Auteur Topic: All-Stars Expeditie Robinson  (gelezen 87252 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #40 Gepost op: 29-08-2005, 14:14:29 »
...En de beste winnaar tot nu toe (imo) Richard.  ::ok::

Volgens mij had Richard niet echt een groep om zich heen nodig om te survivelen. ::) Hij mistte nogal wat sociale vaardigheden vind ik. Dus om hem nou de beste winnaar te noemen. ::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #41 Gepost op: 29-08-2005, 14:48:57 »
In mijn ogen is juist Frank de beste winnaar. Je kon hem op een eiland zetten, 3 jaar laten zitten, en hij zou het overleven. Maar hij had ook de sociale vaardigheden die Raymond niet had.

Maar Raymond is zeker ook een goede winnaar. ::hypocriet:: ::bravo::

Edit: Uiteraard bedoel ik Richard, ik haal d ie 2 altijd in de war. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 30-08-2005, 10:39:25 door True Gondorian »
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #42 Gepost op: 29-08-2005, 14:55:43 »
In mijn ogen is juist Frank de beste winnaar. Je kon hem op een eiland zetten, 3 jaar laten zitten, en hij zou het overleven. Maar hij had ook de sociale vaardigheden die Raymond niet had.

Maar Raymond is zeker ook een goede winnaar. ::hypocriet:: ::bravo::

Jammer dat Raymond niet gewonnen heeft ;)

Je bedoeld natuurlijk Richard.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #43 Gepost op: 29-08-2005, 19:17:54 »
Volgens mij had Richard niet echt een groep om zich heen nodig om te survivelen. ::) Hij mistte nogal wat sociale vaardigheden vind ik. Dus om hem nou de beste winnaar te noemen. ::ohno::

Melanie ::love:: stemde toen in de finale (geloof ik) op Richard vanwege zijn sociale kant. Toen Melanie het eens erg moeilijk had kwam Richard bij haar zitten en haar troosten.
Volgens mij was Richard iemand die het goed kon vinden met zijn eigen 'kliekje' en niet met de mensen daarbuiten. Daarom vind ik het misschien des te knapper dat hij dan toch een zo'n programma (met een duidelijk groepsproces) weet te winnen (met 7 stemmen voor, 0 tegen). :) Maar goed, iedereen heeft een eigen inzichten over welke eigenschappen een goede winnaar moet hebben.
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #44 Gepost op: 29-08-2005, 20:16:47 »
De laatste proef van Expeditie Robinson 2001 (tussen Richard en Pieter) kende ook een sociaal aspect, dat door Richard gewonnen werd ;)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline kolibri

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
kandidaten van vorig jaar
« Reactie #45 Gepost op: 29-08-2005, 22:17:08 »
even een vraag mischien weet iemand dat wel
vorig jaar kon je toch stemmen voor die kandidaten die je terug wou zien
weet iemand daar iets van
maar deze aflevering was wel weer verslavend

groetjes kolibri ::oink::
en best wel blij dat de schipper uit friesland een 2 de kans kreeg ga er voor D
« Laatst bewerkt op: 29-08-2005, 22:20:28 door kolibri »
kolibri

Offline kolibri

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #46 Gepost op: 29-08-2005, 23:06:42 »
ik kijk er zeker naar uit
kolibri

Offline Stach

  • Forumlid
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #47 Gepost op: 30-08-2005, 10:01:19 »
Ik heb vorig jaar diverse keren gestemd op kandidaten voor de "All Stars expeditie" en ik keek er erg naar uit, vooral naar psycholoog Robin. In juni en juli, wanneer de opnamen plaatsvinden, heb ik me regelmatig afgevraagd hoe het met ze zou zijn...

Ik heb gisteren de eerste aflevering opgenomen. Ik heb zojuist het begin bekeken, en ik was wel een beetje teleurgesteld dat het om 18 nieuwe kandidaten ging en niet om de beloofde "All Stars".  ::ohno::
Ik ben direct gaan zoeken naar informatie waarom het niet is doorgegaan, gelukkig is die info in dit topic te vinden.
« Laatst bewerkt op: 30-08-2005, 10:09:20 door Stach »

Offline Boettiehond

  • Forumlid
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #48 Gepost op: 30-08-2005, 12:45:47 »
Hoi allemaal,
Ik kijk al een jaar uit naar de All Stars expeditie en na gisteravond helemaaaaal. Van mij mag ER terug naar Net 5. Weet niet hoe het komt, misschien omdat het door Talpa gejat is, maar ik vond het heel erg tegenvallen. De magie van ER ontbreekt gewoon. Verder vind ik de kandidaten ook middelmatig; er zitten geen rare vogels bij die je ECHT weg wil hebben en wat maar niet lukt zoals bij Björn. Matig. Helaas....  ::ohno::
Zo zie je maar.... hetzelfde format, hetzelfde programma, zelfs veel meer budget nu bij Talpa maar ze halen het niet bij de produktie van het programma bij NET 5.
Groetjes van Ria

