Auteur Topic: [Kandidaat NL] Douwe  (gelezen 54675 keer)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #60 Gepost op: 10-04-2006, 17:00:56 »
Ik vrees dat Douwe er vanavond uitligt.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #61 Gepost op: 10-04-2006, 22:30:26 »
Nee, nog steeds niet mijn favoriete kandidaat  ::ohno::
Do you want to go to the Seaside?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #62 Gepost op: 10-04-2006, 22:44:54 »
Ik denk dat Douwe dit keer niet ver gaat komen. Hij ligt nu al niet goed in de groep en dat wordt volgende keer alleen maar erger gezien het voorstukje :(

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #63 Gepost op: 10-04-2006, 23:05:22 »
Vond Douwe eerst een leuke kandidaat,
maar nu heeft hij helemaal afgedaan voor mij.

Af en toe van zijn luie reet
afkomen zou ook geen kwaad kunnen  :-\\
There's no show like a reality show ;)

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #64 Gepost op: 10-04-2006, 23:28:18 »
Positief aan Douwe: hij reageert altijd hetzelfde en zal niet extra zijn best doen om goed in de groep te liggen.

Maarrrrrrrr.....
Hij vergeet volgens mij even, dat deze groep toch wat andere koek is dan de laatste expeditie...toen was alles en iedereen tegen Carl (op een gegeven moment) en een gezamelijke tegenstander is altijd lekker makkelijk.
Hij zit nu in een kamp met overlevers pur sang, geen geluier, werken!...tja dat gaat hij niet trekken, ben ik bang.
sic transit gloria mundi

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #65 Gepost op: 10-04-2006, 23:34:06 »
Ik zou het zo masterlijk vinden als Douwe zou winnen.
Douwe de ultieme Robinson  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Douwe is top  ::tandpastasmiley::

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #66 Gepost op: 11-04-2006, 00:04:41 »
Ik was altijd fan van Douwe, maar ik vond wel dat Pieter gelijk had met die vis "je doet geen f***, doe het effe lekker zelf". Ik hoop dat Kamp Zuid nog een paar keer de eliminatieproef wint en dat Douwe in de tussentijd zich wat nuttiger op gaat stellen, want we hebben nog erg weinig leuke quotes dit jaar !

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #67 Gepost op: 11-04-2006, 15:03:41 »
in elke serie wordt een persoon als pispaal uitvergroot door "slim" te monteren. douwe is deze keer aan de beurt. jammer.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #68 Gepost op: 11-04-2006, 15:24:15 »
Douwe is nu de persoon waar ze in Kamp Zuid het minste aan hebben, ze hebben daar nog geen reden om iemand anders dan Douwe er uit de stemmen.
Ik vrees echt voor onze holenmens :\'(

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #69 Gepost op: 11-04-2006, 20:11:34 »
Het lijkt erop dat Douwe niet zo slim bezig is... helaas
Maar wat nogal sneu is:
Frank en Douwe wisten samen een vuur te maken. Wie krijgt alle eer? Wie is de held? Wie mag het kamp vertegenwoordigen in de proef?  >:(
Okee, dat ze Frank de proef laten doen is wel begrijpelijk, maar toch: Ook Douwe heeft (volgens de verteller althans) zo zijn aandeel gehad in het maken van het eerste vuur.  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #70 Gepost op: 11-04-2006, 21:58:06 »
"Douwe jij zou toch vis vangen?,,
"Ja dat zou ik doen,,
"waar is die vis nu dan?,,
"Die zwemt nog in zee,,

 ;D

Oke maar je maakt jezelf er niet populair door.. Als hij zo door blijft gaan dan vraagt hij eigenlijk gewoon om stemmen te krijgen en te worden weggestemt.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #71 Gepost op: 11-04-2006, 22:06:54 »
Om heel eerlijk te zijn, begrijp ik uberhaupt niet wat ie bij de Titanen doet. Hij lijkt ook niet erg in de groep te passen en doet daar ook weinig moeite voor, wat mij betreft stemmen ze hem er zo snel mogelijk uit  :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #72 Gepost op: 12-04-2006, 10:37:29 »
Komaan douwe!!!
Vissen moet ik zien ::schaam::

