Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 182468 keer)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #380 Gepost op: 22-05-2006, 22:31:50 »
ik wel
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #381 Gepost op: 22-05-2006, 22:42:03 »
Koeiendrol  kuch kuch pardon Koekoe  ja ga er maar niet verder op in  en trek jij je lolbroek nou ook maar uit met je journalist want niemand lacht om je

ik ook wel eigenlijk..maar dat is meer om iets anders..nare mensen he al die journalisten koekoe  ::)  :P

Offline the best 1993

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mick aan de macht!!!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #382 Gepost op: 22-05-2006, 22:44:46 »
Dubbel zoveel paginas op dit forum, over Mick, dan de rest. Is hij dan zo oninterresant?

Hij is niet zeker niet discreet, en gelukkig maar. Dank zij hem kunnen jullie gezellig schrijven, want er is materie.

Kan je niet zeggen van alle kandidaten.

Richard is een goede Robinson, maar veel te discreet.  
Mick aan de macht!!!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #383 Gepost op: 22-05-2006, 22:46:00 »
Tja Mick had zelf al verklapt dat hij er uit zou gaan....hij had namelijk gepost dat hij vanavond in de chat zou zitten :-X


De volgorde waarin de kandidaten op RN verschenen is tot nu toe ook een aardige indicatie geweest voor het verloop van hun expeditie :P

Hopelijk maakt Ryan daar volgende week een einde aan ;)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #384 Gepost op: 22-05-2006, 22:48:10 »
Mick for president !

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #385 Gepost op: 22-05-2006, 22:48:52 »
Mick for president !
Dat zou echt het toppunt zijn. ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #386 Gepost op: 22-05-2006, 22:49:54 »
Koeiendrol  kuch kuch pardon Koekoe  ja ga er maar niet verder op in  en trek jij je lolbroek nou ook maar uit met je journalist want niemand lacht om je
Thanx ibung  ::hug::
 Maar The greatest robin, ik lach niet, ik vind Mick gewoon een zielig mannetje die zich macho voordoet,en als die zich in het nauw gedreven voelt,dan komt hij zich hier op RN een beetje mooipraten,en dat is hem deels gelukt,want sommige mensen zijn weer in zijn charmeoffensief getrapt. Maar ik niet  ::ohno:: ::ohno:: en trouwens,ik heb nog niets gezegt,want ik wil het op RN leuk houden,maar aub,breek me de bek niet open ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #387 Gepost op: 22-05-2006, 22:52:01 »
Jij hebt nogeeneens de aflevering gezien en je gaat hem alweer belachelijk lopen maken  ga eerst naar die aflevering kijken koeiendrol KUCH KUCH AARghh hmm  Koekoe     en dan pas dingen neerzetten hier =S

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #388 Gepost op: 22-05-2006, 22:54:03 »
Jij hebt nogeeneens de aflevering gezien en je gaat hem alweer belachelijk lopen maken  ga eerst naar die aflevering kijken koeiendrol KUCH KUCH AARghh hmm  Koekoe     en dan pas dingen neerzetten hier =S

En dan verwijt jij iemand, dat hij geen humor heeft!   ::) ......  ::rofl:: .... Geen spiegels thuis ?

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #389 Gepost op: 22-05-2006, 22:55:51 »
Jij hebt nogeeneens de aflevering gezien en je gaat hem alweer belachelijk lopen maken  ga eerst naar die aflevering kijken koeiendrol KUCH KUCH AARghh hmm  Koekoe     en dan pas dingen neerzetten hier =S

The greatest Robin, je kunt ook gewoon koekoe zeggen hoor, hij loopt jou toch ook niet uit te schelden?. En gelukkig mag men met elkaar van mening verschillen. Jij vindt Mick top, anderen niet. Dat doet niets af aan jou noch aan anderen. Dus laten we gewoon gezellig en met respect naar elkaar posten. oke?
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #390 Gepost op: 22-05-2006, 22:56:52 »
ik kan nog opmaken uit zijn reactie dat hij geen Humor heeft   hij kan tot nu toe nergens iets op uit makenn

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #391 Gepost op: 22-05-2006, 22:58:10 »
ok ok ok ok ok  ::bravo::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #392 Gepost op: 22-05-2006, 22:58:56 »
Jammer dat Mick toch nog iedereen een hand gaf... Als je zo genaaid bent (in zijn optiek) moet je dat niet doen en de anderen gewoon met wrok de eilandraad laten verlaten...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #393 Gepost op: 22-05-2006, 23:05:09 »
Thanx ibung  ::hug::
 Maar The greatest robin, ik lach niet, ik vind Mick gewoon een zielig mannetje die zich macho voordoet,en als die zich in het nauw gedreven voelt,dan komt hij zich hier op RN een beetje mooipraten,en dat is hem deels gelukt,want sommige mensen zijn weer in zijn charmeoffensief getrapt. Maar ik niet  ::ohno:: ::ohno:: en trouwens,ik heb nog niets gezegt,want ik wil het op RN leuk houden,maar aub,breek me de bek niet open ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Ik denk niet dat jij kan oordelen over de intenties van Mick. Daarnaast mogen we blij zijn dat de kandidaten hier verschijnen en wat achtergrond informatie willen geven.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #394 Gepost op: 22-05-2006, 23:08:41 »
 ::hug:: thats the truth baby

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #395 Gepost op: 22-05-2006, 23:09:16 »
Vond het behoorlijk achterlijk hoe Mick tegen over Karin reageerde. Zij is de enigste die hem steunde, en dan wordt hij kwaad op haar, omdat hij denkt dat zij op hem gestemd zou hebben. Terwijl hijzelf ook op haar heeft gestemd  ??? Sjesus, wat een eikel  ::niet-ok::
There's no show like a reality show ;)

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #396 Gepost op: 22-05-2006, 23:12:01 »
Rob ik kan begrijpen dat je hem een eikel vind maar ik bedoel als Frank peieter weg gestemd heeft      3dagen lang gezellig met je omgaat xD   zou je denken dat ie niet op je zou stemmen   daarom dacht ie dat karin op hem gestemd had   ik vond het zielig voor Karin maar wel grappig ergens de reactie van Mick     maarja  Frank heeft mick dus toegelachen voordat hij hem eruit zou stemmen waardoor Mick op de verkeerde spoor terecht is gekomen

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #397 Gepost op: 22-05-2006, 23:14:52 »
Ik kan zijn reactie ook wel enigszins begrijpen,
maar ik vond zijn rwactie toch wat overdreven.
En ook al had Karin op hem gestemd,
hij heeft het zelfde bij Ernistine geflikt.
Dus, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet  ;).
There's no show like a reality show ;)

Offline the best 1993

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mick aan de macht!!!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #398 Gepost op: 22-05-2006, 23:17:09 »
Was hij de zwakste schakel misschien?
Mick aan de macht!!!

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #399 Gepost op: 22-05-2006, 23:17:27 »
ja ok heb je gelijk in   :P   maar ik moest zo foking hard lachen dat ie Frank nog een kus gaf toen hij weg ging  omdat ie dacht dat frank op jennifer gestemd had  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::