Auteur Topic: [NL BE]  (gelezen 3564 keer)

Offline biggetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[NL BE]
« Gepost op: 4-04-2006, 11:43:38 »
ik vind het al erg genoeg dat het in er steeds uitdraait op belgie tegen nederland maar nu worden de kandidaten hier ook onderscheiden op hun nationaliteit. het gaat me om de persoon, het kan me niks schelen wat voor accentje iemand heeft

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [NL BE]
« Reactie #1 Gepost op: 4-04-2006, 19:19:31 »
ik vind het al erg genoeg dat het in er steeds uitdraait op belgie tegen nederland maar nu worden de kandidaten hier ook onderscheiden op hun nationaliteit. het gaat me om de persoon, het kan me niks schelen wat voor accentje iemand heeft

heb je niet liever een zachte g dan een harde g? haha ::rofl::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [NL BE]
« Reactie #2 Gepost op: 4-04-2006, 20:12:10 »
Het valt me op dat er 10 nederlanders meedoen en 7 belgen, waarvan eentje eruit ligt
« Laatst bewerkt op: 4-04-2006, 20:14:44 door Mus20 »

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [NL BE]
« Reactie #3 Gepost op: 4-04-2006, 20:22:02 »
Is me niet zo opgevallen, mij maakt het niet zo veel uit hoor  ;)
......

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [NL BE]
« Reactie #4 Gepost op: 5-04-2006, 08:12:54 »
Mij ook niet. Ik zou het irritanter vinden als er veel meer personen van ene geslacht zijn dan het andere.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [NL BE]
« Reactie #5 Gepost op: 5-04-2006, 15:54:42 »
er zijn nog 8 mannen en 8 vrouwen over

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [NL BE]
« Reactie #6 Gepost op: 5-04-2006, 15:59:56 »
Ik vond Nederland vs. België wel spannend. Alleen jammer dat die Nederlanders een stel luie .... waren in vergelijking met de Belgen

Offline sam1980

  • Forumlid
Re: [NL BE]
« Reactie #7 Gepost op: 6-04-2006, 10:10:12 »
 ::regenboog::
Inderdaad de Nederlanders zijn over het algemeen echt lui tegenover de Belgen.
Belgen kunnen wel vaak niet tegen de hardheid van Nederlanders (boven de rivieren) grappig om te zien.

Het meningsverschil vorig jaar tussen Maxime, Nicolle en Fleur ging eigenlijk nergens over en alleen omdat men elkaar gewoonweg niet begreep.

Belg of Nederlander mij maakt het niet uit

Madine

  • Gast
Re: [NL BE]
« Reactie #8 Gepost op: 6-04-2006, 16:16:43 »
Ik ben een Nederlander met een sterke drang richting Vlaanderen (Wallonie mag ik niet zo, sorry  :-[) Ik zou er ook best graag willen wonen, de mensen zijn gewoon stukken gemoedelijker en niet zo gefixeerd op uiterlijk vertoon.

Offline Sneltrekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Outcast
Re: [NL BE]
« Reactie #9 Gepost op: 7-04-2006, 00:52:10 »
Ik ben een Vlaming met een sterke drang richting Nederland :P Mag Wallonië ook volledig niet. En meeste van men echt goede vrienden zijn trouwens Nederlanders.

En als het dan toch over accenten gaat: ik versta iemand uit Utrecht beter dan ik iemand uit Brugge of Kortrijk versta. Dus dat hele onderscheid tussen Vlaanderen en Nederland ... pfff.
You asked me if I have a god-complex. I am God!