Auteur Topic: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?  (gelezen 6559 keer)

Offline joost 2

  • Forumlid
Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Gepost op: 30-04-2006, 16:24:49 »
Ik heb me de laatste week afgevraagd waarom sommige mensen van dit forum uberhaupt naar de titanen kijken?
Het lijkt haast wel of er NIETS aan dit programma deugt. Vandaar dit onderwerp:
Hoe zou jij zo'n 'allstar'reeks er uit willen laten zien? Stap in de schoenen van de programma makers en doe je best!

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #1 Gepost op: 30-04-2006, 16:45:20 »
Leuke topic!
Ik ga er vanavond even goed over nadenken!

Offline RobinsVader

  • Forumlid
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #2 Gepost op: 30-04-2006, 16:57:50 »
hele team op 1 eiland en het net zo lang laten lopen tot er 1 is overgebleven.
Geen eilandraden, alleen opgevers. (net zo lang tot medisch verantwoord)
hoofdprijs 1 miljoen en ik wil meedoen ;)

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #3 Gepost op: 30-04-2006, 17:49:17 »
hele team op 1 eiland en het net zo lang laten lopen tot er 1 is overgebleven.
Geen eilandraden, alleen opgevers. (net zo lang tot medisch verantwoord)
hoofdprijs 1 miljoen en ik wil meedoen ;)

Ik ken dat boek :) Geweldig, maar voor dit forum natuurlijk veeeeel te hard!

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #4 Gepost op: 30-04-2006, 20:56:49 »
Een 'traditionele' ER, net als in 2000; gewoon 16 kandidaten verdeeld over 2 eilanden, iedere keer een kandidaat weg en halverwege een samensmelting. Niet te ingewikkeld en geen terugkomende afvallers.

Madine

  • Gast
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #5 Gepost op: 30-04-2006, 21:08:10 »
De rest tegen mij... en ik win.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #6 Gepost op: 1-05-2006, 12:16:31 »
Zoals iemand al zei : 16 mensen op 2 eilanden met proeven. Wij zien bv. de eerste aflevering (terwijl de kandidaten nog op het eiland zijn!) krijgen na de uitzending exact 1 uur om te pollen hier op de site (maar één stem per persoon). Iemand stuurt van de crew leden het resultaat van die poll naar Ernst Paul/Lotte en die persoon die het meeste positieve stemmen kreeg mag niet weggestemd worden door de andere kandidaten. De andere kandidaten brengen gewoon hun stem uit. Wie verliest gaat naar huis, de anderen gaan door !

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #7 Gepost op: 1-05-2006, 22:37:20 »
Hahaha een live Robinson! ::rofl::

Dan zou het moeten heten: Expeditie Robinson Live ::)
🜃

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #8 Gepost op: 1-05-2006, 23:10:44 »
Ik snap niet wat er mis is met deze ER.
Ik vind het echt 1 van de beste ER's eigenlijk .. alleen al omdat het een x niet zo voorspelbaar is allemaal.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #9 Gepost op: 1-05-2006, 23:22:24 »
Ik snap niet wat er mis is met deze ER.
Ik vind het echt 1 van de beste ER's eigenlijk .. alleen al omdat het een x niet zo voorspelbaar is allemaal.
Ja ze zeuren ;D
🜃

Madine

  • Gast
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #10 Gepost op: 1-05-2006, 23:36:34 »
16 kandidaten verdeeld over twee kampen op één groot eiland. Beide kampen weten niet dat ze samen op één eiland zitten en weten niet dat ik ergens midden in de rimboe alleen zit. Ik weet wel van hun bestaan en ga spoken op dat eiland, mwuhahahaha

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #11 Gepost op: 2-05-2006, 09:56:30 »
Gordon en Joling over de vloer laten komen.
Typisch Talpa stijl

Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #12 Gepost op: 2-05-2006, 15:31:37 »
Expeditie Robinson..

Oke, iedereen weet waar de Robinson vandaan komt!
Het verhaal ging over iemand uit de westerse wereld die overleefde op een eiland.

Dit lijkt me dan ook het enige concept voor het programma.

2 teams op 2 eilanden. Laat ze zelf naar eten zoeken. Laat ze zelf een kamp bouwen.
Geef fysiek zware proeven om ze te testen. En dat geld dan voor iedereen ook de zwakkere.

Op een strand liggen is er niet bij.. tenminste niet elke dag.
Gewoon overleven en ze niet vertellen hoe lang men op een eiland zit.
Nu gingen ze er al vanuit dat ze na een paar dagen toch wel weer naar een ander kamp zouden gaan of eten winnen bij een simpele proef. ::ohno::

T moet een beetje spectaculair blijven anders kijken de mensen niet meer.
Puur is het beste. Kijk maar naar Big brother enzo.

