Auteur Topic: Dit jaar is de expeditie matig  (gelezen 48081 keer)

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #60 Gepost op: 7-12-2006, 14:11:20 »
ja geef mij ook maar het concept zoals het vroeger was in de expeditie; echt afzien wat betreft eten zoeken en eten winnen (wat je zoal doet voor een zakje rijst voor de hele club)en toen was er ook een keer waarbij er een spiegel op het strand stond en de kandidaten konden zien hoe mager ze waren geworden, heerlijk dat moment, de balk in het water die steeds smaller word gemaakt en geen televoting maar gewoon de beste wint (als je er niet uit word gestemd) de poet en als het moet een publiekslieveling met alleen een ererondje  ::bravo::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #61 Gepost op: 8-12-2006, 01:17:05 »
Ik denk ook dat het aan de deelnemers ligt, met alle respect. Ook hadden ze misschien meer dillemma's en spectaculairdere/zwaardere opdrachten moeten houden.

Met een hand in eigen boezem ben ik het met je eens. Lieve mensen, mijn welgemeende excuses dat mede door mijn toedoen (een zestiende deel in elk geval) geen betere tv kon worden gemaakt dan dat het was. Ik had het zeker liever anders gedaan en mijn gekke kant laten zien. Het heeft niet zo mogen zijn en dat wat er was aan leuke gekte, dat is gewoonweg niet uitgezonden.  ::ohno:: En dat betreur ik met jullie!  ::jaja:: Volgende editie beter met meer bikkels en meer leukere personen. Het is niet anders, het leed is geleden en de expeditie is voorbij.
« Laatst bewerkt op: 8-12-2006, 01:19:42 door Clown »
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #62 Gepost op: 8-12-2006, 11:27:10 »
ja geef mij ook maar het concept zoals het vroeger was in de expeditie; echt afzien wat betreft eten zoeken en eten winnen (wat je zoal doet voor een zakje rijst voor de hele club)en toen was er ook een keer waarbij er een spiegel op het strand stond en de kandidaten konden zien hoe mager ze waren geworden, heerlijk dat moment, de balk in het water die steeds smaller word gemaakt en geen televoting maar gewoon de beste wint (als je er niet uit word gestemd) de poet en als het moet een publiekslieveling met alleen een ererondje  ::bravo::

Ah, vroegâh...! Vroegâh was alles altijd beter, en ik kan het weten want ik ben oud.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #63 Gepost op: 8-12-2006, 11:33:43 »
KD heeft gelijk. Die kijkcijfers waren echt niet zo hoog dat je inwonerstallen kan aandragen als argument. Daarnaast was het man tegen vrouw, dat heeft dan ook invloed. Of zie ik t verkeerd?  ???

Bovendien, met alle respect: Belgen blijken nationalistischer te stemmen dan Nederlanders. Dat heeft waarschijnlijk met het underdoggevoel te maken, te vergelijken met de opgeklopte afkeer van Nederlanders t.o.v. Duitsers: die afkeer wordt ook niet beantwoord. Calimero is woest op al die sterke groten om zich heen, maar die groten vinden hem ondertussen een hartstikke lief kuikentje en houden van hem.

Hoe dan ook: ik ben 100% Hollands en wij hebben hier 2x op Lenny gestemd. Trek er dus maar twee af van die miljoenen.

P.s.: Olga is trouwens een Russin, dus dat maakt het allemaal wel HEEEEEL ingewikkeld als je zo gaat redeneren.

P.s.II: Ik vond deze editie ER heel wat boeiender dan de Titanenstrijd, dus dat zal allemaal wel heel persoonlijk zijn.
« Laatst bewerkt op: 8-12-2006, 11:35:57 door Starry Night »

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #64 Gepost op: 8-12-2006, 12:28:52 »
Ah, vroegâh...! Vroegâh was alles altijd beter, en ik kan het weten want ik ben oud.



