Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 182949 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #220 Gepost op: 2-05-2006, 10:15:51 »
Idd.

Ik snap ook niet dat Melvin zo'n opvliegend persoontje als Mick erbij wilde hebben. Ik geef toe, Mick is best sterk in het survivallen (al kan hij niet tippen aan mensen als Richard en Frank), maar als er maar iets misgaat, is hij in staat het erop te slaan.
Dit was ook te zien met de waterproef waar hij als eerste in het water viel. Hij begon meteen heel wild in het water te slaan om zijn frustraties te uiten.

Ik zou persoonlijk toch liever een wat rustiger type erbij willen hebben. Iemand waarbij je constant op je woorden moet letten omdat je anders bang moet zijn klappen te krijgen, zou ik niet in de buurt hoeven.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #221 Gepost op: 2-05-2006, 10:28:22 »
Je ziet wel dat hij ervan geniet dat Mick geniet dat hij is gekozen en niet Maxime, Hij kan er niet meer over stoppen hahahahha.

Je zag wel dat Frank het er niet echt mee eens was maar het blijft Melvin ze keuze. Jammer.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #222 Gepost op: 2-05-2006, 10:35:34 »

Ik snap ook niet dat Melvin zo'n opvliegend persoontje als Mick erbij wilde hebben.

Ik weet niet met wat voor reden Melvin gekozen heeft voor Mick, maar vanuit tactisch oogpunt vind ik het wel een goede zet. Mick is idd opvliegend en trekt daardoor snel de aandacht naar zich toe. Het was direct al duidelijk dat oud kamp Zuid hem liever niet zag komen. Als er gestemd moet worden is Mick in de huidige situatie een makkelijk eerste slachtoffer. Daarnaast zie ik Mick niet snel overlopen naar oud kamp Zuid (dat zou waarschijnlijk geeneens worden geaccepteerd door oud kamp Zuid :P).

Als Melvin gekozen had voor Maxime waren er voor Melvin (en Karin) een aantal doem scenario's mogelijk geweest. Maxime lag al niet erg goed in oud kamp Noord en kon zich wel eens gaan inlaten met personen als Frank/Richard. Als het klikt tussen Maxime en oud kamp Zuid dan komt de positie van Melvin (en Karin) sneller in gevaar.

Dit is echter allemaal speculatie. Ik weet ook niet precies hoe het gaat uitpakken met de kandidaten die de samensmelting (nog) niet gehaald hebben. Maar zoals het nu lijkt kan ik me wel vinden in deze zet.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #223 Gepost op: 2-05-2006, 10:59:49 »
Ik weet niet met wat voor reden Melvin gekozen heeft voor Mick, maar vanuit tactisch oogpunt vind ik het wel een goede zet. Mick is idd opvliegend en trekt daardoor snel de aandacht naar zich toe. Het was direct al duidelijk dat oud kamp Zuid hem liever niet zag komen. Als er gestemd moet worden is Mick in de huidige situatie een makkelijk eerste slachtoffer. Daarnaast zie ik Mick niet snel overlopen naar oud kamp Zuid (dat zou waarschijnlijk geeneens worden geaccepteerd door oud kamp Zuid :P).

Als Melvin gekozen had voor Maxime waren er voor Melvin (en Karin) een aantal doem scenario's mogelijk geweest. Maxime lag al niet erg goed in oud kamp Noord en kon zich wel eens gaan inlaten met personen als Frank/Richard. Als het klikt tussen Maxime en oud kamp Zuid dan komt de positie van Melvin (en Karin) sneller in gevaar.

Ja okee, daar ben ik het wel mee eens.
Maar ik vraag me af of we nog vuurwerk kunnen verwachten. Zoals we in het voorstukje al hebben kunnen zien, is het 4 uit Zuid en 3 uit Noord. Dus als Zuid het écht wil, kunnen ze Noord een voor een wegstemmen. En Mick was het daar zo te zien niet echt mee eens....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #224 Gepost op: 2-05-2006, 11:03:31 »
Maar ik vraag me af of we nog vuurwerk kunnen verwachten. Zoals we in het voorstukje al hebben kunnen zien, is het 4 uit Zuid en 3 uit Noord. Dus als Zuid het écht wil, kunnen ze Noord een voor een wegstemmen. En Mick was het daar zo te zien niet echt mee eens....

