Poll

Zou je nog steeds mee willen doen na aflevering 3?

Ja, nog liever dan eerst. Om te bewijzen dat het ook eerlijk kan!
9 (20%)
Nee, ik heb geen zin in die achterbakste spelletjes.
5 (11.1%)
Net zo graag als eerst.
17 (37.8%)
Heb nooit mee willen doen.
9 (20%)
Anders...
5 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: Zou je zelf nog mee doen?  (gelezen 10788 keer)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Zou je zelf nog mee doen?
« Gepost op: 17-04-2006, 22:51:43 »
Ik zelf wil nu juist nog liever mee doen,
om te bewijzen dat ik de complotten de baas kan zijn.
Al vraag ik me wel af of dat mogelijk is na deze aflevering.
There's no show like a reality show ;)

Madine

  • Gast
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #1 Gepost op: 17-04-2006, 22:55:08 »
Absoluut! Dat gevoel had ik vorige keer met John Vermolen ook al. Ik kan zo slecht tegen onrecht.. ik denk dat de strijd met van die vervelende mensen me net zoveel aantrekt als het sluiten van vriendschap, de strijd en het overleven zelf.

Ik zou 110% zeker mee willen doen! En ik zou er keihard ingaan.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #2 Gepost op: 17-04-2006, 22:56:28 »
Absoluut! Dat gevoel had ik vorige keer met John Vermolen ook al. Ik kan zo slecht tegen onrecht.. ik denk dat de strijd met van die vervelende mensen me net zoveel aantrekt als het sluiten van vriendschap, de strijd en het overleven zelf.

Ik zou 110% zeker mee willen doen! En ik zou er keihard ingaan.
Dan hoop ik dat als ik mee doe aan de Expeditie,
dat ik bij jou op het eiland kom.  ;)
There's no show like a reality show ;)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #3 Gepost op: 17-04-2006, 22:57:26 »
Ja zeker zou ik nog mee willen doen aan Expeditie Robinson vooral na deze Aflevering dan zou ik laten zien dat het niet om kamperen gaat maar om echte Expeditie. ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #4 Gepost op: 17-04-2006, 22:59:16 »
Ik zou denk ik niet mee willen doen, geef mij PE maar

Madine

  • Gast
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #5 Gepost op: 17-04-2006, 23:01:26 »
Dan hoop ik dat als ik mee doe aan de Expeditie,
dat ik bij jou op het eiland kom.  ;)
Zolang je geen arme meisjes pest of al mijn eten pikt vind ik het goed  ::ok::

Offline summergirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #6 Gepost op: 17-04-2006, 23:02:02 »
jaaa ik wil zeker meedoen!! om te bewijzen dat je ook eerlijk kan winnen!!

ik wil wel met ilona alleen op een eiland overleven  ;) ::love::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #7 Gepost op: 17-04-2006, 23:04:45 »
Zolang je geen arme meisjes pest of al mijn eten pikt vind ik het goed  ::ok::
Haha, beloofd  ;)
There's no show like a reality show ;)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #8 Gepost op: 17-04-2006, 23:12:54 »
Ik wil ook nog steeds super graag meedoen met Expeditie Robinson om mezelf te bewijzen en om over mezelf te leren en om te testen hoe ik in een groep zou functioneren. Alleen mijn mening is dat de gewone ER wel heel anders is dan deze ER. Dit is gewoon puur voor het TV programma (dus heel erg commercieel) en de gewone ER is echt voor de ervaring en voor jezelf.

En over eerlijk winnen....als ik op zo'n eiland zit zou ik ook proberen om zo ver mogelijk te komen en daardoor doe je soms wel dingen die je eigenlijk liever niet had willen doen maar die je uit paniek ofzo toch wel doet. Je weet gewoon nooit hoe je zelf zou zijn op zo'n eiland. Ik vind het gedrag van Lydia wel ietsje te ver gaan, dat zou ik zelf dus echt nooit doen om ver te komen....


Madine

  • Gast
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #9 Gepost op: 18-04-2006, 00:37:07 »
Maar goed, even serieus. Ja.. ik zou zo graag mee willen doen. Voor mij bestaat het uit drie aspecten: survival, het spel, de groepsdynamiek.

Ik zou zo graag eens echt willen overleven, op mezelf aangewezen zijn. Natuurlijk kan ik m'n rugzak pakken en hier vlak over de grens in de Ardennen gaan zitten, maar da's niet hetzelfde. Expeditie Robinson is overleven in extremis, denk dat je dat niet kunt simuleren. Hetzelfde zal gelden voor het spel (proeven, eilandraden) en de groepssamenstelling.

Ik zou graag mee willen doen, niet voor de roem of het prijzengeld of om met mijn smoel op tv te komen. Neuh.. ik ging ook zo wel op mijn eigen houtje op dat eiland zitten. Alleen is dat nog onrealistischer als denken dat je ooit daadwerkelijk mee mag doen aan ER. Helaas kom ik maar niet zover dat ik op de selectiedagen mag komen, want ik denk echt dat, als men hoort hoe ik erover denk en hoe gepassioneerd ik ben, men haast niet meer om me heen kan. Misschien moet ik volgende keer maar nog meer aandacht in die aanmelding stoppen, maar waarom heb ik zo'n naar gevoel dat er geen volgende keer meer zal zijn? Ik zou het eeuwig zonde vinden als ik 't niet ooit eens zou halen, die selectiedagen. Mijn grootste droom zou dan toch wel in vervulling gaan.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #10 Gepost op: 18-04-2006, 18:41:04 »
Zeker en ik zou lekker net zo hard meedoen aan de complotten als Mick en co doen.  >:D
Nog even niks.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #11 Gepost op: 18-04-2006, 19:28:28 »
Als ik de kans krijg zeker weten van yes, ik zou het een enorme uitdaging vinden. Kijken of ik hier in het dagelijks leven ook mezelf blijf, en of ik goed kan survivalen. De honger gaat mijn grootste probleem zijn, ik ben fysiek goed maar als ik echt heel veel honger heb dan gaat het moeilijk worden.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #12 Gepost op: 19-04-2006, 07:56:22 »
nee ik zou zeker niet mee willen doen....ik zou de tweede Ernestine zijn van de expeditie en bijvoorbaat dus al kansloos zijn ;D...daarnaast hoef ik niet zonodig met mijn hoofd op tv om vervolgens afgezeken te worden door een stel forummers die zich een beeld van mij vormen middels gemanipuleerde beelden. :-\  :P
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Madine

