Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 181767 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #80 Gepost op: 12-04-2006, 10:13:14 »
Laat mij je dan maar vertellen dat Evenstar NIET Ernestine is!

Er zijn wel meer forummers die Ernestine ontmoet hebben tijdens de Robinsonfandag in 2004. In werkelijkheid is Ernestine net zo lief (misschien wel liever) dan in de expeditie.
er was eens......

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #81 Gepost op: 12-04-2006, 10:31:00 »
Hey je doet heel goed je best hoor! ::ok::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #82 Gepost op: 12-04-2006, 13:05:00 »
Ik denk dat de boodschap dat de opmerking over Ernestine nogal ongelukkig is geweest, inmiddels wel is overgekomen.
Om te voorkomen dat we hier een hele discussie op persoonlijk vlak gaan krijgen, stel ik voor om vanaf nu weer over Mick te posten.
er was eens......

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #83 Gepost op: 12-04-2006, 13:20:34 »
Ik kan me wel inleven in de gedachte van Mick...ik zou ook gekozen hebben voor de sterkste en Ernestine is nu eenmaal een zwakkere schakel als het gaat om fysieke proeven, net als Douwe overigens.
Mick heeft een goede overwogen keuze gemaakt, en als een vriendschap echt is, dan kan een vriendschap tegen zo'n ontknoping ::jaja::

Ik had het stijlloos gevonden als hij Ernestine niks verteld had en dat ze er via de tv-beelden achter was gekomen.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline prutske

  • Forumlid
  • Eerlijkheid duurt het langst
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #84 Gepost op: 12-04-2006, 14:09:07 »
Mick zijn manier van spelen vind ik TOP, recht voor de raap, gaan voor de sterkste kandidaten, 't is toch de strijd der titanen, niet ?

Trouwens vind ik Ernestine, Lydia, Veronique, Douwe absolugen titanen, zij zijn maar een aanvulling, omdat de echte robinsonners niet konden of wilden komen (Marnix, Giovanni,....) ::trots::ut

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #85 Gepost op: 12-04-2006, 14:38:55 »
Evenstar, ken jij haar dan?

Of ben je misschien Ernestine !!!!!!!!

Aan je commentaar te lezen, vind ik dat je te persoonlijk uithaald naar Mick.


Nee, ik ken haar niet persoonlijk en heb haar ook niet ontmoet op de fandag.
First you go backwards, but then forwards again

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #86 Gepost op: 12-04-2006, 15:20:45 »
Had ik meegedaan aan ER, en had ik in dezelfde situatie als Mick gezeten, dan had ik precies hetzelfde gedaan.. tenminste wel in deze fase van de expeditie. Je hebt nu toch een kamp om aan te denken? Wat moeten ze dan doen? Lydia maar wegstemmen en volgende keer wéér een proef verliezen? En wie moet er dan vertrekken? Echte Robinsons als Melvin en Maxime? Kom op zeg.. als dit na de samensmelting was geweest en het een individuele strijd was geweest dan zeg ik nog oké, maar ik vind het een volkomen logische en eerlijke beslissing van Mick en die 4 anderen.

Offline the best 1993

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mick aan de macht!!!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #87 Gepost op: 12-04-2006, 18:27:15 »
duimpje voor prutske  ::jaja:: ik vindt dat hij gelijk heeft ;-) het is de strijd der titanen! ernestine is dat volledig niet! ze was de zwakste schakel! mick volledig niet ;-)

komaan mick !!!!!!
Mick aan de macht!!!

Offline prutske

  • Forumlid
  • Eerlijkheid duurt het langst
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #88 Gepost op: 12-04-2006, 21:29:29 »
kijk eens naar die ogen,...
pfff, om schrik van te hebben,
denk niet dat ze echt zo lief is hoor,
eerder een wolvin in schaapsvelletje,.....

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #89 Gepost op: 13-04-2006, 11:01:34 »
kijk eens naar die ogen,...
pfff, om schrik van te hebben,
denk niet dat ze echt zo lief is hoor,
eerder een wolvin in schaapsvelletje,.....

Nou, het ziet er eerder uit als een lieve tante die je overlaad met snoepgoed en cadeaus.

