Auteur Topic: [Kandidaat BE] Richard  (gelezen 50243 keer)

Offline PE-fan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #40 Gepost op: 1-05-2006, 11:57:57 »
Richard mag samen met Frank zeer ver geraken. Het zijn 2 mensen die perfect alleen kunnen overleven op een eiland, dus ze zijn zeker robinsonwaardige kandidaten.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #41 Gepost op: 1-05-2006, 12:07:01 »
Maar ja, zoals we weten gaat ER niet alleen over survival. Wat ik nog weet van Richard (want in deze serie is hij nog niet erg uit de verf gekomen) is dat hij misschien in zijn eentje wel zou kunnen overleven, maar qua sociale kwaliteiten binnen een groep veel minder goed kan overleven.
Geniet nooit met mate...

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #42 Gepost op: 1-05-2006, 13:22:10 »
Nou, wat ik weet over Riesjaaar is dat hij wel degelijk groepsgevoel in zich heeft zitten hoor. Alleen hoor je hem niet zo veel praten zoals Pieter, Mick of Jennifer dat doen. Dat betekent dus dat je hem alleen maar ziet in die tussenshotjes. Maar hij luistert wel degelijk naar iedereen, kan dat goed op een plek zetten en dat betekent dus dat je wel degelijk ff bij hem je verhaal kwijt zou kunnen, als je dat nodig hebt. En dat zag je ook in de finale destijds toen 'ie veel meer wist van zijn kampgenoten dan Pieter. Die was destijds zoveel aan het praten dat hij niet eens meer kon onthouden allemaal wat er door de anderen was gezegd.
Bovendien is Richard ook mijnwerker geweest. Ik weet nog van mijn grootvader en zijn broers die in Limburg ook in de mijnen gewerkt hebben dat als je daaronder aan het steenfront stond, wist je wel degelijk dat je moest samenwerken in een groep. Anders ga je helemaal over de rooie.

Nee hoor, Riesjaaaar is de man!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #43 Gepost op: 1-05-2006, 20:47:41 »
Nou, wat ik weet over Riesjaaar is dat hij wel degelijk groepsgevoel in zich heeft zitten hoor. [...]Maar hij luistert wel degelijk naar iedereen, kan dat goed op een plek zetten en dat betekent dus dat je wel degelijk ff bij hem je verhaal kwijt zou kunnen, als je dat nodig hebt.

Dat denk ik ook. :) Risjaar is erg sociaal, jammer dat het op televisie niet echt overkomt.
Nog even niks.

Offline Tervic

  • Forumlid
winnen
« Reactie #44 Gepost op: 5-05-2006, 12:57:22 »
HALLOOO..!!
Nouuu mensen.. iik vind dat richard moet winnen!! ::jaja::

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: winnen
« Reactie #45 Gepost op: 5-05-2006, 14:49:17 »
HALLOOO..!!
Nouuu mensen.. iik vind dat richard moet winnen!! ::jaja::

Tervic goeie gast!!  ::ok::

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #46 Gepost op: 9-05-2006, 00:54:18 »
Riesjaaar vond ik weer helemaal de bink van 2001. Was weer bezig met hout kerven, lol maken in het water met Indianenzang... ja hoor shit man... hij is er weer!

 ::tandpastasmiley::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #47 Gepost op: 9-05-2006, 08:29:49 »
Hm, ik vind hem, net als de overige leden van kamp Zuid in de samensmelting, nogal vol van zichzelf. De manier waarover hij over Karin praatte (ach ja, ze kon er helemaal niks van, dus heb ik haar wel eventjes laten zien hoe het moet) vond ik behoorlijk neerbuigend en arrogant overkomen.  >:(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #48 Gepost op: 9-05-2006, 09:32:28 »
Hm, ik vind hem, net als de overige leden van kamp Zuid in de samensmelting, nogal vol van zichzelf. De manier waarover hij over Karin praatte (ach ja, ze kon er helemaal niks van, dus heb ik haar wel eventjes laten zien hoe het moet) vond ik behoorlijk neerbuigend en arrogant overkomen.  >:(

Ach, moet je niet zo letterlijk nemen.
Dat is gewoon zijn manier van uhhh collegialiteit en sportiviteit naar de andere deelnemers.

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #49 Gepost op: 9-05-2006, 15:43:30 »
Richard is echt stoer  8)
Do you want to go to the Seaside?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #50 Gepost op: 9-05-2006, 15:44:54 »
Richard is echt stoer  8)
Zeker ::ok::

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #51 Gepost op: 9-05-2006, 16:00:51 »
Hm, ik vind hem, net als de overige leden van kamp Zuid in de samensmelting, nogal vol van zichzelf. De manier waarover hij over Karin praatte (ach ja, ze kon er helemaal niks van, dus heb ik haar wel eventjes laten zien hoe het moet) vond ik behoorlijk neerbuigend en arrogant overkomen.  >:(

Nou ik zat met kromme tenen naar dat moment te kijken, ik vond dat richard EERDER had moeten ingrijpen ben geen vegetarier ofzo maar dit hoefde ook weer niet ::ohno::

Offline kolibri

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #52 Gepost op: 9-05-2006, 16:33:36 »
SAMEN MET FRANK IS RICHARD EEN ECHTE TOP KANIDAAT
kolibri

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #53 Gepost op: 9-05-2006, 20:18:55 »
SAMEN MET FRANK IS RICHARD EEN ECHTE TOP KANIDAAT

Richard is ook mijn favoriet.
Frank, Pieter, Jennifer en Ryan staan in de rest van mijn top5
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #54 Gepost op: 12-05-2006, 12:12:34 »
Ik heb maar een top 4 niet meer :


Frank,Richard,Pieter en Ryan.
bij mij was nummer 5 Maxime maar helaas !!!!!


Jennifer is een sterke dame en een goede robinsonner maar een beetje te hard volgens mij.....


Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #55 Gepost op: 12-05-2006, 19:08:58 »
Richard is ook mijn favoriet.
Frank, Pieter, Jennifer en Ryan staan in de rest van mijn top5

Dit zijn ook exact mijn favorieten  ;D
Do you want to go to the Seaside?

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #56 Gepost op: 16-05-2006, 11:37:16 »
Er is weinig discussie over Richard. Richard zie je ook niet veel in beeld met rake opmerkingen, roddels en achterklap. Lult wat mee en slaakt wat kreten. Gaat gewoon (stoicijns) door met wat te beuken op stukken hout....
En zo sluipt onze Richard lekker naar de finale! De andere deelnemers hebben het te druk met hun eigen ego en complotten....die koppen vallen dus als 1e!

Ik hoop dat Frank en Richard ver komen! ::bravo::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #57 Gepost op: 16-05-2006, 11:55:32 »

Ik hoop dat Frank en Richard ver komen! ::bravo::

Samen met Ryan

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #58 Gepost op: 16-05-2006, 15:01:32 »
Samen met Ryan

Yep, Ryan gun ik het ook van harte!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #59 Gepost op: 16-05-2006, 16:50:07 »
Iedereen lijkt continu in een enorme jubelstemming te zijn over Richard, maar ik heb deze ER nog niets van hem gezien waardoor ik voor hem zou moeten zijn...  ::ohno::
In proeven is hij tot nu toe ronduit slecht: met het zwemmen leek hij af en toe bijna te verdrinken, de krachtproef hield hij niet lang vol en bij de laatste geheugenproef lag hij er ook als eerste uit.  :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.