Auteur Topic: [Kandidaat BE] Maxime  (gelezen 46444 keer)

Offline Ron Dabe

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #40 Gepost op: 17-04-2006, 23:48:14 »
Maxime heeft echt zo'n bord voor zijn kop. Hij had eigenlijk nog meer verdiend om te gaan. Vorig seizoen werd hij weggestemd door Douwe. Douwe verloor toen alle proeven en kon eigenlijk niks. Maxime kan ALLES op survival-gebied. Als je dan nog niet doorhebt, dat het daar niet om draait in dit spelletje, dat het sociale aspect, het machtsaspect en het tactisch aspect bepalend zijn dan verdien je het ook niet. Ik had gehoopt dat hij na 1x zijn lesje geleerd had, maar hij is absoluut geen titaan. De geschiedenis gaat zich herhalen, verwacht ik.

Offline delete

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #41 Gepost op: 17-04-2006, 23:51:46 »
Ik ben benieuwd hoe hij nu verder zal gaan na het vertrek van Lydia

de wens van ons beider gedachte  ::zwaai::
Het ga je goed Ilona !

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #42 Gepost op: 18-04-2006, 08:14:53 »
het is heel jammer dat er genoeg te eten is op kamp Noord. Daardoor zijn survivalkwaliteiten geen 'must' meer en is ook Maxime voor de groep eigenlijk overbodig. Iedereen heeft tijd om naar hartelust te konkelen (het zwakke punt van Maxime)
er was eens......

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #43 Gepost op: 18-04-2006, 15:33:12 »
Ik heb me rot gelache om zijn netje geformuleerde uitspraak :
Lydia heeft een gezicht om op te kakken  ::rofl::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #44 Gepost op: 18-04-2006, 16:58:29 »
Maxime heeft echt zo'n bord voor zijn kop. Hij had eigenlijk nog meer verdiend om te gaan. Vorig seizoen werd hij weggestemd door Douwe. Douwe verloor toen alle proeven en kon eigenlijk niks. Maxime kan ALLES op survival-gebied. Als je dan nog niet doorhebt, dat het daar niet om draait in dit spelletje, dat het sociale aspect, het machtsaspect en het tactisch aspect bepalend zijn dan verdien je het ook niet. Ik had gehoopt dat hij na 1x zijn lesje geleerd had, maar hij is absoluut geen titaan. De geschiedenis gaat zich herhalen, verwacht ik.
Ja wel mee eens, ik denk ook dat hij weer te ontactisch gaat worden.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #45 Gepost op: 18-04-2006, 17:13:37 »
Maxime ontactisch? Misschien, maar ik hou het erop dat hij het spel gewoon op een eerlijke manier wilt spelen. Als hij tactisch zou gaan doen zal hij net als Mick en Melvin ook gaan aanpappen met Lydia en Fleur, dan zou hij zich populair maken bij hun, zodat hij veilig(er) is. Maar dat is Maxime niet. Maxime is een goede gozer die eerlijk speelt en dat is in kamp noord vrij uniek.
Ik hoop dat hij er lang in mag blijven, ookal is die kans kleiner dan de kans dat Lydia ooit eens een slimme opmerking gaat maken...
Hij zal iig eervol de expeditie verlaten ::ok::

Offline delete

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #46 Gepost op: 18-04-2006, 17:24:35 »
Maxime heeft echt zo'n bord voor zijn kop. Hij had eigenlijk nog meer verdiend om te gaan.

Omdat ie volgens jou een bord voor z'n kop heeft en dat hij daardoor nog meer verdiend had om te gaan is gewoonweg onzin. Ben ik het niet mee eens  ::ohno::
En ik ben niet zo'n Maxime fan.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #47 Gepost op: 18-04-2006, 17:36:55 »
Ik was de vorige expeditie totaal geen Maxime-fan, integendeel, ik vond het prima dat hij er door Douwe uitgewerkt werd... Maar na de aflevering van gisteren hoop ik echt dat hij er nog een poos in blijft, al vrees ik dat dat niet het geval zal zijn.
Als ze Maxime er de volgende keer uitstemmen, dan hoeft kamp Noord daarna niet eens meer aan de proeven te beginnen, want dan staat al vast dat ze iedere keer gaan verliezen...  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #48 Gepost op: 18-04-2006, 18:05:05 »
Als Noord naar de eilandraad moet, is het gedaan met Maxime

Offline kella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MAXIME THA ROBINSONN [L]
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #49 Gepost op: 18-04-2006, 18:16:43 »
Ik hoop dat Melvin inziet dat Maxime wel nodig voor het kamp is.. Lydia en Mick heeft hij zeker tegen zich. Maar misschien is het voorfilmpje weer misleidend en word hij wel beste vrienden met Mick..
`
ik hoooop het zoooo :(
KELLA BELLA

