Auteur Topic: All-Stars Expeditie Robinson  (gelezen 87238 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #20 Gepost op: 17-08-2005, 11:33:07 »
Tja, het zijn inderdaad vooral veel mensen uit de laatste 2 seizoenen. Maar ja, die onthoud je nog.

Daarom vind ik ook dat SBS/NET5 nooit het publiek had mogen laten kiezen. Het zou zonde zijn als er niemand van ER1 erbij zat, die had echt een leuke cast (beter dan die van ER5 imo):

Nele de teddyberenverkoopster die gebeten werd door een duizendpoot,
Dennis die suikerziekte bleek te hebben en daarom alles opat wat hij kon vinden,
Carine die problemen had met de jongeren in haar team,
Harry de oudere man die wegens fysieke problemen naar huis gestemd werd tot verdriet van zijn maatje Jan,
Ron die constant werkte en commandeerde en weinig plezier maakte met de anderen en daarom werd weggestemd,
Actrice Lisa die een etentje kreeg met Tommy en die zoveel mogelijk lol wilde maken,
Jan de piloot die depressief werd toen Harry was weggestemd,
Kris, stoere sterke werker die naar Australië verhuisde na de show,
Muriël, de haaibaai van de show (zo noemde ze zichzelf zich),
Sander, die met iedereen vrienden wilde worden en altijd lachte,
Veronique, die bijna altijd stemmen tegen kreeg tijdens de eilandsraad en toch ver kwam,
Tommy, die constant ruzie leek te hebben met Veronique,
Sascha, die zichzelf terug leek te vinden op het eiland na een moeilijke jeugd,
Melvin die het Surinaams volkslied zingt en een echte survivor was,
En natuurlijk vriendinnen Eva & Karin die het in de finale tegen elkaar moesten opnemen.

De ruzies tussen Veronique & Tommy, Eva & Sander (nadat Sander de duikbril van Eva kwijtraakte) en Melvin & de vrouwen (omdat Melvin seksuele grappen maakte over de vrouwen, waardoor Sascha in tranen uitbarste) waren mooi om te zien. En de vriendschappen die ontstonden. SBS zou ER1 nog een keer moeten gaan uitzenden.
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #21 Gepost op: 17-08-2005, 13:51:06 »
VT4 bestaat 10 jaar en zond een tijd geleden een prgoramma uit met leuke stukken uit al hun verschillende programma's gedurende 10 jaar. Eén daarvan was Tommy die een proef gewonnen had en via satelliet met zijn broer mocht praten. (ik ben niet bang toe te geven dat m'n oogjes nat werden toen de verbinding abrupt verbroken werd)
Ik heb het tv-scherm gefilmd en het zo online kunnen krijgen (beetje slechte kwaliteit dus).

Zie hier filmpje van Tommy

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #22 Gepost op: 18-08-2005, 12:00:22 »
Wie zaten er ookalweer in allemaal??

-Ilona
-Gio
-Jennifer
-Raymond ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
-Fatima
-Robin???

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #23 Gepost op: 18-08-2005, 12:06:09 »
Deze mensen gaan mee op expeditie:
Zij zijn al geselecteerd om mee te gaan er zullen er nog een paar bij komen.

- Gwann (2001)
- Jennifer (2001)
- Raymond (2002)
- Keo (2002)
- Fatima (2003)
- Giovanni (2003)
- Ilona (2003)
- Robin (2003)
- Ernestine (2004)
- Peter (2004)
- Klaar (2004)
- Frank  (2004)
- Shandinella (2004)

Één paginaatje terugkijken. ;)
Nog even niks.

Offline meliiSsa

  • Forumlid
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #24 Gepost op: 23-08-2005, 10:56:53 »
hallow,

ik kijk er oowk so naar uit ::jaja::
want giovannie mag weer mee dOEn ::bravo::
maar ja die van thalpa wordt denk ik oowk leuk ::tandpastasmiley::
kusjuhs meliiSsa

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #25 Gepost op: 25-08-2005, 01:30:10 »
Ja ik kijk ook zo naar de all stars uit komen eindelijk mijn favorieten weer terug............................. PETER!!!!!!!!!!!  ::love:: ::love:: ::love::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #26 Gepost op: 28-08-2005, 13:49:46 »
Deze mensen gaan mee op expeditie:
Zij zijn al geselecteerd om mee te gaan er zullen er nog een paar bij komen.

