Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ryan  (gelezen 122337 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #320 Gepost op: 7-06-2006, 22:50:35 »
Ik zal maar eens origineel zijn: Ryan gefeliciteerd met deze zeer verdiende overwinning  ::ok::

Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #321 Gepost op: 8-06-2006, 13:22:18 »
Hey Ryan, ook namens mij en m'n vrouw nog de felicitaties. M'n vrouw wou het eigenlijk niet volgen, ze vond het 'een stom spel'. Je kent het wel... Maar bij de finale stond ze net zo strak als een konijn als ik hoor!  ::rofl::
Nogmaals gefeliciteerd, je hebt het dubbel en dwars verdiend.
respect.

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #322 Gepost op: 8-06-2006, 14:20:05 »
Haay Ryan!

Van harte gefeliciteerd met je overwinning!! echt super!
Je hebt et echt dubbel en dwars verdient!
leuk ook dat je hier opt forum zit!
Ik wou even zeggen dat ik enorm van je heb genoten, je was/bent echt een kei altijd zo positief en een lach op je gezicht zo'n puur en echt persoon echt gaaf om naar te kijken!! kunnen mensen nog wat van leren want et zal vast niet altijd even makkelijk zijn geweest om positief te blijven maar als je met de pakken neer gaat zitten kom je ook niet echt verder en heb je een klotesfeer en dat is al helemaal niet leuk.
Maar toen ik las dat je 40 was geloofde ik et gewoon niet je ziet er echt niet uit als 40 joh! ::ohno::
Wat doe je eigelijk op Curacao? en hoelang zit je daar nu?
Veel succes verder met de intervieuws en alle goeds!!
Liefs Ida

p.s: je hebt echt moooooie blauwe ogen echt super!  ::tandpastasmiley::

Dank voor de complimenten.... ::schaam::

Sinds vorig jaar leef ik meer op Curacao dan in NL..maar het is een beetje en en.....bevalt me meer dan goed kan ik wel zeggen... Tot nu toe ben ik met een aantal dingen bezig om te kijken welke kant ik op ga...ik neem er de tijd voor daar dat nu zeker mogelijk is en je wellicht maar een keer die kans krijgt die ik nu genomen heb. Als het zover is dat ik spijker met koppen ga slaan, zullen ook jullie een van de eerste zijn die dat krijgen te horen! Deal....?
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #323 Gepost op: 8-06-2006, 15:20:56 »
DEAL! ::tandpastasmiley::

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #324 Gepost op: 8-06-2006, 18:55:32 »
Hé Ryan,

Te gek dat je uiteindelijk gewonnen hebt! Je was al een tijdje mijn favoriet, maar toen je niet mee mocht met de samensmelting begon ik het toch een beetje somber in te zien. Jammer dat Richard zo koeltjes op je reageerde toen je uiteindelijk toch nog in de finale terecht kwam. Hopelijk beseft hij nu hij de afleveringen gezien heeft dat jij het echt niet veel makkelijker hebt gehad dan hij... Naar mijn idee heeft hij altijd lekker 'safe' gezeten en is zijn positie nooit in gevaar geweest, wat bij jou natuurlijk wel anders was....
Maar ik vind dat je supergoed hebt laten zien dat het om te winnen op meer aankomt dan puur en alleen survivaltechnieken. Ook mentaal en fysiek moet je ontzettend sterk zijn. Richard liet het na jouw komst op het eiland mentaal al behoorlijk afweten, en daarna natuurlijk fysiek ook. Frank moest in jou ook fysiek zijn meerdere zien...   ::tandpastasmiley::
Door je in alle uitzendingen positief en sociaal bleef stak je er wat mij betreft met kop en schouders bovenuit!

Super goed gedaan en veel plezier op Curacao  ::trots::

Offline Snakevega

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #325 Gepost op: 8-06-2006, 22:59:43 »
Ryan je was gewoon fantastisch!
Hoe jij richard en frank inhaalde!
Ik heb veel geleerd van jouw.
Altijd nek omhoog en kin vooruit ::tandpastasmiley::
een driedubelle proficiat!
Hoe zit het trouwens met je vinger?

groeten NIck!

Offline Joop Stroop

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #326 Gepost op: 8-06-2006, 23:25:40 »
Respect voor de man die ik in 2003 ook heel graag had zien winnen!!!!

Offline markarina

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #327 Gepost op: 8-06-2006, 23:43:35 »
Van harte proficiat, Ryan! M.i. de eerste Nederlander die er correct voor gestreden heeft en het meer dan verdient.
Ik denk dat je Frank's eindstem niet kreeg (hoewel van weinig belang)omdat je in een "real life"-situatie met je macheteongeval misschien zou "sneuvelen" aan gangreen of soortgelijke...

