Auteur Topic: [kandidaat BE] Lenny  (gelezen 181356 keer)

Offline FLITS

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #60 Gepost op: 17-10-2006, 00:43:59 »
geanimeerde aflevering, bedoel je

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #61 Gepost op: 17-10-2006, 00:46:04 »
geanimeerde aflevering, bedoel je
In het Belgisch zal het wel kloppen ::tandpastasmiley::

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #62 Gepost op: 17-10-2006, 10:27:26 »
Ik vind het echt een rare actie van Lenny (en Ignace overigens ook) dat ze de andere 3 compleet uit de doeken hebben gedaan wat er gaat gebeuren deze expeditie. Tegen Olga zeggen dat je Wiets en Linda gewoon niks vind, vind ik gewoon een domme actie!
Nou ja, het 'complot van 5' kun je gewoon vertellen. Het domme zou inderdaad zijn, als hij Olga (juist één van de 'concurrenten') dat over Wietske en Linda vertelt. Het is nl. niet slim om Wietske en Linda tegen je i/h harnas te jagen terwijl je ze nog nodig hebt.

Offline Jitsie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #63 Gepost op: 17-10-2006, 11:15:37 »
Gesloten of niet, wat een lekker ding die Lenny!
En ik moet ook lachen om zijn droge opmerkingen: "Ik geloof dat ik nog aan het woord was".
Je doet het super tot nu toe! Ga zo door...

Groetjes van 1 van de 8 meiden...

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #64 Gepost op: 17-10-2006, 11:58:30 »
Dat was nog eens een animatie-volle aflevering  ::zwaai::

geanimeerde aflevering, bedoel je

denk dat Lenny het over een stripfiguur had, je moet niet alles letterlijk nemen (of wel, )
lekkere ruige vent van me

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #65 Gepost op: 17-10-2006, 12:48:37 »
Die Lenny vond zichzelf wel erg stoer door Olga voor paal te zetten door te zeggen: Sssst ik ben aan het woord. Sukkeltje...

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #66 Gepost op: 17-10-2006, 13:03:01 »
Die Lenny vond zichzelf wel erg stoer door Olga voor paal te zetten door te zeggen: Sssst ik ben aan het woord. Sukkeltje...
Inderdaad, wat een arogante kwast.
En hij was zelf de gene die voor paal stond toen Olga zijn
domme uitspraak over Wietske en Linda bekend maakte.
Alleen behoorlijk dom dat zij Olga niet geloofden,
want als ze alles ff logisch hadden beredeneerd,
waren ze zelf ook tot de conclusie gekomen dat ze niet allebei
de finale konden halen,
omdat de mannen met zijn 3-en bij elkaar willen blijven.
Wat ik overigens ook weer behoorlijk zwak vind.
Je doet misschien mee om te winnen,
maar toch ook om de echte robinson te kronen.
Want als hij alleen voor de winst gaat had hij zich op moeten
geven voor Big Brother ofzo...
There's no show like a reality show ;)

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #67 Gepost op: 17-10-2006, 13:44:18 »
Die Lenny vond zichzelf wel erg stoer door Olga voor paal te zetten door te zeggen: Sssst ik ben aan het woord. Sukkeltje...
ja,dat vond ik echt superzielig van hem ja.hij zette juist zichzelf meer voor paal!hij wist gewoon niet hoedat ie moest reageren dus probeerde hij op een ander onderwerp over te gaan.het woordje;gebruikt;van olga.ach,ik vond hem eerst ook een lekker ding maar na die aflevering van gister vind ik hem echt een nerd hoor!wat een afgang om zo zielig te reageren.nee,voor mij[en vele anderen]heeft ie echt afgedaan.

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #68 Gepost op: 17-10-2006, 14:12:17 »
Wat is er nou vreemd aan dat Lenny zijn zin af wilde maken tijdens de eilandraad?! Dat lijkt mij toch logisch, dat zou iedereen willen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #69 Gepost op: 17-10-2006, 14:38:45 »
Hij zei het wel op een nogal neerbuigende toon, terwijl het helemaal niet zo was dat Olga dwars door hem heen ging praten ofzo.

Ik had ook het idee dat die opmerking een beetje bedoeld was om de aandacht van de inhoud af te leiden.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #70 Gepost op: 17-10-2006, 15:02:13 »
Ik vond het juist scherp en grappig en niet meer dan terecht dat Lenny zei 'Ik geloof dat ik aan het woord was.' Lenny bleef heel rustig vond ik. Neemt niet weg dat ik het slecht vind wat Lenny, Ignaz en Curd doen. Het kan op zich wel tactisch zijn, maar het lijkt toch ook leuk om ER eervol te winnen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #71 Gepost op: 17-10-2006, 16:52:43 »
Wat is er nou vreemd aan dat Lenny zijn zin af wilde maken tijdens de eilandraad?! Dat lijkt mij toch logisch, dat zou iedereen willen.
Vind ik ook hoor.

Als Olga het had gezegt hadden jullie het allemaal niet erg gevonden, denk ik zo.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #72 Gepost op: 17-10-2006, 16:59:34 »
Vind ik ook hoor.

Als Olga het had gezegt hadden jullie het allemaal niet erg gevonden, denk ik zo.

daar ben ik het mee eens.

