Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 182470 keer)

Offline Mick ER 2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #340 Gepost op: 22-05-2006, 12:51:07 »
Had ik met Frank mogen bepalen wie er kwam, dan had ik me zeker  niet laten inpakken door Frank, deal is deal, Melvin had Karin moeten laten komen zoals afgesproken en niet dat Bullshit verhaal van Richard moeten aanvaarden, zodat jennifer dringend moest komen.

Maxime en Ryan hadden moeten op dat eiland zitten.


Ideale deelnemers zouden dan geweest zijn :

Frank
Ryan
Maxime

Pieter
Richard
Fleur
en .... (moi)


Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #341 Gepost op: 22-05-2006, 14:21:42 »
Mick,

Ik vond je echt geweldig in de vorige aflevering van Expeditie Robinson. Ik heb tijdens het TV-kijken echt zitten juichen. Je bent evengoed niet mijn favoriete kandidaat en waarschijnlijk zou ik niet met je overweg kunnen mocht ik ook op dat eiland zitten (ik heb namelijk ook af en toe een kort lontje) maar ik vind dat je het spel erg goed speelt. Hopelijk word je voorlopig nog niet weggestemd zodat we nog meer van dit soort fantastische acties van je kunnen zien.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #342 Gepost op: 22-05-2006, 16:10:44 »
He Mick kerel!
ik heb echt diep respect voor je en je mag van mij Expeditie robinson winnen (wat kan je eigelijk winnen?)
Ik heb zo hard moeten lachen toen je zei: "Dikke vinger" ik hoop dat je vanavond ook weer zo cool bent!

groetjes emiel

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #343 Gepost op: 22-05-2006, 16:25:04 »
Had ik met Frank mogen bepalen wie er kwam, dan had ik me zeker  niet laten inpakken door Frank, deal is deal, Melvin had Karin moeten laten komen zoals afgesproken en niet dat Bullshit verhaal van Richard moeten aanvaarden, zodat jennifer dringend moest komen.

Maxime en Ryan hadden moeten op dat eiland zitten.


Ideale deelnemers zouden dan geweest zijn :

Frank
Ryan
Maxime

Pieter
Richard
Fleur
en .... (moi)




Ik ben bijna volledig akkoord met je lijstje maar ipv Fleur had ik liever Ilona gezien (hoewel je haar niet zo graag had).... Ilona is volgens mij meer Robinsonvrouw dan Fleur... Maar met al de anderen ben ik akkoord....
Groetjes en tot 5 juni

Offline Edberg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #344 Gepost op: 22-05-2006, 16:42:47 »
Hey Mick,  ::zwaai::

Je mag de vergelijking met Mc Enroe aan!!!

Toen hij speelde (tennis)was er gegarandeerd spektakel.
Hij speelde 100%, altijd voluit, om te winnen. Iedereen wou zijn vel. Hij was op zijn best in de moeilijkste momenten. Toen hij foute beslissingen aanvocht, werd hij meermaals en grotendeels uitgefloten. Later pas, werd ondervonden hoe geniaal hij wel was.

Als ik op dit forum, de berichten herlees, die over Mick werden geschreven, kan ik allen maar constateren dat 95% van de kijkers er nu een andere visie aan over houden.

In naam van de kijkers, bedankt.

Edberg







Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #345 Gepost op: 22-05-2006, 17:06:17 »
Vergelijking met Mc Enroe ::rofl::
Zit wat in.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #346 Gepost op: 22-05-2006, 18:08:37 »
Ben even weg geweest en heb de aflevering net pas bekeken.
Ik ben niet altijd onverdeeld positief geweest over Mick, maar dit heeft ie toch wel goed gedaan. Mensen tot uitspraken verleiden en kijken wat er gebeurt...tactisch goed.
sic transit gloria mundi

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #347 Gepost op: 22-05-2006, 18:45:32 »
Hey Mick

Complimenten voor de vorige aflevering! Vond het echt de leukste en spannendste aflevering tot nu toe en de aflevering waarin het meeste heb gejuicht! Sjiek dat je de proef won, heel knap gedaan!
Ik hoop dat je heel ver komt, dat hoopte ik tijdens je eigen expeditie 2004 ook al, en nu ook alweer vanaf t begin! Veel succes  ::bravo::

