Auteur Topic: reunie expeditie robinson fandag????  (gelezen 12646 keer)

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
reunie expeditie robinson fandag????
« Gepost op: 5-03-2006, 11:18:33 »

Dit jaar is het strijd der Titanen. Kandidaten van de afgelopen 5 seizoen strijden om de beste robinson te worden.

Nu lijkt het mij ontzettend leuk om dit jaar een hele grote fandag te organiseren. Waar kandidaten van de afgelopen 5 jaar naar toe komen. Dat het allemaal groter, spectaculairder wordt.

Dan hebben we wel een aantal vragen:

1. Is dit mogelijk?
2. Waar moeten we het dan houden?
3. Wie wil dit organiseren?
4. Kunnen we achter de adressen komen van de kandidaten?
5. Hoeveel geld wil je maximaal uitgeven voor entree?
6. Wat zullen we die dag gaan doen?
7. enz, enz,enz

Dus mensen hierboven heb ik een aantal puntjes gezet
vinden jullie dit ook een leuk idee, kom dan
met tips, suggesties en ideetjes!!!!!!!!!!

Mij lijkt het echt super tof


Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #1 Gepost op: 5-03-2006, 12:49:16 »
Dit jaar is het strijd der Titanen. Kandidaten van de afgelopen 5 6 seizoen strijden om de beste robinson te worden.
 Waar kandidaten van de afgelopen 5 6 jaar naar toe komen.

Kleine aanpassing gemaakt  ::hypocriet::


Overigens duurt het nog wel even voor de reeks van start gaat. :)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #2 Gepost op: 5-03-2006, 13:50:15 »
Kleine aanpassing gemaakt  ::hypocriet::


Overigens duurt het nog wel even voor de reeks van start gaat. :)

ja helaas wel :-\\

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #3 Gepost op: 5-03-2006, 22:21:06 »
Het lijkt mij echt heel leuk!! Hopelijk kan ik zelf dan ook komen, de vorige keer kon ik namelijk niet.

Maar denk niet dat het mogelijk is om echt ALLE kanidaten te laten komen..
Maxime! Mijn Robinson!

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #4 Gepost op: 6-03-2006, 11:38:20 »
Zo'n fandag waar alle kandidaten komen lijkt mij ook echt super leuk!!! Konden we inderdaad maar zo een fandag organiseren...en ik denk dat de meeste kandidaten dan wel tijd vrij willen maken maar ik denk ook wel dat niet alle kandidaten dan zouden kunnen komen maar als je de leukste hebt uit alle jaren zou het ook al super zijn!!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #5 Gepost op: 6-03-2006, 12:47:20 »
Zoals Robbyazerty schreef het duurt nog wel even voordat de strijd der titanen uitgezonden wordt. Maar daarna zou het wel leuk zijn een fandag te hebben met deze strijders en eventueel andere ER kandidaten die zich dan vrij kunnen maken... Maar ik besef wel dat dit weer enorm veel werk meebrengt voor de altijd zo ijverige crew en actieve leden... ::hug::

Madine

  • Gast
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #6 Gepost op: 6-03-2006, 17:28:53 »
Ik had vorige keer ook wel graag willen komen, alleen ben ik de enige Robinson-fan die ik ken en het is niet echt leuk om in je eentje te komen.. de (reis-)kosten nog even niet in beschouwing genomen.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #7 Gepost op: 6-03-2006, 19:27:09 »
ALLE kandidaten is trouwens al 100 man, bedacht ik me net!  ::oink::
Da's al een zaal op zich!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #8 Gepost op: 6-03-2006, 21:29:50 »
Zoals Robbyazerty schreef het duurt nog wel even voordat de strijd der titanen uitgezonden wordt.

Heb ik wat gemist? Zover ik weet begint de Strijd der Titanen over een maand al, 3 april om precies te zijn.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #9 Gepost op: 6-03-2006, 23:04:29 »
Heb ik wat gemist? Zover ik weet begint de Strijd der Titanen over een maand al, 3 april om precies te zijn.

Nog één maand en dan begint het pas ... Maar een fandag wordt toch maar tegen het einde van de uitzendingen georganiseerd dus misschien pas tegen mei of juni. Tenminste als de fandag er zou komen....
Dat bedoel ik... Eerst Peking Express en voor velen onder jullie ook Wie is de mol ......
en dan kunnen we ons op ER storten...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #10 Gepost op: 7-03-2006, 10:25:09 »
Heb ik wat gemist? Zover ik weet begint de Strijd der Titanen over een maand al, 3 april om precies te zijn.

Het duurt nog een maand, dus het duurt nog wel even. ;)

Nog één maand en dan begint het pas ... Maar een fandag wordt toch maar tegen het einde van de uitzendingen georganiseerd dus misschien pas tegen mei of juni. Tenminste als de fandag er zou komen....
Dat bedoel ik... Eerst Peking Express en voor velen onder jullie ook Wie is de mol ......
en dan kunnen we ons op ER storten...