HOE OUD BEN JE DAN STARRY NIGHT ???????????? ;D

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #65 Gepost op: 8-12-2006, 16:06:00 »

HOE OUD BEN JE DAN STARRY NIGHT ???????????? ;D
Staat in mijn profiel :P

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #66 Gepost op: 8-12-2006, 18:55:06 »
Belgen blijken nationalistischer te stemmen dan Nederlanders.
Da's een beetje elke Vlaming over dezelfde kam scheren he  ::) ::)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #67 Gepost op: 8-12-2006, 18:58:06 »
Met een hand in eigen boezem ben ik het met je eens. Lieve mensen, mijn welgemeende excuses dat mede door mijn toedoen (een zestiende deel in elk geval) geen betere tv kon worden gemaakt dan dat het was. Ik had het zeker liever anders gedaan en mijn gekke kant laten zien. Het heeft niet zo mogen zijn en dat wat er was aan leuke gekte, dat is gewoonweg niet uitgezonden.  ::ohno:: En dat betreur ik met jullie!  ::jaja:: Volgende editie beter met meer bikkels en meer leukere personen. Het is niet anders, het leed is geleden en de expeditie is voorbij.
Lieve Clown, ik begrijp niet waarom jij je zou moeten excuseren  ??? ???

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #68 Gepost op: 9-12-2006, 22:36:49 »
Da's een beetje elke Vlaming over dezelfde kam scheren he  ::) ::)


Ik heb het niet over elke Belg, ik heb het over Belgen in het algemeen. Het valt me bijvoorbeeld ook op op Belgische forums: men is daar echt bezig met welke nationaliteit deelnemers hebben. Op Nederlandse forums komt dat gewoon volstrekt niet ter sprake. Als het al ter sprake komt, dan is het door een Belg ('Er zijn meer Nederlanders dan Belgen dus het is niet eerlijk, snik snik'). Sorry, maar dat is gewoon zo. Overigens: als er een programma zou komen waar Duitsers tegen Nederlanders zouden duelleren, dan zou je, vrees ik, hetzelfde verschijnsel krijgen, maar dan dus vanuit de Nederlanders. Heus, het is het Calimero-syndroom.

Maar gelukkig zijn er uitzonderingen, en hopelijk groeit die groep. In die zin vind ik dat realityprogramma's met Belgen én Nederlanders zelfs een bijdrage leveren aan wederzijds respect en begrip. En de contacten op forums als deze, waar zich ook zowel Nederlanders als Belgen bevinden, dragen daar ook toe bij. Het zou hier - vind ik - stukken minder leuk zijn zonder Belgische kijkers.

P.s.: je schrijft overigens nogal nadrukkelijk Vlaming. Misschien terecht... Ik weet eigenlijk niet hoe Waloniërs zich voelen t.o.v. grote broer Frankrijk... Hoe dan ook: als ik het hier over Belgen heb bedoel ik natuurlijk Vlamingen, omdat dat de groep is die naar ER kijkt. Even voor de duidelijkheid.
« Laatst bewerkt op: 9-12-2006, 22:40:25 door Starry Night »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #69 Gepost op: 10-12-2006, 11:09:19 »
Ik heb het niet over elke Belg, ik heb het over Belgen in het algemeen. Het valt me bijvoorbeeld ook op op Belgische forums: men is daar echt bezig met welke nationaliteit deelnemers hebben. Op Nederlandse forums komt dat gewoon volstrekt niet ter sprake. Als het al ter sprake komt, dan is het door een Belg ('Er zijn meer Nederlanders dan Belgen dus het is niet eerlijk, snik snik'). Sorry, maar dat is gewoon zo. Overigens: als er een programma zou komen waar Duitsers tegen Nederlanders zouden duelleren, dan zou je, vrees ik, hetzelfde verschijnsel krijgen, maar dan dus vanuit de Nederlanders. Heus, het is het Calimero-syndroom.

Maar gelukkig zijn er uitzonderingen, en hopelijk groeit die groep. In die zin vind ik dat realityprogramma's met Belgen én Nederlanders zelfs een bijdrage leveren aan wederzijds respect en begrip. En de contacten op forums als deze, waar zich ook zowel Nederlanders als Belgen bevinden, dragen daar ook toe bij. Het zou hier - vind ik - stukken minder leuk zijn zonder Belgische kijkers.

