Auteur Topic: [Kandidaat BE] Veronique  (gelezen 88535 keer)

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #100 Gepost op: 22-05-2006, 21:27:55 »
Nee Véronique wat deed je nou??  :\'(  (Zonder jou is dat programma toch geen f*ck) aan. Je mag toch wel trots (of fier) zijn op jezelf maar dat ben je vast ook ::ok::
« Laatst bewerkt op: 22-05-2006, 21:56:08 door Remy Bouwman »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #101 Gepost op: 22-05-2006, 21:43:42 »
Jammer zeg :( :(

M'n favoriet van Miniloc is ook alweer weg.. jeetje..

Nouja je was zeker weten een sterke vrouw.  ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #102 Gepost op: 22-05-2006, 22:27:37 »
Zeer jammer dat je eruit ligt Veronique. Ik had je graag nog wat verder zien komen. Je hebt het in elk geval goed gedaan deze expeditie.  ::ok::

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #103 Gepost op: 22-05-2006, 22:33:47 »
VERONIQUE!!!! wat deed je nou????


wijffie toch... wat heb ik staan schreeuwen toen je viel....

Jemig, echt balen....
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #104 Gepost op: 22-05-2006, 22:35:42 »
Jammer hoor

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #105 Gepost op: 22-05-2006, 23:04:24 »
NEEEEE  :\'(

Veronique dur uit...  ::ohno::
Had het liefste Lydia van dat paaltje afgeschopt  :o
Helaas, het zij zo.

Veronique, ik vond je top  ::ok::
There's no show like a reality show ;)

Offline LocoH

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #106 Gepost op: 22-05-2006, 23:46:28 »
Veronique. Ik ben blij dat voor je dat je deze expeditie zo goed uit de verf bent gekomen. Zoals je al zei je bent ook weer ouder en wijzer. Het heeft je, in mijn ogen, goed gedaan  ::ok:: ( En je kan met opgeheven hoofd het veld verlaten, in tegenstelling tot sommige anderen )

Ondanks dat je er niet uit wou (terecht) vond je het voor jezelf een geslaagde expeditie ?

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #107 Gepost op: 23-05-2006, 10:44:45 »
Ooohhhhhh neeeen, wat was ik verbolgen dat jij eruit ging en niet Lydia... Jij die Ryan altijd mee geholpen hebt, jij die altijd zo rustig en aangenaam was. Jij die de proef van de puzzle hebt gewonnen... Jij was toch meer titane dan Lydia hoor...
ik heb je gemist gisteren op de chat, misschien deze avond ????
Je was een leuke kandidate.. Ik was zeer aangenaam verrast, want ik kende je niet uit de vorige expeditie...
Liefs ::hug::
Millesime (ik spreek je nog wel)
 ::zwaai:: groetjes uit Schoten naar Sint-Niklaas....

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #108 Gepost op: 23-05-2006, 13:22:26 »
Even off topic als het mag Véronique:
Ik leef al heel wat jaren op vloeibare voeding met een maximale calorie intake van 1000 i.v.m. een spijsverteringsziekte waar ik mee geboren ben. Weet er alles van wat gebrek aan voeding met je lichaam kan doen en dus ook wat jullie dan een beetje doormaken op dat gebied.
Sorry dat ik het zeg maar je moet altijd uitkijken met dat soort uitspraken van: geen enkele forummer dit of dat... want dat kun je nooit weten natuurlijk.

Mijn excuses Sanderman, met dit fenomeen heb ik idd geen rekening gehouden toen ik die opmerking maakte. Ik had me wellicht genuanceerder moeten uitdrukken. Het hongergevoel dat je op het eiland meemaakt, is een honger die wellicht niet te omschrijven valt vrees ik.


Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #109 Gepost op: 23-05-2006, 13:26:35 »

Overigens: ook de forummers hier weten wat honger is, hoor. We zijn alleen nooit uitgehongerd geweest, zoals jullie. Dat is natuurlijk een graadje erger dan honger. Maar iemand met een lege maag heeft toch heus honger, en geen 'trek' ;).


En toch blijf ik erbij Starry Night, dat je hier (in onze Westerse contreien)  enkel 'trek' hebt en nooit echte honger. Honger treed niet op na een paar uurtjes een lege maag te hebben, honger treed pas op na een aantal dagen geen eten of slechts 2 stukjes kokosnoot per dag.  Ik daag je graag uit om het eens te proberen !  >:D  je zult het verschil in gevoel onmiddellijk merken    :o

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #110 Gepost op: 23-05-2006, 13:31:19 »
Wat jammer dat je er uit ligt  :(
Heb je de uitzending van gisteren zelf ook al terug gezien? Had jij de bedorven rijst nog opgegeten? En wat vond je van de opmerkingen van Lydia dat zij het logisch vond dat zij niet afgevallen was omdat ze ´tenslotte veel sterker is´  ::)
Ben je nadat je afgevallen bent, nog naar een ander eiland gegaan waar nog andere kandidaten waren?
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #111 Gepost op: 23-05-2006, 13:39:27 »
Aflevering 8 = mijn exit

Balen ja, idd !

