Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 182933 keer)

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #200 Gepost op: 25-04-2006, 17:14:14 »
Die knuffel met Lydia was echt vreselijk!  ::niet-ok::
Snap uberhaupt niet waarom hij pissig wordt om een verkeerd recept, dan gaat lopen tieren dat hij haar zal verzuipen en dan ineens wil knuffelen  ???
Heel vreemd.....

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #201 Gepost op: 25-04-2006, 21:01:59 »
Idd een hoog Temptation Island gehalte..

hoewel dat soms ook grappig is om te kijken
Do you want to go to the Seaside?

Offline the best 1993

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mick aan de macht!!!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #202 Gepost op: 25-04-2006, 21:55:34 »
mick is gwn te slimaf... zoals de proef  ;) hij laat gewoon Ryan de bal halen en zet zijn hand op de bal en de andere op het rood kussen (weet zelf niet of het een kussen is maar jah... )


Komaan Mick !!!
Mick for president
« Laatst bewerkt op: 28-04-2006, 15:59:34 door the best 1993 »
Mick aan de macht!!!

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #203 Gepost op: 25-04-2006, 21:59:05 »
Goed luisteren en je aan de spelregels houden is soms een pre, maar soms had Mick daar moeite mee ;) (he dat rijmt :P )

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #204 Gepost op: 25-04-2006, 23:06:13 »
Hoe bedoel je?
Hmm ja, daar heb je wel gelijk in. Maar in de mangroven was hij een hele aardige kerel

Daar dacht Mitchell wel anders over.

Offline G.I.JANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #205 Gepost op: 26-04-2006, 12:45:16 »

G.I. JANE is een weekje out geweest... Kben nu terug en verbaas me over de reacties op dit forum over Mick. hier en daar een domme iets te persoonlijk getinte reactie zo van " Ik heb al veel mick's tegengekomen in mijn leven, ze gebruiken je"... enz, maar int algemeen is er toch een tendens van " Probeer niet hem te begrijpen en je hebt er veel minder moeite mee..."!! YES!! That's it!

Waarom eerst knallende ruzie met iemand maken en daarna een knuffel : awel, de agressie is er uit, verbaal dan, even afkoelen en dan goedmaken, want wat gezegd is, is al geschiedenis... Ist niet beter zo te handelen dan alles op te kroppen en dan plots te ontploffen omdat er een vlieg passeert?

Mick is int echte leven een toffe lieve aangename man, die voor iedereen klaarstaat!! En dat zie je ook int spel vind ik... Maar hij is ook een winner en geen loser.. Als hij aan iets begint, ist om de top te halen, en dat hij daardoor soms de grens van het "sociaal toelaatbare" aanraakt, who can blame him?

Volgens mij gaat nu het spel echt goed beginnen : de "Mick's one man show is gonna start right now..."!!! You ain't see nothing yet...

Go, Mick, go!!!

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #206 Gepost op: 27-04-2006, 21:24:43 »

Volgens mij gaat nu het spel echt goed beginnen : de "Mick's one man show is gonna start right now..."!!! You ain't see nothing yet...

Bij 'You ain't seen nothing yet', denk ik aan Mick en Jennifer samen op een eiland.
 ;D

Offline G.I.JANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #207 Gepost op: 28-04-2006, 18:28:49 »


Jennifer en Mick op hetzelfde eiland, dat geeft zeker vuurwerk.... En daar ist toch om te doen in reality tv?!

Ikzelf ben vandaag geconfronteerd met de relativiteit van het bestaan : mijn doopmeter, de enige persoon die me ooit heeft geknuffeld in mijn kindertijd, is vandaag op 84-jarige leeftijd tijdens haar ontbijt overleden. De verpleging heeft haar gevonden met de boterham in de hand en de geest en ziel vertrokken naar het hiernamaals, bij haar twee overleden echtgenoten... Dat ze moge rusten in vrede!!! Kben haar gaan bekijken en zag dat ze zonder pijn gestorven is.... Efkes dit tussendoor om misschien enige relativering en/of traagheid van reactie te verklaren...

Kvind dat Mick het goed doet... Ik weet niet of hij op het samensmeltingseiland geraakt is, maar als dat gebeurt, is de echte "stijd der titanen" begonnen!!!

GO, Mick, GO!!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #208 Gepost op: 29-04-2006, 09:40:31 »
 ::feest:: Gefeliciteerd met je verjaardag ::feest:: ::ok::
Menno is gek

Offline Domy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #209 Gepost op: 29-04-2006, 13:21:06 »
 ::jarig:: ::jarig::  GEFELICITEERD    ::jarig:: ::jarig::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #210 Gepost op: 29-04-2006, 14:39:38 »
::jarig:: ::jarig::  GEFELICITEERD    ::jarig:: ::jarig::

Verjaart Mick??  Allé dan, gelukkige verjaardag!!!
 ::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #211 Gepost op: 1-05-2006, 09:23:00 »



Ik weet niet of hij op het samensmeltingseiland geraakt is

  ::pinokkio:: ::pinokkio:: ::pinokkio::

Offline G.I.JANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #212 Gepost op: 1-05-2006, 11:14:56 »


Al die reacties van "gelukkige verjaardag"... op de dood van mijn doopmeter.... Kneem ze ni persoonlijk want jullie weten niet waarover jullie bezig zijn...

