Auteur Topic: [kandidaat BE] Lenny  (gelezen 181355 keer)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #400 Gepost op: 8-12-2006, 17:27:40 »
Ach het zit volgens mij zo, Olga was vanaf het begin al 'HET' gezicht van ER 2006, bij alle reclames, in alle kranten, het was gewoon hun bedoeling om haar te laten winnen volgens mij....natuurlijk wel heel jammer en oneerlijk maar ik had dit van tevoren al gedacht....

@ Lenny: jammer voor jou, maar je hebt een goede expeditie gedaan en eigenlijk ben je voor velen van ons al de winnaar ::jaja:: ::bravo::

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #401 Gepost op: 8-12-2006, 17:40:06 »
Ik ben het 100% met Lenny eens, en zou me in zijn plaats ook zwaar genaaid voelen. Die finale-uitzending is een karikatuur geworden op een waardige afsluiting, de commercie won het van een eerlijk spelverloop. En ik vind je niet rancuneus overkomen Lenny, maar gewoon vanuit je hart spreken!

Zou Talpa plannen hebben met Olga??
lekkere ruige vent van me

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #402 Gepost op: 8-12-2006, 17:45:28 »
Dus: zouden de makers van ER misschien kunnen reageren?? (Misschien dat de moderator zijn contacten heeft?)

Helaas wij kunnen je ook niet verder helpen, gezien het feit dat Realitynet een onafhankelijke site is en we dus geen invloed hebben op de komst van de makers van Expeditie Robinson naar ons leuke forum ;)

We zijn al hardstikke blij dat er zoveel kandidaten hier posten en hun mening ventileren dat waarderen we heel erg ::ok:: ::bravo:: ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Kuifje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #403 Gepost op: 8-12-2006, 18:09:29 »
Zou Talpa plannen hebben met Olga??
Olga heeft in één van de (vele..) interviews gezegd dat zij de nieuwe Bridget wil worden, dus...

(Overeenkomsten: blond en implantaten ::rofl::)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #404 Gepost op: 8-12-2006, 18:19:15 »
hey iedereen,

( lucas en millesime nu heb ik jullie toch weer wat voer gegeven om lekker negatief te reageren hé ;-) )






Ja van landgenoten moet je het hebben !!! Gelukkig zijn er "ex"Robinsonners waar ik het nog goed mee kan vinden !!!!
Ik heb maar één opmerking : was Robin überhaupt in Brussel aanwezig ???

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #405 Gepost op: 8-12-2006, 19:46:54 »

@ Lenny: jammer voor jou, maar je hebt een goede expeditie gedaan en eigenlijk ben je voor velen van ons al de winnaar ::jaja:: ::bravo::

Hier kan ik 't alleen maar mee eens zijn  ::jaja::  ::bravo::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #406 Gepost op: 8-12-2006, 19:50:05 »
(...)
(luKas en millesime nu heb ik jullie toch weer wat voer gegeven om lekker negatief te reageren hé ;-) )
Hey Lenny!
Gelukkig genoeg zie je dat verkeerd hoor, ik wens je zelfs gemeend proficiat!!  ::bravo::
Niet zo eenvoudig, met zoveel beginnen en als tweede eindigen, in die omstandigheden, chapeau!!
Jij was mijn favoriet, dat weet je, tot het debacle met Ignazio. Voor mij, en ik zeg wel, in mijn opinie is dat not done, maar daar hebben we het al over gehad, daar moeten we niet verder over uitweiden. Ik wens je het allerbeste in je verdere leven, wie weet komt er nog wel eens een titanen-ER? Dan hoop ik dat je er weer bij bent! (en dan hoop ik dat ik daar dan ergens ook rondloop :P kunnen we een pact sluiten ;) :P )
Hier op het forum zie je ook dat ik gewoon Lukas noem, niet Goofie123 of zo, en dat ik er voor uitkom dat ik mij inschrijf voor ER. Ik heb ook geen bang afgerekend te worden op dingen die ik hier nu neerschrijf. Ik heb de dingen graag rechtuit, da's alles. Misschien ben ik een fossiel, maar ja, dan is dat maar zo hé! Rechttoe, rechtaan is mijn motto. What u see is what u get. A deal is a deal.
Zoals ik al zei: een fossiel duzzz... ::rofl::
Hoe dan ook: je hebt dat goed gedaan, en wat de regie betreft... :-X

Het ga je goed!!!!
::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #407 Gepost op: 8-12-2006, 20:33:18 »
Pff hoe meer ik erover nadenk , hoe oneerlijker ik het vind , maar ja , dat zal dan wel een slechte verliezer van me maken.

