Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ryan  (gelezen 122236 keer)

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #120 Gepost op: 22-05-2006, 14:38:21 »
Hey Ryan,

Geweldig dat je het zo goed vol weet te houden tussen al die vrouwen...

Wanneer ik de afleveringen zo bekijk lijkt het alsof er over het algemeen nogal een negatieve sfeer hangt op jullie eiland. De vrouwen lijken nergens zin in te hebben en Fleur en Lydia wilden blijkbaar liever naar huis dan blijven. Jou heb ik nog niet negatief gezien? Was het niet moeilijk om positief te blijven terwijl de sfeer zo negatief was om je heen?

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #121 Gepost op: 22-05-2006, 17:21:42 »
Hoi Ryan,

Leuk dat je heir ook bent, net als Mick, Pieter en Veronique.

In het begin van de exp vond ik je nogal een gladjekker. Waarom weet ik niet, maar die indruk wekte je bij me op.

EN nu.....
Djeez, jij blij dat Veronique ook op Miniloc zit bij jou.... Volgens mij heb je aan haar echt een hele mentale steun om de wazigheden van lydia te doorstaan.

Vraagje:
heb jij exp 2005 gezien ,met Maxime en Fleur?

Ik had daar een echt goede indruk van Fleur en nu totaal niet. Komt dit door haar omgang met Lydia, of, zoals Vero  (of Pieter) vertelde dat het erg afbrekend was voor hun, omdat het pas 5 maanden geleden was.

Vanavond kunnen we kijken, ik heb er zin, en ik hoop dat muts er nu wel uitgaat en dat er niet een sippe proef komt die zij goed kan winnen.

Veel s6 vanavond, al ben je al terug.... hahaha
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #122 Gepost op: 22-05-2006, 21:22:08 »
Hey Ryan,

Geweldig dat je het zo goed vol weet te houden tussen al die vrouwen...

Wanneer ik de afleveringen zo bekijk lijkt het alsof er over het algemeen nogal een negatieve sfeer hangt op jullie eiland. De vrouwen lijken nergens zin in te hebben en Fleur en Lydia wilden blijkbaar liever naar huis dan blijven. Jou heb ik nog niet negatief gezien? Was het niet moeilijk om positief te blijven terwijl de sfeer zo negatief was om je heen?

Het was voor mij absoluut niet moeilijk om positief te blijven. Dit omdat ik over het algemeen alles probeer positief te bekijken...uiteraard heb ook ik tijdens de expeditie wel eens een dipje gehad, maar dat was dan van ''hele'' korte duur!! Wat heb je er aan om alles negatief te bekijken of te benaderen....zonde van je energie in mijn ogen.Ik denk juist dat je andere door positief te blijven mee kunt trekken daar waar het nodig is....bij ons op miniloc heeft dat soms zeker gewerkt.....
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #123 Gepost op: 22-05-2006, 21:53:50 »
Hey Ryan gelukkig was je doorgekomen maar, ik hoop nu dat je volgende week wint van Lydia je verdiend zeker nog verder te komen want, ik hoop dat je wint Ryan. You are the best.  ::ok::

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #124 Gepost op: 22-05-2006, 22:03:08 »
Hoi Ryan,

Leuk dat je heir ook bent, net als Mick, Pieter en Veronique.

In het begin van de exp vond ik je nogal een gladjekker. Waarom weet ik niet, maar die indruk wekte je bij me op.

EN nu.....
Djeez, jij blij dat Veronique ook op Miniloc zit bij jou.... Volgens mij heb je aan haar echt een hele mentale steun om de wazigheden van lydia te doorstaan.

Vraagje:
heb jij exp 2005 gezien ,met Maxime en Fleur?

Ik had daar een echt goede indruk van Fleur en nu totaal niet. Komt dit door haar omgang met Lydia, of, zoals Vero  (of Pieter) vertelde dat het erg afbrekend was voor hun, omdat het pas 5 maanden geleden was.

Vanavond kunnen we kijken, ik heb er zin, en ik hoop dat muts er nu wel uitgaat en dat er niet een sippe proef komt die zij goed kan winnen.

Veel s6 vanavond, al ben je al terug.... hahaha


Een gladjekker....bijzonder woord....en jammer dat je er geen verklaring voor kunt geven waarom je dat dacht!  

