Auteur Topic: Dit jaar is de expeditie matig  (gelezen 47551 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #80 Gepost op: 15-12-2006, 19:31:57 »
Hebben jullie de laatste STUNT gehoord? Gisteren op RTBF (Waalse openbare omroep)? Te gek gewoon!
Dat wij daar niet opgekomen zijn! ;D
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: idd, zelfs BBC was er als de kippen bij,iedereen geloofde het  8)
Ha,dit zou pas kijkers lokken,ER met Vlaamse tegen Friese(Friesche) blondinnes  ::) ::) Maar dan zou jij weer uit de boot vallen he  ;D ;D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #81 Gepost op: 15-12-2006, 20:55:54 »
Bij Survivor. ;) Hadden ze de kampen ingedeeld op ras: Caucasians, Afro-Americans, Hispanics en Asians. Komende zondag is daar de finale van.

Juist, bij Survivor natuurlijk!

Ha,dit zou pas kijkers lokken,ER met Vlaamse tegen Friese(Friesche) blondinnes  ::) ::) Maar dan zou jij weer uit de boot vallen he  ;D ;D

En waarom mag ìk niet met Friesche blondines stoeien?  ???
:\'(
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #82 Gepost op: 15-12-2006, 21:32:20 »

En waarom mag ìk niet met Friesche blondines stoeien?  ???
:\'(

Vlaamse BLONDINES ; Lukas, ik begin stilaan te denken dat je te lang bij Felice geweest bent  ::rofl:: ::rofl::  ::vergroot:: (de nederlandse mensen niet denk ik)  :-X :-X  ::rofl::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #83 Gepost op: 15-12-2006, 23:46:06 »
Vlaamse BLONDINES ; Lukas, ik begin stilaan te denken dat je te lang bij Felice geweest bent  ::rofl:: ::rofl::  ::vergroot:: (de nederlandse mensen niet denk ik)  :-X :-X  ::rofl::
Tja... 36 afleveringen + een BV-aflevering (01/01/2007, VijfTV, kijkuh!) Misschien wel ja... ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #84 Gepost op: 16-12-2006, 07:55:46 »
Ha,dit zou pas kijkers lokken,ER met Vlaamse tegen Friese(Friesche) blondinnes  ::) ::)

hé bah :(...ben ik me toch aan het vermageren voor ER 2007, val ik buiten de boot als het gaat om friese blondines....[bassiemodus]ik heb ook altijd pech :\'( :\'( :\'([/bassiemodus]

 ::) :P ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #85 Gepost op: 17-12-2006, 14:17:14 »
Wat ik deze ER een beetje gemist heb,is een figuur ala Björn,de meeste ogen waren vooraf reeds gericht op Olga,maar er zat deze keer geen exentriekeling(of hoe schrijf je dat?)bij de kandidaten  ::ohno:: ::ohno::

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #86 Gepost op: 17-12-2006, 21:23:51 »
ik vond dit jaar een paar alfveringen niets aan,
maar het was zeker niet matig, ik zelf keek de aflveringen allen pas vrijdags, omdat ik geen tv heb door de week, en het dus thuis bij mijn ouders op neem.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: Dit jaar is de expeditie matig
« Reactie #87 Gepost op: 20-12-2006, 16:24:23 »
Hebben jullie de laatste STUNT gehoord? Gisteren op RTBF (Waalse openbare omroep)?
::rofl:: Het was zo raar, net nadat we het daar op het Forum over hadden lopen kletsen. Volgens mij lezen die Walen stiekem wel Nederlands, en kwamen ze ineens ook op een superrrr idee!  ;D  :P Maar daarna was er weer iets anders (wel serieus dit keer, van de Vlaamse minister-president ofzo?) dat de plaatsnamen in Vlaanderen voortaan alleen in het Nederlands gespeld worden  ::oink::  ???  Nou ja, zitten wij leuk over integreren en Friezen met Vlamingen te praten... zo wordt het toch nooit wat  ::hypocriet:: ???
... ook gewoon maar een mening...