Auteur Topic: [Kandidaat BE] Lydia  (gelezen 121112 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #200 Gepost op: 23-05-2006, 00:20:13 »
Leer er nou eens mee leven dat mensen ook een andere mening kunnen hebben dan jou..

Kort lontje ???? ::rofl::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #201 Gepost op: 23-05-2006, 00:29:48 »
First you go backwards, but then forwards again

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #202 Gepost op: 23-05-2006, 00:56:00 »
als je het nog waagt om nog 1x door te gaan, zet ik de tv uit ::tandpastasmiley:: ::zwaai::

dito! wat zou Mick gedacht hebben, toen 'ie merkte dat Lydia er nog wel in zat en hij niet???

Offline ernstj@n

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #203 Gepost op: 23-05-2006, 01:33:29 »
Wat is er nou mis met Lydia? Alsof die Ryan wat voorsteld zeg....... ::rofl::

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #204 Gepost op: 23-05-2006, 01:56:00 »
Wat is er nou mis met Lydia? Alsof die Ryan wat voorsteld zeg....... ::rofl::
Wat er mis is met Lydia? Heb je even??  ;D (geintje hoor  ;) )
Tja, ik kan natuurlijk alleen afgaan op de beelden die we te zien krijgen, maar ik mag 'r niet zo. Ik heb het idee dat ze constant een spelletje speelt. Dat kan natuurlijk ook een tactiek zijn, maar ik vind het wel een vrij irritante tactiek. Het eerste eiland heeft ze overleefd door zich als een hoe zeg ik dat netjes te gedragen. Vervolgens op Miniloc is ze zo labiel als 't maar kan. En nu lijkt het dat ze weer bij haar eerste tactiek is, want ik vond haar aardig flirterig naar Ryan toe.
Nou ja, ze moet het allemaal zelf weten natuurlijk, maar zo zou ik niet op TV willen komen. En bovendien vind ik het ook geen 'Robinson-waardig' gedrag. Dus ik hoop dat Ryan de volgende proef wint, en dat het dan exit Lydia is.  :)

Offline ernstj@n

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #205 Gepost op: 23-05-2006, 02:07:27 »
Wie zeg dat dat Lydia een hoe zeg ik het netjes is? Heb je dat gezien? Ik heb geen doos gezien. Er wordt veel geroddeld en zeker op momenten dat mensen eruit gestemd worden wordt met modder gegooid. Zij zit er nog en vele anderen zijn naar huis.... lachen, je hoeft niet veel te kunnen om lang te blijven zitten, behalve dan de groep goed kunnen bespelen, ze is slimmer dan we allemaal denken, die Ryan gaat er ook aan, de magische doos? Straks wint ze nog, dan kom ik niet meer bij  ::rofl::.......ik zou het wel sneu voor Frank Of Richard vinden hoor, zeker de eerste is mijn favoriet..

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #206 Gepost op: 23-05-2006, 09:59:37 »
Lydia heeft telkens de zeurtactiek gebruikt om de aandacht van de mannen te krijgen en nu er geen andere vrouwen meer zijn hoeft ze niet langer te zeuren en te dreinen. Nu krijgt ze sowieso de onverdeelde aandacht van Ryan. Dat ze nu niet meer zeurde, bewijst maar dat het tot nu toe allemaal toneelspel en aandachttrekkerij was.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #207 Gepost op: 23-05-2006, 10:43:36 »
Lydia heeft telkens de zeurtactiek gebruikt om de aandacht van de mannen te krijgen en nu er geen andere vrouwen meer zijn hoeft ze niet langer te zeuren en te dreinen. Nu krijgt ze sowieso de onverdeelde aandacht van Ryan. Dat ze nu niet meer zeurde, bewijst maar dat het tot nu toe allemaal toneelspel en aandachttrekkerij was.

Absoluut mee eens.

En daar kun je ver mee komen, zoals we zien. Maar je zag ook hoe ze reageerde op de rijst met pootjes dus kun je nagaan wat zo'n poppetje doet als zij zoiets als de eetproef voor de kiezen krijgt? Ben benieuwd wat er nog in petto is maar ik zie haar toch echt niet zo'n jungle veldtocht doen zoals Riesjaaar op Periuk in 2001 of vuur maken zoals Frank dat kan.

« Laatst bewerkt op: 23-05-2006, 10:48:49 door Sanderman »

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #208 Gepost op: 23-05-2006, 10:50:00 »
Je hebt ook gelijk Millesime,
Zoiets interesseert me ook eigenlijk niet

Offline Snapper

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #209 Gepost op: 23-05-2006, 14:08:43 »
Zo te lezen ben ik gelukkig niet de enige die ziet dat lydia één groot spel speelt...en ik ben bang dat ze er nog heel ver mee zal gaan komen ook ::ohno::

Offline Erik

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #210 Gepost op: 23-05-2006, 16:37:48 »
laat haar aub verliezen in de volgende proef van Ryan.. anders zit ze gewoon in de finale ::oink::
zou toch wel belachelijk zijn  ::pinokkio::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #211 Gepost op: 23-05-2006, 17:34:57 »
laat haar aub verliezen in de volgende proef van Ryan.. anders zit ze gewoon in de finale ::oink::
zou toch wel belachelijk zijn  ::pinokkio::