P.s.: je schrijft overigens nogal nadrukkelijk Vlaming. Misschien terecht... Ik weet eigenlijk niet hoe Waloniërs zich voelen t.o.v. grote broer Frankrijk... Hoe dan ook: als ik het hier over Belgen heb bedoel ik natuurlijk Vlamingen, omdat dat de groep is die naar ER kijkt. Even voor de duidelijkheid.
Het was een grapje hoor  :D
Maar ik moet je wel gelijk geven. Onlangs was er op een Vlaams Belgisch forum  ::tandpastasmiley:: een topic over de transfertsom van Huntelaar.Er waren ook enkele Nederlandse mensen die hun mening zeiden.De eerste 2 posts gingen goed,tot iemand iets zei waar sommige Belgen het niet mee eens waren.Toen was het algauw van "vuile k*t hollander,ga op een nederlands forum zeiken" enzo. Pfffftt triest  ::niet-ok:: Die België-Nederland "vete" vind ik sowieso kinderachtig,ik heb hier meer dan 20.000 posts geplaatst (de een al wat scherper dan de ander  >:D ) maar ik heb NOOIT 1 woord over dat gedoe gesproken. Ik had ook liever Lenny zien winnen,maar zeker niet omdat hij Belg is  ::ohno:: (het zou wel beter geweest zijn voor mijn pool  ;D )
Ook post ik vaak als Belg(en ik niet alleen) op het forum van een Nederlandse voetbalploeg,omdat die donderdag tegen een Franse club moeten spelen,kan je nog volgen?
Maar ook daar gaat men respectvol om met de Nederlanders en vise versa.

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #70 Gepost op: 12-12-2006, 14:05:36 »
Maar gelukkig zijn er uitzonderingen, en hopelijk groeit die groep. In die zin vind ik dat realityprogramma's met Belgen én Nederlanders zelfs een bijdrage leveren aan wederzijds respect en begrip. En de contacten op forums als deze, waar zich ook zowel Nederlanders als Belgen bevinden, dragen daar ook toe bij. Het zou hier - vind ik - stukken minder leuk zijn zonder Belgische kijkers.
Nou zeg, ik krijg me daar toch ineens een geweldig idee!  ::hyper:: Als ze nou eens een ER doen met autochtone/ allochtone Nederlandser en Vlamingen. Dat zou toch geweldig zijn voor de integratie?  ::nieuwsgierig:: ok, voor jullie reageren: ik weet dat Olga van Russische komaf is, vorig jaar een Turkse, geloof ik, en één Marokkaan. Maar zouden ze daar niet meer mee kunnen doen? Lijkt me best interessant.  ::regenboog::
... ook gewoon maar een mening...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #71 Gepost op: 12-12-2006, 20:43:30 »
Nou zeg, ik krijg me daar toch ineens een geweldig idee!  Als ze nou eens een ER doen met autochtone/ allochtone Nederlandser en Vlamingen. Dat zou toch geweldig zijn voor de integratie?  OK, voor jullie reageren: ik weet dat Olga van Russische komaf is, vorig jaar een Turkse, geloof ik, en één Marokkaan. Maar zouden ze daar niet meer mee kunnen doen? Lijkt me best interessant. 
::regenboog::

'k Geloof dat ze in Amerika al zo'n experimentje achter de rug hebben (of mee bezig zijn) in een reality-programma, maar het ontsnapt me nu welk programma juist, en of dit is gespeeld/uitgezonden, want er was veel kritiek op die format.
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #72 Gepost op: 12-12-2006, 21:08:58 »
Nou zeg, ik krijg me daar toch ineens een geweldig idee!  ::hyper:: Als ze nou eens een ER doen met autochtone/ allochtone Nederlandser en Vlamingen. Dat zou toch geweldig zijn voor de integratie?  ::nieuwsgierig:: ok, voor jullie reageren: ik weet dat Olga van Russische komaf is, vorig jaar een Turkse, geloof ik, en één Marokkaan. Maar zouden ze daar niet meer mee kunnen doen? Lijkt me best interessant.  ::regenboog::
::rofl:: ::rofl:: Sommige mensen begrijpen nu reeds mijn streekgenoot(Curd)niet,wat zou dat dan voor leuke confrontaties geven? Miss "perfect" S.N.(zonder naam te noemen) stel dat er hier enkele "Waloniërs" (zoals jij dat perfect  ??? ) omschrijft,beginnen te posten,wat zouden we dan lachen  ::rofl:: ::rofl::

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #73 Gepost op: 12-12-2006, 22:02:41 »
Kennen de Walen (zo heten ze toch, die inwoners uit België Zuid?) eigenlijk wel Nederlands?  ??? (niet beledigend bedoeld, hoor) maar zouden die deel kúnnen nemen aan een forum als dit?  ::schaam::
Dat leek me juist voordeel van in Vlaanderen en Nederland wonende mensen van buitenlandse afkomst. Die kennen wel de taal, dus je kunt met elkaar in discussie (op het eiland, én op het forum  :)::vergroot::
... ook gewoon maar een mening...