Idd was ik tot dat Veronique diende te vertrekken blij dat ze erbij was....soms is het heerlijk je verhaal over en weer kwijt te kunnen. En zeker vanaf dat wij op Miniloc kwamen speelde er heel wat verhalen wat Lydia en Fleur betreft.... :o)

Maar zoals je nu ook hebt kunnen zien....Lydia draait bij...ze heeft kracht geput uit de aanval van Veronique blijkt achteraf....iets wat je op dat moment ook direct voelde tijdens het vertrek van Veronique. Je ziet een kleine mus langzaam veranderen in een adelaar....
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #125 Gepost op: 22-05-2006, 22:09:47 »
Ryan! Hopen dat je volgende week wel wint!!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #126 Gepost op: 22-05-2006, 22:13:35 »
Inderdaad Lydia draaide ineens totaal om. Toch had ik liever Veronique die proef zien winnen. Ik vond trouwens die beelden van Lydia en Ryan net terug op het eiland wel erg mooi... Dodelijke stilte! Was dat echt zo erg als het er op tv uitzag?

Die proef van volgende week wordt wel weer spannend, dat is echt zo'n proef die alle kanten uit kan. Maar ik hoop uiteraard dat Ryan wint en dan zo rustig de finale binnen stroomt.  ::tandpastasmiley::

Die rijst zag er trouwens heel erg smerig uit. Net een soort van muizenketels o.i.d. je moet wel flink honger hebben om dat nog op te willen eten lijkt me.

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #127 Gepost op: 22-05-2006, 22:25:36 »
Hey Danielle....


Inmiddels heb ik je het antwoord al gegeven via jou weblog...wellicht dat je het ook hier buiten je eigen weblog kunt plaatsen....

Een vraag die daar niet in stond en hier wel was....wat heb je meegenomen vanaf het eiland? Ik heb om te beginnen uiteraard weer een super mooie ervaring voor in mijn levensrugzakje mee naar huis kunnen nemen. Buiten dat heb ik een aantal tastbare spullen vanuit de Expeditie mee terug genomen...spullen waar je iets mee hebt gehad i.v.m. je verblijft op de verschillende eilanden. b.v. een brief....potje van de rijst...kapmes....schelpjes...eetbakje (al heeft er niet echt veel ingezeten) enz....
Deze dingen geven je zodra je ze weer in je handen neemt direct het gevoel van avontuur weer door.....en dat wil je uiteraard niet missen.....


Ik zal morgen dat verslag ook even hier neerzetten.

Bedankt dat je dit ook nog ff beantwoorde.

Gelukkig Ryan heb je die rijst niet gegeten. Ik snap het wel maar dit was echt niet goed meer. Gelukkig zag je het zelf ook.

Hopen dat je de finale haalt. Maar ik weet dat het je gaat lukken

Lieve Groet Danielle
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #128 Gepost op: 22-05-2006, 23:03:37 »
Ik heb net wederom helemaal in een deuk gelegen toen ik het terug zag. Wat een verhaal...

Allereerst....in mijn ogen was Lydia absoluut niet ziek van de rijst....ok...ik ga er van uit als iemand zegt dat ie zich niet lekker voelt dat ook waar is....al had ik kort daarna mijn twijfel. Ik heb dit ook uitgesproken...alleen laat men dat dus niet zien zoals vele beelden ook tijdens deze aflevering.

Ik wilde die rijst echt niet weg gooien  ....de productie was daar al twee dagen mee bezig door op me in te praten dat ik het weg diende te gooien. Makkelijk lullen als je in een ressort lekker aan een buffet zit...  ..maar goed...ik had zoiets van...tis ons eten...en dat kan nog makkelijk...ok er zaten haren op...nou en...beetje door bakken en het smaakt best....ETENNNNN....en ik heb het ook gewoon gegeten die dag nog en ben er zeker niet ziek van geworden. De dag dat je zag dat ik het weg gooide was de dokter erbij...die drong echt op weggooien aan....dus ik moest wel....we hebben er uiteindelijk echt om gelachen daar ze dachten dat ik echt gek aan het worden was.....nee gek zeker niet....puur overleven.....dat was alles wat we hadden...dus de gedachten dat weg te moeten gooien ging er gewoon niet in. Zeker niet omdat er iemand (lydia of ik) nog dagen lang op het eiland diende door te brengen. Ik meende oprecht wat ik zei....zolang ik er niet achter de rijst aan dien te lopen om ze te vangen omdat ze pootjes hebben gekregen kan dat best nog...   Kijk dat sommige al een zuur gezicht trekken zodra ze al maar aan iets vies denken...tja...dan ben je niet echt met overleven bezig en leef je in mijn ogen nog in een luxe wereld.

