Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ryan  (gelezen 122170 keer)

Offline Arie-Els

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #80 Gepost op: 13-05-2006, 11:05:04 »
Ha die Ryan,

Van alle deelnemers vond ik jou tov de vorige deelname het meest veranderd (voor zover je dat met al die montage kunt vaststellen). In positieve zin. Je lijkt veel relaxter in het leven te staan. Gezien je carriere-switch lijkt me dat ook wel logisch, maar het viel me echt op. M'n vriendin vind overigens dat je mooie blauwe ogen hebt, daar heb ik verder geen mening over  ::jaja::.

Ik wil ook even van de gelegenhied gebruik maken om te melden dat ik je toenmalige "strijd" tegen het eet-gedrag van Gio met bewondering heb gadegeslagen. Wij zijn overigens benieuwd of er toen 's nachts dingen zijn gebeurd die zijn eliminatie door de spelleiding had gerechtvaardigd.
Kun je daar nog iets over zeggen?

M.b.t. je houding tov de dames op het eiland: we hebben hard gelachen op de bank. Wel goed van je dat je de vakantie-gangsters op een grotje hebt getracteerd.

We hopen dat de "zwakte" van die dames er voor zorgt dat je alsnog in de finale komt. Had je de eerste keer ook in moeten zitten.

Hoop dat je nog even reageerd op bovenstaande vraag.

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #81 Gepost op: 14-05-2006, 21:21:15 »
Ha die Ryan,

Van alle deelnemers vond ik jou tov de vorige deelname het meest veranderd (voor zover je dat met al die montage kunt vaststellen). In positieve zin. Je lijkt veel relaxter in het leven te staan. Gezien je carriere-switch lijkt me dat ook wel logisch, maar het viel me echt op. M'n vriendin vind overigens dat je mooie blauwe ogen hebt, daar heb ik verder geen mening over  ::jaja::.

Ik wil ook even van de gelegenhied gebruik maken om te melden dat ik je toenmalige "strijd" tegen het eet-gedrag van Gio met bewondering heb gadegeslagen. Wij zijn overigens benieuwd of er toen 's nachts dingen zijn gebeurd die zijn eliminatie door de spelleiding had gerechtvaardigd.
Kun je daar nog iets over zeggen?

M.b.t. je houding tov de dames op het eiland: we hebben hard gelachen op de bank. Wel goed van je dat je de vakantie-gangsters op een grotje hebt getracteerd.

We hopen dat de "zwakte" van die dames er voor zorgt dat je alsnog in de finale komt. Had je de eerste keer ook in moeten zitten.

Hoop dat je nog even reageerd op bovenstaande vraag.



Thanks voor het compliment....

Wat je vraag betreft....in mijn ogen was op dat moment toen het gebeurde zijn actie..''bedreiging''.... en waren zijn opmerkingen eigenlijk al meer dan genoeg om er direct uitgezet te worden. Dat soort dingen staan duidelijk opgesteld in het contract wat je tekent. Ik weet dat men in die tijd bij Net5 ook heel wat klachten heeft gehad over dat voorval. Aan de andere kant snap ik de productie ook wel weer....het is een stuk van het verhaal en het trekt kijkers....stel ze hadden ineens Gio eruit getrokken zou er een heerlijke spanning bron tussen twee mensen wegvallen. En dat willen ze natuurlijk niet....al waren er toen nog twee die mijn directheid en openheid niet echt op prijs stelde.... :o)

Ik kan je wel vertellen dat de productie er toen wel echt van baalde dat ze in de bewuste nacht niet op het eiland zijn gebleven. Dit terwijl ze wisten dat er een mega spanning hing in ons kamp en het wachten was op het moment van uitbarsten.....je kunt wel zeggen dat ze daar meer dan een ''beeldje'' hebben laten vallen.... :o)

Wat eventuele overige voorvallen betreft....ik kijk liever naar het heden en niet naar het verleden...ook heb ik op dat vlak met Giovani de hele boel toen uitgesproken en zou me dan niet netjes gedragen als ik nu allerlei dingen op tafel ga gooien. Hoop dat je dat kunt begrijpen....

Dikke groet...Ryan
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline bertien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #82 Gepost op: 15-05-2006, 18:43:36 »
Ryan vindt ik z`n glad jakker Hij doet met iedereen mee.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #83 Gepost op: 15-05-2006, 18:52:29 »
Okee...
Maar hoe kun je dan zo'n fan van Frank zijn?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #84 Gepost op: 15-05-2006, 18:57:09 »
Ryan vindt ik z`n glad jakker Hij doet met iedereen mee.


Dat vind ik echt niet... Ryan werkt rustig verder op zijn rotseiland en trekt zich van die vrouwen niets aan. Dat betekent dan zeker niet dat hij met iedereen meedoet... Het is een toffe kerel en van mij mag hij als enigste verder. De anderen mogen naar huis met Lydia op kop....

