Auteur Topic: [Kandidaat BE] Richard  (gelezen 50248 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #60 Gepost op: 16-05-2006, 17:11:23 »
Richard voor the win ::bravo::

Iedereen lijkt continu in een enorme jubelstemming te zijn over Richard, maar ik heb deze ER nog niets van hem gezien waardoor ik voor hem zou moeten zijn...  ::ohno::
In proeven is hij tot nu toe ronduit slecht: met het zwemmen leek hij af en toe bijna te verdrinken, de krachtproef hield hij niet lang vol en bij de laatste geheugenproef lag hij er ook als eerste uit.  :-\\
Dit spel draait voor mijn om survival, niet om proeven

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #61 Gepost op: 16-05-2006, 17:37:31 »
Richard voor the win ::bravo::
Dit spel draait voor mijn om survival, niet om proeven

Hij was het toch die uiteindelijk de haan moest slachten.....
Survival robinsons zijn er maar 3 : Ryan,Richard en Frank...

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #62 Gepost op: 16-05-2006, 19:40:48 »
Richard voor the win ::bravo::
Dit spel draait voor mijn om survival, niet om proeven

Dit spel draait om :
survival
sociale vaardigheden
proeven( wel degelijk om proeven!)
afzien

ennuh af en toe toch ook een slimme tactische zet kunnen plaatsen

Het draait dus om meerdere facetten. Als je allen op een eiland zou zitten, dan zouden niet al deze dingen aan de orde komen, maar wat zou het dan een oersaai programma zijn zeg!!!!!!!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #63 Gepost op: 16-05-2006, 19:42:05 »
Dit spel draait om :
survival
sociale vaardigheden
proeven( wel degelijk om proeven!)
afzien

ennuh af en toe toch ook een slimme tactische zet kunnen plaatsen

Het draait dus om meerdere facetten. Als je allen op een eiland zou zitten, dan zouden niet al deze dingen aan de orde komen, maar wat zou het dan een oersaai programma zijn zeg!!!!!!!
Dan heeft Richard toch 3 van de 4 dingen hoor...

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #64 Gepost op: 16-05-2006, 19:58:55 »
Dan heeft Richard toch 3 van de 4 dingen hoor...
hij heeft datgene wat nodig heeft om te winnen, maaaaarrrr ook  zijn ,medekampbewoners!!! Vlak ze niet uit dar op het samensmelt eiland! Stuk voor stuk bezitten ze over kwaliteiten die belangrijk zijn, anders zaten ze daar echt niet.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #65 Gepost op: 16-05-2006, 20:00:59 »
hij heeft datgene wat nodig heeft om te winnen, maaaaarrrr ook  zijn ,medekampbewoners!!! Vlak ze niet uit dar op het samensmelt eiland! Stuk voor stuk bezitten ze over kwaliteiten die belangrijk zijn, anders zaten ze daar echt niet.
Ja dat is dan wel weer vaar ::jaja::
Maar Survival vind ik toch de belangrijkste en daar is Richard koning in, samen met Frank

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #66 Gepost op: 16-05-2006, 20:02:06 »
Het draait dus om meerdere facetten. Als je allen op een eiland zou zitten, dan zouden niet al deze dingen aan de orde komen, maar wat zou het dan een oersaai programma zijn zeg!!!!!!!

Ach, Daniel Defoe's "Robinson Crusoe" verkocht anders ook goed en is nog steeds een van de klassiekers. Ondanks dat daar ook geen proeven en totaal geen sociale vaardigheden kwamen kijken, alleen ouderwets overleven.
Dus oersaai... mwah ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #67 Gepost op: 16-05-2006, 20:39:23 »
Ach, Daniel Defoe's "Robinson Crusoe" verkocht anders ook goed en is nog steeds een van de klassiekers. Ondanks dat daar ook geen proeven en totaal geen sociale vaardigheden kwamen kijken, alleen ouderwets overleven.
Dus oersaai... mwah ;)
Wel verzonnen ... en niet over 10 of meer weken uitgespreid. Grappig boek wel, maar zou ik niet over meer dan 10 weken uitgespreid naar kunnen kijken. Die proeven en die onderlinge menselijke contacten/conflicten maken het tenminste interessant. Voor mij dan, maar ik ben natuurlijk "maar" een "kind" en dan ook nog van Jennifer :)!
Ik vind Richard ook een bikkel, maar Frank, Mick en Karin zijn ook niet voor niets zover gekomen. En NATUURLIJK ben ik fan van mijn eigen moeder ::vergroot::. Ze was in 2001 opweg naar de Robinson titel... en nu zit ze weer in de race. Respect!

Offline haai5

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #68 Gepost op: 16-05-2006, 20:48:57 »
Is jou moeder thuis ook zo HARD...?
Zie jij dezelf ::regenboog::de moeder op TV...??
Hoe oud ben je dan eigenlijk..........