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #49 Gepost op: 30-08-2005, 12:56:39 »
Net 5 is deel van de sbs groep en die zit in de verkoop.
de laatste berichten die ik er over heb gehoord is dat Talpa interesse tonnde in sbs nederland. zo zie je er zijn nog 100 deuren naar een all star expeditie dus uitsluiten kunnen we niet..
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline vogeltje3

  • Forumlid
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #50 Gepost op: 30-08-2005, 20:52:59 »
Ik heb talpa en net 5 alebei een e mail gestuurd met de vraag of ze de All stars expeditie nog gaan uitzenden. Van Talpa heb ik geen antwoord gekregen. Van net 5 kreeg ik een bericht terug waarin ze zeiden dat ze geen all stars zouden gaan uitzenden.
jammer
Groetjes vogeltje3

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #51 Gepost op: 30-08-2005, 20:54:06 »
Ik heb talpa en net 5 alebei een e mail gestuurd met de vraag of ze de All stars expeditie nog gaan uitzenden. Van Talpa heb ik geen antwoord gekregen. Van net 5 kreeg ik een bericht terug waarin ze zeiden dat ze geen all stars zouden gaan uitzenden.
jammer
Groetjes vogeltje3


Nogmaals de uitleg  :D Talpa maakt volgend jaar, met de door ons gekozen kandidaten een All-Stars...  ::jaja:: Dus VOLGEND jaar is de All-stars op Talpa
« Laatst bewerkt op: 30-08-2005, 20:56:07 door Guikie »

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #52 Gepost op: 31-08-2005, 00:02:22 »
Hallo lieve mensen,

Wat all-stars betreft. We weten zelf nog niet echt veel. De kontrakten met sbs van Frank, Shandinella, Ernestine, Klaar en mezelf lopen af eind november 2005. Als die zijn afgelopen kan er pas gepraat worden over all-stars maar zoals ik van sommige kandidaten en mijn berichtje van Ernst-Paul heb gehoord vertrekken wij in het voorjaar van 2006 op all-stars. De groep van de reeds verkozenen is een goeie groep mensen die er allemaal nog eens zin in hebben om terug te gaan en voor sommige onder ons waaronder mezelf is het nog eens om mijn expeditie af te werken. Mensen die hebben meegedaan kunnen dit begrijpen hopelijk de kijker ook.
Vele groeten en tot later,
Peter expedtie 2004   ::zwaai:: ::bravo:: ::joehoe::

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #53 Gepost op: 31-08-2005, 00:08:08 »
Excuseer mij als ik fout zit Peter, maar ik twijfel over de authentiekheid van uw identiteit.
Een meer persoonlijke foto o.d. zou mij overtuigen.
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #54 Gepost op: 31-08-2005, 00:09:38 »
Excuseer mij als ik fout zit Peter, maar ik twijfel over de authentiekheid van uw identiteit.
Een meer persoonlijke foto o.d. zou mij overtuigen.
Zoek het nu ook niet zo ver ik ben een erkende insider anders vraag het aan guikie of aan stormpie.
Ik ben het echt  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 31-08-2005, 00:11:10 door peter E.R. 2004 »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #55 Gepost op: 31-08-2005, 00:10:04 »
Excuseer mij als ik fout zit Peter, maar ik twijfel over de authentiekheid van uw identiteit.
Een meer persoonlijke foto o.d. zou mij overtuigen.

Het is de echte Peter Aitan hij is een Erkend Insider en is dus geregistreerd en is al op de Chat geweest dus... Groetjes , Nicky  ::joehoe:: ::joehoe::

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #56 Gepost op: 31-08-2005, 00:11:03 »
Oké ik zal je bij deze maar op je woord vertrouwen ;)
Ben nogal achterdochtig ingesteld over het net  8)
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #57 Gepost op: 31-08-2005, 00:17:22 »
Aitan, dat is precies de reden voor Realitynet om met de 'Erkende insiders' status te werken, zodat niet iedereen zomaar kan claimen een kandidaat te zijn. Maar Peter is zo echt als echt zijn kan ::jaja:: en voor foto's kun je kijken op de fandag-pagina van vorig jaar (menu ER-stuff -> archief).
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #58 Gepost op: 31-08-2005, 00:18:29 »
Aitan, dat is precies de reden voor Realitynet om met de 'Erkende insiders' status te werken, zodat niet iedereen zomaar kan claimen een kandidaat te zijn. Maar Peter is zo echt als echt zijn kan ::jaja:: en voor foto's kun je kijken op de fandag-pagina van vorig jaar (menu ER-stuff -> archief).
Bedankt compuart ::tandpastasmiley::

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #59 Gepost op: 31-08-2005, 00:22:20 »
Heej ik ben nieuw he.  :P
Excuus...
Aitan-- altijd mening, nooit feiten