Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ryan  (gelezen 122334 keer)

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #300 Gepost op: 6-06-2006, 12:53:18 »
whieeee we hebben gewoon een ER winnaar in ons midden,als dat niet stoer is ;D Echt onwijs gefeliciteerd, als het iemand heeft moeten knokken deze expeditie en het zo ontzettend heeft verdiend, dan ben jij het wel ::jaja::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #301 Gepost op: 6-06-2006, 13:58:23 »
Wat een inhaalrace zeg, petje af hoor!

GEFELICITEERD!!! ::bravo::  ::bravo::

En wat voor een plannen heb je met de prijs, als ik zo vrij mag zijn om dit te vragen  ;D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Piet1

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #302 Gepost op: 6-06-2006, 14:28:10 »
Beste Ryan,

mijn complimenten met je overwinning. Een vraagje:
Ondanks al het gezeur aan je hoofd soms, ben je steeds optimistisch gebleven. Heb jij een bepaald Leitmotiv dat je aanhangt? Of een filosofie of zo?
Of heb je gewoon een optimistische natuur?

Pieter (niet de kandidaat, wel uit Brabant)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #303 Gepost op: 6-06-2006, 15:04:15 »
uit de oude doos gevist
 Re:Expeditielid Ryan
« Antwoord #17 Gepost op: 16.09.2003, 09:09:54 »   

--------------------------------------------------------------------------------

Toch verwacht ik niet dat hij de uiteindelijke winnaar zal worden.
           --------------------------------


uiteindelijk dus wel ::tandpastasmiley::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #304 Gepost op: 6-06-2006, 16:54:56 »
Nogmaals dank iedereen voor alle berichten....ga ze niet een voor een van antwoord voorzien....maar dat begrijpen jullie vast wel....  .....en het grappige is nu dat iedereen roept...van zie je wel...daarom was je bij Jensen...daarom al die persberichten.....daarom had jij die auto....nou...niets van dat alles is waar.....niemand maar dan ook werkelijk niemand wist hier van....

Des te mooier toch......  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: 
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #305 Gepost op: 6-06-2006, 17:21:44 »
Nogmaals dank iedereen voor alle berichten....ga ze niet een voor een van antwoord voorzien....maar dat begrijpen jullie vast wel....  .....en het grappige is nu dat iedereen roept...van zie je wel...daarom was je bij Jensen...daarom al die persberichten.....daarom had jij die auto....nou...niets van dat alles is waar.....niemand maar dan ook werkelijk niemand wist hier van....

Des te mooier toch......  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: 

Graag gedaan (denk dat ik dit namens iedereen mag zeggen)...je hebt de complimenten verdiend!

Ik geloof je als je zegt dat niemand hier van wist, want tenslotte heeft iedereen natuurlijk een geheimhouding! Zowel de cameraploeg met iedereen die ermee te maken heeft als de kandidaten zelf.




Offline Sproetje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #306 Gepost op: 6-06-2006, 18:35:42 »
Wat een supermooie laatste afleveringen en finale, dankjewel!
Van harte gefeliciteerd!

 ::respect::

ik hoop dat je dit gevoel nog héél lang vast kan houden,
veel liefs gewenst!

Offline puk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aangenaam! puk purk
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #307 Gepost op: 6-06-2006, 18:55:09 »
Super gefeliciteerd ::feest::
Goed gedaan! Geniet van de overwinning.
het leven is als een neus: je moet eruit halen wat erin zit

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #308 Gepost op: 6-06-2006, 19:26:29 »
Geweldige prestatie Ryan, petje af!!!!

Ik heb de hele expeditie van je genoten, je bleef eerlijk en oprecht en true to yourself!!!!


Geniet van je overwinning!! ::ok::

Super gedaan!! Alle respect!!

