Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 181762 keer)

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #120 Gepost op: 17-04-2006, 22:25:59 »
Mick gast, ik volg je niet meer. Je vorige stem was volledig te rechtvaardigen, maar je meet wel mooi met twee maten.

Offline pitta

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #121 Gepost op: 17-04-2006, 22:27:28 »
I.t.t. een hoop anderen probeert hij in ieder geval het spel te spelen. Maxime daarentegen is weer op de oude voet verder gegaan met alle gevolgen van dien.

Dat hij een spel speelt vind ik prima, wie niet sterk is moet slim zijn niet waar? Maar kom daar dan ook eerlijk voor uit en ga niet eerst hard lopen verkondigen dat je steeds op de zwakste schakel gaat stemmen en dat vervolgens al na 1 x niet meer doen.

Dan ben je in mijn ogen gewoon een achterbakse zak
(maar ja, dat wist ik al van de vorige keer, jammer dat Ilona daar nu de dupe van is geworden)

Offline Litso

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #122 Gepost op: 17-04-2006, 22:30:22 »
Dat hij een spel speelt vind ik prima, wie niet sterk is moet slim zijn niet waar? Maar kom daar dan ook eerlijk voor uit en ga niet eerst hard lopen verkondigen dat je steeds op de zwakste schakel gaat stemmen en dat vervolgens al na 1 x niet meer doen.

Dan ben je in mijn ogen gewoon een achterbakse zak
(maar ja, dat wist ik al van de vorige keer, jammer dat Ilona daar nu de dupe van is geworden)
Ik ben het met je eens, ik vind het erg jammer dat Mick zich zo achterbaks toont en nadat hij zijn beste vriendin eruit stemt opeens wél de zwakste gaat steunen omdat ze een beetje met haar kont loopt te wiebelen.

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #123 Gepost op: 17-04-2006, 22:32:31 »
Zijn stem op Ernestine heb ik goedgepraat, maar dat kan ik nu natuurlijk ook niet meer. Het is hem toch niet te doen om een titanenstijd, maar om geflikflooi met Lydia. Damn...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #124 Gepost op: 17-04-2006, 22:39:00 »
Ik snap niet waarom Mick eerst zegt van ik stem de zwakste eruit maar dan inene gewoon de sterkste eruit stemt. Ik kan Mick niet meer volgen en vond dat Ilona wel gelijk heeft dat ze zei van je gaat over lijken. ::jaja::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #125 Gepost op: 17-04-2006, 22:39:36 »
Mick, als je beweerd te stemmen op de zwakste schakel, doe dat dan ook. En ga niet op een sterkte kandidaat stemmen, zodra iemand anders meer vlees laat ziet. Als je goed na denkt, weet je zelf ook wel dat je helemaal fout zit. Ik hoop echt dat je er over 2 afleveringen uitvliegt, want eerst moet je vriendinnetje Lydia eruit. Wat een zielig stel zijn jullie zeg...  ::niet-ok::
There's no show like a reality show ;)

Offline Gooly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #126 Gepost op: 17-04-2006, 22:40:59 »
"Ik stem op de zwakste schakel" zegt meneer.
Maar dan toch alleen als ze geen maat 36 heeft. Vandaag heeft hij niet op de zwakste schakel gestemd. Veel grote woorden, maar het stelt allemaal niks voor.
Sukkel.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #127 Gepost op: 17-04-2006, 22:42:04 »
oow mijn bericht is verwijderd wegens te grof taalgebruik denk ik...maar het komt er bij mij op neer dat Mick echt achterbaks is en ook eigenlijk wel heel erg dom want hij laat zich door alles en iedereen beinvloeden behalve door de mensen die waardige Robinsonners zijn. Die mensen keert ie tegen zich. Niet echt een slimme gast dus. Van mij mag Mick er nog eerder uit dan Lydia want ik mag hem gewoon niet.

Offline shaat

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #128 Gepost op: 17-04-2006, 22:43:39 »
Speelt hij eigenlijk wel een spelletje?
Volgens mij volgt hij gewoon zijn testosteron

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #129 Gepost op: 17-04-2006, 22:45:18 »
oow mijn bericht is verwijderd wegens te grof taalgebruik denk ik...maar het komt er bij mij op neer dat Mick echt achterbaks is en ook eigenlijk wel heel erg dom want hij laat zich door alles en iedereen beinvloeden behalve door de mensen die waardige Robinsonners zijn. Die mensen keert ie tegen zich. Niet echt een slimme gast dus. Van mij mag Mick er nog eerder uit dan Lydia want ik mag hem gewoon niet.

In het huidige kamp heeft ie nu alleen Maxime tegen, dus in dat opzicht doet ie het wel goed. Niet mijn stijl, absoluut hypocriet, maar hij zit wel veilig tot de samensmelting denk ik.
sic transit gloria mundi

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #130 Gepost op: 17-04-2006, 23:11:25 »
Zeker na vandaag moet je zijn motieven volgens mij niet meer al te serieus nemen, doet hij zelf ook niet. Hij gedraagt zich echt als een peuter  ::niet-ok::

Offline pocahontas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #131 Gepost op: 17-04-2006, 23:19:29 »
Gaffe, ik ben het met je eens, tactisch is dit een goede keuze, Mick heeft nu Melvin,Karin,Fleur en Lydia volledig aan zijn kant, en kan nu zelf bepalen wie er volgende keer uit ligt, de manier waarop is een ander paar mouwen, maar geef toe, het is wel zeeeeeer sterk gespeeld.