Ik zou zeggen, Mick haal de samensmelting maar  ::ok::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #90 Gepost op: 13-04-2006, 11:08:55 »
kijk eens naar die ogen,...
pfff, om schrik van te hebben,
denk niet dat ze echt zo lief is hoor,
eerder een wolvin in schaapsvelletje,.....
Eén van de gedragsregels luidt als volgt:
Citaat
- Niet cross-posten
(...)
Cross-posten is hetzelfde berichtje op verschillende plekken op het forum plaatsen.

Ontopic:
Ik vond het nogal raar dat Mick er door deze opdracht achter moest komen dat Ernestine een zwakke schakel was in proeven. Dat wist hij al lang van tevoren. En dat ze aan de zware kant is, kwam ook niet als een verrassing. ( :o Goh Ernestine, wat ben je zwaar opeens!  ???) Hij had dus al lang van tevoren, nog voor ER begon, tegen Ernestine kunnen zeggen dat hij haar niet zou steunen bij de eilandraad. Dan had ze gewoon meteen geweten waar ze aan toe was geweest.
Dat Mick nu toch voor de eilandraad zei dat hij op haar zou stemmen, was uiteraard netter dan wanneer hij helemaal niks had gezegd (dat was ronduit onbeschoft geweest), maarb hij had het gewoon al veel eerder kunnen bedenken.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #91 Gepost op: 13-04-2006, 13:26:12 »

Ik vond het nogal raar dat Mick er door deze opdracht achter moest komen dat Ernestine een zwakke schakel was in proeven. Dat wist hij al lang van tevoren. En dat ze aan de zware kant is, kwam ook niet als een verrassing. ( :o Goh Ernestine, wat ben je zwaar opeens!  ???) Hij had dus al lang van tevoren, nog voor ER begon, tegen Ernestine kunnen zeggen dat hij haar niet zou steunen bij de eilandraad. Dan had ze gewoon meteen geweten waar ze aan toe was geweest.
Dat Mick nu toch voor de eilandraad zei dat hij op haar zou stemmen, was uiteraard netter dan wanneer hij helemaal niks had gezegd (dat was ronduit onbeschoft geweest), maarb hij had het gewoon al veel eerder kunnen bedenken.
::ohno::
Je kunt van tevoren nog zoveel dingen bedenken, ik denk dat alles anders is als je eenmaal in het spel zit. Wie weet had Mick wel bij Douwe in het kamp gezeten, die had hij vast eerder weggestemd dat Ernestine. Je kunt nooit van te voren zeggen hoe het spel loopt, en wie je dus op welk moment wilt wegstemmen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #92 Gepost op: 13-04-2006, 16:08:37 »
kijk eens naar die ogen,...
pfff, om schrik van te hebben,
denk niet dat ze echt zo lief is hoor,
eerder een wolvin in schaapsvelletje,.....
Hallo mensen,

Met zoiets heb ik het heel moeilijk jullie oordelen over mensen dat jullie denken te kennen. Ik ken Ernestine heel goed en tevens mick ook. Wat daar is gebeurd kunnen jullie als kijker alleen over oordelen wat jullie gezien hebben op tv. Mensen, ik denk niet dat ik iemand ken dat eerlijk en opener is dan Ernie(zoals ik ze noem). Bij haar weet je waar je staat en ze is correct. Tevens ik zie haar morgenavond, ik weet dat dit een vrouwtje is dat voor alles in haar leven zelf heeft geknockt. Ze heeft een pracht van een huis en een job. Van mij alle respect.
Tevens Mick, een goeie gast maar op zijn manier. Ik heb mick gekend op onze expeditie in 2004 en had het ook heel moeilijk met hem, zeker na 33 dagen dat hij daar plots voor mohammed en mij staat. Ik heb een andere Mick leren kennen op het eiland rawa en in Belgie en wees gerust hij heeft ook een hart. Als hij in mijn streek zit zal hij nog special een omweg maken om eens binnen te springen, hij weet ook aan wie hij wat heeft.
En dat verdient ook respect, reken de mensen niet af van wat je ziet op tv.
vele groeten, en geniet zoals ik van de strijd der titanen.
peter er 2004 ::zwaai::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #93 Gepost op: 13-04-2006, 16:47:17 »
Mick zijn manier van spelen vind ik TOP, recht voor de raap, gaan voor de sterkste kandidaten, 't is toch de strijd der titanen, niet ?