Offline Dreamkeeper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #309 Gepost op: 6-06-2006, 21:41:41 »
Hey Ryan,

Heeeeelemaal super van je, en onvoorstelbaar hoe je je hebt teruggewerkt na die achterstand zeg!! ::ok::

Ik weet niet hoe t in je prive leven zit, maar ik gun het je van harte, die overwinning en het lekker bedragje natuurlijk! Ik hoop dat je ook zo succesvol in het "echte leven" en snel de ware tegenkomt (als je die nog niet hebt gevonden heet dat) en een geweldige toekomst tegemoet gaat, met alle geluk, liefde en gezondheid!
Uiteraard wens ik dit alle expeditie-leden toe!!!
Wel zou ik graag willen weten, wat t eerste was wat je met je geld deed of hebt gekocht.. en of je hier al over had nagedacht... jaaah, ik ben erg nieuwsgierig, en je bent me zeker geen antwoord schuldig!! Ik ben alleen erg benieuwd!

Veel liefs
 ::bravo::  ::bravo::   ::bravo::
Noel
No matter where you go, I will find you

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #310 Gepost op: 7-06-2006, 10:48:08 »
Hey Ryan,

Heeeeelemaal super van je, en onvoorstelbaar hoe je je hebt teruggewerkt na die achterstand zeg!! ::ok::

Ik weet niet hoe t in je prive leven zit, maar ik gun het je van harte, die overwinning en het lekker bedragje natuurlijk! Ik hoop dat je ook zo succesvol in het "echte leven" en snel de ware tegenkomt (als je die nog niet hebt gevonden heet dat) en een geweldige toekomst tegemoet gaat, met alle geluk, liefde en gezondheid!
Uiteraard wens ik dit alle expeditie-leden toe!!!
Wel zou ik graag willen weten, wat t eerste was wat je met je geld deed of hebt gekocht.. en of je hier al over had nagedacht... jaaah, ik ben erg nieuwsgierig, en je bent me zeker geen antwoord schuldig!! Ik ben alleen erg benieuwd!


Veel liefs
 ::bravo::  ::bravo::   ::bravo::
Noel


Ik heb er uiteraard al een tijdje over na kunnen denken, maar heb dat tot nu toe zeker nog niet gedaan. Heb dus werkelijk geen idee wat ik er mee zou gaan doen......en nu het dan zover is, ben ik voorlopig zelfs ook nog steeds niet van plan daar over na te gaan denken...  ::tandpastasmiley:: ik zie het dus wel.....het zal vast en zeker als de tijd daar is een goede bestemming gaan krijgen. ::ok::
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #311 Gepost op: 7-06-2006, 11:36:48 »
De link met de foto's van de finale is te vinden in dat topic. De fotografe heeft nog een andere link met mooie foto's van Ryan. Die kun je hier bekijken
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #312 Gepost op: 7-06-2006, 12:20:51 »
Geweldige prestatie Ryan! Proficiat!Jij en Jennifer zagen er super goed uit maandagavond tijdens het GALA ::ok::
Wat een leuk feest was het hè?! Ook leuk om te zien dat de kandidaten allemaal goed met elkaar kunnen opschieten. Bjorn die gezeliig met Jennifer aan het swingen is, Mick en Ernestine beiden in 1 zaal en geen onvertogen woord.Je ouders en je broer zullen wel heel trots op je zijn.
Wanneer ga jij weer naar Curacao, of ga je niet meer?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #313 Gepost op: 7-06-2006, 12:26:04 »
Ryan je hebt het al vaak kunnen lezen, maar ook namens mij een felicitatie voor de knappe prestatie die je hebt geleverd ::ok:: ::bravo:: ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline mira

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #314 Gepost op: 7-06-2006, 13:11:56 »
Gefeliciteerd Ryan met je titaan titel  8) en bedankt voor een top-tv-avondje. ::bravo::

Ik zag je hakken met die bijl en zeg nog tegen mijn dochter, "dalijk hakt hij in z'n vinger"  en stjakkaaaa, 3 seconden later.. :-X

We leefden zo met je mee toen dat pokkevuur eerst maar niet wilde fikken en daarna dat touw dat maar niet stuk wilde..gelukkig wist je alle vragen en als een speer zette je met succes de achtervolging in...sjee wat heb ik zitten gillen zeg  ::schaam::