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #348 Gepost op: 22-05-2006, 20:52:15 »
WAT is jennifer een viesnek zeg =S MICK WIN IMMUNITEIT PLZZZ  dat die frank en richard en jenni zo nodig mick eruit moeten hebben  ::ohno::   the hell with those 3 piggies

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #349 Gepost op: 22-05-2006, 20:55:33 »
MMM Mick wat je me zei is idd waar haha
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #350 Gepost op: 22-05-2006, 21:42:40 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


Wat een druif.... owowowow,.... die kan niet meer over straat na vanavond. Zijn gedrag is echt een dijenkletser, mijn hemel....hoe kan je je zo in je kaart laten kijken. Terecht dat hij naar huis is gestuurd.. Keurig gedaan Richard, Jennifer en Frank!!!! ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #351 Gepost op: 22-05-2006, 21:43:23 »
De reactie van Mick tegen Karin vond ik wel een btje vreemd. Waarom zo zeker ervan dat zij op hem had gestemd??? Wel jammer dat hij eruit is  :(

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #352 Gepost op: 22-05-2006, 21:44:09 »
Lap zeg, zei ik vorige keer nog Mick chapeau....ik zet mijn hoedje snel weer op...óm zo lelijk uit te vallen tegen Karin die dus niet op je had gestemd.
Maar inmiddels weet je ok wel beter.


Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #353 Gepost op: 22-05-2006, 21:44:57 »
aiai... exit Mick
er was eens......

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #354 Gepost op: 22-05-2006, 21:45:53 »
Exit Mick ::rofl:: en ik vond zijn reactie tegenover Karin echt onder de maat  ::niet-ok:: ??? Vlak na zijn vertrek bij de eilandraad heeft Mick weer helemaal afgedaan bij mij ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 22-05-2006, 21:48:19 door St3f@ni3 »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #355 Gepost op: 22-05-2006, 21:47:16 »
OKEE,ik zal dan maar het ijs breken. Is Mick een soort oppergod of zoiets?
Bijna iedereen;Mick is maar dit,en Mick is maar dat.(ik hou het nog deftig)
Mick "vertelt" hier een paar woordjes, en plots wordt hij aanbeden  ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

Vorige aflevering; Ik weet niet meer tegen wie hij het zei,maar hij zei"is die persoon robinsonwaardig?" die kent niet eens het verschil tussen een (sorry als ik het mis heb )papaya en een totaal vreemde vrucht.
Wie stond daar in de 1é aflevering met een verbrande mond omdat hij iets gegeten had wat hij niet kende?
Maja, ik was er niet bij,Mick wel, dus zal hij wel weer zeggen dat hij dat moest doen van de cameraman of iemand anders. Dus wat heeft het nog voor zin om je mening te geven?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #356 Gepost op: 22-05-2006, 21:49:01 »
 ::niet-ok:: Ben blij dat die vent eruit ligt, wat een hypocriet. Als hij echt zo graag had gewild dat de sterksten overbleven had hij Karin er eerder uit moeten stemmen.
Nog even niks.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #357 Gepost op: 22-05-2006, 21:50:36 »
aha, hij is eruit dus?  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

GI GANE , waar is je vuurwerk?

Offline Thylacine

  • Forumlid
  • I always tell the truth even when I lie.
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #358 Gepost op: 22-05-2006, 21:53:07 »
Mick,

Vorige week had je een geniale move door Frank met succes aan het twijfelen te brengen. Knappe actie dat je als het erop aankomt de proeven weet te winnen. Je bent uitgekookt in de positieve zin van het woord, maar kan soms ook heel vervelend uit de hoek komen.

Deze week stel je weer teleur. Te impulsief gereageerd nadat je eruit gestemd werd. Zonde dat je Karin daarbij moest aanvallen want zij bleef je trouw terwijl jij wel op haar stemde. Een lage actie: de pot verwijt de ketel

Desondanks vind ik dat je deze expeditie jezelf van een betere kant hebt laten zien dan in 2004. Je bent ver gekomen en kan naar mijn idee tevreden terugkijken op een schitterende expeditie. Ik zou zeggen: drink d'r een pintje op.  ;)
« Laatst bewerkt op: 22-05-2006, 21:56:13 door Thylacine »

Offline petraxb62

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #359 Gepost op: 22-05-2006, 21:53:36 »
Mag ik even het adres van zijn restaurant? Dan weet ik waar ik niet ga eten.