Trouwens vind ik Ernestine, Lydia, Veronique, Douwe absolugen titanen, zij zijn maar een aanvulling, omdat de echte robinsonners niet konden of wilden komen (Marnix, Giovanni,....) ::trots::ut
Douwe geen titaan? Ga jij maar in een hoekje staan en je flink schamen

Offline Domy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #94 Gepost op: 13-04-2006, 19:04:34 »
Hallo mensen,

Met zoiets heb ik het heel moeilijk jullie oordelen over mensen dat jullie denken te kennen. Ik ken Ernestine heel goed en tevens mick ook. Wat daar is gebeurd kunnen jullie als kijker alleen over oordelen wat jullie gezien hebben op tv. Mensen, ik denk niet dat ik iemand ken dat eerlijk en opener is dan Ernie(zoals ik ze noem). Bij haar weet je waar je staat en ze is correct. Tevens ik zie haar morgenavond, ik weet dat dit een vrouwtje is dat voor alles in haar leven zelf heeft geknockt. Ze heeft een pracht van een huis en een job. Van mij alle respect.
Tevens Mick, een goeie gast maar op zijn manier. Ik heb mick gekend op onze expeditie in 2004 en had het ook heel moeilijk met hem, zeker na 33 dagen dat hij daar plots voor mohammed en mij staat. Ik heb een andere Mick leren kennen op het eiland rawa en in Belgie en wees gerust hij heeft ook een hart. Als hij in mijn streek zit zal hij nog special een omweg maken om eens binnen te springen, hij weet ook aan wie hij wat heeft.
En dat verdient ook respect, reken de mensen niet af van wat je ziet op tv.
vele groeten, en geniet zoals ik van de strijd der titanen.
peter er 2004 ::zwaai::


Ben het volledig met je eens,

Groetjes,

Domy

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #95 Gepost op: 13-04-2006, 19:31:26 »
Heey Peter,

Je hebt helemaal gelijk, Ernestine is een bijzonder lieve vrouw en Mick, ik moet altijd glimlachen als ik Mick op t scherm zie.
Maar je weet ook hoe dat gaat met kijkers. En vooral de jongere kijkers. Die hebben hun oordeel gelijk klaar en ventileren die mening zonder verders ook maar één moment na te denken. Jammer eigenlijk.. want als je iets verder kijkt dan je neus lang is, zie je zoveel meer... Maar goed... ik hoop altijd dat met het groeien van de leeftijd het gezonde verstand meegroeit. ;D
Geniet je verder net zoals wij van al die mooie beelden?

groetjes, Storm
er was eens......

Offline kojo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #96 Gepost op: 14-04-2006, 00:03:16 »
Mick speelt het spel vooralsnog zeer open; hij had tenminste de ballen om op voorhand Ernestine te informeren. Ik vind hem wel ok.
Uiteraard begrijp ik de ontgoocheling van Ernestine.
Echte vriendschap kan tegen een stootje en wordt niet bepaald op basis van een tegenstem op een eilandraad van een TV-programma. Ik ben ervan overtuigd dat Ernestine dat ook nog zal onderkennen.
Ik vraag me wel af of Mick dezelfde redenering zou volgen in omgekeerde richting..
maar tja, dat is maar een veronderstelling... 

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #97 Gepost op: 14-04-2006, 14:25:58 »
Kijk ik kan heel goed bedenken waarom Mick Ernerstine eruit heeft gestemd. In zijn geval is dit een goede keuze en hij laat zien dat hij het er best wel een beetje moeilijk mee heeft tot zo ver vind ik Mick ok.

Maar wat mij ontzettend steekt is dat als Ernestine op Mick zou stemmen omdat hij bijvoorbeeld niet goed in de groep zou liggen dat hij zelf dan helemaal zou gaan flippe. We hebben het gezien met Klaar toen en hij zegt zelf dat hij dat nog steeds niet is vergeten. Dan spoor je niet als je na 2 jaar dat nog steeds iemand kwalijk neemt.
Ik hoop dat Mick hier even goed over nadenkt.

Al met al geeft het natuurlijk wel leuke tv  ::tandpastasmiley::

da man herman

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #98 Gepost op: 14-04-2006, 15:06:59 »
muizje, het toverwoord is hier Klaar. Op het moment dat Klaar iemand gaat beoordelen op sociale vaardigheden springen alle stoplichten op het eiland spontaan op rood. Klaar, mijn minst favoriete deelnemer ooit.

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #99 Gepost op: 14-04-2006, 16:17:14 »
Nieuwe variant op de Wet van Godwin: zodra iemand Klaar noemt in een discussie is het gedaan  ::rofl::