Auteur Topic: [kandidaat BE] Lenny  (gelezen 181461 keer)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #40 Gepost op: 29-09-2006, 17:25:07 »
Kun je niet alvast vertellen of je gaat winnen? Dan kan ik daar mijn pool op instellen..  ::tandpastasmiley:: ;)
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #41 Gepost op: 29-09-2006, 19:26:11 »
 Lenny zou misschien een aanwinst kunnen zijn voor de rode duivels  :D :D

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #42 Gepost op: 30-09-2006, 00:37:39 »
Welkom Lenny! :D ::jaja::


Lenny zou misschien een aanwinst kunnen zijn voor de rode duivels  :D :D

Ik geloof koe, dat je dat eens met Vandereycken zou moeten overleggen. ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #43 Gepost op: 30-09-2006, 00:40:33 »
Lenny zou misschien een aanwinst kunnen zijn voor de rode duivels  :D :D
Dat is iedereen op dit moment ;) ::rofl::

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #44 Gepost op: 30-09-2006, 11:43:53 »
Hmmm,

Ik denk niet dat ik daar nu al op kan antwoorden , hoop dat je dat wel begrijpt ! Maar ik beloof dat ik het je na de uitzendingen vertel .


Groetjes   Lenny     ::zwaai::

Prima!  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #45 Gepost op: 30-09-2006, 16:46:30 »
Lenny,smaakt pelikaan nu echt zo lekker,of was het lekker omdat jullie niets anders hadden?

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #46 Gepost op: 4-10-2006, 16:32:15 »
Een van de sterkste kandidaten maar komt niet zoveel in beeld.....

En ik denk dat na een paar weken op een eiland alles wel op de een of andere manier lekker smaakt ::jaja::


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #47 Gepost op: 4-10-2006, 18:57:57 »
Een van de sterkste kandidaten maar komt niet zoveel in beeld.....
Sterk + Niet zo opvallend = Winst?

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #48 Gepost op: 4-10-2006, 19:02:14 »
Zou zomaar kunnen. Hoewel ik denk dat hij op moet passen zijn lot aan dat van Ignazio te verbinden, door een complot aan te gaan...  :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #49 Gepost op: 5-10-2006, 16:20:46 »
Is opvallend hoe vaak de afvallers en opgevers tot nu toe in beeld zijn geweest(Mathijs,Frederick en Saron) en dat terwijl ik nou niet echt voor deze mensen naar ER kijk.

Zou zo maar kunnen dat mensen die de samensmelting/finale halen in het begin bewust minder in beeld worden gebracht. Omdat ze op het einde met minder mensen zowiezo vaker in beeld komen

Het complot tussen Lenny,Ignazio en Curd komt te vroeg en is misschien helemaal niet nodig. Ik denk niet dat Wietske en Linda de andere vrouwen met open armen zullen ontvangen(mangokwestie).Bovendien een complot met Curd smeden lijkt mij nou niet echt slim,deze goede man is er gewoon te sociaal voor. Beetje een Elbert type in het begin wel ja zeggen en als het er dan echt op aan komt....toch nee zeggen


Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #50 Gepost op: 5-10-2006, 17:06:35 »
Is opvallend hoe vaak de afvallers en opgevers tot nu toe in beeld zijn geweest(Mathijs,Frederick en Saron) en dat terwijl ik nou niet echt voor deze mensen naar ER kijk.

Jij misschien niet nee, maar ff zonder dollen: ik was zelf ook ontzettend verbaasd dat de afleveringen waar ik nog in zat, overvol zaten met mij. Als ik dan in beeld Espirito Santo zag met een bovenaangezicht van t eiland, zat ik te bidden dat het nu dan toch alsjeblieft eens over een ander zou gaan of op zijn minst over iets leuks wat er was gebeurd. Helaas dit laatste bleef uit. En het heeft dan nu ook geen zin om als kijker te gaan sippen dat Fred, Matthijs en ik vaak in beeld zijn geweest of je moet dit gegeven op de Talpa-site zetten, wie weet doen ze er de volgende editie iets mee.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #51 Gepost op: 5-10-2006, 17:11:06 »
Ik denk dat er de eerste dagen niet zo veel gebeurde, en dat er daarom meer aandacht aan deze personen werd gegeven. Nu pas beginnen de irritaties, de strijd tussen de kampen, de complotten. Dat is interessanter, maar dat had je nu eenmaal de eerste week nog niet.