Terra incognita flopt omdat er alleen maar gepraat wordt en omdat de voice overs dit graag bevestigen.  ::zwaai::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #13 Gepost op: 2-05-2006, 18:54:51 »
Dan moet er wel wat te eten zijn uiteraard. Ik kreeg dit jaar het idee dat er op bepaalde eilanden vrijwel niets te eten was. En dan nemen de krachten al snel af blijkt. De één kan er blijkbaar beter tegen dan de ander, maar dat hangen is mi dus meer het gevolg van het weinige eten dan een bewuste keuze.
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #14 Gepost op: 2-05-2006, 21:02:39 »
Aha, eindelijk iemand die het merkt dat "allstars" hier niet op zijn plaats is  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Mijn ultieme expeditie? de kandidaten op een eiland  droppen,daar moeten ze zelf zien te overleven, geen "ik vind die leuker dan die" eilandraad,geen "baardje scheer" of massagetje om er te kunnen inblijven, maar gewoon zoals het woord zegt, Expeditie!!! enkel de sterksten zullen de eindstreep halen. En een echte Allstar zou Björn dan zeker geweest zijn!!!! Maar niet zoals nu,"wij moeten die of die niet hebben,want hij/zij ligt niet in de groep" Halloooooooo!!!! het heeft voor het ogenblik meer een Big Brothergehalte dan een Expeditie!!!!!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #15 Gepost op: 2-05-2006, 21:13:01 »
ik zou de deelnemers op een groot eiland droppen (waar redelijk wat eten valt te vinden, wel zelf zoeken en moeite moeten doen) een kaart van het gebied geven en ze een soort speurtocht laten doen. dus ze moeten echt van de ene kant naar de andere kant van het eiland zien te komen. geen permanent kamp, geen kadootjes zoals rijst en bloem.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #16 Gepost op: 2-05-2006, 22:54:06 »
Laat ik ook maar eens een poging doen :P 

Er doen twintig kandidaten mee, namelijk:

2000: Karin, Melvin, Kris en Sascha
2001: Richard, Pieter, Gwann, Jennifer en Melanie
2002: NIEMAND
2003: Bjorn, Robin, Jutta en Fatima
2004: Frank, Mick, Klaar en Shandinella
2005: Maxime, Carl en Elbert

De aftrap van de expeditie begint op een boot, er staat de kandidaten een monsterproef te wachten. Wanneer het startsein klinkt moeten de kandidaten van de boot springen en een paar honderd meter zwemmend afleggen, op het strand staat hen een reusachtige hindernisbaan te wachten (een waarbij de hindernisbaan uit de Strijd der Titanen niks voorstelt). De twee kandidaten die als laatste eindigen vallen onverbiddelijk af.

De overgebleven achttien kandidaten worden verdeeld over twee teams. De kandidaten die als eerste en tweede eindigden zullen aan de basis staan van deze teams. Ze kiezen een andere kandidaat en die kandidaat kiest vervolgens weer een andere kandidaat enz. enz.

Na vier eilandraden worden de teams door elkaar gegooid. Alle kandidaten moeten op een bordje gaan staan. Als iedereen staat mogen de bordjes worden omgedraaid, op de onderkant van de bordjes staat de naam van het kamp.

Als er nog twaalf kandidaten over zijn krijgen de twee teams de boodschap hun spullen te pakken, beide teams worden op een eiland gegooid zonder enige informatie. Dit is echter niet de samensmelting, de twee teams leven bij elkaar, maar strijden nog steeds tegen elkaar.

De samensmelting vindt plaats wanneer er nog tien kandidaten zijn overgebleven. Maar er valt nog een kandidaat af voordat de laatste fase van het spel pas echt begint, de juryfase. De kandidaten die eindigen op plaats drie tot en met negen bepalen wie van de twee finalisten met de uiteindelijke hoofdprijs van een miljoen euro naar huis gaat.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #17 Gepost op: 3-05-2006, 19:46:22 »
2002: NIEMAND

Zelfs geen Nolleke?  :\'(
Nog even niks.

Madine

  • Gast
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #18 Gepost op: 3-05-2006, 21:19:46 »
beide teams worden op een eiland gegooid zonder enige informatie. Dit is echter niet de samensmelting, de twee teams leven bij elkaar, maar strijden nog steeds tegen elkaar.
Dat is wel evil eigenlijk..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Hoe zou jouw ultieme "allstar expeditie" er uit zien?
« Reactie #19 Gepost op: 6-05-2006, 20:34:04 »
Citaat
Als er nog twaalf kandidaten over zijn krijgen de twee teams de boodschap hun spullen te pakken, beide teams worden op een eiland gegooid zonder enige informatie. Dit is echter niet de samensmelting, de twee teams leven bij elkaar, maar strijden nog steeds tegen elkaar.
Expeditie Fictie dejavu