- Gwann (2001)
- Jennifer (2001)
- Raymond (2002)
- Keo (2002)
- Fatima (2003)
- Giovanni (2003)
- Ilona (2003)
- Robin (2003)
- Ernestine (2004)
- Peter (2004)  ::ok::
- Klaar (2004)
- Frank  (2004)
- Shandinella (2004
)

en EVA WILLEMS NIET  :o :o :o  :\'( :\'( :\'(

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #27 Gepost op: 28-08-2005, 14:17:14 »
Ja ik kijk ook zo naar de all stars uit komen eindelijk mijn favorieten weer terug............................. PETER!!!!!!!!!!!  ::love:: ::love:: ::love::
alhoewel ik weet waar Peter woont,op een boogscheut van mij,dus als Eva er niet bij is,is Peter mijn NR1  ::jaja:: ::jaja::  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #28 Gepost op: 28-08-2005, 15:45:14 »
Het valt me op dat er zoveel kandidaten zijn geselecteerd die niet weggestemd zijn maar door andere redenen de expeditie hebben (moesten) verlaten: Jennifer, Raymond, Keo, Fatima, Ernestine, Peter. Jennifer en Fatima hadden geen andere optie, maar de andere kandidaten hebben in mijn ogen toch "opgegeven". Van deze rij kandidaten (Jennifer, Raymond, Keo, Fatima, Ernestine, Peter) zouden dan ook alleen Jennifer en Fatima geselecteerd zijn voor Expeditie Robinson All-Stars als het aan mij lag :)

De ideale All-Star expeditie zie ik als een expeditie met oud kandidaten die uitblonken op het mentale en/of fysieke vlak, die uitblonken op het gebied van survival of die uitblonken door het toepassen van tactiek of strategie (tactiek en strategie wordt naar mijn mening nog veel te weinig toegepast maar dat is een ander verhaal). De keuze om tien van de kanidaten te laten kiezen door het publiek vond ik dan ook erg ongelukkig. Het is min of meer een populariteits kwestie geworden waarbij de kandidaten van de laatste expeditie direct al bevoordeeld werden doordat ze nog "bekend(er)" waren.

Gelukkig zijn er nog zes wildcards :P
« Laatst bewerkt op: 28-08-2005, 20:10:29 door Goyathlay »
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #29 Gepost op: 28-08-2005, 16:14:42 »
Maar is kanakna en/of Net 5 nu nog wel of niet betrokken bij de productie? Want anders is de kans groot dat alles wat we nu weten over de All Star serie niet meer "geldt".
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #30 Gepost op: 28-08-2005, 20:06:53 »
Het valt me op dat er zoveel kandidaten zijn geselecteerd die niet weggestemd zijn maar door andere redenen de expeditie hebben (moesten) verlaten: Jennifer, Raymond, Keo, Fatima, Ernestine, Peter. Jennifer en Fatima hadden geen andere optie, maar de andere kandidaten hebben in mijn ogen toch "opgegeven". Van deze rij kandidaten (Jennifer, Raymond, Keo, Fatima, Ernestine, Peter) zouden dan ook alleen Jennifer en Fatima geselecteerd zij voor Expeditie Robinson All-Stars als het aan mij lag :)

Go Goyathlay!  ::hug:: ::ok::

Maar ik geloof dat Keo wel ziek was, hij had diarree en werd toen door een dokter van het eiland afgehaald. Daar was nog een heel gedoe over omdat Olivier gezegd zou hebben dat het gedeeltelijk Keo's eigen schuld was dat hij ziek werd (omdat Keo steeds het vet van de kookpan opat). Keo's vriend Mark hoorde dat, heeft dat (nadat hij werd weggestemd) aan Keo vertelt en samen hebben ze toen Olivier wat zwart zitten maken bij de weggestemden. Daardoor zou Olivier toen de finale-stemming hebben verloren van Derek.
Dat neemt niet weg dat ik Keo ook niet AllStars-waardig vindt.  ::ohno:: Jammer dat Net5 niet de ballen had om destijds zelf een groep mensen te kiezen.
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #31 Gepost op: 28-08-2005, 20:19:15 »
Mja zo wordt het meer een Herkansings-editie ipv een All Stars. :)
Niet dat ik het hen niet gun om nog eens te spelen. Maar om een All Stars editie te hebben moeten op z'n minste de 2 finalisten per reeks er bij zijn. Vind ik :) Of toch minstens elke winnaar. (voor zover die nog mee wíllen doen natuurlijk!)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #32 Gepost op: 28-08-2005, 20:20:46 »
Go Goyathlay!  ::hug:: ::ok::