Nee hoor, ik (en zo te horen vele anderen) vonden ook dat de live uitzending niet eerlijk verliep.
Het leek wel of de productie haar voorkeur voor Olga telkens weer wilde tonen
en ondertussen jou steeds negatiever probeerde af te schilderen.
Logisch dat je het daar niet mee eens bent, dit maakt je echt geen slechte verliezer.  ::ohno:: 
Sterker nog, als iemand anders in jouw schoenen had gestaan, had diegene hoogstwaarschijnlijk net zo gereageerd ::jaja::


Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #408 Gepost op: 8-12-2006, 22:54:33 »
Klinkt stom,maar ik vind het echt erg k... voor Lenny en maak me soms ook nog kwaad als ik eraan denk!
Ik vind  dat Olga het echt goed heeft gedaan hoor daar niet van maar Lenny is nog steeds;the man',!
Wat nou,4 dagen alleen op Isla Monte,knap van haar maar dat hadden de meesten van hun ook gekund ,alleen hadden veel mensen dit denk ik niet van Olga verwacht ofzo.

Ik vind het ook oneerlijk hoedat ze Lenny in beeld hebben gebracht tijdens de laatste uitzending.
Over Olga niets dan lof en dan werd der moeder in beeld gebracht ,extra aandacht en liefjes gezwets,maar wie was er voor Lenny?
Het zag er aandoenlijk uit hoor die moeder trots pratend over haar dochter maar geen aandacht voor Len the man!

Ik denk dat Talpa wel iets in petto heeft voor Olga ja!
Ze had al een schnabbel met Frans Bauer enzo.
Wat wel tof is is dat ze geld geeft aan dat weeshuis.

De reacties van Lenny in de uitzending waren dan wel niet tactisch maar wel eerlijk.
Kan me trouwens wel voorstellen dat je je dan al genaaid voelt hoor!
Tof Lenny dat je even hebt gepost! ::ok::

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #409 Gepost op: 9-12-2006, 00:40:55 »
Klinkt stom,maar ik vind het echt erg k... voor Lenny en maak me soms ook nog kwaad als ik eraan denk!

Je bent niet de enige
Ik baal er ook nog steeds heel erg van dat Lenny op zo'n manier verloren heeft.
Dus zo stom klinkt het niet hoor ;)

Offline nelledefelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lenny for Robinson
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #410 Gepost op: 9-12-2006, 14:25:45 »
Ja van landgenoten moet je het hebben !!! Gelukkig zijn er "ex"Robinsonners waar ik het nog goed mee kan vinden !!!!
Ik heb maar één opmerking : was Robin überhaupt in Brussel aanwezig ???

Robin was ZEKER in Brussel aanwezig. Maar hij had een knevel om de mond. Op de knevel stond reclame van talpa.
Nelle

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #411 Gepost op: 9-12-2006, 14:38:57 »
Op de knevel stond reclame van talpa.

en van VTM ??  ::rofl::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #412 Gepost op: 9-12-2006, 14:49:16 »
hijs me echt tegengevallen de laatste aflevering
🜃

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #413 Gepost op: 9-12-2006, 22:23:28 »
Olga heeft in één van de (vele..) interviews gezegd dat zij de nieuwe Bridget wil worden, dus...

(Overeenkomsten: blond en implantaten ::rofl::)

Ik vind Olga duzend keer leuker dan Bridget, maar dit even terzijde.

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #414 Gepost op: 10-12-2006, 15:36:29 »
lenny hartstikke goed dat je ff post op het forum, ik heb je gedrag niet als onsportiviteit op gevat maar als iemand die al goed aanvoelde hoe de heleboel zou gaan een machteloos gevoel want wat je ook doet je kunt het niet meer omkeren of je nu je uiterste best doet of niet maakte allemaal niet uit en gelukkig hebben velen met jou dit gezien tijdens de "grote finale" , ik vond het een lachertje die hele finale maha ja heb respect voor je prestaties en je goede spelgevoel  ::respect::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #415 Gepost op: 10-12-2006, 23:12:44 »
Ik vind Olga duzend keer leuker dan Bridget, maar dit even terzijde.
Jammer alleen dat Olga geen goed Nederlands spreekt en Bridget wel...

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #416 Gepost op: 11-12-2006, 16:24:51 »
hey iedereen,

Het heeft enkele dagen geduurd vooraleer ik hier een reactie wou plaatsen . Ik wou tenzeerste vermijden dat ik enkel maar zou natrappen.Ondertussen heb ik alles een rustig op een rijtje kunnen zetten en zijn de emoties van de live-uitzending een beetje bekoeld.

Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die mij gesteund heeft tijdens de live-uitzending. Iedereen mag gerust weten dat ik mij die avond lichtjes 'genaaid' voelde door de productie van E.R. . Iedereen zal hier vermoedelijk wel zijn eigen 'juiste' mening over hebben. Maar als je alles objectief bekijkt moeten iedereen toch toegeven dat de show in één enkele richting werd geduwd. Alle negatieve Items van Lenny( complot en eruitstemmen van Ignazio) werden nog eens goed in de verf gezet . Terwijl dit ook maar moment opnames waren die serieus werden uitvergroot. Het winnen van de vele proeven en het survivallen tot op het bot werden mooi vergeten of alleszins lekker geminimaliseerd. Tja, toen was het me al lang duidelijk wie er ging winnen hoor. En dat Klaar dan nog effe een pomo-stuntje uithaalde dan was het dak er helemaal af . Waar zat Robin om mij te promoten ? Nee, de mensen waarvan ze zeker waren die lenny minded waren, die hebben ze niet aan het woord gelaten  (Robin-bert-werner). Pff hoe meer ik erover nadenk , hoe oneerlijker ik het vind , maar ja , dat zal dan wel een slechte verliezer van me maken.
Dat alles dingt trouwens niets af van olga's overwinning hoor . Want chapeau dat zij het zover gebracht heeft. Proficiat olga.

Groetjes lenny   ::zwaai::

( lucas en millesime nu heb ik jullie toch weer wat voer gegeven om lekker negatief te reageren hé ;-) )






Hoi Lenny,
ik snap dat je gepikeerd bent naar aanleiding van de finale uitzending. niemand zal beweren dat het eerlijk ging, aangezien jij inderdaad steeds met het negatieve in verband werd gebracht en olga juist niet.
Maar daarentegen denk ik niet dat deze uitzending veel invloed heeft gehad om de stemmers. Want alles wat er gezegd werd door jou, ignace of wie dan ook, dat was allang bekent. er werd niks nieuws verteld. Ik denk dat alle kijkers voor de liveshow allang hebben uitgemaakt op wie ze gingen stemmen, en dat dat naar aanleiding van de liveshow echt niet veranderd is aangezien er niks nieuws of schokkends naar boven kwam.
Dus ik denk dat je het toch echtaan jezelf te wijten hebt, dan je niet hebt gewonnen. Natuurlijk, het was je goed recht om Ignace uit te schakelen, om Bernadette bij je plannetje te betrekken en haar maar de halve waarheid te vertellen, om denigrerend over Olga te praten, maar goed, dan moet je ook niet raar opkijken dat mensen je daar op afrekenen.
Eerlijk is eerlijk, je hebt gewoon een aantal dingen gedaan/gezegd wat je niet populairder hebben gemaakt, en dat had je zelf ook na kunnen gaan.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #417 Gepost op: 11-12-2006, 18:02:04 »
Nee Zonnetjuh, dat geloof ik toch niet. Een aantal mensen hebben hier op het forum verteld dat ze tijdens de uitzending besloten te stemmen, vanwege de houding van Lenny die avond. Lenny's houding had zijn oorzaak natuurlijk in de hele gang van zaken.
Je kon voor die tijd trouwens niet weten op wie je kon stemmen, de finalisten waren niet eerder bekend. Alles was heel anders geweest als 1 van de anderen de finale had gehaald.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #418 Gepost op: 11-12-2006, 20:45:23 »
Nee Zonnetjuh, dat geloof ik toch niet.
Een aantal mensen hebben hier op het forum verteld dat ze tijdens de uitzending besloten te stemmen, vanwege de houding van Lenny die avond.
(...)
Akkoord met Swifty.
Daardoor heb ik het dubbele aantal stemmen verstuurd dan gepland...

Voor een deel heeft hij imo zijn eigen graf gegraven, maar daar is wat mij betreft al genoeg over gezegd. Als hij ooit mag meedoen aan een nieuwe "strijd der titanen", en dezelfde fouten (*) niet meer maakt, heeft hij een bij-zon-der goede kans om titanen-Robinson te worden.
:)
(*) als je het als fouten wil zien, (Ignace eruit, denigrerend naar Olga), elk zijn opinie hierover duzz...
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #419 Gepost op: 11-12-2006, 22:25:10 »
Ach die live uitzending was 1 groot mediagebeuren,meteen 99% BB gehalte. Olga moest winnen,en daarmee uit.
EXPEDITIE ROBINSON,ik zal het nog eens herhalen; EXPEDITIE ROBINSON,werd beslist in...DE STUDIO  ::oink:: ::oink:: ::oink::