Auteur Topic: muziek Expeditie Robinson  (gelezen 55074 keer)

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: muziek Expeditie Robinson
« Reactie #60 Gepost op: 25-11-2006, 11:11:04 »


En dan ook nog de muziek tijdens de eerste proef ( aflev 13 ) waar je met hun armen in een houten balk door een parcours moesten. Het klinkt een beetje als pirates of the carribean.Weet iemand waar deze muziek van is?

Bedankt,

Anna
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline DaSnake

  • Forumlid
Re: muziek Expeditie Robinson
« Reactie #61 Gepost op: 4-12-2006, 10:14:40 »
Dat is muziek uit The Island.

Eindmuziek na het stemmen is uit Meet Joe Black.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: muziek Expeditie Robinson
« Reactie #62 Gepost op: 4-12-2006, 23:31:28 »
Toen Lenny de eerste proef won was Chevaliers de Sangreal (of iets dergelijks) uit Da Vinci Code, van Hans Zimmer.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: muziek Expeditie Robinson
« Reactie #63 Gepost op: 5-12-2006, 01:41:33 »
Wie heeft de muziek uit het eerste gedeelte van de finale-uitzending herkend? Bij de laatste beelden van het verliezerseiland.

Offline Tweaker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: muziek Expeditie Robinson
« Reactie #64 Gepost op: 5-12-2006, 14:26:33 »
Jaaaa dat nummer ben ik ook benieuwd naar! (begint tijdens het onweer en eindigd ergens op het moment waar de verliezers horen dat ze hun spullen moeten pakken).

Het klinkt als een nummer uit de LOTR delen.. ff zoeken
« Laatst bewerkt op: 5-12-2006, 14:29:08 door Tweaker »

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: muziek Expeditie Robinson
« Reactie #65 Gepost op: 5-12-2006, 15:22:46 »
Ik hoorde muziek uit Brokeback Mountain geloof ik en is al eens eerder gebruikt in deze reeks van ER. Die wordt afgespeeld na de eerste reclameonderbreking, als Koen de brief opnieuw voorleest. Ook tijdens de dialoog tussen Olga en Koen, over het vertrek van het eiland hoor je deze. Bedoelen jullie die?
« Laatst bewerkt op: 5-12-2006, 15:26:59 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: muziek Expeditie Robinson
« Reactie #66 Gepost op: 5-12-2006, 21:19:21 »
Ik hoorde op een gegeven moment The Crimson Tide main theme van Hans Zimmer, mooi stuk muziek!
Björn Lemeire is de man

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: muziek Expeditie Robinson
« Reactie #67 Gepost op: 6-12-2006, 12:56:09 »
Ik hoorde muziek uit Brokeback Mountain geloof ik en is al eens eerder gebruikt in deze reeks van ER. Die wordt afgespeeld na de eerste reclameonderbreking, als Koen de brief opnieuw voorleest. Ook tijdens de dialoog tussen Olga en Koen, over het vertrek van het eiland hoor je deze. Bedoelen jullie die?

Bedankt, Sprien. Het is inderdaad het thema van Brokeback Mountain! Prachtige film overigens, maar dat terzijde.

Offline Tweaker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: muziek Expeditie Robinson
« Reactie #68 Gepost op: 6-12-2006, 13:49:35 »
Ik hoorde muziek uit Brokeback Mountain geloof ik en is al eens eerder gebruikt in deze reeks van ER. Die wordt afgespeeld na de eerste reclameonderbreking, als Koen de brief opnieuw voorleest. Ook tijdens de dialoog tussen Olga en Koen, over het vertrek van het eiland hoor je deze. Bedoelen jullie die?
Ik bedoelde het nummer dat voor de reclame wordt gedraaid als Koen de brief leest.. weet je die ook? (komt na de onweer scene)

Offline Erik

  • Forumlid
Re: muziek Expeditie Robinson
« Reactie #69 Gepost op: 6-12-2006, 13:59:34 »
weet iemand hoe het nummer heet dat je hoort wanneer je kan stemmen op Lenny of Olga??