Maar ik geloof dat Keo wel ziek was, hij had diarree en werd toen door een dokter van het eiland afgehaald. Daar was nog een heel gedoe over omdat Olivier gezegd zou hebben dat het gedeeltelijk Keo's eigen schuld was dat hij ziek werd (omdat Keo steeds het vet van de kookpan opat). Keo's vriend Mark hoorde dat, heeft dat (nadat hij werd weggestemd) aan Keo vertelt en samen hebben ze toen Olivier wat zwart zitten maken bij de weggestemden. Daardoor zou Olivier toen de finale-stemming hebben verloren van Derek.
Dat neemt niet weg dat ik Keo ook niet AllStars-waardig vindt.  ::ohno:: Jammer dat Net5 niet de ballen had om destijds zelf een groep mensen te kiezen.

Keo had inderdaad diarree en hij dacht dat hij ook een maagzweer had. Ik vond hem echter al vanaf het begin emotioneel zeer onstabiel (hij huilde aan een stuk door). Hij zweeft eigenlijk een beetje tussen de twee groepen in ;) Maar zoals je al zei absoluut niet All-Stars waardig.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #33 Gepost op: 28-08-2005, 20:21:55 »
Mja zo wordt het meer een Herkansings-editie ipv een All Stars. :)
Niet dat ik het hen niet gun om nog eens te spelen. Maar om een All Stars editie te hebben moeten op z'n minste de 2 finalisten per reeks er bij zijn. Vind ik :) Of toch minstens elke winnaar. (voor zover die nog mee wíllen doen natuurlijk!)

Richard wilde wel, maar het publiek stemde toen voor Fatima. :( Van Karin, Derek en Jutta weet ik het niet.
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #34 Gepost op: 28-08-2005, 20:23:17 »
Mja zo wordt het meer een Herkansings-editie ipv een All Stars. :)
Niet dat ik het hen niet gun om nog eens te spelen. Maar om een All Stars editie te hebben moeten op z'n minste de 2 finalisten per reeks er bij zijn. Vind ik :) Of toch minstens elke winnaar. (voor zover die nog mee wíllen doen natuurlijk!)

Volgens mij zijn er genoeg kandidaten vrijwillig van het eiland vertrokken om een "echte" herkansings editie te beginnen :)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #35 Gepost op: 28-08-2005, 20:24:03 »
Ik vond hem echter al vanaf het begin emotioneel zeer onstabiel (hij huilde aan een stuk door).

Oh ja, hij mistte zijn vriendin toch zo ontzettend?  ;D Daardoor vond ik hem al niks. Kristina, Derek, Keo, Mark, Loes, wat een irritant team was dat. ::schaam::
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #36 Gepost op: 28-08-2005, 20:25:43 »
Oh ja, hij mistte zijn vriendin toch zo ontzettend?  ;D Daardoor vond ik hem al niks. Kristina, Derek, Keo, Mark, Loes, wat een irritant team was dat. ::schaam::

Laat me raden jij vond 2002 ook het "minst" leuke seizoen ? :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #37 Gepost op: 28-08-2005, 20:28:28 »
2002 was leuk! Met Nolleke oa. En ik vond Keo eigenlijk ook nog wel oke. :)

2001 vond ik het minst van al.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #38 Gepost op: 28-08-2005, 20:31:46 »
Laat me raden jij vond 2002 ook het "minst" leuke seizoen ? :P

LOL. Ik kan nu een tirade van een half uur houden waarom ik 2002 zo'n verschrikkelijk seizoen vond maar dat laat ik maar achterwege. ;) Maar Nolleke zal in die tirade niet voorkomen, Nolleke (en de 'twee meisjes op het strand') zorgde ervoor dat het seizoen nog een beetje uit te houden was.  ::rofl::
Nog even niks.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #39 Gepost op: 28-08-2005, 20:33:50 »
2001 vond ik het minst van al.

2001 had Melanie. ::love:: En Koenraad. ::rofl:: En de beste winnaar tot nu toe (imo) Richard.  ::ok::

Trouwens, leuk om jullie twee weer terug te zien Robby & Goyathlay.  ::joehoe::
Nog even niks.