da man herman

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #73 Gepost op: 12-04-2006, 11:28:58 »
Douwe is de vleesgeworden anti-held  ::jaja::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #74 Gepost op: 12-04-2006, 14:22:27 »
om een robinson te kunnen zijn moet je: macho zijn, een leuk snoetje en blote billen hebben of complotten kunnen smeden lijkt het wel. maar iemand die het hoofd koel houdt en niet opgefokt gaat doen zou dat niet zijn omdat ie geen spelletjes wint? ik denk dat douwe echt wel over een muur komt als zijn leven op het spel staat. of hij vindt een weg er om heen  ::jaja:: . van mij mag hij gerust met de titel naar huis.
trouwens, leuke broek heeft ie aan ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #75 Gepost op: 12-04-2006, 15:23:39 »
Het lijkt erop dat Douwe niet zo slim bezig is... helaas
Maar wat nogal sneu is:
Frank en Douwe wisten samen een vuur te maken. Wie krijgt alle eer? Wie is de held? Wie mag het kamp vertegenwoordigen in de proef?  >:(
Okee, dat ze Frank de proef laten doen is wel begrijpelijk, maar toch: Ook Douwe heeft (volgens de verteller althans) zo zijn aandeel gehad in het maken van het eerste vuur.  ::jaja::
Als Douwe echt wel zijn aandeel heeft op het eiland dan laten personen als Frank en Richard het heus niet toe dat 'ie zomaar weggestemd wordt. Het zal heus wel aangedikt worden op tv, maar ik geloof wel dat het een luiwammes is. Een hele sympathieke luiwammes wel, die ook zijn inbreng heeft op het eiland, maar als Douwe zijn kamp proeven gaat kosten is hij de eerste die gaat.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #76 Gepost op: 12-04-2006, 16:28:19 »
Douwe heeft natuurlijk rake uitspraken en is erg populair, maar wat hij nou bij de Titanenstrijd doet? Dan waren er afgelopen jaar toch wel beteren te vinden?

Neemt niet weg dat ik het jammer zou vinden als Douwe er volgende week uit zou liggen...

Ik verwacht echter dat hij nog wel even blijft, zijn team is veeeeel sterker dan het andere kamp!
Keep calm and eat chocolates!

Offline noon

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #77 Gepost op: 13-04-2006, 18:49:10 »
Ik ken Douwe en ik zie dat hij zich daar niet op zijn gemak voelt Hij wilde wel vissen maar iets houde hem tegen.
Door de prestatie drang en het haanige gedrag van anderen vold hij zich niet op zijn gemak. UIt een vorm van onzekerheid trekt hij zich dan terug. Met de instelling "F**k them all" Lijkt een vent met een grote bek(dat is dan ook zo) maar er zit een klein hartje in. Daarom ligt hij ook wel goed bij de meeste vrouwen.

Offline Beat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #78 Gepost op: 13-04-2006, 19:18:47 »
Ik ken Douwe en ik zie dat hij zich daar niet op zijn gemak voelt Hij wilde wel vissen maar iets houde hem tegen.
Door de prestatie drang en het haanige gedrag van anderen vold hij zich niet op zijn gemak. UIt een vorm van onzekerheid trekt hij zich dan terug. Met de instelling "F**k them all" Lijkt een vent met een grote bek(dat is dan ook zo) maar er zit een klein hartje in. Daarom ligt hij ook wel goed bij de meeste vrouwen.

Houde hem tegen........jij moet wel een liwwadder zijn  ;D

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #79 Gepost op: 14-04-2006, 11:34:40 »
Ik ken Douwe en ik zie dat hij zich daar niet op zijn gemak voelt Hij wilde wel vissen maar iets houde hem tegen.
Door de prestatie drang en het haanige gedrag van anderen vold hij zich niet op zijn gemak. UIt een vorm van onzekerheid trekt hij zich dan terug. Met de instelling "F**k them all" Lijkt een vent met een grote bek(dat is dan ook zo) maar er zit een klein hartje in. Daarom ligt hij ook wel goed bij de meeste vrouwen.
Ik ken Douwe alleen van TV, maar ik kreeg al eenzelfde soort idee. Toen hij met Frank bezig was aan het vuur leek hij wel in zijn nopjes, en Frank komt ook altijd over als de gemoedelijkheid zelve. Volgens mij moet je die Douwe wat vrijheid gunnen en hem zijn gangetje laten gaan, dan komt 'ie opeens vanzelf met een fuik vol vis het strand op kuieren.