Dat bewees maar eens weer dat ook al sta je er heel dichtbij, dat men niet kan begrijpen waar het om gaat en hoe je daarmee om gaat. Bij mij is die knop om gegaan direct aan de start van de expeditie en ik denk alleen daarmee kun je ver komen. Blijf je in onze westerse begrippen hangen trek je het niet....klaar.....

« Laatst bewerkt op: 22-05-2006, 23:06:20 door Ryan »
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #129 Gepost op: 22-05-2006, 23:15:55 »
Ik heb net wederom helemaal in een deuk gelegen toen ik het terug zag. Wat een verhaal...

Allereerst....in mijn ogen was Lydia absoluut niet ziek van de rijst....ok...ik ga er van uit als iemand zegt dat ie zich niet lekker voelt dat ook waar is....al had ik kort daarna mijn twijfel. Ik heb dit ook uitgesproken...alleen laat men dat dus niet zien zoals vele beelden ook tijdens deze aflevering.

Ik wilde die rijst echt niet weg gooien  ....de productie was daar al twee dagen mee bezig door op me in te praten dat ik het weg diende te gooien. Makkelijk lullen als je in een ressort lekker aan een buffet zit...  ..maar goed...ik had zoiets van...tis ons eten...en dat kan nog makkelijk...ok er zaten haren op...nou en...beetje door bakken en het smaakt best....ETENNNNN....en ik heb het ook gewoon gegeten die dag nog en ben er zeker niet ziek van geworden. De dag dat je zag dat ik het weg gooide was de dokter erbij...die drong echt op weggooien aan....dus ik moest wel....we hebben er uiteindelijk echt om gelachen daar ze dachten dat ik echt gek aan het worden was.....nee gek zeker niet....puur overleven.....dat was alles wat we hadden...dus de gedachten dat weg te moeten gooien ging er gewoon niet in. Zeker niet omdat er iemand (lydia of ik) nog dagen lang op het eiland diende door te brengen. Ik meende oprecht wat ik zei....zolang ik er niet achter de rijst aan dien te lopen om ze te vangen omdat ze pootjes hebben gekregen kan dat best nog...   Kijk dat sommige al een zuur gezicht trekken zodra ze al maar aan iets vies denken...tja...dan ben je niet echt met overleven bezig en leef je in mijn ogen nog in een luxe wereld.

Dat bewees maar eens weer dat ook al sta je er heel dichtbij, dat men niet kan begrijpen waar het om gaat en hoe je daarmee om gaat. Bij mij is die knop om gegaan direct aan de start van de expeditie en ik denk alleen daarmee kun je ver komen. Blijf je in onze westerse begrippen hangen trek je het niet....klaar.....



Dat hebben ze idd niet laten zien. Dat is weer jammer. Ik snap dat als je niks te eten heb het gewoon eet. En wat je nu van Lydia zegt oke dan wordt het een ander verhaal. Ik dacht als zij er echt zo ziek van is geworden ga jij het toch nniet eten. Je snapt me wel

Groetjes Danielle
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #130 Gepost op: 22-05-2006, 23:18:58 »
Ik hoop echt dat Ryan winnaar van verliezerseiland wordt,
maar ook van de hele expeditie.
Hij is naar mijn mening het meest met survivelen bezig.
En ik vind hem gwoon het coolst, je kan om hem lachen  :P
(in positieve zin dan wel he  ;))
There's no show like a reality show ;)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #131 Gepost op: 22-05-2006, 23:37:47 »
Laten we maandag allemaal een kaars branden dat Ryan die van hem op tijd kan doven ....  ::ok::

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #132 Gepost op: 23-05-2006, 01:01:34 »
Ik wilde die rijst echt niet weg gooien  ....de productie was daar al twee dagen mee bezig door op me in te praten dat ik het weg diende te gooien. Makkelijk lullen als je in een ressort lekker aan een buffet zit...

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #133 Gepost op: 23-05-2006, 06:10:38 »
Ik heb echt even gedacht die man is knettergek, maar idd als je geen eten hebt en de vooruitzichten zijn dat je geen eten op jouw eiland kunt vinden, dan eet je denk ik alles wat er maar te eten valt, óók al is het bedorven...zwervers eten toch ook uit vuilnisbakken :-\\

Ik heb zitten genieten van jullie tweetjes op het eiland, vreselijk gelachen hoe jullie in eerste instantie nast elkaar zaten en geen woord wisten uit te brengen...maar gelukkig draaide de wind om en werd het toch nog een beetje gezellig....