Oh, wat had ik een pech dat het een fysieke proef was. En het lijkt misschien niks als je het zo als kijker kunt bekijken (hoewel ik slechts gis want ik kon de aflevering nog niet bekijken : ik had gisteravond les kruidenleer, anders was ik wel richting Ndl gereden om bij vrienden te gaan kijken)   Maar die proef was loodzwaar, en ik stond al vrijwel onmiddellijk te trillen over mijn gehele lichaam. Ik stond altijd maar energie naar Lydia te zenden van : "val dan toch, val dan toch"   ::tandpastasmiley::  maar dat mocht helaas niet baten.  Ik had me bovendien niet goed kunnen concentreren, Ryan was al aan de proef begonnen toen ik bij wijze van spreken nog niet goed wist hoe ik op dat paaltje zou gaan staan. Ik had nog even een time-out moeten vragen want mijn energie zat te verspreid temeer ik weer heel erg zenuwachtig was voor de proef. Ik had die nacht bovendien ruwweg slechts 1 kwartier geslapen en een reporter had er mij net voor vertrek naar de proef van beticht dat ik een spelletje aan het spelen was met de camera (hij vond dat ik mij niet genoeg profileerde voor de camera en dat hij niet genoeg beelden kon schieten van mij ) Dat alles zat dus niet zomaar in mijn kleren en tja ik denk dat mijn lichaam gewoon ook op was. Ik bleek nog 47 kg te wegen bij een lengte van 1m72 toen ik naderhand op de weegschaal ging staan.

Ik was helemaal niet op de hoogte van een chatsessie gisteravond, heb sinds mijn thuiskomst helemaal niks meer gehoord van de produktie trouwens : als overlever op het geheime eiland zullen we wel 2-rangs zijn vandaar.


Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #112 Gepost op: 23-05-2006, 13:47:00 »
Jammer hoor, er was idd alleen een chat met Mick, maar ik had ook graag even met jou willen chatten. Ik vond je deze expeditie zoveel leuker dan in 2001. Of dat nou komt, omdat ik zelf toen nog een pubermeisje was, of door jouw ontwikkeling, of de manier waarop de productie jou toen heeft neergezet dat kan ik niet zeggen. In elk geval behoorde je dit seizoen, sinds je komst naar afvallerseiland wel tot mijn favorieten.

Zo'n proef lijkt me inderdaad verdomd zwaar. Ik kan me daar heel goed iets bij voorstellen. Ik zat trouwens ook energie naar Lydia te verzenden, dat ze er af moest vallen, maar dat hielp dus ook al niet.  ::rofl::

Ik vind het in elk geval super dat je toch weer hebt meegedaan dit seizoen, ondanks je slechte ervaringen met ER 1. Nu heb ik de kans gehad om een veel leukere Veronique te leren kennen, dan die ik al kende uit seizoen 1.  ::ok::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #113 Gepost op: 23-05-2006, 13:48:25 »
Ik had die nacht bovendien ruwweg slechts 1 kwartier geslapen en een reporter had er mij net voor vertrek naar de proef van beticht dat ik een spelletje aan het spelen was met de camera (hij vond dat ik mij niet genoeg profileerde voor de camera en dat hij niet genoeg beelden kon schieten van mij )
Dat je slechts 1 kwartier had geslapen en je dag niet had, werd in de aflevering vertelt idd. Het kwam bij mij wel over als een loodzware proef hoor!!!
En ehh...lekkere reporter zeg  ::)

Ik was helemaal niet op de hoogte van een chatsessie gisteravond, heb sinds mijn thuiskomst helemaal niks meer gehoord van de produktie trouwens : als overlever op het geheime eiland zullen we wel 2-rangs zijn vandaar.
Daar druipt het cynisme helemaaaaaal niet van af  ;D  
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #114 Gepost op: 23-05-2006, 13:50:24 »
oh, de rijst   ::rofl::

grappig hé : oh boy, die was wel heel erg bedorven, dat zag je niet alleen, dat kon je ook ruiken !!   ::oink::  ik heb er samen met Ryan stukjes van gegeten ja, je doet alles op zo'n moment hoor om je maag een beetje te vullen, trouwens een lichaam kan wel wat aan hoor, we leven hier dagelijks ook meestal veel te hygiënisch.  (hoewel dit ook niet voor iedereen geldt : ik heb net voor mijn vertrek de nieuwe woning gepoetst van een vriend en de vorige eigenaars hadden dat huis ongemeen smerig achtergelaten : echt goor !! pas na 10 poetsbeurten had de laminaatparket een beetje van zijn oorspronkelijke kleur terug, bij het lappen van de ramen moest ik al na een vierkant van 50 cm mijn water verversen omdat het zwart zag. En de vorige eigenaar had vrolijk gezegd : we hebben gepoetst : u kan er ZO in !! )
Even om te illustreren dat hygiëne niet door iedereen hetzelfde geïnterpreteerd wordt  ::rofl::

We hebben de rijst toen toch maar weer opgebakken om de microben zoveel mogelijk te verdrijven, toen zag de rijst er trouwens weer heel lekker uit.
Het leek net gehakt naderhand.
Maar hoe het dan verder gelopen is, weet ik zelf ook niet.

