Poll

Wie is je favoriet?

Björn
3 (3.2%)
Douwe
16 (17%)
Ernestine
2 (2.1%)
Fleur
11 (11.7%)
Frank
14 (14.9%)
Ilona
11 (11.7%)
Jakobien
2 (2.1%)
Jennifer
5 (5.3%)
Karin
3 (3.2%)
Lydia
2 (2.1%)
Maxime
7 (7.4%)
Melvin
0 (0%)
Mick
4 (4.3%)
Pieter
7 (7.4%)
Richard
1 (1.1%)
Ryan
5 (5.3%)
Veronique
1 (1.1%)

Totaal aantal stemmen: 52

Auteur Topic: De Kandidaten  (gelezen 68507 keer)

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: De Kandidaten
« Reactie #240 Gepost op: 23-03-2006, 15:38:15 »
van dat hele lijstje zouden ze van mij Bjorn (achterbakse zeur), Melvin (saaie piet), Mick (vervelend manneke), Ryan (walgelijke vent) en Pieter (ook helemaal nix aan) thuis mogen laten en inderdaad Mat, Robin en Gio toevoegen... deze mensen hebben tenminste humor en een veel nuchtere kijk op 't leven... echte groeps dieren ::ok:: ipv dat lijstje ego's ::niet-ok::

maar ja, das nie spectaculair genoeg... en misschien hebben deze mensen wel vriendelijk bedankt voor de uitnodiging, ik zou ook nie graag weer opgescheept zitten met bjorn, mick of ryan... zijn gewoon niet mijn types, zou ik irl volkomen uit de weg gaan... ik kan me ook nog herinneren dat Mat volgens mij zoiets gezegd had van: voor mij nooit meer, was een leuke ervaring, maar nee dank je

Ja dat dacht k ook, toen bij de finale werd t hem gevraagd... maar hij was vet grappig, met die slaapproef, zolang mogelijk wakker blijven, hij ging direct slapen ::tandpastasmiley::

Mick, bjorn en ryan moge wel mee, we leuk voor t programma alleen gio moest er idd ook bij  ::ok::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Kandidaten
« Reactie #241 Gepost op: 23-03-2006, 15:49:18 »
van dat hele lijstje zouden ze van mij Bjorn (achterbakse zeur), Melvin (saaie piet), Mick (vervelend manneke), Ryan (walgelijke vent) en Pieter (ook helemaal nix aan) thuis mogen laten en inderdaad Mat, Robin en Gio toevoegen... deze mensen hebben tenminste humor en een veel nuchtere kijk op 't leven... echte groeps dieren ::ok:: ipv dat lijstje ego's ::niet-ok::

Björn, Ryan en Mick zijn nu ook niet direct mijn favoriete deelnemers, maar om Björn nu een achterbakse zeur te noemen.... en Ryan een walgelijke vent.... hmm, dat stuit toch een beetje tegen borst. Evenals Melvin saai noemen en van Pieter zeggen dat er nix aan is. Ik vind Pieter juist weer wel leuk :)

Giovanni vond ik ook wel vervelend met dat hele bananengedoe en hoe hij toen uit zijn dak schoot en ook Matthias vond ik verder niet echt veel presteren.
Robin vind ik wel super, erg komisch en een leuke deelnemers.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Madine

  • Gast
Re: De Kandidaten
« Reactie #242 Gepost op: 23-03-2006, 16:54:10 »
Bjorn, Ryan en Mick heb ik persoonlijk weinig mee, maar het zijn wel deelnemers die zijn blijven kleven in mijn geheugen, dat zegt ook wel iets. Pieter echter is serieus een van mijn favoriete deelnemers ooit, hij had de pech dat 2001 qua bezetting misschien wel het sterkste jaar ooit was, had hij in een van de latere seizoenen meegedaan dan had ik hem wel zien winnen. Melvin vond ik ook een leuke kandidaat, al is het alweer een hele tijd geleden.. ik weet wel nog dat ik van de eerste lichting geen échte favorieten had en ook geen kandidaten die ik absoluut niet moest, in de seizoenen erna zijn ze naar mijn mening echt extremer gaan selecteren op kandidaten.

Offline theo-spike

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • van mij mag je winnen richard!!
Re: De Kandidaten
« Reactie #243 Gepost op: 24-03-2006, 16:23:47 »
Ik hoop persoonlijk dat bjorn gaat winnen, hij de echte robinson in 2003. Ik vindt Douwe een erg leuk persoon, maar als je eerlijk bent hoort hij hierin niet thuis, want in proeven is hij echt niet goed, hij kan dat gewoon niet! Hoop dat 'De strijd der Titanen' erg leuk wordt en dat Bjorn als winaar uit de bus komt! ::tandpastasmiley::
theo

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: De Kandidaten
« Reactie #244 Gepost op: 24-03-2006, 16:32:02 »
Ik heb er onwijs veel zin in!!