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #73 Gepost op: 17-10-2006, 18:44:35 »
Of het nu eerlijk is of niet dat ze een complot zijn begonnen daar gaat het eigenlijk toch helemaal niet om?
Er zijn geen spelregels en zolang die er niet zijn kan je ook niet eerlijk of oneerlijk spelen. Voor de één is ER een spel dat de sluwste moet winnen, voor de ander is het juist belangrijk dat degene die het beste kan survivalen wint.
Er is tenslotte ook geen definitie van een ECHTE ROBINSON.

Het enige dat ik niet zo slim vind van de heren is dat ze wel vergeten lijken te zijn dat er duidelijk is gezegd dat het publiek de winnaar gaat kiezen. Op deze manier maken ze zich misschien nu al minder populair voor de uiteindelijke overwinning. En met de vorige editie, toen Ryan won, hebben we allemaal kunnen zien dat het niets hoeft te betekenen als je de hele expeditie op het 'verliezerseiland' doorbrengt.....

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #74 Gepost op: 17-10-2006, 18:55:23 »
tja... ik kan mezelf de boosheid van Bernadette, Olga en Koen goed begrijpen. Ze verkeren in een onmogelijke positie waar ze zichzelf niet uit kunnen redden. Dan is zo'n opmerking als 'ik was aan het woord' natuurlijk een beetje misplaatst. Olga weet op dat moment al dat dit haar enige kans is om te zeggen wat ze te zeggen heeft. Hierna wordt ze nl. weggestemd. Ook de muggenzifterij over een woord vind ik eigenlijk een beetje not done.
Maar goed.. het is moeilijk om eerlijk over je motieven te praten.. vooral als deze motieven toch redelijk bedenkelijk zijn. Hoezeer ze ook in het spel mogen passen.. je ontneemt 3 mensen zonder scrupules alle kansen. Iets wat op zich al wreed is, maar doordat je deze tactiek ook bekend maakt, extra wreed.
er was eens......

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #75 Gepost op: 17-10-2006, 19:41:13 »
Inderdaad: Olga, Bernadette en Koen zitten in een volkomen machteloze positie. Aan de ene kant is het natuurlijk wel eerlijk dat er openheid van zaken wordt gegeven door De Vijf (is dat ook geen boek?  ???  ;D), maar aan de andere kant gaat dat met zo'n machtsvertoon gepaard, dat het 'wreed' overkomt.

Hoewel het vast niet zo bedoeld is, lijkt het net alsof het degenen die in de minderheid zijn, steeds maar weer ingewreven moet worden dat ze kansloos zijn. En het dan goed te praten door te zeggen dat er van een complot geen sprake is (Ignazio)  ::pinokkio::.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #76 Gepost op: 18-10-2006, 09:22:47 »
Ik vond het juist wel eerlijk dat Lenny gewoon antwoord gaf op de vragen van Olga.  :) Alleen dat ze vervolgens alle informatie die hij háár gaf, op de eilandraad door gaat vertellen, vond ík nou 'not done'  ::niet-ok:: Ik begrijp het wel: het was haar enige kans om nog íets aan de situatie te doen, maar zacht gezegd is het niet netjes.  ::ohno::
... ook gewoon maar een mening...

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #77 Gepost op: 18-10-2006, 09:26:17 »
Ook de muggenzifterij over een woord vind ik eigenlijk een beetje not done.
Daar ben ik het nou helemaal mee eens. Olga moet gewoon erg naar de goede woorden zoeken, en om dan zo iemand op één woordje te gaan 'pakken'... heel flauw. Dit schijnt ook bij Ayaan Hirsi Ali wel gebeurd te zijn: dat ze haar soms gewoon verkeerd begrepen door ander woordgebruik.
... ook gewoon maar een mening...

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #78 Gepost op: 18-10-2006, 09:30:05 »
Wat is er nou vreemd aan dat Lenny zijn zin af wilde maken tijdens de eilandraad?! Dat lijkt mij toch logisch, dat zou iedereen willen.

Misschien omdat Lenny zelf Olga onderbrak om zijn zegje te willen doen?
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #79 Gepost op: 18-10-2006, 09:39:41 »
Ik vond het juist wel eerlijk dat Lenny gewoon antwoord gaf op de vragen van Olga.  :) Alleen dat ze vervolgens alle informatie die hij háár gaf, op de eilandraad door gaat vertellen, vond ík nou 'not done'  ::niet-ok:: Ik begrijp het wel: het was haar enige kans om nog íets aan de situatie te doen, maar zacht gezegd is het niet netjes.  ::ohno::

Ik vind het eigenlijk "not done" dat vooral Lenny en Ignacio, en in mindere mate de andere drie van het pact, aan Olga, Bernadette en Koen laten merken dat ze helemaal geen kans hebben, en die personen ook heel denigrerend behandelen alsof ze niets kunnen, en robinsononwaardig zijn.

En zo eerlijk waren de antwoorden van Lenny nu ook weer niet. Hij zat meer te zeuren over een woordje, zonder dat hij echt op de inhoud inging. Als hij echt op de inhoud inging, dan had hij toe moeten geven, dat hij dan misschien niet het woordje "gebruikt" heeft gezegd, maar dat de woorden die hij wel gezegd wel inhouden dat de drie mannen de twee "dames" uit het pact gebruiken om zelf ver te komen.
Angsthaasgedrag noem ik dit.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!