Vuurwerk! Vast wel  ::zweep::
Die Mick speelt een (gemeen) spel, maar maakt het wel leuk. Zoals ook Bjorn de boel lekker kon opstoken...geweldig om te zien toch???
Laat Mick zich maar lekker druk maken over 3 tegen 4  ::trots:: weet niet of het zo zal gaan...het is wel vaker gebeurd dat men eerst 3 tegen 4 stond en er ook niets mee deed 9tot grote spijt later natuurlijk) Men moet zich realiseren dat Mick zelf een bikkelharde is (Ernestine eruit stemmen bijv.) en het zelf ook zo zou doen. Boontje komt om zijn loontje :-p

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #225 Gepost op: 2-05-2006, 20:34:57 »
Ik zal niets zeggen,maar mocht ik maar..... in Nederland zou men  :o :o :o :o :o :o reageren over Mick  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #226 Gepost op: 2-05-2006, 20:39:31 »
Ik zal niets zeggen,maar mocht ik maar..... in Nederland zou men  :o :o :o :o :o :o reageren over Mick  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
Die vat ik niet?
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #227 Gepost op: 2-05-2006, 21:22:32 »
Die vat ik niet?
Sorry,maar daar zal ik niet verder op ingaan,ik heb het ook maar in de krant gelezen,wat er precies gebeurt is weet ik niet,maar als je goed kijkt bij het Mick-topic, heb ik het reeds onder de neus van zijn "vriendin" geduwd, maar ze heeft er(uit schrik?) niet op gereageerdt.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #228 Gepost op: 2-05-2006, 22:42:02 »
Sorry,maar daar zal ik niet verder op ingaan,ik heb het ook maar in de krant gelezen,wat er precies gebeurt is weet ik niet,maar als je goed kijkt bij het Mick-topic, heb ik het reeds onder de neus van zijn "vriendin" geduwd, maar ze heeft er(uit schrik?) niet op gereageerdt.
Ik snap het nog steeds niet? :P

Of ben ik nu zo dom..  ::schaam::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #229 Gepost op: 3-05-2006, 19:04:51 »
Sorry,maar daar zal ik niet verder op ingaan,ik heb het ook maar in de krant gelezen,wat er precies gebeurt is weet ik niet,maar als je goed kijkt bij het Mick-topic, heb ik het reeds onder de neus van zijn "vriendin" geduwd, maar ze heeft er(uit schrik?) niet op gereageerdt.

Als jij bedoeld, wat ik denk dat jij bedoeld, dan is dat ook in Nederland bekend hoor. Is in Nederland ook op tv geweest enzo. Er staat volgens mij in het begin van dit topic ook meer over.

Nu even over de uitzending. Ik vind het jammer dat Melvin voor Mick heeft gekozen en ik denk ook dat Mick één van de eersten is die wordt weggestemd nu. De anderen zaten duidelijk niet op 'm te wachten.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #230 Gepost op: 5-05-2006, 00:34:42 »
Nu even over de uitzending. Ik vind het jammer dat Melvin voor Mick heeft gekozen en ik denk ook dat Mick één van de eersten is die wordt weggestemd nu. De anderen zaten duidelijk niet op 'm te wachten.

Denk en hoop ik ook. Tenzij de "samensmelters" nu individueel moeten gaan strijden en Mick regelmatig wint, dan zijn we nog niet snel van hem van af.
Ik had ook Maxime gekozen, Melvin, en niet Mick. Waarom toch die keuze, dat begrijp ik echt niet.

Offline the best 1993

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mick aan de macht!!!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #231 Gepost op: 5-05-2006, 17:50:41 »
mick,  ::jarig:: ::jarig:: ::feest::  ;)
Mick aan de macht!!!

Offline G.I.JANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #232 Gepost op: 5-05-2006, 17:58:32 »


Bedoelt men het "lastige klant"-incident? De veroordeling van Mick? Ik ben daar effectief over geconfronteerd op dit forum maar aangezien Mick in beroep is gegaan tegen de uitspraak van de rechtbank en de kans HEEL GRROT is dat, dit beroep (reeds twee jaar aangetekend), vlak na Robinson zal voorkomen, verkies ik om er geen commentaar op te geven. Niet via internet, noch via een ander medium.

Ik weet niet wie mij deze vraag stelt, aangezien iedereen hier anoniem is.. Wat ook de bedoeling van een forum is... En ik wil niemand bevoor- of benadelen met mijn persoonlijke reactie...

Ik weet wat er gebeurd is, Mick en zijn vrouw ook.... Maar het is nu niet het geschikte ogenblik om te reageren. Bovendien gaat het hier om een juridisch open dossier en zou alle uitleg en commentaar via Mick's advocaat moeten gebeuren.

nu iets anders : Mick heeft de samensmelting gehaald!!! Yes!!! Ik vind dat, ondanks de vele commentaar en het feit dat hij constant in de spotlights staat (niet altijd positief!!!), hij dat heel goed doet in de strijd der Titanen...

Go, Mick, go!!!


G.I. JANE

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #233 Gepost op: 5-05-2006, 19:47:56 »
Idd.