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #50 Gepost op: 18-04-2006, 18:20:30 »
Dus hoop ik oprecht dat zij de volgende eliminatieproef winnen, al vrees ik in dat geval erg voor Douwe.. Maar, eerlijk is eerlijk, Maxime is een erg goede kandidaat die het verdient om er nog lang in te blijven.
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline kella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MAXIME THA ROBINSONN [L]
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #51 Gepost op: 18-04-2006, 18:23:57 »
ik hooop zooo dat maxime niet volgende week eruitgaaat ! :(
DAT WORD ECHT ME DOOD ! » om het zo maar te zeggen .

hij verdient het niet , hij moet gewoon winnen !
ik hoop dat mick gaat inzien dat ze max nodig hebben !
en vooral tijdens de eliminatie proeven .

maxime mag er niet volgende keer uit ! :(
ik vind het zooo erg .

xx
KELLA BELLA

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #52 Gepost op: 18-04-2006, 18:43:26 »
Als hij nou weet dat hij eruit ligt voordat ze eilandraad hebben,als zij verliezen, zou hij gewoon het vuur moeten uitmaken >:D >:D >:D
I'm a real big goblin..

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #53 Gepost op: 18-04-2006, 19:37:32 »
Als hij nou weet dat hij eruit ligt voordat ze eilandraad hebben,als zij verliezen, zou hij gewoon het vuur moeten uitmaken >:D >:D >:D

Of hij gooit mick erin  >:D >:D >:D
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #54 Gepost op: 18-04-2006, 19:47:26 »
Of hij gooit Mick erin even lekker braden en branden en daarna het vuur uit  >:D

Maar ik denk zelf dat volgende week de herindeling gaat komen, misschien dat dat zijn redding gaat worden. Anders denk ik helaas dat hij zal moeten gaan.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #55 Gepost op: 18-04-2006, 21:42:08 »
Ik denk niet dat Maxime Mick en aanhang vergeeft voor hun actie en ze zullen waarschijnlijk geen vrienden meer worden. Herindeling ::jaja::
Ryan en Jennifer bij Mick zetten, die zetten hem wel op zn nummer.
Maxime zal ik het andere kamp tenminste bondgenoten kunnen vinden zoals Frank
Als er geen herindeling komt is het exit Maxime (tenzij Noord eens een keer zal winnen)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #56 Gepost op: 18-04-2006, 23:32:16 »
Een herindeling lijkt me wel leuk. En zet dan maar mooi Lydia bij Jennifer op een eiland.  ::tandpastasmiley::

Ik ben alleen bang dat het nog wat te vroeg is voor een herindeling. En ik zie kamp Noord ook echt geen proef winnen van kamp Zuid. Dus is vrees voor Maxime.  :( Vorige expeditie vond ik hem helemaal niks, maar ik ben hem nu echt veel leuker gaan vinden.

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #57 Gepost op: 18-04-2006, 23:47:23 »
Ik denk juist dat het wel tijd is voor de herindeling vorige expeditie was het tijdens aflevering 5 ofzo. Maar er zijn al 11 dagen expeditie voorbij en nog 4 dagen en ze zitten op de helft. Dus ik denk dat het wel tijd is aangezien er ook nog een samensmelting moet komen.

verder kan ik eigenlijk niks anders bedenken bij het feit dat er mensen gaan verdwijnen... Maar met expeditie robinson weet je het nooit.

Het zou de redding van Maxime wel kunnen worden. Ik hoop het voor hem want hij heeft de expeditie nog wel meer te bieden dan dat vakantie eiland.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #58 Gepost op: 19-04-2006, 12:11:02 »
De vorige keer had ik eigenlijk niets met Maxime..maar als ik hem nu zo zie vraag ik me eigenlijk af waarom ook alweer niet.. Vind hem nu echt juist één van de leukste, en iemand die niet tegenvalt maar daar echt nog zit om te survivallen en de oprechte (naieve?) instelling heeft dat de grootste overlever ER gaat/moet winnen en niet degene met de meeste vriendjes.. helaas voor hem werkt het meestal niet meer zo, maar vind het wel te prijzen in hem dat hij het zo ziet.

Offline druifje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #59 Gepost op: 21-04-2006, 13:32:19 »
I LOVE MAXIME

Misschien is hij idd niet zo tactisch, maar dat zit gewoon niet in zijn aard. Hij is gewoon zichzelf en dat kan je van velen robinsonners niet zeggen!
Ik hoop echt dat hij er na volgende week nog in zit!

Go Maxime! Kick ass