Auteur Topic: [Kandidaat BE] Lydia  (gelezen 121233 keer)

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #220 Gepost op: 24-05-2006, 17:42:37 »
Ik verbaas  ??? me dat zij er nog inzit. Zij is echt géén Robinson. Ze wil alleen maar aandacht en als ze die niet krijgt dan gaat ze huilen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #221 Gepost op: 24-05-2006, 18:04:30 »
Hou nou toch eens op met 'geen Robinson': zij heeft het op Miniloc veel zwaarder dan de mensen op Panga, ze heeft nu al 3 proeven achter elkaar niet verloren, ze presteert de laatste afleveringen gewoon beter dan Frank, Jennifer en Karin! (Richard heeft tenminste nog een proef gewonnen, Mick meerdere)

OK je kunt je ergeren aan het gejank, maar ze presteert het wel! Ik vraag me af of bijv. Karin zover was gekomen, als ze niet naar de samensmelting was gehaald door Melvin.

Voor mij is Lydia tot nu toe meer Robinson gebleken dan Karin en Frank.
(ik hoop wel dat Ryan wint volgende week, maar Lydia zou me niet verbazen als ze de finale haalt).
Keep calm and eat chocolates!

Offline kevin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #222 Gepost op: 24-05-2006, 23:20:54 »
Wat ik me nou afvraag he.. Komen de expeditieleden hier ook wel eens op het forum?

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #223 Gepost op: 24-05-2006, 23:52:46 »
Wat ik me nou afvraag he.. Komen de expeditieleden hier ook wel eens op het forum?

heb je dat nog niet gezien dan? Ryan, Pieter, Veronique (en Mick, maar die is inmiddels gestopt) komen hier niet alleen maar posten ook heel regelmatig zelf

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #224 Gepost op: 25-05-2006, 12:39:29 »
Ik kan ook wel aan Lydia vragen of ze ook tijd en zin heeft om hier op het Forum te reageren...Ik heb nog een e-mailadres van haar maar ik weet niet of het de goede is want ik heb hem al een paar jaar....

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #225 Gepost op: 25-05-2006, 17:35:51 »
Hou nou toch eens op met 'geen Robinson': zij heeft het op Miniloc veel zwaarder dan de mensen op Panga, ze heeft nu al 3 proeven achter elkaar niet verloren, ze presteert de laatste afleveringen gewoon beter dan Frank, Jennifer en Karin! (Richard heeft tenminste nog een proef gewonnen, Mick meerdere)

OK je kunt je ergeren aan het gejank, maar ze presteert het wel! Ik vraag me af of bijv. Karin zover was gekomen, als ze niet naar de samensmelting was gehaald door Melvin.

Voor mij is Lydia tot nu toe meer Robinson gebleken dan Karin en Frank.
(ik hoop wel dat Ryan wint volgende week, maar Lydia zou me niet verbazen als ze de finale haalt).

Ik hou er niet over op, want dit is MIJN mening. Ik vind andere beter en Karin vind ik ook geen Robinson.
Bij de eerste ER waar Lydia in zat vond ik haar ook al geen Robinson.

Maar goed...wat ik zei: dit is mijn mening.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #226 Gepost op: 25-05-2006, 17:44:58 »
Ik hou er niet over op, want dit is MIJN mening. Ik vind andere beter en Karin vind ik ook geen Robinson.
Bij de eerste ER waar Lydia in zat vond ik haar ook al geen Robinson.

Maar goed...wat ik zei: dit is mijn mening.
Ok maar zeg dan (zoals je nu doet) ik vind haar geen Robinson. In die andere post stond zo stellig ze is geen robinson, maar voorlopig is ze meer robinson dan jij en ik thuis op onze bank voor de tv  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline bruvo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #227 Gepost op: 25-05-2006, 23:02:04 »
Dag Lydia,

Ik ben een 30-jarige jongen die enkel naar de expeditie kijkt en keek omdat jij meedoet. JIj bent knap, spontaan en lief, gewoon een droomvrouw in mijn ogen. Ik vond dat je dit even mocht weten

groetjesssssssssssss, bruvo

Offline LocoH

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #228 Gepost op: 26-05-2006, 00:07:14 »
zoenuh zoenuh zoenuh  ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #229 Gepost op: 26-05-2006, 00:09:13 »
Ik ben een 15-jarige jongen die naar het programma keek maar bijna wegzapte enkel omdat jij meedoet. Je bent ***, *** en ***, gewoon een vervelend kind in mijn ogen. Ik vond dat je dit even mocht weten

groetjesssssssssssss, willem


ach ja ieder z'n mening..

tekst aangepast
« Laatst bewerkt op: 26-05-2006, 07:10:57 door Bakkertje »

Offline ernstj@n

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #230 Gepost op: 26-05-2006, 02:20:16 »
Ik ben een 15-jarige jongen die naar het programma keek maar bijna wegzapte enkel omdat jij meedoet. Je bent ***, *** en ***, gewoon een vervelend kind in mijn ogen. Ik vond dat je dit even mocht weten

groetjesssssssssssss, willem


ach ja ieder z'n mening..

Ach Willempje toch...leer nou eerst een keer het verschil tussen smaak en mening én leer dan een keer de woordjes op een juiste manier te spellen..
Ik vind het erg stoer van je om zulke taal uit te slaan op een forum, ik durf te beweren dat wanneer je Lydia tegen zou komen je niet zulke stoere woorden hebt en dat tevens je onderbroek te klein zal zijn om alles op te vangen....ik bedoel maar.
Aan de andere kant, je bent pas 15, de mensen mogen ook niet van je verwachten dat je slimme opmerkingen gaat maken. Ik hoop dat je op een dag wél orgineel en wél grappig zal zijn, maar ja, dromen zijn vaak bedrog  ::joehoe::

tekst in quote aangepast
« Laatst bewerkt op: 26-05-2006, 07:12:02 door Bakkertje »

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #231 Gepost op: 26-05-2006, 10:23:56 »
ik begin ook bewondering te krijgen voor Lydia.

