Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 182460 keer)

Offline Tjiko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #240 Gepost op: 7-05-2006, 22:09:46 »
Ik heb niet alles gelezen wat jullie allemaal hebben geschreven.. Van mij mag mick eruit.. met de rede dat hij de vorige al zo erg was.. ene hij begint nu weer hetzelfde spelletje te spelen.. Bah

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #241 Gepost op: 7-05-2006, 22:32:58 »
Ik weet niet met wat voor reden Melvin gekozen heeft voor Mick, maar vanuit tactisch oogpunt vind ik het wel een goede zet. Mick is idd opvliegend en trekt daardoor snel de aandacht naar zich toe. Het was direct al duidelijk dat oud kamp Zuid hem liever niet zag komen. Als er gestemd moet worden is Mick in de huidige situatie een makkelijk eerste slachtoffer. Daarnaast zie ik Mick niet snel overlopen naar oud kamp Zuid (dat zou waarschijnlijk geeneens worden geaccepteerd door oud kamp Zuid :P).

Als Melvin gekozen had voor Maxime waren er voor Melvin (en Karin) een aantal doem scenario's mogelijk geweest. Maxime lag al niet erg goed in oud kamp Noord en kon zich wel eens gaan inlaten met personen als Frank/Richard. Als het klikt tussen Maxime en oud kamp Zuid dan komt de positie van Melvin (en Karin) sneller in gevaar.

Dit is echter allemaal speculatie. Ik weet ook niet precies hoe het gaat uitpakken met de kandidaten die de samensmelting (nog) niet gehaald hebben. Maar zoals het nu lijkt kan ik me wel vinden in deze zet.

Ik vind het ook een slimme zet. Ik denk dat Melvin zelf ook wel ziet dat Frank, Richard, Jennifer en Pieter erg hecht en sterk zijn. Het enige wat Melvin kan redden, is iemand die een wig kan drijven tussen hen. Mick is de enige die dat volgens mij kan. Hij kan zich zo extreem gedragen, dat hij de nodige opschudding geeft. De mensen van het groepje van vier zouden daar allemaal op een andere manier op kunnen reageren, waardoor ze minder hecht worden....hopelijk....want anders wordt het allemaal erg voorspelbaar en saai....

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #242 Gepost op: 8-05-2006, 23:22:13 »
Het word steeds schandaliger dat Mick de samensmelting heeft gehaald

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #243 Gepost op: 8-05-2006, 23:25:12 »
Als ie volgende keer niet weer de proef wint, dan ligt hij eruit. Maar hij is toch wel sterker dan ik dacht.  :-\\

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #244 Gepost op: 9-05-2006, 12:04:15 »
YES Mick!!!

Ik was super blij dat je de proef had gewonnen want anders had je er zeker uitgelegen!! Kom op Mick als je echt wilt blijven moet je voor elke proef 100% gaan want anders lig je eruit!! Maar jouw kennede ga je er zeker voor!!

Veel Succes Mick!!  ::bravo:: ::bravo::

Offline chelke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #245 Gepost op: 9-05-2006, 15:08:07 »
Ik vond het vorige keer al een ontzettende kwal en dit keer ook weer. Sorry maar ik hoop toch echt dat je er volgende keer uitligt...  ::zwaai::

Offline kolibri

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #246 Gepost op: 9-05-2006, 16:28:04 »
Vind het jammer dat Mick de samensmelting heeft gehaald. Ik had liever Ryan daar gezien. Van mij mag Mick er zo snel mogelijk uit aangebrand ventje bah wat een eikel.

tekst aangepast
« Laatst bewerkt op: 9-05-2006, 19:18:38 door Bakkertje »
kolibri

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #247 Gepost op: 9-05-2006, 21:38:06 »
Ryan komt er ook nog wel bij...wacht maar af!! Hij is een echte Robinson-waardige strijder en daarnaast een lekker ding  ::love::
al ziet Mick er ook niet slecht uit...
maar wat IS die slecht zeg!
Hij bekokstoofd zelf het ene na het andere bij de voorgaande stemmingen en nu ineens vind hij het 'niet eerlijk' pffffffffffffft, als hij geen immuniteit had gehad dan had 'ie vast wel wat bekokstoofd...tja...als hij niet voor zijn eigen hachje gaat, gaat 'ie dus nergens voor.
Niet slim mijnheer  ::ohno:: want als kamp Noord meteen samen op 1 van kamp Zuid had gestemd was er wellicht een hele andere stemming geweest...dom dom die dom

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #248 Gepost op: 9-05-2006, 21:54:18 »
YES Mick!!!

