Auteur Topic: [Kandidaat BE] Veronique  (gelezen 88193 keer)

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #20 Gepost op: 10-04-2006, 23:13:48 »
Waarom zij meedoet is een volkomen raadsel voor mij, ik kan me niets van haar herinneren eigenlijk. Vaag in mijn achterhoofd associeer ik haar met ruzies en onenigheid, maar ik weet niet exact waarom.
Maar misschien ontpopt zij zich nu wel als een van de spraakmakende figuren....wie weet.
sic transit gloria mundi

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #21 Gepost op: 11-04-2006, 14:21:01 »
Ze kwam erg weinig voor deze aflevering.. tot nu toe vind ik haar ook totaal niet intressant.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #22 Gepost op: 11-04-2006, 15:26:03 »
Van Veronique kan ik me ook niet veel herinneren ???
En nog steeds is ze niet de opvallendste deelneemster

Offline kiwi_2001

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #23 Gepost op: 11-04-2006, 15:53:38 »
Veronique in 2000 vond ik helemaal niet sympathiek....nu houdt ze zich duidelijk op de achtergrond. In 2000 kwam zij echt een paar keer onder vuur door ongepaste opmerkingen te maken. Zij heeft er duidelijk iets van geleerd....ik vindt haar wat rustiger over komen deze keer....maar kan natuurlijk ook voor een deel aan de productie liggen ... wij zullen wel zien.

 

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #24 Gepost op: 11-04-2006, 18:26:57 »
Veronique in 2000 vond ik helemaal niet sympathiek....nu houdt ze zich duidelijk op de achtergrond. In 2000 kwam zij echt een paar keer onder vuur door ongepaste opmerkingen te maken. Zij heeft er duidelijk iets van geleerd....ik vindt haar wat rustiger over komen deze keer....maar kan natuurlijk ook voor een deel aan de productie liggen ... wij zullen wel zien.

 

Volstrekt niet mee eens. Veronique werd indertijd slachtoffer van een stel verschrikkelijke Club Escolette jongelui. Gelukkig tref je die tegenwoordig alleen nog in het Big Brother huis aan. Veronique is erg op zichzelf, maar ik vind haar dus niet onsympathiek.

Offline LocoH

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #25 Gepost op: 12-04-2006, 11:28:41 »
De persoon Veronique  :P Ik herinner me nog heel goed aflevering 1 van ER2000. Veronique zat op de boot met haar mede-landgenoten. Veronique had een idee en het eerste snode ER-plannetje was geboren: We stemmen alle NL'ers er uit !!  Sindsdien heeft ze (bij mij) niet veel goed meer kunnen doen en hebben velen zich afgezet tegen deze dame.. vrnl. mijn held uit ER1: Tommy  ;D  Jammer dat hij niet meedoet.

Offline LocoH

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #26 Gepost op: 12-04-2006, 11:31:00 »
Volstrekt niet mee eens. Veronique werd indertijd slachtoffer.....

Slachtoffer? Lees bovenstaande posting eens Starry Night. Of was je dat alweer vergeten ?  ;)

da man herman

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #27 Gepost op: 12-04-2006, 13:19:28 »
Ik vind Veronique wel iets symphatieks hebben. Ze weet donders goed dat ze niet de meest diplomatieke kandidaat is en het feit dat ze dat probeert te maskeren geeft haar juist iets aandoenlijks.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #28 Gepost op: 12-04-2006, 18:22:08 »
Slachtoffer? Lees bovenstaande posting eens Starry Night. Of was je dat alweer vergeten ?  ;)

Wellicht. Ik kan het me in ieder geval niet herinneren. Weet dus de context niet, en ik ben altijd nogal van de contexten. Dus...? De context, please?

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #29 Gepost op: 18-04-2006, 19:20:07 »
Ik had eerst niet zo'n hoge dunk van jou, maar ik vind het toch knap dat je je zo koel houdt tijdens de proef, en ook tijdens de te harde en beledigende opmerkingen van Jennifer.
First you go backwards, but then forwards again

Offline goudvis

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #30 Gepost op: 1-05-2006, 12:06:46 »

Veronique is misschien niet de sterkste deelnemer, maar zeker niet de domste,
volgens mij gaat ze nog heel ver geraken !