Trouwens vertelde Mick niet dat hij Ilona een ware Robinson vond? Had de indruk dat bij de eilandraad toen Mick zijn briefje toonde hij nog niet uitgepraat was, maar dat de produktie dit heeft geknipt. Ja toch, volgens mijn bescheiden mening hebben de televisiemakers weer handige montages gebruikt om de "Bad Guy" of zoals Mick zei "Blame it on the Devil" opnieuw in het slecht daglicht te plaatsen.

Mensen vergeet niet, dit is een realityshow op een eiland, het is, en blijft een televisieprogramma, niet meer of niet minder.

Sommigen van jullie nemen dit veel te persoonlijk.

Mick toonde wel enorm veel respect voor Ilona, en zei tot 2x toe dat hij haar een goede kandidaat vond, had graag eens Mick op dit forum gehad om zijn visie te kennen op de feiten.

Spijtig dat we enkel de t.v.-versie zien, en niet de kandidaten hun ongezouten mening te lezen krijgen op dit forum.


Als je dit leest Mick, weet dan dat er ook mensen zijn die je manier van spelen analyseren, en kritisch bekijken, en niet oerdom reageren zoals de meeste van deze forumbezoekers.

Slaap lekker iedereen en tot morgen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #132 Gepost op: 17-04-2006, 23:21:35 »
'Blame it on the devil, it's me'

zelfkennis heeft ie wel

Offline Ron Dabe

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #133 Gepost op: 17-04-2006, 23:23:28 »
oow mijn bericht is verwijderd wegens te grof taalgebruik denk ik...maar het komt er bij mij op neer dat Mick echt achterbaks is en ook eigenlijk wel heel erg dom want hij laat zich door alles en iedereen beinvloeden behalve door de mensen die waardige Robinsonners zijn. Die mensen keert ie tegen zich. Niet echt een slimme gast dus. Van mij mag Mick er nog eerder uit dan Lydia want ik mag hem gewoon niet.

Nou ik denk dat hij veel slimmer is dan jou. Hij kiest een goeie tactiek. Bondgenoten tevreden houden en rivalen wegstemmen. Dit spel heeft meerdere lagen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #134 Gepost op: 17-04-2006, 23:27:07 »
Nou ik denk dat hij veel slimmer is dan jou. Hij kiest een goeie tactiek. Bondgenoten tevreden houden en rivalen wegstemmen. Dit spel heeft meerdere lagen.
Maar dan moet hij niet zeggen dat hij altijd de zwakste weg zal stemmen...

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #135 Gepost op: 17-04-2006, 23:28:03 »
Met mijn eerdere post, wil ik niet zeggen dat ik hem er sympathieker op vind worden. Het was gewoon hypocriet.
sic transit gloria mundi

Offline Ron Dabe

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #136 Gepost op: 17-04-2006, 23:30:48 »
Maar dan moet hij niet zeggen dat hij altijd de zwakste weg zal stemmen...

Ik denk dat Mick dat gezegd heeft vanwege de fase van het spel. Met Ernestine erbij was de kans groter dat zijn team zou blijven verliezen en zou zijn exit steeds dichterbij komen.

Maar ja, ER (Ik noem t liever Survivor) is elke ronde opnieuw de zaken bekijken. Deze keer maakte Mick weer een keuze die zou zorgen voor een langer verblijf op het eiland. Daarvoor moest hij van zijn eerste plan (nu al) afstappen.

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #137 Gepost op: 17-04-2006, 23:36:45 »
Toch is er volgens mij nog nooit iemand bij ER in de finale gekomen met zo extreem tactisch spelen. Als het er op aankomt, zijn het toch altijd de kandidaten die:
- zichzelf zijn
- zelfvertrouwen hebben
- respect tonen naar hun medekandidaten

Offline Ron Dabe

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #138 Gepost op: 17-04-2006, 23:38:38 »
Toch is er volgens mij nog nooit iemand bij ER in de finale gekomen met zo extreem tactisch spelen. Als het er op aankomt, zijn het toch altijd de kandidaten die:
- zichzelf zijn
- zelfvertrouwen hebben
- respect tonen naar hun medekandidaten


Ow jawel, alleen maakt Mick een grote fout, hij speelt too obvious zijn tactieken uit. Ze hebben hem nu al door en daarom is hij een gevaar en je moet niet zorgen dat je een gevaar gaat vormen. De mensen die zwak zijn voelen zich dan bedreigd.

Offline pocahontas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #139 Gepost op: 17-04-2006, 23:39:28 »
Had het aan Mick alleen gelegen, dan was Ilona nog steed in de Game, maar hij vrijwaarde zijn eigen kansen, met haar exit wordt hij de numero uno in het kamp.

Tactisch sterk gespeeld vind ik dat, het gaat hier toch om zo ver mogelijk te geraken in dit spel, niet ?

Vandaar Mick's keuze, hij nam trouwens zijn medaillon vast op de eilandraad, vorige aflevering zei hij dit te doen, telkens hij het moeilijk had.

Had het volgens mij zeer moeilijk op de eiland raad, met de exit van Ilona.