Hoe dan ook fantastische prestaties doorheen de hele reeks afleveringen,
ook tijdens je vorig deelname verdiende je veel beter. Je werd toen genekt door de jaloezie van je landgenoten, we vonden dat toen jammer.

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #328 Gepost op: 9-06-2006, 03:02:35 »
Van harte proficiat, Ryan! M.i. de eerste Nederlander die er correct voor gestreden heeft en het meer dan verdient.
Ik denk dat je Frank's eindstem niet kreeg (hoewel van weinig belang)omdat je in een "real life"-situatie met je macheteongeval misschien zou "sneuvelen" aan gangreen of soortgelijke...

Hoe dan ook fantastische prestaties doorheen de hele reeks afleveringen,
ook tijdens je vorig deelname verdiende je veel beter. Je werd toen genekt door de jaloezie van je landgenoten, we vonden dat toen jammer.

Puur ter info....ook Richard kapte in zijn vinger tijdens de proef....wel niet zo diep....maar wel flink raak.... ::oink:: ::tandpastasmiley:: gelukkig was ik dus niet de enigste.....
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Ida

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik en een lieve vriendin =)
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #329 Gepost op: 9-06-2006, 09:43:29 »
Dealll!  ::tandpastasmiley::
Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #330 Gepost op: 9-06-2006, 11:28:41 »
Puur ter info....ook Richard kapte in zijn vinger tijdens de proef....wel niet zo diep....maar wel flink raak.... ::oink:: ::tandpastasmiley:: gelukkig was ik dus niet de enigste.....

Oei... over Richard... daar had ik helemaal niets van gehoord of gemerkt.. Maar.. dat is maar een magere troost hey Ryan.... Dat van jou was toch echt heel heel erg... Ik schrok nogal vorige maandag... en met de beelden nu terug te zien was het alsof ik het mes zelf door mijn vingers kreeg.

Offline morgane le fay

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #331 Gepost op: 9-06-2006, 14:57:12 »
ow wat ben jij een poepje ryan !!!  ::bravo::

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #332 Gepost op: 9-06-2006, 17:28:21 »
ow wat ben jij een poepje ryan !!!  ::bravo::

Je weet waar dat in belgie voor staat toch....... ::tandpastasmiley::
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #333 Gepost op: 9-06-2006, 19:19:38 »
Je weet waar dat in belgie voor staat toch....... ::tandpastasmiley::

hahahahaha ik sinds kort wel... ;D

Offline Snakevega

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #334 Gepost op: 9-06-2006, 19:26:16 »
Hoi ryan.
Ik heb enkele vraagjes voor je.
Wanneer zijn de opnames gemaakt van expeditie robinson strijd der titanen?
En zijn er bepaalde voorwaarden om mee te mogen doen aan ER?

groetjes

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #335 Gepost op: 10-06-2006, 14:45:44 »
hahahahaha ik sinds kort wel... ;D

vertel eens...  ;D

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #336 Gepost op: 10-06-2006, 19:22:23 »
vertel eens...  ;D

haha nou...laat een van onze Belgische forummers dat maar heel netjes doen..of Ryan zelf als hij daar op staat  ::)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #337 Gepost op: 10-06-2006, 19:45:36 »
Ryan, Waarom mocht Melvin geen vraag stellen?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #338 Gepost op: 10-06-2006, 19:47:00 »
Ryan, Waarom mocht Melvin geen vraag stellen?
Ik denk dat Melvin het niet wilde, of dat het een saaie vraag was en ze hadden tijd tekort.

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #339 Gepost op: 10-06-2006, 22:20:53 »
Hoi ryan.
Ik heb enkele vraagjes voor je.
Wanneer zijn de opnames gemaakt van expeditie robinson strijd der titanen?
En zijn er bepaalde voorwaarden om mee te mogen doen aan ER?

groetjes

De opnames van deze strijd der titanen hadden plaats in de periode Feb. / Maart van dit jaar. En om mee te kunnen doen worden heel wat voorwaarden gesteld. Je dient verschillende tests te ondergaan, gesprekken, onderzoeken...maar dat alles is het dubbel en dwars waard.... ::jaja::

De gewone uitzending is iets heftiger qua voorwaarden....maar dit omdat je dan volledig nieuw bent....en men wil wel graag weten wat voor vlees ze in de kuip hebben.....maar ook hier telt....zeker de moeite waard....en niet geschoten is altijd mis.....
Geniet van het leven....het duurt maar even.....