  • Gast
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #13 Gepost op: 19-04-2006, 16:33:09 »
Mij zouden ze eerder bejubelen.. ahum *kuch*

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #14 Gepost op: 20-04-2006, 09:25:25 »
jaa tuurlijk wil ik nog mee doen.
Ik vind het nu wel leuk met tactieken enzo.
Je strijd toch voor de overwinning en dan moet je soms vuil spelen.
Als jullie dit al erg vinden moeten jullie maar geen survivor kijken ::)

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #15 Gepost op: 20-04-2006, 10:13:05 »
100% meedoen.
 ::rofl::
Maar ja, dat gaat een beetje moeilijk als je een vervelende ziekte hebt en 250 kilo weegt. Maar natuurlijk zou mijn deelname een absolute kijkcijferkanon gaan worden want zeg nou zelf:
zie je mij al de muur over gaan dus elke fysieke proef zal best lachen worden voor jullie allemaal... geen beter vermaak dan leedvermaak in onze mooie maatschappij. Maar ik lach wel het laatste want ik heb wel een voorraad voor een jaar ER vol te houden als heel veel anderen al liggen te piepen van de honger hahahahahaha. Weliswaar heb je daar geen medicijnen maar goed, kleinigheidje hou je altijd natuurlijk.

Dus ik stel voor: neem mij mee voor de fysieke proeven want dan zijn die installaties in no time gesloopt, hoef je ook geen extra energie te verspillen, geen eten voor mij en kunnen we lekker gaan klaverjassen daar. Bovendien zal ik daar geen last van Lydia's uhhh "pussypower" hebben want als iemand dat op mij uitprobeert ben je of blind of niet goed bij je hoofd. Kortom: dat zou helemaal goed komen zo.

Maar wat ik het mooie vind is dat je op zo'n eiland even helemaal weg bent van alles en iedereen. Geen regeltjes en gedoe meer en gewoon uren kijken naar alles wat groeit en bloeit en dat is iets wat mij gigantisch boeit. Nu kan het immers nog want tegenwoordig gaat de hele natuur onder het asfalt of wordt alles weggekapt. Ik vind dat trouwens ook wel mooi in beeld gebracht af en toe, zo'n tussenshotje van de natuur daar. Maar goed, het is en blijft survivallen en dus wil ik bij deze het voorstel doen dat in ruil voor mijn deelname (en skyhigh kijkcijfers voor Talpa) Richaaar met mij in ieder geval meegaat. Ik denk dat ik het met hem goed zou vinden daar.

Zou wel een goed idee zijn eigenlijk: een ER voor de minder bedeelden, net als destijds de losers van Idols ook hun gloriemoment kregen in de Gelredome. Alles voor de kijkcijfers!

 ::zwaai::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #16 Gepost op: 20-04-2006, 11:31:13 »
Zou wel een goed idee zijn eigenlijk: een ER voor de minder bedeelden, net als destijds de losers van Idols ook hun gloriemoment kregen in de Gelredome. Alles voor de kijkcijfers!

 ::zwaai::

Ja, of laten we een ER All Losers doen :P "Strijd der Losers" oid.

Met alle opgevers en weinigbetekenende figuren enzo; Jan, Jasha en Hilde uit 2001, Lydia en Deborah uit 2002, Eric, Marlieke, Simon en Esther uit 2003, Sarah, Kelly, Jeroen en Henk uit 2004 en Johnny en John uit 2005 ofzo :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #17 Gepost op: 20-04-2006, 14:02:37 »
Ja, of laten we een ER All Losers doen :P "Strijd der Losers" oid.

Met alle opgevers en weinigbetekenende figuren enzo; Jan, Jasha en Hilde uit 2001, Lydia en Deborah uit 2002, Eric, Marlieke, Simon en Esther uit 2003, Sarah, Kelly, Jeroen en Henk uit 2004 en Johnny en John uit 2005 ofzo :P
John heeft wel wat betekent hoor! Hij heeft ervoor gezorgt dat Esther weg moest. Johnny is inderdaad de grootste loser ooit ja

Madine

  • Gast
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #18 Gepost op: 22-04-2006, 14:58:46 »
Sanderman, ik wil met jou meedoen aan ER! Ik wil graag leren klaverjassen  ;D

Offline kella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MAXIME THA ROBINSONN [L]
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #19 Gepost op: 22-04-2006, 20:22:00 »
ik zou echt heeel graaag een keer mee willen doen aan iets van survival progamma's .
maaar aangezien ik nog maar 13 jaar ben .

en ik niet zonder make-up de deur uitgaa   ::tandpastasmiley::

*niet dat ik eeen lydiatype [ ::niet-ok::] ben hoooor !
helemaal niet !

xxx
KELLA BELLA