Offline Tweaker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: muziek Expeditie Robinson
« Reactie #70 Gepost op: 7-12-2006, 14:24:23 »
Even voor de duidelijkheid, de nummers die ik zoek zijn die tijdens de bliksem en daarna. Luister hier naar de track uit de aflevering:

http://www.insideusall.nl/exp_rob.mp3

Offline Erik

  • Forumlid
Re: muziek Expeditie Robinson
« Reactie #71 Gepost op: 7-12-2006, 18:58:24 »
Even voor de duidelijkheid, de nummers die ik zoek zijn die tijdens de bliksem en daarna. Luister hier naar de track uit de aflevering:

http://www.insideusall.nl/exp_rob.mp3

The Great Eatlon van James Newton Howard uit de film lady in the Water

weet jij toevallig welk nummer ik bedoel uit mijn bovenstande post

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: muziek Expeditie Robinson
« Reactie #72 Gepost op: 7-12-2006, 19:28:30 »


Ik heb geloof ik nog geen antwoord. dus ik ga het nog een keer vragen

Als je aflevering 13 bekijkt op Talpa internet, hoor je gelijk na het intro ( met alle kandidaten en de bekende Zimmer Robinson tune ), muziek gedurende een paar minuten.

Het begint met slakken en een vlucht over het eiland en dan de drie overgebleven kandidaten waar Ignas en Lenny afspreken om Berndette weg te sturen, ze zijn slakken aan het zoeken. Dan weer een vlucht over het eiland en dan een vogel, en dan een stuk over het andere eiland.

Het muziekstuk duurt bij elkaar wel een paar minuten.

Weet iemand van wie deze muziek is?

Groetjes

Anna
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: muziek Expeditie Robinson
« Reactie #73 Gepost op: 7-12-2006, 20:06:04 »
Bedankt, Sprien. Het is inderdaad het thema van Brokeback Mountain! Prachtige film overigens, maar dat terzijde.

Ben ik het helemaal mee eens ::ok::! Graag gedaan ::jaja::!
The sun came up and reality set in.

Offline Tweaker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: muziek Expeditie Robinson
« Reactie #74 Gepost op: 8-12-2006, 18:28:31 »
The Great Eatlon van James Newton Howard uit de film lady in the Water

weet jij toevallig welk nummer ik bedoel uit mijn bovenstande post

Yes!! Eindelijk :D Heel erg bedankt!
Ik had al eerder voor je gechecked naar het nummer dat jij bedoelt, maar herkende het niet. Zodra ik het weet, hoor je het van me.

(offtopic) Vette muziek zit er in die film dan zeg ;o Alleen de reacties op de film zelf zijn erg negatief.. mag ik vragen wat jij er van vond?(lady in the water heb ik het dus over he)(/offtopic)

Offline Erik

  • Forumlid
Re: muziek Expeditie Robinson
« Reactie #75 Gepost op: 9-12-2006, 16:49:52 »
Yes!! Eindelijk :D Heel erg bedankt!
Ik had al eerder voor je gechecked naar het nummer dat jij bedoelt, maar herkende het niet. Zodra ik het weet, hoor je het van me.

(offtopic) Vette muziek zit er in die film dan zeg ;o Alleen de reacties op de film zelf zijn erg negatief.. mag ik vragen wat jij er van vond?(lady in the water heb ik het dus over he)(/offtopic)

Ik heb de film niet gezien... sorry

Offline stuntman

  • Forumlid
Re: muziek Expeditie Robinson
« Reactie #76 Gepost op: 13-11-2007, 02:18:49 »
Hallo Muziekliefhebbers,
Ik zie dat jullie behoorlijk thuis zijn in filmmuziek zoals gebruikt bij Expeditie robinson.

Ik ben ontzettend lang aan het zoeken geweest naar hans zimmer - in the tunnels zonder resultaat. Luister naar de preview versie o ::bravo::nder deze url:
http://www.hans-zimmer.com/fr/disco/therock/therock.mp3

Zou iemand mij kunnen helpen om bijvoorbeeld het volledige nummertje toe te sturen naar: harrynieuw@hotmail.com. Mag via yousendit, als bijlage in email, het maakt niet uit!

Ik zal super geholpen zijn, alvast bedankt! ::bravo::