Auteur Topic: Lotte Verlackt en Ernst-Paul Hasselbach bij 'de wereld draait door' (spoiler)  (gelezen 4544 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Bij 'De wereld draait door' verklapten de presentatoren van ER alvast dat Frank flauw gaat vallen bij een proef!!!  ::oink:: Wanneer dat gaat gebeuren hebben ze natuurlijk niet gezegd.
Verder vond Lotte Verlackt (vrij geïnterpreteerd) Mick de grootste irritatiefactor.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Ik luisterde zo net het interview  en daarin komt het bijna verdrinken van Maxime aanbod. Waarop Ernst-Paul zegt dat het dit jaar weer is gebeurd. Dus de proef zit er weer in maar ik weet nou niet of ik moet denken of het weer met Maxime is gebeurd of iemand anders.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Ik vond ze trouwens ook erg verdacht doen over het flauwvallen van Frank alsof het de laatste aflevering van hem wordt.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Bij 'De wereld draait door' verklapten de presentatoren van ER alvast dat Frank flauw gaat vallen bij een proef!!!  ::oink:: Wanneer dat gaat gebeuren hebben ze natuurlijk niet gezegd.
Verder vond Lotte Verlackt (vrij geïnterpreteerd) Mick de grootste irritatiefactor.

Er werd ook gevraagd wanneer dat gebeurde, of dat al vrij aan het begin was of later door bv voedselgebrek. Maar daar wilde EP niets over verklappen, omdat dan al duidelijk was wanneer Frank eruit zou gaan (althans, zo kwam het eruit vond ik).
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Ja, maar op basis van een andere spoiler (die iemand op dit forum had geplaatst, maar die razendsnel verwijderd is) verwacht ik juist dat hij er nog een poos in zal blijven. Is ook wel logisch, want hij zal niet binnen een paar dagen zo uitgeput raken dat hij zomaar flauwvalt. Ik denk dus dat hij er juist lang in gaat blijven!
Bijna in de finale en dan haakt hij af door dat flauwvallen ofzo...  :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Ik verwacht het ook later in de strijd maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het andere eiland helemaal geen eten kan vinden en zal moeten leven op mieren en blaadjes en een water.

maar aangezien Frank een sterke kerel is verwacht ik dat het tegen het einde van de expeditie gaat gebeuren.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik denk eerlijk gezegd dat het allemaal wel mee zal vallen, maar dat ze een beetje kijkers proberen te trekken  :-X Op een gegeven moment zei EP zelfs dat hij geen antwoord wilde geven, omdat we dat maar zelf moesten gaan bekijken ofzoiets  ::)
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Inderdaad.
De presentatrice zei zoiets van: 'Dan ga ik nu bij iedere zitten kijken van: Gaat hij nu flauw vallen? Nu dan?'
En toen zei EP: 'Dat is natuurlijk ook precies de bedoeling.'

Maar toen Claudia de Breij daarvoor had gevraagd of hij aan het begin of aan het eind flauw zou vallen, zei EP: 'Dat ga ik natuurlijk niet zeggen want dan weten jullie meteen...'

Dus, zoals Cynneke al schreef, leek het net of Frank er daardoor uit zou gaan... EP leek ook te beseffen dat hij iets teveel verklapte, want hij maakte zijn zin niet echt af...
« Laatst bewerkt op: 7-04-2006, 20:01:18 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Ja daarom verwacht ik nu dat Frank het niet gaat worden.. Hij stond trouens wel bij mijn top 3 al mogelijke winnaars maar die is hij nu weer uit
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dit is wel echt een hele late reactie, maar heeft iemand dit fragment misschien? Of kan ik het ergens vinden?
Do you want to go to the Seaside?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Dit is wel echt een hele late reactie, maar heeft iemand dit fragment misschien? Of kan ik het ergens vinden?
Bij ER in de Media in het menu boven aan