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #69 Gepost op: 16-05-2006, 21:04:42 »
Is jou moeder thuis ook zo HARD...?
Zie jij dezelf ::regenboog::de moeder op TV...??
Hoe oud ben je dan eigenlijk..........

Ha, ha, mama hard? D'as lachen! Wij moeten haar thuis altijd in bedwang houden omdat zij altijd maar bezig is met het "andere mensen gelukkig maken"
Ik zie natuurlijk wel dat ze op een eiland zit en dat ze onder zware omstandigheden zich moet handhaven om in de race te blijven: proeven winnen of anders niet verliezen( vergeet niet dat ze al bijna 48 is!)
Mama heeft in 2001 een aantal zeer goede vrienden gemaakt en nu weer. Ik kan me niet voorstellen dat die mensen allemaal graag bij ons op bezoek komen etc. als zij een harde en gemene bitch was...
Nee :)zij is 1 van de meest sociaalste mensen die je je kunt voorstellen. Misschien moet je met een andere bril op naar het programma kijken. Ik heb van haar bijvoorbeeld een uitvoerig "Douwe" verslag gehoord en ook gelezen in haar dagboek. Iedereen vindt maar dat zij zo "hard" tegen hem deed, maar als je hoort hoe deze man werkelijk is...Bah,Bah daar lusten de honden geen brood van.
Ik moet soms juist wel lachen om haar opmerkingen, niet poeslief, maar toch "to the point"en met een vleugje humor.

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #70 Gepost op: 17-05-2006, 09:58:20 »
Yep volledig akkoord met den uitleg van Jazzy Jazz.
Jennifer is inderdaad iemand die de mensen altijd wil verwennen.
Geeft altijd teveel geld uit aan kadootjes en dat soort toestanden.....

Ik ga heel graag om met haar omdat ze zo eerlijk is en geweldig lief.
Een echte vriendin. ::ok::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #71 Gepost op: 17-05-2006, 10:52:24 »
Ha, ha, mama hard? D'as lachen!  Misschien moet je met een andere bril op naar het programma kijken. Ik heb van haar bijvoorbeeld een uitvoerig "Douwe" verslag gehoord en ook gelezen in haar dagboek. Iedereen vindt maar dat zij zo "hard" tegen hem deed, maar als je hoort hoe deze man werkelijk is...Bah,Bah daar lusten de honden geen brood van.

Dus is ze idd soms hard, bijv. in haar dagboek over Douwe, je geeft het hier zelf toe!  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #72 Gepost op: 17-05-2006, 12:26:36 »
Ik kan er wel inkomen als je op expeditie hard werkt zoals Richard en Jennifer je je begint te ergeren aan het "luie" gedrag van Douwe....

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #73 Gepost op: 19-05-2006, 10:19:29 »
Dus is ze idd soms hard, bijv. in haar dagboek over Douwe, je geeft het hier zelf toe!  ;D
Ik heb helemaal niets gezegd over dat ze hard in haar dagboek was wat betreft Douwe. Ik heb wel gelezen en gehoord over wat een vervelende  man hij eigenlijk is en dan gaat het niet alleen over het lui zijn. De dingen die hij zegt en doet zijn( of waren ) nou niet bepaald vriendelijk .Hij wou alleen maar dwars liggen( en ja liggen dat kan ie, dat hebben we allemaal wel gezien) Hij wilde niets samen met de groep doen om de sfeer er een beetje in te houden...etc.etc.En werken, om het kamp staande te houden of te verbeteren? HO MAAR, dat was voor hem teveel moeite! Een "lamzak" dus...

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #74 Gepost op: 19-05-2006, 11:49:48 »
Hallo friends,

kunnen jullie deze discussie in de topic over jullie moeder voortzetten?

Dit is Riesjaaar territory

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #75 Gepost op: 20-05-2006, 11:20:14 »
Succes maandag Richard!

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #76 Gepost op: 21-05-2006, 13:26:28 »
Richard mag wel in de finale  ::ok::


lolo

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #77 Gepost op: 23-05-2006, 13:56:56 »
Qua profileren heeft Richard dan wel tot afl 8 niet veel van zich laten zien, gister stak hij toch wel met kop en schouders boven iedereen uit.

De proef winnen, vallen maken voor de mangrovekrabben.
Ja, hij is heel rustig, maar heeft zeker wel survivalcapaciteiten.

Ik ken Richard niet van de eerdere exp. daar ik pas sinds 2004 kijk.



Derhalve blijft op dit moment Ryan mijn favoriet
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #78 Gepost op: 23-05-2006, 15:45:08 »
Vanaf het begin al petje af voor deze oud koempel  ::jaja::

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #79 Gepost op: 24-05-2006, 17:47:06 »
Hij mag van mij winnen!  ::ok::