Ik kan mij Lenny eigenlijk nog maar op 2 momenten herinneren: het moment dat hij de koffer in het water gooide, en toen Koen zei dat 'zij samen' 35 vissen hadden gevangen.

Niet op de voorgrond komen is ook een taktiek om de samensmelting te halen ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline nelledefelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lenny for Robinson
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #52 Gepost op: 5-10-2006, 17:24:41 »
Volgens mij is dat de tactiek , in iets goed zijn voor de groep , in het geval van Lenny is dat zijn fysieke sterkte en het vissen. En zich dan low profile gedragen.
In tegenstelling van oa Koen,Curd en Bert die maar al te vraag willen opvallen ....en misschien door de mand gaan vallen.


Groetjes Nelle , en forza Lenny ::ok:: ::ok:: ::ok::
Nelle

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #53 Gepost op: 5-10-2006, 17:33:05 »
Dat Bert graag wil opvallen klopt niet. Die wil zich juist low-profile opstellen, zoals bij de voorstelaflevering bleek. De enige reden dat hij nu zo uitgebreid in beeld komt, is door zijn klunzigheid.  ;)

Tot zover heb ik niet het idee dat Lenny bewust bezig is zich low-profile op te stellen, in tegenstelling tot Bert, die dat expliciet als tactiek noemde.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #54 Gepost op: 11-10-2006, 23:08:26 »
Hoe zei Robin het ook weer?? "Lenny is een heel gesloten gast"....

Zou daarom het topic op bladzij 2 beland zijn??
er was eens......

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #55 Gepost op: 13-10-2006, 00:39:40 »
Hoe zei Robin het ook weer?? "Lenny is een heel gesloten gast"....

Zou daarom het topic op bladzij 2 beland zijn??

Zit wat in. Maar volgens mij is Lenny veel minder gesloten dan Robin stelt. Ik denk dat Lenny misschien niet naar iedereen even open is, maar dat kan ook zeer goed aan die persoon liggen. Het is wel actie-reactie allemaal en wat ik van Robin hoor legt hij veel dingen neer bij de ander, zonder zich af te vragen of het een reactie op zijn persoon zou kunnen zijn.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #56 Gepost op: 13-10-2006, 09:41:14 »
Is een rustig persoon, iemand die niet constant luidruchtig aanwezig is, direct een 'gesloten gast'?  ???
Het kan volgens mij best zo zijn dat je in een groep vrij weinig van je laat horen, zonder dat je echt een 'gesloten gast' bent.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #57 Gepost op: 13-10-2006, 16:36:30 »
Is een rustig persoon, iemand die niet constant luidruchtig aanwezig is, direct een 'gesloten gast'?  ???
Het kan volgens mij best zo zijn dat je in een groep vrij weinig van je laat horen, zonder dat je echt een 'gesloten gast' bent.
Als je niks over jezelf ofzo vertelt, vind ik je wel een gesloten gast hoor

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #58 Gepost op: 16-10-2006, 23:41:53 »
Ik vind het echt een rare actie van Lenny (en Ignace overigens ook) dat ze de andere 3 compleet uit de doeken hebben gedaan wat er gaat gebeuren deze expeditie. Tegen Olga zeggen dat je Wiets en Linda gewoon niks vind, vind ik gewoon een domme actie!

Offline Lenny ER Panama

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #59 Gepost op: 16-10-2006, 23:59:17 »
Dat was nog eens een animatie-volle aflevering  :-) !  Blijven kijken iedereen  ...   ::zwaai::