Je kin naar voren en gas er op..die onthou ik  :D




Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #315 Gepost op: 7-06-2006, 13:15:54 »
Geweldige prestatie Ryan! Proficiat!Jij en Jennifer zagen er super goed uit maandagavond tijdens het GALA ::ok::
Wat een leuk feest was het hè?! Ook leuk om te zien dat de kandidaten allemaal goed met elkaar kunnen opschieten. Bjorn die gezeliig met Jennifer aan het swingen is, Mick en Ernestine beiden in 1 zaal en geen onvertogen woord.Je ouders en je broer zullen wel heel trots op je zijn.
Wanneer ga jij weer naar Curacao, of ga je niet meer?

Zoals het er nu uitziet zal ik eind volgende week weer die kant op vliegen.....eerst nog een aantal interviews en opnames, zowel in NL als in Belgie....genoeg leuke dingen te doen dus....
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #316 Gepost op: 7-06-2006, 13:36:16 »
Zoals het er nu uitziet zal ik eind volgende week weer die kant op vliegen.....eerst nog een aantal interviews en opnames, zowel in NL als in Belgie....genoeg leuke dingen te doen dus....

Waar en wanneer en voor welke krant in België ? Dan hou ik het in het oog !! ::vergroot::

Offline Ida

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik en een lieve vriendin =)
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #317 Gepost op: 7-06-2006, 14:39:30 »
Haay Ryan!

Van harte gefeliciteerd met je overwinning!! echt super!
Je hebt et echt dubbel en dwars verdient!
leuk ook dat je hier opt forum zit!
Ik wou even zeggen dat ik enorm van je heb genoten, je was/bent echt een kei altijd zo positief en een lach op je gezicht zo'n puur en echt persoon echt gaaf om naar te kijken!! kunnen mensen nog wat van leren want et zal vast niet altijd even makkelijk zijn geweest om positief te blijven maar als je met de pakken neer gaat zitten kom je ook niet echt verder en heb je een klotesfeer en dat is al helemaal niet leuk.
Maar toen ik las dat je 40 was geloofde ik et gewoon niet je ziet er echt niet uit als 40 joh! ::ohno::
Wat doe je eigelijk op Curacao? en hoelang zit je daar nu?
Veel succes verder met de intervieuws en alle goeds!!
Liefs Ida

p.s: je hebt echt moooooie blauwe ogen echt super!  ::tandpastasmiley::
Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.

Offline JMuller

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #318 Gepost op: 7-06-2006, 20:27:39 »


Naam: Ryan
Leeftijd: 39 jaar
Deed mee aan: 4e ER

In dit topic kun je alles kwijt over Ryan  :)

Ik heb Ryan een keer ontmoet tijdens de Miss Bollenstreek verkiezing. Het is een hartstikke aardige leuke gozer. Hij heeft zeer verdiend gewonnen

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #319 Gepost op: 7-06-2006, 21:00:27 »
Beste Ryan,

Ook van deze kant welgemeende felicitaties. Ik ben onder de indruk van je optreden in de hele expeditie en ik vind dat je als een prima titaan hebt geweerd. Vooral de laatste momenten op Miniloc vond ik je erg indrukwekkend. Respect voor de natuur, voor de schepping en ook trots op je eigen prestatie zijn en ook je emoties op een eerlijke manier laten zien. Op een moment waarop je er geen voordeel mee zou kunnen halen. Dat alles vind ik knap en daar neem ik een voorbeeld aan.
Ook je reacties hier op het forum getuigen van een goed en eerlijk inzicht in de wijze hoe jij in elkaar steekt zodat ik je heb leren kennen als een rechtvaardig mens. Ik hoop dat je deze levenservaring nog lang met je mee zal dragen en dat je er ook energie en wijsheid uit kan halen voor alle Robinsonachtige avonturen voor de rest van je leven.

*duimpie op en ferme handdruk*  ::ok::