**king natuur met geen vertrouweling om zich heen. The rest is history...
Dus wat dat betreft...tv sucks....daarnaast kijk ik uberhaupt vrij weinig tv, het is vaak de moeite niet en nu ik enigszins weet hoe tv maken werkt, boeit het mij nog minder dan het al deed. Theater daarentegen......don't get me started on that
Vraag, antwoord, okee Snaky?