Ik was super blij dat je de proef had gewonnen want anders had je er zeker uitgelegen!! Kom op Mick als je echt wilt blijven moet je voor elke proef 100% gaan want anders lig je eruit!! Maar jouw kennede ga je er zeker voor!!

Veel Succes Mick!!  ::bravo:: ::bravo::

Hoewel ik vind dat Mick ongelofelijk stom gehandeld heeft in kamp Noord, hoop ik dat hij nu nog wat proeven wint, om het plan van die vier anderen in de war te schoppen.  ::jaja:: En bij gebrek aan beter staat hij op mijn lijstje niet langer onderaan, maar hoog in de middenmoot.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #249 Gepost op: 10-05-2006, 18:15:04 »
Hij is inderdaad de enige die nog wat kan doen aan de voorspelbaarheid van Robinson: een finale met Frank, Richard, Pieter, Jennifer of Ryan. Ik heb niets tegen hen, maar om het voor mijzelf als kijker boeiend te houden, hoop ik dat Mick nog erg ver komt!

Ik vind hem trouwens erg grappig. Hij is vals, maar wél 'functioneel vals', zeg maar. Je zou bijna gaan denken dat het een acteur is, als je niet beter wist.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #250 Gepost op: 11-05-2006, 15:13:45 »

maar wat IS die slecht zeg!
Hij bekokstoofd zelf het ene na het andere bij de voorgaande stemmingen en nu ineens vind hij het 'niet eerlijk' pffffffffffffft, als hij geen immuniteit had gehad dan had 'ie vast wel wat bekokstoofd...tja...als hij niet voor zijn eigen hachje gaat, gaat 'ie dus nergens voor.
Niet slim mijnheer  ::ohno:: want als kamp Noord meteen samen op 1 van kamp Zuid had gestemd was er wellicht een hele andere stemming geweest...dom dom die dom


Eerlijk is eerlijk mick kan niets anders doen.... Zijn mogelijkheden zijn heel beperkt op dit moment

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #251 Gepost op: 12-05-2006, 19:36:29 »
Het word steeds schandaliger dat Mick de samensmelting heeft gehaald

Je had zeker liever Douwe zeg zucht..  ;) .. Mwa ik vind Mick ook niet de sympatiekste, maar ach, hij wint toch maar wel de eliminatieproef. Ik zie hem ook liever komen dan gaan.
Do you want to go to the Seaside?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #252 Gepost op: 15-05-2006, 19:07:16 »
Je had zeker liever Douwe zeg zucht..  ;) .. Mwa ik vind Mick ook niet de sympatiekste, maar ach, hij wint toch maar wel de eliminatieproef. Ik zie hem ook liever komen dan gaan.
Nee Maxime...

Mick wint vanavond vast weer de proef en dan word ie niet weggestemt

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #253 Gepost op: 15-05-2006, 21:21:44 »
Wel lachen met die Mick. ::rofl:: Ik hoop dat ie nog een paar proefjes wint. Kijken hoe de anderen dán zullen reageren... maar het zal wel niet gebueren helaas
Geniet nooit met mate...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #254 Gepost op: 15-05-2006, 21:22:54 »
Ik zal daar zeker niet om kunnen lachen !!!   >:(

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #255 Gepost op: 15-05-2006, 21:23:51 »
Jaaaaaa!! Mick weer immuniteit. Hij is niet mijn favoriet, maar duim wel dattie na deze winst nog zeker 1 proef zal winne, zodat de anderen op elkaar moeten stemmen.
Go Mick!

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #256 Gepost op: 15-05-2006, 21:24:44 »
Mick is echt geweldig ;D hij won gewoon de proef en heeft gewoon weer de Immuniteit gewonnen!! ::rofl:: Ik vond het ook zoo geweldig om die proef te zien  ::tandpastasmiley::. Ik ben nu toch ook wel voor Mick omdat het gewoon grappig is om te zien hoe hij speelt en ik hoop dat ie heel ver gaat komen!!! Hij speelt en is gewoon heel erg gemeen en normaal hou ik niet van zo een spel spelen maar nu maak ik toch voor 1 keer een uitzondering.....

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #257 Gepost op: 15-05-2006, 21:39:45 »
Ik gun het die 4 meer dan stomme Mick

Offline Taco

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #258 Gepost op: 15-05-2006, 21:44:31 »
Ik vind het een geweldige zet van Mick  ;D en van Frank natuurlijk..

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #259 Gepost op: 15-05-2006, 21:46:20 »
O wat is Mick slim! Hij heeft Frank op de beste manier die je kan verzinnen, laten blijken dat hij eruit zou liggen, als het zo door zou gaan!
Keep calm and eat chocolates!