Ik hoop op een mooie minilocfinale, waarbij er spanning ten top naar voren komt en jij als winnaar uit de bus komt...niet vanwege het gedrag van Lydia, want elke kandidaat speelt het spel op zijn/haar manier, maar jouw manier van spelen staat me beter aan dan die van Lydia, en ik gun het je gewoon meer ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #134 Gepost op: 23-05-2006, 14:08:46 »
hoi Ryan,

Na gisteravond ben jij , ondanks dat ik je een gladjekker vond...., mijn favo geworden.

Als ik nu naar de overblijvers kijk...

Miniloc:

Jij
Lydia

nou die keuze is snel gemaakt.


Panga:

Frank
Richard
Veronique
Karin



Frank is een goede vent, maar mij te tam
Richard hetzelfde
Veronique is nooit mijn favo geweest
Karin zondert zich te veel af


Mijn eerste favo's waren Fleur, Maxime, Ernestine en Ilona,

maar ja die liggen er al uit.

Ik vond het trouwens een masterlijke uitspraak van je:

Mijn grootste proef kmt nu, een paar dagen met Lydia op 1 eiland zitten.

oh wat heb ik gelachen.....

geweldig.

Ryan, ga ervoor.


maar ik heb een vaag vermoeden...

Pieter, jij, Mick en Veronique zitten hier op het forum....

Pieter is eruit, Mick is er nu ook uit, Veronique ook...... ben jij de volgende????? Omdat jullie hier al op het forum zitten....

vorige seizoenen kwamen deelnemers niet eerder hier dan dat e eruit lagen.....


ik vind dit een akelig doomscenario....  :o :o :o :o :o :o :o :o :( :( :( :(
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #135 Gepost op: 23-05-2006, 14:10:08 »
Zoals belooft  ::jaja:: Het verslag van Ryan

Ik had ryan gevraagd om te vertellen hoe hij ER heeft beleefd. Daar heeft hij een schitternd verhaal van geschreven.

Geniet ervan. Ik vond het super

Ryan (ER 2003) stuurde mijn een schitterend verslag

Ik vroeg aan Ryan of hij voor mij een verslag zou willen schrijven over hoe
hij ER heeft beleeft.

Wat het verschil is tussen Strijd der Titanen en de expeditie van 2003.

Wat hij heeft meegenomen vanaf het eiland?

En wat hij van alles heeft geleerd.

Ok Danielle....hoe heb ik 2003 ervaren....? Dat was een zwaar jaar qua expeditie, wij hadden totaal geen eten al direct vanaf het begin en er waren vele haantjes in het kamp onder de mannen. Als je dan redelijk vanaf het begin constant dient te vechten tegen onrecht en daar veel heel veel energie in steek om je hoofd boven water te kunnen houden is dat zwaar. Nu zou je kunnen zeggen....doe dat dan niet! Helaas is dat niet mijn aard....als ik zie dat men op een niet eerlijke manier probeert andere onderuit te halen om daarmee zich zelf in een beter daglicht te zetten....dan tref je het slecht bij me. Ook al zou dat dan mezelf de kop kunnen kosten....ik wil de waarheid boven tafel krijgen en daar voor vechten op een eerlijke manier.

Vandaar dat 2003 een hele bizarre strijd is geworden. Een strijd op survival vlak, geestelijk vlak, sociaal vlak, fysiek vlak, maar vooral een strijd die vaak puur persoons gericht bleek te zijn door mensen die uit jaloezie ander personen dingen niet gunnen. Als je dan later terug kijk en dan heel duidelijk ziet dat men idd een heel gemeen spel aan het spelen was, voel je dat je het absoluut bij het rechte eind had op dat moment. Ook al heeft men in 2003 in het eerste deel van de afleveringen mij doen laten overkomen als een arrogante eikel....ik ben blij dat ik op dat moment mijn gevoel ben blijven volgen, en gestreden heb om de waarheid op tafel te krijgen. Dat heeft uiteindelijk mij gebracht wat ik graag zou zien tijdens dat avontuur. Weten wie je werkelijk bent en zien of je in die extreme situatie blijft wie je denkt te zijn. Bij vele is dat verre van het geval.....gelukkig heb ik de ervaring en het bewijs dat ik daar volmondig ja op kan antwoorden! En uiteraard is de toen daarmee uitgereikte morele winnaar titel voor mij meer waard dan welke overwinning ook.