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #85 Gepost op: 15-05-2006, 19:18:46 »
Okee...
Maar hoe kun je dan zo'n fan van Frank zijn?  ???
::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #86 Gepost op: 15-05-2006, 23:18:27 »
Beste Ryan...
Je hebt t weer lekker gedaan deze aflevering, goed dat je lydia ff trooste maar haar daarna tog weer op dr plek heb gewezen  ::jaja::
Zoals een egte ondernemer dat doet met zn personeel  ::rofl::

Ik hoop dat je nog ver gaat komen, je bent vanaf het begin mn favoriet en k ben blij voor je dat je niet op de plek van Pieter zit en lekker op deze manier de finale kunt gaan halen  ::ok::

greetz Peter

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #87 Gepost op: 15-05-2006, 23:19:59 »
Ook al haalt Ryan de finale. Dan zal hij niet winnen. Ik denk dat de afvallers een 'original' de winst meer gunnen

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #88 Gepost op: 15-05-2006, 23:32:12 »
Ik zou echt hartstikke gek worden van Lydia als ik Ryan was. Respect voor hoe rustig hij blijft.
Hoop dat Ryan de finale haalt!!!!  ::bravo::

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #89 Gepost op: 16-05-2006, 00:05:50 »
Heeft er iemand een link naar het stuk waarhij met Sita (voor Jetix' the Max) racet??? Het was zaterdagochtend op tv........................................

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #90 Gepost op: 16-05-2006, 00:39:42 »
Ook al haalt Ryan de finale. Dan zal hij niet winnen. Ik denk dat de afvallers een 'original' de winst meer gunnen

Ryan stelt zich iig robinsonwaardig op en hij zal nog best een aantal stemmen gaan krijgen als ie in de finale komt... wat ik wel verwacht ;)

Offline Arie-Els

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #91 Gepost op: 16-05-2006, 10:53:43 »
He Ryan,

Je kunt ook te aardig doen tegen Lydia!

Ik vond het wel lachen dat Veronique en jij tijdens het eten na de proef bijna als paps en mams met haar aan het praten waren. Streng maar beheerst.

 o ja, en die droge toon waarmee je de twee dames in de grot succes wenste. Dat klonk heel oprecht, NOT.

Was weer leuk.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #92 Gepost op: 16-05-2006, 11:01:28 »
Ik vind Ryan de ultieme Robinsonner en is de enige die er nog in zit, die ik het wel gun dus Go Ryan::ok::

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #93 Gepost op: 16-05-2006, 11:12:32 »
Ook al haalt Ryan de finale. Dan zal hij niet winnen. Ik denk dat de afvallers een 'original' de winst meer gunnen

Moet je eerst nog maar eens afwachten wie de afvallers worden, en tegen wie hij in de finale staat. Als Ryan tegenover Richard Of Jennifer staat, denk ik niet dat personen als Melvin en Karin voor een original gaan.

Ryan heeft het deze aflevering wel goed gedaan. Mooi dat hij de tweede ronde heeft overleefd. Kreeg je tenminste een duel waar iig een irritant persoon zou verliezen (ok, de verkeerde heeft gewonnen, maar toch)
Ook mooi dat hij op Veroniques aanval op Lydia inhaakte. Jankdoosje kan niet vaak genoeg aangepakt worden.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #94 Gepost op: 16-05-2006, 13:37:18 »
Heey Ryan!
Ik heb gelezen dat er een galafeest komt met de kandidaten en de fans om met z'n allen naar de laatste aflevering te kijken op maandag 5 juni. Kei vet! Kom jij ook? ik neem een aantal vriendinnen mee die helemaal Ryan fan zijn...misschien komen we wel bij jou aan tafel te zitten!

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #95 Gepost op: 16-05-2006, 19:45:47 »
Heey Ryan!
Ik heb gelezen dat er een galafeest komt met de kandidaten en de fans om met z'n allen naar de laatste aflevering te kijken op maandag 5 juni. Kei vet! Kom jij ook? ik neem een aantal vriendinnen mee die helemaal Ryan fan zijn...misschien komen we wel bij jou aan tafel te zitten!


Jazeker kom ik ook.....gaat naar ik denk een geweldige avond worden! In ieder geval leuk dat we met bijna alle leden de finale kunnen bekijken op 6 grote bigscreens....ik kijk er naar uit.... ::tandpastasmiley::
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #96 Gepost op: 16-05-2006, 19:49:36 »
Moeten jullie dan niet in de studio zitten?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #97 Gepost op: 16-05-2006, 19:55:48 »
Moeten jullie dan niet in de studio zitten?  ???
De Finale is dus niet in een studio ::bravo::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #98 Gepost op: 16-05-2006, 20:02:46 »
Waar (op welke locatie) is dat dan waar fans de finale met de kandidaten kunnen kijken??? En moet je je daar voor opgeven ofzo?? want ik wil daar ook wel heeeeeeeeel graag bij zijn!!!!

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #99 Gepost op: 16-05-2006, 20:25:43 »
De Finale is dus niet in een studio ::bravo::
De finale is toch nooit in de studio?