Die trailer is ook goed!! Ookal kan je er nog niet veel uit opmerken.

Douwe vind ik er ook niet echt bij passen. Wat heeft hij nou voor dingen gepresteerd? Niet echtlijk als je het over proeven heb. Hij heeft niet een ding alleen gewonnen.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Kandidaten
« Reactie #245 Gepost op: 24-03-2006, 17:33:09 »
Ik vroeg me op de vorige pagina ook al af waarom Douwe zoveel stemmen had..
Ik had zelf liever gezien, zoals velen, dat Robin nog mee deed.. Denken jullie trouwens dat een winnaar meer kans maakt om nog een keer te winnen?
Do you want to go to the Seaside?

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Kandidaten
« Reactie #246 Gepost op: 24-03-2006, 19:30:11 »
ja maar Douwe was dan mss niet zo goed in proeven, vissen e.d. kon hij wel!!
I'm a real big goblin..

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: De Kandidaten
« Reactie #247 Gepost op: 24-03-2006, 21:27:55 »
MICK MOET WINNEN!!!
« Laatst bewerkt op: 24-03-2006, 21:42:44 door Iloverobinson »

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: De Kandidaten
« Reactie #248 Gepost op: 24-03-2006, 21:43:31 »
PETER
MIJN FAVORIETE ROBINSON!!!!!!!!!!!
« Laatst bewerkt op: 24-03-2006, 22:17:59 door Iloverobinson »

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Kandidaten
« Reactie #249 Gepost op: 24-03-2006, 21:58:59 »
Kon het nog groter?

Echt heel irritant die keigrote foto's waarbij je scrolldingetjes krijgt. Waarom nou niet gewoon ff die foto door een fotobewerkingsprogramma trekken? Kan desnoods nog in paint...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De Kandidaten
« Reactie #250 Gepost op: 24-03-2006, 22:18:46 »
Sowieso voegt het niet echt wat toe...  :-\\
Volgens mij wist iedereen al wel hoe Iloverobinson  ::) over Peter dacht (en ook hoe ze reageert als je iets negatiefs niet iets positiefs over hem zegt...  :-X
En hoe hij eruit ziet wisten we ook allemaal al...  ::jaja::
Plus: hij is nu helemaal geen kandidaat, dus deze aanmoediging is niet zo nuttig...  ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Madine

  • Gast
Re: De Kandidaten
« Reactie #251 Gepost op: 24-03-2006, 22:27:55 »
Richard, zette de standaard voor een échte Robinson en heeft zijn naam mee  ;D

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kandidaten
« Reactie #252 Gepost op: 25-03-2006, 13:16:45 »
Kon het nog groter?

Echt heel irritant die keigrote foto's waarbij je scrolldingetjes krijgt. Waarom nou niet gewoon ff die foto door een fotobewerkingsprogramma trekken? Kan desnoods nog in paint...

Of gewoon niet posten. :D
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kandidaten
« Reactie #253 Gepost op: 25-03-2006, 13:21:41 »
Ja, iloverobinson, we weten het allemaal onderhand wel.

Ik denk dat je moet oppassen, want blijkbaar beginnen velen zich er aan te irriteren.  :-\\

Offline theo-spike

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • van mij mag je winnen richard!!
Re: De Kandidaten
« Reactie #254 Gepost op: 25-03-2006, 14:17:41 »
In de trailer zie je ook een stukje, waarin Maxime bijna van de balk valt, maar deze is uit de vorige editie, want achter hem staat emma en voor hem marleen. Denk dus niet dat dit al de finale is!!
theo

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: De Kandidaten
« Reactie #255 Gepost op: 25-03-2006, 15:13:32 »
Volgens mij is het wel uit deze versie want volgens mij staat Lydia voor hem..
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kandidaten
« Reactie #256 Gepost op: 25-03-2006, 15:14:53 »
Zoals ik in een ander topic reeds vermeldde, is de balkopdracht waarschijnlijk de beginopdracht, want in de Vlaamse trailer staan ze met 16 op de balk.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Kandidaten
« Reactie #257 Gepost op: 25-03-2006, 19:50:45 »
Wat is de link van de Vlaamse trailer dan??? Als iemand die weet zeg het dan even hier op het Forum!!

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: De Kandidaten
« Reactie #258 Gepost op: 26-03-2006, 10:16:12 »
Die staat op de 2e blz. van het Promo op Talpa topic  :)
Maxime! Mijn Robinson!

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Kandidaten
« Reactie #259 Gepost op: 26-03-2006, 10:43:58 »
Die staat op de 2e blz. van het Promo op Talpa topic  :)

Oke bedankt :), had ik nog niet gezien...