Auteur Topic: aanmelden Robinson 2007  (gelezen 194549 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #400 Gepost op: 24-06-2007, 21:13:49 »
is dat ook zo'n irritante kreunster?
Neenee, allé, toch niet op de baan ;D :P
Justine is de nummer 1 van de wereld. Taai, geeft niet op, gaat door. Pure klasse.
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #401 Gepost op: 27-06-2007, 00:05:26 »
Voelt er zich iemand geroepen om nu zaterdag 30/06 op Schiphol de kandidaten op foto te zetten? ;D
Wedden dat je ze er zò uitpikt!? Hint: er is een roodharige Belgische bij... ;)
Foto's onmiddellijk op RN te smijten natuurlijk! ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #402 Gepost op: 27-06-2007, 06:46:47 »
Gaat ER in Nederland nu nog wel door, nu gisteren bekend is geworden dat Tien definitief verdwijnt?  ???

Een beperkt aantal programma's (Voetbal, Gooische vrouwen, tijdelijk de Gouden Kooi) zou meeverhuizen naar RTL, dat de zender overneemt, maar over ER is niet gezegd... :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #403 Gepost op: 27-06-2007, 08:12:21 »
Ik hoorde bij rtl boulevard dat Fons van Westerloo expeditie robinson graag over wilde nemen...Of ie het gaat doen is het tweede  :)
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #404 Gepost op: 27-06-2007, 08:30:22 »
Ja, ik las net ook in de gratis krant Dag dat naast Gooische Vrouwen en de Gouden Kooi ook Deal or no Deal en Expeditie Robinson mee gaan naar RTL.  :D ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #405 Gepost op: 27-06-2007, 11:12:50 »
Ja, ik las net ook in de gratis krant Dag dat naast Gooische Vrouwen en de Gouden Kooi ook Deal or no Deal en Expeditie Robinson mee gaan naar RTL.  :D ::ok::

Zou dat dan niet gaan om een rechtenkwestie, aangezien Van Westerloo het heeft over 'graag over willen nemen'? Ik dacht namelijk dat RTL alle programma's van Talpa erbij had gekocht, maar bij ER is dat misschien anders vanwege de rechten en zal RTL die wellicht bij Strix moeten kopen. De kans kan dan dus bestaan dat Net 5 ook weer interesse toont. Ik neem in ieder geval wel aan dat, aangezien Ernst-Paul inmiddels zijn korte broek alweer heeft aangetrokken, ER wel ergens op de buis zal verschijnen.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #406 Gepost op: 27-06-2007, 13:01:18 »
Voelt er zich iemand geroepen om nu zaterdag 30/06 op Schiphol de kandidaten op foto te zetten? ;D

Voor geen goud.....ik ga lekker de hele dag dansen en lachen op Awakeningsfestival in Spaarnwoude!!! Techno 4 ever!

 ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #407 Gepost op: 27-06-2007, 14:24:10 »
Voelt er zich iemand geroepen om nu zaterdag 30/06 op Schiphol de kandidaten op foto te zetten? ;D

sorrie, moet werken ;D

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #408 Gepost op: 27-06-2007, 17:54:21 »
Ik ben toevallig zaterdag wel in Amsterdam. Enig idee hoe laat ze vertrekken en waarheen?
Geniet nooit met mate...

Offline ER 2007

  • Forumlid
ER 2007
« Reactie #409 Gepost op: 27-06-2007, 23:50:38 »
Sinds twee jaar volg ik alle afleveringen van ER. Zojuist kwam ik voor het eerst op dit forum omdat ik me afvroeg of er dit jaar ook een ER serie zal zijn! Gelukkig las ik in het topic 'aanmelden ER 2007' dat de deelnemers binnenkort gaan vertrekken.
Ik kon nog geen echt forum vinden over ER2007 maar ben wel benieuwd wat jullie er van denken???
* Wie gaan er mee? Is dit al bekend???
* Wat wordt het 'thema' van dit jaar?
* Gaat iedereen weer kijken of zijn we 'ER-moe'?

Ik heb er in ieder geval al heel veel zin in :)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #410 Gepost op: 28-06-2007, 02:50:36 »
Ik ben toevallig zaterdag wel in Amsterdam. Enig idee hoe laat ze vertrekken en waarheen?
Schiphol, Vertrekhal 3, rechtstreekse vlucht naar Kuala Lumpur met Malaysia Airlines, vluchtnummer KL1765, vertrek om 8:50u. ::jaja::
En als je ze niet vindt: laat omroepen "Ernst-Paul wordt dringend aan de balie van ... gevraagd", verstop je dan,  ::regenboog::
en volg hem als hij terug loopt naar de groep deelnemers.  ;D
Allen daarheen duzz, neem je valies mee, sluit iemand van de deelnemers op in de toiletten waar je eventueel een beetje op lijkt en neem zijn/haar plaats in. >:D
Of neem gewoon foto's, misschien kan je er nog een euro mee verdienen bij de "boekjes"? 8)