Ik snap ook niet dat Melvin zo'n opvliegend persoontje als Mick erbij wilde hebben. Ik geef toe, Mick is best sterk in het survivallen (al kan hij niet tippen aan mensen als Richard en Frank), maar als er maar iets misgaat, is hij in staat het erop te slaan.
Dit was ook te zien met de waterproef waar hij als eerste in het water viel. Hij begon meteen heel wild in het water te slaan om zijn frustraties te uiten.

Ik zou persoonlijk toch liever een wat rustiger type erbij willen hebben. Iemand waarbij je constant op je woorden moet letten omdat je anders bang moet zijn klappen te krijgen, zou ik niet in de buurt hoeven.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal mee eens Cynneke  ::ok:: ::ok:: ::ok::  Melvin heeft hier een blunder van formaat gemaakt, ik ben niet pro of contra Maxime,maar Maxime moest daar gewoon in de plaats van Mr Macho geweest zijn  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Domy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #234 Gepost op: 5-05-2006, 20:03:45 »
Mr Macho heeft misschien een grote mond, maar een gouden hart en is iemand waar je zeeeeeeeeekkkkkkeeeeeeer kan op rekenen, wat andere kandidaten niet hebben.
Je weet waar je staat bij Mick, geen achterbaks gedoe !!!!!!!!!!!!!

 ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::



Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #235 Gepost op: 5-05-2006, 20:47:08 »
Je weet waar je staat bij Mick, geen achterbaks gedoe !!!!!!!!!!!!!

Ernestine toch echter niet  ::love:: en daarna  ::ohno::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #236 Gepost op: 6-05-2006, 20:43:56 »
"#$%&!!!!!!

Mick erbij ::ohno:: ::ohno::

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #237 Gepost op: 7-05-2006, 13:15:14 »
Mr Macho heeft misschien een grote mond, maar een gouden hart en is iemand waar je zeeeeeeeeekkkkkkeeeeeeer kan op rekenen, wat andere kandidaten niet hebben.
Je weet waar je staat bij Mick, geen achterbaks gedoe !!!!!!!!!!!!!

 ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::




s ff kijken wat ik nog weet van Mick:
- Stelen van voedsel en andere spullen van de anderen toen hij samen met Klaar en Ernestine in de mangroven zat.
- De vetes met Mitchell en o.a. Matthias.
- Tijdens de laatste tocht naar de bergtop waar de familieleden stonden om beurten vond hij het nodig om steeds maar door te moeten gaan, totdat hij zijn eigen Trophy Wife zag staan. Toen piepte hij ineens anders.
- Steeds op sommigen blijven inpraten zodat hun stemgedrag wordt beïnvloed in zijn voordeel.
- Complotten smeden en iedereen tegen elkaar uitspelen zoals Lydia en Maxime.
en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Nee hoor, Mick is zo'n  ::ok:: vent en kun je zeker op rekenen....  dat 'ie je naait waar je bij staat.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #238 Gepost op: 7-05-2006, 14:54:42 »
s ff kijken wat ik nog weet van Mick:
- Stelen van voedsel en andere spullen van de anderen toen hij samen met Klaar en Ernestine in de mangroven zat.
- De vetes met Mitchell en o.a. Matthias.
- Tijdens de laatste tocht naar de bergtop waar de familieleden stonden om beurten vond hij het nodig om steeds maar door te moeten gaan, totdat hij zijn eigen Trophy Wife zag staan. Toen piepte hij ineens anders.
- Steeds op sommigen blijven inpraten zodat hun stemgedrag wordt beïnvloed in zijn voordeel.
- Complotten smeden en iedereen tegen elkaar uitspelen zoals Lydia en Maxime.
en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Nee hoor, Mick is zo'n  ::ok:: vent en kun je zeker op rekenen....  dat 'ie je naait waar je bij staat.

Ik kon het beter niet verwoord hebben, bedankt Sanderman...

Ik ontmoette Mick tijdens de finale uitzending van VT4 tijdens zijn eerste expeditie (toen Frank gewonnen was!) en ik heb toen wel leuk met hem kunnen praten. Toen dacht ik : tijdens de expeditie heb ik mij vergist in deze man, die werd slecht voorgesteld. Maar nu twijfel ik weer zo enorm aan hem.... Ik denk zoals Sanderman zegt : hij kan iedereen naar zijn hand zetten, manipuleren m.a.w...

Offline molletje25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • is ego de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #239 Gepost op: 7-05-2006, 15:00:04 »
tja, iedereen heeft een eigen manier van spelen  >:D misschien gaan ze dat ene stemsysteem weer invoeren net zoals vorigjaar want anders ist gewoon te makkelijk voor kamp zuid.
RIP ernst-paul