-*-

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #31 Gepost op: 2-05-2006, 01:00:25 »
Veronique is misschien niet de sterkste deelnemer, maar zeker niet de domste,
volgens mij gaat ze nog heel ver geraken !

-*-

dan had ze wellicht beter Ryan eruit kunnen stemmen vandaag??? (Douwe zou er toch wel uit gegaan zijn) tactisch gezien een betere keuze!

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #32 Gepost op: 2-05-2006, 01:06:13 »
dan had ze wellicht beter Ryan eruit kunnen stemmen vandaag??? (Douwe zou er toch wel uit gegaan zijn) tactisch gezien een betere keuze!

Ik denk dat ze de bui wel zag hangen. Als zij verantwoordelijk zou zijn voor het vertrek van Ryan, zou haar dat niet in dank worden afgenomen door Richard, Jennifer, Pieter en Frank bij een eventuele (in haar ogen, dan) samensmelting.

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #33 Gepost op: 2-05-2006, 08:48:14 »
niet echt een spannend expeditie lid, kan niet van d'r genieten

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #34 Gepost op: 2-05-2006, 19:36:47 »
dan had ze wellicht beter Ryan eruit kunnen stemmen vandaag??? (Douwe zou er toch wel uit gegaan zijn) tactisch gezien een betere keuze!

Maar stel nou dat er geen samenvoeging was geweest. Dan had ze het samen met Douwe in de proeven moeten opnemen tegen het andere team.
Nog even niks.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #35 Gepost op: 3-05-2006, 19:10:15 »
Ik vind haar nu in elk geval stukken sympathieker dan in de eerste expeditie. Ze is niet één van mijn favorieten voor de eindoverwinning, maar ik hoop toch ook niet dat ze als eerste in slaap valt volgende week.

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #36 Gepost op: 4-05-2006, 17:15:51 »
Maar stel nou dat er geen samenvoeging was geweest. Dan had ze het samen met Douwe in de proeven moeten opnemen tegen het andere team.
Natuurlijk hoeft ze niet met Douwe proeven te doen, dan zouden ze op elkaar stemmen dus dat slaat nergens op, toch best slim want die samenvoeging had ook later kunnen komen en een paar dagen overleven met Douwe lijkt me niet makkelijk

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #37 Gepost op: 5-05-2006, 12:26:26 »
Natuurlijk hoeft ze niet met Douwe proeven te doen, dan zouden ze op elkaar stemmen dus dat slaat nergens op

Hoezo hoeft ze dan met Douwe geen proeven te doen? Als ze met Douwe Ryan had weggestemd én er was geen samensmeling geweest, dan waren ze met z'n tweeën overgebleven in zuid en hadden ze allebei mee moeten doen in een eliminatieproef.  ???
Nog even niks.

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #38 Gepost op: 8-05-2006, 22:04:25 »
Hoezo hoeft ze dan met Douwe geen proeven te doen? Als ze met Douwe Ryan had weggestemd én er was geen samensmeling geweest, dan waren ze met z'n tweeën overgebleven in zuid en hadden ze allebei mee moeten doen in een eliminatieproef.  ???
Dat zeg ik net, het slaat nergens op om een eliminatieproef te doen met z'n tweeen, want dan stemmen ze op elkaar tijdens de eilandraad en dat is volkomen nutteloos. Is dat zo moeilijk te begrijpen??

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #39 Gepost op: 8-05-2006, 22:07:30 »
Dat zeg ik net, het slaat nergens op om een eliminatieproef te doen met z'n tweeen, want dan stemmen ze op elkaar tijdens de eilandraad en dat is volkomen nutteloos. Is dat zo moeilijk te begrijpen??

Pfff, alsof dat uitmaakt. Dan hadden ze Douwe en Veronique wel een extra proef laten doen of zo om te beslissen wie weg moet in plaats van een eilandsraad.  ::)
Nog even niks.