Enneuh, om eerlijk te zijn, ik ben niet hélemaal 100% zeker dat ze juist dàn vertrekken, maar toch wel redelijk zeker... :P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #411 Gepost op: 28-06-2007, 11:09:22 »
Schiphol, Vertrekhal 3, rechtstreekse vlucht naar Kuala Lumpur met Malaysia Airlines, vluchtnummer KL1765, vertrek om 8:50u. ::jaja::

Zo vroeg ben ik er helaas weer niet... :-\\

Was wel spannend geweest, zeker afgaande op jouw rijke fantasie. ::rofl:: ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #412 Gepost op: 28-06-2007, 15:35:54 »
Schiphol, Vertrekhal 3, rechtstreekse vlucht naar Kuala Lumpur met Malaysia Airlines, vluchtnummer KL1765, vertrek om 8:50u. ::jaja::
En als je ze niet vindt: laat omroepen "Ernst-Paul wordt dringend aan de balie van ... gevraagd", verstop je dan,  ::regenboog::
en volg hem als hij terug loopt naar de groep deelnemers.  ;D
Allen daarheen duzz, neem je valies mee, sluit iemand van de deelnemers op in de toiletten waar je eventueel een beetje op lijkt en neem zijn/haar plaats in. >:D
Of neem gewoon foto's, misschien kan je er nog een euro mee verdienen bij de "boekjes"? 8)

Enneuh, om eerlijk te zijn, ik ben niet hélemaal 100% zeker dat ze juist dàn vertrekken, maar toch wel redelijk zeker... :P

wrom ga je zelf niet :P.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #413 Gepost op: 28-06-2007, 21:27:55 »
Schiphol, Vertrekhal 3, rechtstreekse vlucht naar Kuala Lumpur met Malaysia Airlines, vluchtnummer KL1765, vertrek om 8:50u. ::jaja::
En als je ze niet vindt: laat omroepen "Ernst-Paul wordt dringend aan de balie van ... gevraagd", verstop je dan,  ::regenboog::
en volg hem als hij terug loopt naar de groep deelnemers.  ;D
Allen daarheen duzz, neem je valies mee, sluit iemand van de deelnemers op in de toiletten waar je eventueel een beetje op lijkt en neem zijn/haar plaats in. >:D
Of neem gewoon foto's, misschien kan je er nog een euro mee verdienen bij de "boekjes"? 8)

Enneuh, om eerlijk te zijn, ik ben niet hélemaal 100% zeker dat ze juist dàn vertrekken, maar toch wel redelijk zeker... :P
Sorry Lukas,ik had graag wat foto's voor jou genomen,maar ik had net mijn vakantie geboekt,blijkt mijn collega zijn voet gebroken te hebben,nu kan ik mijn vakantie op m'n buik schrijven,en moet ik de kadidaten en de crew naar Kuala Lumpur brengen.  :-\\ Tja,kiekjes nemen en een vliegtuig besturen gaan niet samen he (sorry)
(Eeeeuuuhhhmmm,ik weet niet hoe het komt,maar op een of andere manier heb ik het gevoel dat je mij niet geloofd)  ::tandpastasmiley::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #414 Gepost op: 28-06-2007, 22:08:04 »
wrom ga je zelf niet :P.
Gaat er nu niemand foto's nemen? ??? Moet ik daarvoor mijn connecties aanspreken... :-\\
Vieffan, ik ga zelf niet omdat het 500km rijden is voor mij, en dat vind ik een beetje te ver rijden... ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 29-06-2007, 01:50:00 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #415 Gepost op: 28-06-2007, 22:09:27 »
Enneuh... Koekoe, zet die fles weg! ::jaja:: ::rofl::
;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #416 Gepost op: 28-06-2007, 23:11:44 »
Is er nu niemand foto's gaan nemen? ??? Moet iik daarvoor mijn connecties aanspreken... :-\\

Weet je zeker dat het die zaterdag is en geen week later (de 7e juli)? Dan ben ik nl op Schiphol! Mijn vliegtuig vertrekt om 9.00 uur naar Brazilie ;D Dus als het heel heel heel misschien dan is kan ik de kiekjes schieten van Belinda Meuldijk de kandidaten 8)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #417 Gepost op: 28-06-2007, 23:21:53 »
Weet je zeker dat het die zaterdag is en geen week later (de 7e juli)? Dan ben ik nl op Schiphol! Mijn vliegtuig vertrekt om 9.00 uur ;D Dus als het heel heel heel misschien dan is kan ik de kiekjes schieten van die kapotte tribune
::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #418 Gepost op: 28-06-2007, 23:26:43 »
::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Maar je weet nog steeds niet waar ze naar keken he koekoe ;D

 :-*
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #419 Gepost op: 28-06-2007, 23:42:15 »
Maar je weet nog steeds niet waar ze naar keken he koekoe ;D

 :-*
nee  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::  :) :) naar een toekomstige ER kandidate? Nee hoor,ik zeg dat erbij omdat ik op een of andere manier ontopic moet blijven,maar dat filmpje vind ik nog steeds de max  ::rofl:: ::rofl:: ::ok:: ::ok::