Precies: eind mei zou een fandag pas mogelijk zijn en WIDM & PE beginnen nu (of zijn al begonnen) en we concentreren ons eerst daar op. Bovendien zou een fandag én voor WIDM én voor ER in zo'n korte tijdsspanne haast onmogelijk zijn.
2024: wie is de Mol?

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #11 Gepost op: 8-03-2006, 13:29:22 »
Ik weet dat het onzettend veel inspanning kost als je zoiets groot wilt organiseren daarom gaf ik nu al het idee aan. Dan heb we tijd genoeg.

Je weet zelf als je een reunie gaat organiseren dat nooit iedereen komt opdagen. Van de een kunnen we het adres niet vinden, ander is onbereikbaar, een ander heeft helemaal geen behoefte om te komen ect.

Verder vind ik die opmerking we kiezen de spraakmakende kandidaten eruit niet goed. want wie is er spraakmakend?
Ieder heeft een andere mening en andere favorieten. Bijv ik vind Peter ontzettend tof maar andere vinden hem niet leuk. Dus om kandidaten te selecteren op populairiteit vind ik geen goed idee. Iedereen die wil komen, en die we kunnen bereiken is welkom vind ik.

Alleen de vraag is: IS het haalbaar? Ik ben bereid tijd en hulp te verlenen om dit te organiseren. Maar mij lijkt het beter om dit in november/december te organiseren. Ten eerste omdat we dan nog aardig de tijd hebben om het te organiseren en in mei, juni krijg je ook de vakantie. Ik ga zelf begin juni op vakantie.

Verder wat zullen we gaan doen die dag? We moeten natuurlijk wel een programma hebben. Gaan we eten enz. dat zijn allemaal vragen.



Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #12 Gepost op: 8-03-2006, 14:00:15 »
Het zou inderdaad misschien wel haalbaar zijn zouden we dan die fandag in December ofzo organiseren, dan hebben we de tijd om alle kandidaten te bereiken en dan zou er ook nog even over een locatie kunnen worden nagedacht en inderdaad natuurlijk ook over wat er die dag dan te doen zou kunnen zijn. En "Iloverobinson" je hebt wel gelijk ja...iedereen heeft verschillende favorieten jij Peter, ik Meredith  ::tandpastasmiley::, dus als iedereen dan gevraagd zou kunnen worden dan zien we vanzelf wel wie er zin hebben en kunnen komen. Alleen welke kandidaten zouden we dan uit moeten nodigen...uit de laatste 6 ER seizoenen in ieder geval maar er komt natuurlijk in Augustus ook weer een gewone ER en daar komt misschien dan ook een fandag van dus misschien zouden die dan ook op die fandag kunnen komen.....

Maar iedereen moet zich inderdaad wel goed realiseren dat om dit te organiseren echt heeeeeel veel geregeld moet worden...maar als het lukt krijg je er wel veel voor terug..een hele leuke,gezellige Robinson fandag die we nooit zullen vergeten!!!  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #13 Gepost op: 12-03-2006, 01:08:00 »

Ieder heeft een andere mening en andere favorieten. Bijv ik vind Peter ontzettend tof maar andere vinden hem niet leuk.



Moet ik eens vragen of Peter zin heeft? Ik weet hem wonen,en op 10 minuten sta ik aan zijn deur  ;) ;)

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #14 Gepost op: 12-03-2006, 23:27:21 »
Moet ik eens vragen of Peter zin heeft? Ik weet hem wonen,en op 10 minuten sta ik aan zijn deur  ;) ;)

Ga maar langs en doe hem maar de groeten van me!!  ;) ::ok::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #15 Gepost op: 12-03-2006, 23:34:40 »
Wat een superidee! Als het zou lukken hoop ik dat ik ook zou kunnen komen  :D
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #16 Gepost op: 12-03-2006, 23:45:26 »
 wat krijg ik dan als beloning?   ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #17 Gepost op: 13-03-2006, 00:51:15 »
wat krijg ik dan als beloning?   ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::


Een doosje praline zeker ??? ::rofl::

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #18 Gepost op: 27-03-2006, 14:18:21 »
Haha, ik zie dit topic nu pas
Het lijkt me een ontzettend leuk idee !!
(al ken ik alleen de mensen van afgelopen ER ::rofl::)
Ik zou ook best willen helpen met organiseren ofzo, al weet ik niet wat ik dan kan doen, alleen Elbert, Emma, Fleur en Meredith liggen in mijn bereik
maar goed, het klinkt wel gezellig :D
Da Vincie

Offline summergirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: reunie expeditie robinson fandag????
« Reactie #19 Gepost op: 20-04-2006, 22:28:02 »
ik vind het echt een suuuper idee!!!  ::tandpastasmiley::  ::ok::
ik wil ook graag komen!
maar eerst het organiseren.. het wordt inderdaad heel veel werk.. maar dan heb je er ook wat voor!

ik ken helaas geen van de kandidaten..  :-\\

maar ik zou het echt super vinden als ilona komt!!  ::bravo:: dus als iemand haar kan benaderen graag!! 

ik hoor nog wel, of we met dit idee verder gaan en of er een fandag komt...
ik hoop het wel, want ik volg ER al vanaf het 1e seizoen!

groetjes summergirl