Ach, winnen zal ze toch nooit doen. De finale is dan op voorhand al duidelijk. Wie er ook naast Lydia zal staan, die wordt toch winnaar/winnares.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #212 Gepost op: 23-05-2006, 17:40:45 »
Lydia gaat de finale halen..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #213 Gepost op: 23-05-2006, 17:42:02 »
Zo te lezen ben ik gelukkig niet de enige die ziet dat lydia één groot spel speelt...en ik ben bang dat ze er nog heel ver mee zal gaan komen ook ::ohno::
maakt het wat uit hoe een kandidaat zijn expeditie speelt? Het doel is ver te komen en dat is haar prima gelukt ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Erik

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #214 Gepost op: 23-05-2006, 17:47:33 »
maakt het wat uit hoe een kandidaat zijn expeditie speelt? Het doel is ver te komen en dat is haar prima gelukt ::ok::
deels waar... ik vind wel degelijk dat je moet bewijzen een robinson te zijn... lydia heeft dat voor mij nog niet kunnen doen

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #215 Gepost op: 23-05-2006, 17:54:11 »
deels waar... ik vind wel degelijk dat je moet bewijzen een robinson te zijn... lydia heeft dat voor mij nog niet kunnen doen
Volgens mij is het heel selectief wat een echte robinson is, voor de een is een robinson, wat voor de ander geen robinson is. Feit is wel dat ze  daar meer dan 25 dagen op een eiland doorbrengt, met weinig voedsel, veelal op wilskracht. Wat wij zien is nog niet eens een kwart van wat er zich allemaal af speelt daar, wat ze meemaken. Daarnaast zijn ze bezig met een spel, dat niet te regiseren is, ze kunnen moeilijk van te voren zeggen: jij gaat dan en dan honger lijden, voedsel vinden etc, daarom ook voor Lydia respect dat ze het zo ver heeft weten te brengen
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #216 Gepost op: 24-05-2006, 12:28:49 »
maakt het wat uit hoe een kandidaat zijn expeditie speelt? Het doel is ver te komen en dat is haar prima gelukt ::ok::


Ja maar van Lydia wordt dat precies door sommigen aanvaard en van Mick niet, dat vind ik jammer... Ik heb altijd liever mensen die het spel spelen zoals Ryan en Pieter maar ik liever 1000 Micks dan één Lydia... Met je kopje schudden en tegen de mannen aanleunen is zo goedkoop...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #217 Gepost op: 24-05-2006, 12:40:21 »

Ja maar van Lydia wordt dat precies door sommigen aanvaard en van Mick niet, dat vind ik jammer... Ik heb altijd liever mensen die het spel spelen zoals Ryan en Pieter maar ik liever 1000 Micks dan één Lydia... Met je kopje schudden en tegen de mannen aanleunen is zo goedkoop...

Ik denk dat men van Mick ook wel zijn manier van spelen aanvaardt, maar dat men de uitbarsting, die hij kreeg na de eilandraad niet aanvaard...dat is denk ik toch wel een groot verschil.... :-\\

Tja het gedrag van Lydia is mss wel heel goedkoop maar zij heeft nog geen woedeuitbarsting gehad zoals Mick wel had...tenminste dat zal ik dan maar aan nemen anders was die vast wel uitgezonden ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #218 Gepost op: 24-05-2006, 14:12:02 »

Ja maar van Lydia wordt dat precies door sommigen aanvaard en van Mick niet, dat vind ik jammer... Ik heb altijd liever mensen die het spel spelen zoals Ryan en Pieter maar ik liever 1000 Micks dan één Lydia... Met je kopje schudden en tegen de mannen aanleunen is zo goedkoop...
ze kunnen het wel 'strijd der titanen'noemen, maar dat wil nog niet zeggen dat er titanen gevechten komen he, er ligt geen script vantevoren vast wie wat wanneer moet zeggen en doen, als dat een overlevingstactiek is die werkt.. Maar oke toegegeven: blokjes stapelen en op een paaltje staan is nog niet echt robinson achtig
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #219 Gepost op: 24-05-2006, 14:45:18 »
ze kunnen het wel 'strijd der titanen'noemen, maar dat wil nog niet zeggen dat er titanen gevechten komen he, er ligt geen script vantevoren vast wie wat wanneer moet zeggen en doen, als dat een overlevingstactiek is die werkt.. Maar oke toegegeven: blokjes stapelen en op een paaltje staan is nog niet echt robinson achtig

nou...ga jij maar eens op zo'n paaltje staan met niks in je maag (dan bedorven rijst) ...ook was er in de editie van Ryan (2003) ook zo'n paalproef in de finale en daarin won Ilona net niet zeg...dat was pas xxx met peren! ik bedoel, ook in de Titanenstrijd mocht ze niet ver komen, maar toen was het ook erg dat Judge won boven haar en toen samen met Jutta in een publieksstemmingfinale zat...gelukkig won Jutta!  ::ok::

maar je zult zien...Lydia staat in de finale straks...
 ::oink:: ::oink:: ::oink::
dat kan toch nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! maar het is ER, dus dan kan alles  ::pinokkio::