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #74 Gepost op: 12-12-2006, 22:05:35 »
'k Geloof dat ze in Amerika al zo'n experimentje achter de rug hebben (of mee bezig zijn) in een reality-programma, maar het ontsnapt me nu welk programma juist, en of dit is gespeeld/uitgezonden, want er was veel kritiek op die format.
;D
::dom:: weet je ook waar de kritiek op was?  ???
... ook gewoon maar een mening...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #75 Gepost op: 12-12-2006, 22:13:12 »
Kennen de Walen (zo heten ze toch, die inwoners uit België Zuid?) eigenlijk wel Nederlands?  ??? (niet beledigend bedoeld, hoor) maar zouden die deel kúnnen nemen aan een forum als dit?  ::schaam:: Dat leek me juist voordeel van in Vlaanderen en Nederland wonende mensen van buitenlandse afkomst. Die kennen wel de taal, dus je kunt met elkaar in discussie (op het eiland, én op het forum  :) )

De meeste Walen kennen absoluut geen Nederlands, en willen dat ook niet kennen. Enkel de handelaars uit de grensgebieden kennen een beetje Nederlands, omdat dat beter is voor de 'commerce', en op sommige campings in toeristische trekpleisters in Wallonië kennen ze soms ook enkele woorden Nederlands, om de bekende redenen ::rofl:: ::rofl::.
Vlaanderen en Nederland hebben inderdaad het voordeel dat de taal gemeenschappelijk is, en dat is leuk! ::ok::

::dom:: weet je ook waar de kritiek op was?  ???

Ja, op het feit dat het negers tegen blanken was, niet gemengd.

:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #76 Gepost op: 14-12-2006, 18:10:49 »
::rofl:: ::rofl:: Sommige mensen begrijpen nu reeds mijn streekgenoot(Curd)niet,wat zou dat dan voor leuke confrontaties geven? Miss "perfect" S.N.(zonder naam te noemen) stel dat er hier enkele "Waloniërs" (zoals jij dat perfect  ??? ) omschrijft,beginnen te posten,wat zouden we dan lachen  ::rofl:: ::rofl::

Oh, gut... sorry... Ik dacht dat Walen mensen waren die nabij Nijmegen in de rivier gevallen waren of zo. Toch niet zó perfect dus ::schaam::. Kom ik trouwens zo perfect over...? Leuk wel eigenlijk ::tandpastasmiley::.

Anyway: van Curd snap ik geen biet inderdaad, maar of dat nou aan zijn nationaliteit ligt...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #77 Gepost op: 14-12-2006, 21:31:18 »
Hebben jullie de laatste STUNT gehoord? Gisteren op RTBF (Waalse openbare omroep)? Te gek gewoon!
Dat wij daar niet opgekomen zijn! ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #78 Gepost op: 15-12-2006, 07:34:09 »
Hebben jullie de laatste STUNT gehoord? Gisteren op RTBF (Waalse openbare omroep)? Te gek gewoon!
Dat wij daar niet opgekomen zijn! ;D

tja dat zouden de friezen in Nederland graag willen ....maar ja de meeste dromen zijn bedrog ;D ::)
« Laatst bewerkt op: 15-12-2006, 07:35:57 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #79 Gepost op: 15-12-2006, 12:21:46 »
'k Geloof dat ze in Amerika al zo'n experimentje achter de rug hebben (of mee bezig zijn) in een reality-programma, maar het ontsnapt me nu welk programma juist, en of dit is gespeeld/uitgezonden, want er was veel kritiek op die format.
;D


Bij Survivor. ;) Hadden ze de kampen ingedeeld op ras: Caucasians, Afro-Americans, Hispanics en Asians. Komende zondag is daar de finale van.
Nog even niks.