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #115 Gepost op: 23-05-2006, 13:51:11 »
Daar druipt het cynisme helemaaaaaal niet van af  ;D  

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #116 Gepost op: 23-05-2006, 14:04:03 »
He Vero

ff Offtopic. Ik had je een tijdje geleden gemaild heb je dat gezien?

Ontopic.

Jammer dat je eruti ligt. Ik had jou en Ryan wel samen op dat eiland willen meemaken. Heerlijk genieten en geen gezemel. Jammer dat je zo uitgeput was. Ook jij zal best veel zijn afgevallen
Groetjes Danielle
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #117 Gepost op: 23-05-2006, 14:06:27 »
Onmiddellijk nadat ik de proef verloren had, stond er iemand van de produktie met een tupperware doos vol vers fruit en een cola (die moest ik al 'weigeren' want ik drink geen cola  ::rofl::) gelukkig had ze ook sprite mee, dat drink ik dan wel al eens af en toe, maar meestal vind ik die dingen te zoet, dat komt ervan als je op water en thee en natuurlijke fruitsappen leeft   ;D
anyway, dat fruit smaakte een beetje wrang, want ik wou dat fruit niet, ik wou op die boot met Ryan zitten !!!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ik ben toen met de boot naar 1 van de 2 resorts gebracht die in dat gebied aanwezig zijn en waarover de produktie verdeeld zat. Ik werd daar opgevangen door Marleen en ontmoette er Pieter en Melvin. Ik heb toen mijn favoriete drankje (Baileys) gedronken en kreeg naderhand een prachtige hotelkamer (eigenlijk een apart huisje) toegewezen en mijn koffer. Dat was weer de eerste keer dat ik in een grote spiegel keek en dat vond ik een verschrikkelijke aanblik : het heeft naderhand nog een week geduurd vooraleer ik mezelf weer naakt kon bekijken : het was ronduit afschuwelijk.  Ik heb toen één van mijn moooiste jurkjes aangetrokken, juwelen en make-up, mooie schoentjes aan en ik voelde me weer VROUW !! geweldig gevoel trouwens als ik abstractie maakte van de aanblik van dat graatmagere lichaam. Pieter heeft toen een foto van mij genomen, ik hoop dat hij die nog steeds heeft, maar heb het hem ondertussen altijd al  vergeten vragen.  Ik ben toen samen met Marleen naar de bar gegaan waar ik door een paar Zweedse timmermannen getrakteerd werd op alweer een Baileys en toen we eenmaal aan tafel gingen heb ik minstens 5 grote borden gevuld met allerlei lekkers. Dat is echter te veel om er echt van te genieten, maar ja, je kan bijna geen maat houden op zo'n moment hoor. Mijn buik stond daarna letterlijk op ontploffen, ik had een bol buikje als was ik 3 maanden zwanger !!
Die nacht ben ik 5 maal naar toilet moeten gaan en heb ik geen oog dichtgedaan : het bed voelde nl. heel erg onwennig !!! hahahahaha
Dat heeft thuis ook nog wel een paar nachten geduurd : vooraleer ik weer gewend was aan een bed !!

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #118 Gepost op: 23-05-2006, 14:09:41 »
He Vero

ff Offtopic. Ik had je een tijdje geleden gemaild heb je dat gezien?


Heb je me dan gemaild op mijn privé-adres Dannielle ?? wellicht op goed geluk geprobeerd ofzo ???
Ik moet wel bekennen dat ik al sinds vorige week woendsdag niet meer kan aanloggen (privacy-opties op kantoor weet je wel) en ik was dit weekend ook te druk en daarna te lui om het van thuisuit te doen.

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #119 Gepost op: 23-05-2006, 14:13:23 »
Heb je me dan gemaild op mijn privé-adres Dannielle ?? wellicht op goed geluk geprobeerd ofzo ???
Ik moet wel bekennen dat ik al sinds vorige week woendsdag niet meer kan aanloggen (privacy-opties op kantoor weet je wel) en ik was dit weekend ook te druk en daarna te lui om het van thuisuit te doen.


Nee via het forum. Onder je naam links staat prive brichten daar heb ik het naar toe gestuurd  ;)
Achter elk wolkje schijnt de zon :)