Kheb gewoon het hart op de tong en dan kan je inderdaad zo'n domme reacties verwachten...

Maar kvind dat het nu genoeg is geweest en dat die reacteis mogen stoppen. Jullie hebben je fun gehad en daar blijft het dan bij... Er zijn grenzen he!!

Reageer op items ivm Titanen... Daar dient dit forum voor...

Tot gauw!!

G.I. JANE

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #213 Gepost op: 1-05-2006, 11:34:35 »

Al die reacties van "gelukkige verjaardag"... op de dood van mijn doopmeter.... Kneem ze ni persoonlijk want jullie weten niet waarover jullie bezig zijn...

Kheb gewoon het hart op de tong en dan kan je inderdaad zo'n domme reacties verwachten...

Maar kvind dat het nu genoeg is geweest en dat die reacteis mogen stoppen. Jullie hebben je fun gehad en daar blijft het dan bij... Er zijn grenzen he!!

Reageer op items ivm Titanen... Daar dient dit forum voor...

Tot gauw!!

G.I. JANE

eh eh eh ???...Mick staat in de verjaardagslijst op 29 april als jarig, vandaar de felicitaties van de verschillende forummers...heeft naar mijn bescheiden mening dus niks met de dood van jouw doopmeter te maken... :-\\

Dus mss even beter lezen in het vervolg ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline goudvis

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #214 Gepost op: 1-05-2006, 12:03:54 »

er kan misschien op tv een verkeerd beeld van 'mick' zijn gegeven, maar zo'n reactie tegen lydia over die rijst was er niet lichtelijk maar ZWAAR over, voor mij is het nu wel duidelijk ( en hier baseer ik me ook op de beelden van de vorige expeditie ) dat Mick gewoon een iets te groot ego van zichzelf heeft, en dat hij zich niet met andere meningen kan verzoenen als ze niet in z'n plaatje passen, ik noem het gewoon een veel te grote mond - met een veel te klein hart, (als dat al dan niet gefaket is )

en g.i.-jane bespaar ons alsjeblieft je commentaar, heb je nu echt niets anders te doen dan een hele dag iedereen van weerwoord te voorzien, we kennen jou mening nu wel hoor !

-*-

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #215 Gepost op: 1-05-2006, 12:30:13 »
Tja nu heeft er iemand zichzelf toch wel behoorlijk voor schut gezet.
Als je jezelf dé huisvriend(in) van een bepaalde kandidaat(date) noemt die hem/haar op en top kent en verdedigd,steeds samen met hem/haar en zijn/haar man/vrouw bent en samen de afleveringen bekijkt, en weet ik veel beweert nog samen te doen, ja dan weet je op zijn minst toch wanneer die persoon jarig is,als je dan gaat zitten morren op die weinige mensen die deze deelnemer(ster) toch een gelukkige verjaardag wensen,en gaat zeggen dat die mensen lachen met iemand die overleden is,tja die persoon komt al niet zeer sympathiek over op TV, maar zijn/haar achterban precies ook niet. (En hier is niet geknipt,geplakt en gemonteerd)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #216 Gepost op: 1-05-2006, 13:01:21 »
Citaat
Kheb gewoon het hart op de tong en dan kan je inderdaad zo'n domme acties verwachten...
::jaja::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline G.I.JANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #217 Gepost op: 1-05-2006, 14:32:01 »


OK, sorry... Kheb te lichtgeraakt gereageerd... Gezien de omstandigheden!!

En neen, ik ken geen verjaardagen vanbuiten.... Ik ben niet goed in datums...

Reageer toch te hevig? Ik geef gewoon reacties, da is alles... Ik kan heel straf overkomen, dat weet ik... En nu is alles een beetje buiten proportie. Hoe zou je zelf zijn?

OK, bedankt allemaal voor de uitleg en we gaan die verjaardagskwestie zo laten... Verder met het spel...

G.I. JANE


Offline Chas

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dag lieve Frederique
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #218 Gepost op: 1-05-2006, 21:36:27 »
Mick!
Ode aan ALLE KONTELIKKERS!!!
Je ziet dat het werkt.
Vreselijk... Wat een onrecht.
 ::ohno::
Amor fati

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #219 Gepost op: 2-05-2006, 10:11:33 »
Stel dat Mick dit gaat winnen dan is hij ijdel genoeg om dat aan iedereen die het maar horen wil te laten weten.
Hoe?
Door het laten zien van de videobanden en dan ziet men dus o.a. dat hij op het ene moment bij Maxime staat mee te praten en 10 minuten later bij de ander punten probeert te scoren. Dan geef je wel een goed beeld van jezelf weg zo.
Tjonge, als je zo wil winnen... wees er maar trots op dan.