Dan het verschil met nu in: ''DE STRIJD DER TITANEN''......wat je direct merkte was dat bijna iedereen een veel meer relaxte indruk maakte. Men wist uiteraard de klappen van zweep meestal op te vangen door ieder zijn eigen ervaring. Nu ken je in tegenstelling tot 2003 dan ook bijna iedereen al persoonlijk die mee doet...dat kan soms makkelijk zijn...maar soms zeker ook heel moeilijk. Maar boven al had je daar naast het gevoel dat men minder bezig was met zichzelf te moeten bewijzen naar andere. Je merkte ook direct welke personen zich al helemaal in de finale geplaatst hadden en welke mensen de dingen gewoon lieten komen zoals het kwam...noem het maar op. Ook ik ben hier totaal anders in gestapt dan in mijn jaar...veel bewuster waar door ik op en top genoten heb van a tot z. Het was deze keer stukken zwaarder dan 2003...op totaal andere vlakken dan je vooraf had bedacht. Maar toch ben ik blijven genieten en liet de dingen op me afkomen en keek dan wel wat er mee te moeten doen. Daar door bespaar je heel veel energie op zulke momenten. Energie waar je zuinig op dient te zijn. Ik ben dichter bij mezelf gebleven en heb me niet laten afleiden door negatieve invloeden van andere. Ik heb in een team mijn eigen expeditie gehad.....geheel in samenwerking, maar soms ook solo! Moet kunnen in mijn ogen, maar vooral moet je ook je eigen ding ''kunnen'' doen zonder afhankelijk van andere te worden. Kijk op miniloc....had ik daar mezelf mee laten voeren in de negatieve sfeer van de meiden....dan trek je het niet lang. Nu deed ik mijn ding...en ok....dan zorg je ervoor dat er meer mondjes van voeding voorzien worden....ook dat is iets wat ik op zulke momenten graag doe. Zeker als je dan daarmee een iets meer positieve sfeer kunt creëren in het kamp. En op sommige momenten was dat zoals je hebt kunnen zien zeker nodig.... :~)
 
Wat heb ik meegenomen vanaf het eiland?: Ik heb om te beginnen uiteraard weer een super mooie ervaring voor in mijn levensrugzakje mee naar huis kunnen nemen. Buiten dat heb ik een aantal tastbare spullen vanuit de Expeditie mee terug genomen...spullen waar je iets mee hebt gehad i.v.m. je verblijft op de verschillende eilanden. b.v. een brief....potje van de rijst...kapmes....schelpjes...eetbakje (al heeft er niet echt veel ingezeten) enz....
Deze dingen geven je zodra je ze weer in je handen neemt direct het gevoel van avontuur weer door.....en dat wil je uiteraard niet missen.....


Dus kortom....wat heb ik er van geleerd....eigenlijk is het meer een bevestiging geweest van iets wat ik al wist.......gewoon jezelf blijven dan komt alles goed!!!!

Groetjes....Ryan
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Edberg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #136 Gepost op: 23-05-2006, 14:57:15 »
Hello Ryan,

Ik lees hier bakkenvolle kritiek op Mick.

Met Pieter lees ik dat hij het met hem goed kon vinden, hoe was het met U?

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #137 Gepost op: 23-05-2006, 17:18:16 »
Mooi dat je zo genoten hebt  ::bravo::
nu hopen dat we nog lang van jou kunnen genieten en niet van Lydia
Do you want to go to the Seaside?

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #138 Gepost op: 24-05-2006, 15:42:23 »
Grinnik, nog een paar afleveringen Ryan en Lydia op het eiland lijkt me bijzonder boeiend. Maar dan wel met iets eetbaars.  ::zwaai::

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #139 Gepost op: 24-05-2006, 15:52:56 »
Hello Ryan,

Ik lees hier bakkenvolle kritiek op Mick.

Met Pieter lees ik dat hij het met hem goed kon vinden, hoe was het met U?


Wat de kritiek op Mick betreft kan ik maar een ding zeggen....vergeet niet dat beelden niet altijd de volledige werkelijkheid laten zien. Zeker als men bepaalde dingen aan elkaar plakt komt alles nog heftiger over. Mick kan zoals ik persoonlijk vernomen heb soms idd een kort lontje hebben, maar Mick is ook iemand die staat voor wat ie zegt en daar ook voor uit durft te komen. En daarbij....ieder doet dat op zijn manier en zal dat nooit voor iedereen goed doen. Ik heb er persoonlijk maar heel kort mee op een eiland mee door gebracht...en in die tijd heb ik er in ieder geval totaal geen problemen mee gehad en mag hem zeker. Daarnaast is kritiek leveren vanaf de luie zetel met een bakje chips en een drankje zeer gemakkelijk....ik zou zeggen....doe het maar eens en duik er zelf eens in....kijken wie er dan werkelijk nog kritiek durven en kunnen geven.... ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 24-05-2006, 16:05:46 door Ryan »
Geniet van het leven....het duurt maar even.....