Ze is zeker meer robinson dan bijvoorbeeld Karin,die er alleen maar inzit omdat anderen een grotere bedreiging of grotere irritatie zijn voor de andere expeditieleden.

Lydia heeft al vier zware proeven doorstaan. toch hoop ik dat Ryan haar verslaat, maar dat is omdat ik hem nog meer robinson vind.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #232 Gepost op: 26-05-2006, 11:01:15 »
Ach Willempje toch...leer nou eerst een keer het verschil tussen smaak en mening én leer dan een keer de woordjes op een juiste manier te spellen..
Ik vind het erg stoer van je om zulke taal uit te slaan op een forum, ik durf te beweren dat wanneer je Lydia tegen zou komen je niet zulke stoere woorden hebt en dat tevens je onderbroek te klein zal zijn om alles op te vangen....ik bedoel maar.
Aan de andere kant, je bent pas 15, de mensen mogen ook niet van je verwachten dat je slimme opmerkingen gaat maken. Ik hoop dat je op een dag wél orgineel en wél grappig zal zijn, maar ja, dromen zijn vaak bedrog  ::joehoe::

tekst in quote aangepast
Bedankt voor je goede hoop ::)

en trouwens: de woorden die ik gebruik, meen ik. En ze zijn inderdaad niet zo netjes, daar heb je gelijk in.
but i'm blessed to be honest!
« Laatst bewerkt op: 26-05-2006, 11:03:26 door Willemson »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #233 Gepost op: 26-05-2006, 11:04:38 »
ik begin ook bewondering te krijgen voor Lydia.

Ze is zeker meer robinson dan bijvoorbeeld Karin,die er alleen maar inzit omdat anderen een grotere bedreiging of grotere irritatie zijn voor de andere expeditieleden.

Lydia heeft al vier zware proeven doorstaan. toch hoop ik dat Ryan haar verslaat, maar dat is omdat ik hem nog meer robinson vind.

Maar in al die proeven is ze wel steeds op-één-na laatste geworden...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #234 Gepost op: 26-05-2006, 11:23:44 »
Maar in al die proeven is ze wel steeds op-één-na laatste geworden...
Dat is slim, spaar je krachten ;) ;D

Zonder gekheid, dat kun je niet zo stellen. De slaapproef is niet verder gespeeld, dus daar was geen op-één-na laatste, bij de blokken heb je gelijk, en dat paaltje was ik in haar geval ook zo snel mogelijk afgestapt, als de verliezer duidelijk is. Ik durf daar niet te stellen dat Lydia van Ryan verloren zou hebben, je weet nooit hoe het verder zou lopen. Dat zag je ook bij de bucketproef van de anderen: een kleine beweging kan al funest zijn, helaas :).
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #235 Gepost op: 26-05-2006, 11:30:38 »
Dat is slim, spaar je krachten ;) ;D

Zonder gekheid, dat kun je niet zo stellen. De slaapproef is niet verder gespeeld, dus daar was geen op-één-na laatste, bij de blokken heb je gelijk, en dat paaltje was ik in haar geval ook zo snel mogelijk afgestapt, als de verliezer duidelijk is. Ik durf daar niet te stellen dat Lydia van Ryan verloren zou hebben, je weet nooit hoe het verder zou lopen. Dat zag je ook bij de bucketproef van de anderen: een kleine beweging kan al funest zijn, helaas :).
Oh ja daar heb je wel gelijk in

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #236 Gepost op: 26-05-2006, 12:28:53 »
Hou nou toch eens op met 'geen Robinson': zij heeft het op Miniloc veel zwaarder dan de mensen op Panga, ze heeft nu al 3 proeven achter elkaar niet verloren, ze presteert de laatste afleveringen gewoon beter dan Frank, Jennifer en Karin! (Richard heeft tenminste nog een proef gewonnen, Mick meerdere)


Ehm, dat ze die 3 proeven heeft gewonnen zegt natuurlijk helemaal niks heh, langer wakker blijven dan een zwaar bezopen Maxime is niet zo moeilijk, en met dat paaltje had ze ook maar mazzel dat ze dikker is dan Veronique die toevallig ook een hele slechte dag had. En owjah....een echte robinson moet goed zijn in blokkentorens bouwen ???  Je kan mij toch echt niet vertellen dat zij beter is dan Maxime Fleur of Veronique hoor, zet d'r in d'r 1tje op een eiland en ze pleegt binnen 2 minuten zelfmoord.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #237 Gepost op: 26-05-2006, 16:48:24 »
Ik vind haar wel echt verbeterd na de laatste aflevering.. en.. hoe kan iemand geen echte robinson zijn terwijl ze al 2 series zo ver komt? Je kunt zeggen wat je wilt, ze is niet perfect maar ze houdt het uiteindelijk wel vol!  ::jaja:: ::jaja::
Dit betekent niet dat ik fan van haar ben gelijk he  :P Ryan mag van mij nog altijd winnen  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #238 Gepost op: 26-05-2006, 19:56:51 »
Go Lydia! ::joehoe::
Ze heeft zich echt veranderd ::ok::

Offline summergirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #239 Gepost op: 26-05-2006, 21:09:18 »
heb je dat nog niet gezien dan? Ryan, Pieter, Veronique (en Mick, maar die is inmiddels gestopt) komen hier niet alleen maar posten ook heel regelmatig zelf

Ik kan ook wel aan ilona vragen of ze wil reageren op het forum, ik heb namelijk haar telefoonnummer en adres  ::tandpastasmiley::