Auteur Topic: [Kandidaat BE] Richard  (gelezen 50238 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #100 Gepost op: 5-06-2006, 21:23:02 »
Pfffffffff... Wat een vervelend arrogant gedrag zeg...  ::niet-ok::
Hij gedraagt zich net bijna net als Carl & John, met dat verschil dat hij nu niemand heeft die het met hem eens is... Kinderachtig zoals hij reageert op de komst van Ryan!  >:( En dan van jezelf zeggen dat je zo geweldig bent enzo...  ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #101 Gepost op: 5-06-2006, 22:14:29 »
Pfffffffff... Wat een vervelend arrogant gedrag zeg...  ::niet-ok::
Hij gedraagt zich net bijna net als Carl & John, met dat verschil dat hij nu niemand heeft die het met hem eens is... Kinderachtig zoals hij reageert op de komst van Ryan!  >:( En dan van jezelf zeggen dat je zo geweldig bent enzo...  ::niet-ok::
Ja inderdaad.

Vond hem heel erg tegenvallen.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #102 Gepost op: 6-06-2006, 00:09:00 »
Ja beetje jammer dat hij zo deed, maar ik vond het wel begrijpelijk. Hij was waarschijnlijk redelijk op en dacht dat hij eindelijk in de finale stond, komt er ineens zo'n beer aanzetten en die gaat er met de winst vandoor!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #103 Gepost op: 6-06-2006, 00:17:56 »
Ja beetje jammer dat hij zo deed, maar ik vond het wel begrijpelijk. Hij was waarschijnlijk redelijk op en dacht dat hij eindelijk in de finale stond, komt er ineens zo'n beer aanzetten en die gaat er met de winst vandoor!

Ja. Wel typical natuurlijk. Zijn hele expeditie is erop gericht geweest potentiėle Robinsons te wippen, komt er ineens onverwacht op het laatste moment een gedreven atleet om de hoek kijken die je niet meer m.b.v. complotjes uit de strijd kunt gooien. Begrijpelijk wellicht, maar geen Robinson-materiaal.

Ook komisch, zijn visie op het feit dat Ryan minder had moeten strijden om in de finale te komen, omdat zijn expeditie gevuld was met beslissende proeven die niet verloren mochten worden, dit in tegenstelling tot een expeditie waarin d.m.v. eliminatie mensen gewipt worden. Deze laatste manier van expeditie leverde Richard echter nou niet bepaald problemen op, vanuit zijn comfortabele complotgroepje. In een expeditie met proeven had hij het tegenover iemand als Melvin of Mick stukken lastiger gehad. Dat wat die man op zijn hoofd heeft, daar kunnen ze een boterberg mee aanleggen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #104 Gepost op: 6-06-2006, 09:00:13 »
De komst van Ryan was natuurlijke een zure onverwachte appel. Maar ook zonder Ryan's aanwezigheid had Richard het niet gered. Dan had Frank naast Jennifer gezeten.
Maar.. wel opnieuw in de finale en dat is toch een knappe prestatie ::ok::

Ik vond alleen de reden waarom hij op Jennifer stemde niet zo sterk. Zo van, 'we zijn vrienden', terwijl het hier om te Titanentitel ging, niet om 'wie is je beste vriend'.
er was eens......

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #105 Gepost op: 6-06-2006, 10:20:13 »
Precies, die stem op Jennifer was niet vanwege haar prestaties maar vanwege het ouwejongenskrentebroodgevoel.
Beetje jammer ook dat ie zich zo liet gaan over Ryan maar ik snap het wel een beetje...en je zag toch ook wel respect naar Ryan toe na die giga inhaalslag.
Het is en blijft een markant figuur die daar helemaal op zn plaats zat, leuk om naar te kijken!

En de groeten aan Rita! ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #106 Gepost op: 6-06-2006, 11:57:20 »
Na zijn reactie op Ryan en waarom zijn keuze voor Jennifer viel hij me erg tegen!
Ik ben heel erg blij dat Ryan gewonnen heeft, want hij heeft dit dik verdiend!!!

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #107 Gepost op: 6-06-2006, 12:02:10 »
Ik vond Richard de laatste Aflevering niet zo sympahtiek meer, ten eerste toen Jennifer aan het praten was en haar mening gaf dacht Richard van: Ik ben hier de beste en jullie praten hier maar onzin en er is maar 1 Robinson en dat ben ik. Ten tweede toen hij stemde gaf hij echt een Argument van het zal me een worst wezen, wie hier wint. Ten derde ben ik blij dat hij dit jaar geen Titaan is geworden want, Ryan heeft er veel en veel meer voor geknokt. ::ohno:: :)

Offline MeRy Art

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #108 Gepost op: 7-06-2006, 09:38:15 »


feestje! afgelopen maandagavond, van der Valk hotel Eindhoven...( zie topic 'Finale'

(edit: link verwijderd)
« Laatst bewerkt op: 7-06-2006, 11:39:08 door mapel »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #109 Gepost op: 8-06-2006, 16:38:16 »
Ik vond Richard de laatste Aflevering niet zo sympahtiek meer, ten eerste toen Jennifer aan het praten was en haar mening gaf dacht Richard van: Ik ben hier de beste en jullie praten hier maar onzin en er is maar 1 Robinson en dat ben ik. Ten tweede toen hij stemde gaf hij echt een Argument van het zal me een worst wezen, wie hier wint. Ten derde ben ik blij dat hij dit jaar geen Titaan is geworden want, Ryan heeft er veel en veel meer voor geknokt. ::ohno:: :)

Ik vond Richard anders ook wel sterk zenne.. Heeft 2 zware proeven gewonnen : de eetproef en dan die proef met zijn arm 46 minuten naar omhoog. Toch respect voor een man van 49. En het is een zeer lieve mens om mee te praten..Ik heb het met hem en zijn familie erg naar mijn zin gehad op het galafeest...

En dat hij in het begin wat ontgoocheld was, dat kan ik best begrijpen hoor.. Je zit met je 3-en dan komt er ineens een 4de uit het niets die ook de finale kan halen...


Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #110 Gepost op: 23-06-2006, 20:54:45 »
ER krijgt nu eenmaal onverwachte wendingen, dat is juist het spannende van het spel. En als je dan meedoet voor de 2de keer, dan zou je dat toch stilletjesaan moeten voelen aankomen...
Richard dacht dat alles al gewonnen was (beetje naļf), dan komt Ryan piepen en begint hij te panikeren. Is normaal dat je even denkt 'wat is dit????' maar ik denk dat Jen en Frank ook verbaasd waren hoor, zij hebben dat enkel beter aangepakt/verwerkt dan Richard.