Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 19957 keer)

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: 1-05-2006, 22:33:34 »
Zo heb ik het ook begrepen..

Ik denk dat het dan Fleur of Veronique gaat worden. Ik hoop Lydia maar we zijn vast nog niet van haar af.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #21 Gepost op: 1-05-2006, 23:09:27 »
Ik vond het een beetje een saaie aflevering heel eerlijk gezegd. ::) Komt zeker omdat Jennifer weinig in beeld was. ;) :P

Verder wel goed dat Douwe naar huis moest. Ik geloof niet dat hij nog veel te zoeken had op de expeditie. Als hij nog een week was gebleven, hadden ze Pieterburen moeten bellen. ;D ;)
Geniet nooit met mate...

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #22 Gepost op: 2-05-2006, 09:52:58 »
Nou, het venijn van deze aflevering zat 'm echt in de staart. Ik vond het al zo vreemd dat de eliminatieproeven gewoon doorgingen en nu blijkt wel waarom als er dan een 2e groep nog actief zal zijn in de expeditie. Zo hebben ze een goede groep geselecteerd zo te zien. Ben wel benieuwd hoe dit verder wordt gestuurd. Maar hopelijk gaan we nu het betere survivalwerk te zien krijgen.
Dus hakken en zagen Riesjaaar!

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #23 Gepost op: 2-05-2006, 10:08:51 »
Ik denk dat Veronique als eerste in slaap valt, helaas. Ik hoop natuurlijk op Lydia.
Do you want to go to the Seaside?

Maartje71

  • Gast
Re: Aflevering 5
« Reactie #24 Gepost op: 2-05-2006, 10:59:52 »
Slaapproef..........................die wint................eh.............Ryan? (als enige echte sportman) Hij dronk ook als enige geen alcohol (zegt men in zijn eigen forum) en is dus sterker in dit soort proeven? Daarnaast wil hij gewoon winnen haha! Dat gezicht van 'm toen bleek dat 't niet de samensmelting was!!  ::bravo::

Ik mag de productie wel, het is nu echt elke keer weer 'n verrassing wat er gaat gebeuren qua proeven...ook al lijkt of is 't misschien wel wat saai (getuige ook Pieter's reacties hier) omdat ze veel minder fysieke proeven doen, toch is dit echt een serie van en over wilskracht.
En (gemeen) spel haha. Die Mick. Zit 'ie toch ineens bij de samensmelting...wie had dat gedacht...kan niet wachten tot volgende week!!!
 ::zweep::

Offline bambo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #25 Gepost op: 2-05-2006, 13:49:27 »
Leuke aflevering wel geluk dat Mick op het einde nog net in de samensmelting zat.
Anders ztten er aleen mensen in de samensmelting die het goed met elkaar konden vinden en dat is natuurlijk een beetje saai:P

Offline orange

  • Forumlid
  • 3e in de eindstand pool PE VIPs 2006
Re: Aflevering 5
« Reactie #26 Gepost op: 2-05-2006, 14:05:53 »
en dus zal Mick er wel als eerste eruit vliegen. ::zwaai:: ::rofl::
3e in de eindstand pool PE VIPs 2006

Offline molletje25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • is ego de mol?
Re: Aflevering 5
« Reactie #27 Gepost op: 2-05-2006, 16:14:48 »
dus wel een slaapproef! :D
RIP ernst-paul

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #28 Gepost op: 2-05-2006, 21:33:19 »
brrr, Mick is echt een rat, hij papt met iedereen aan, probeert bij iedereen goed te liggen en ondertussen roddelt hij bij anderen over bijv. Maxime ::pinokkio::

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #29 Gepost op: 3-05-2006, 15:53:51 »
Leuke twist die slaapproef. Was te verwachten, er werd al eens gezegd dat een aantal (beruchte) proeven terug zouden komen. Aan het eind kon je zien dat iemand zijn/haar steen los liet, nu is dit uiteraard subjectief, je weet neit of het de eerste was of een ander, maar toch... het leek op een vrouwenhand. Ook leuk aan het eind tijdens de aftiteling hoe Mick Maxine even belachelijk maakt. Daar maakt hij absoluut geen goede beurt mee. De meesten hadden toch al bedenkingen bij hem.
Snap ook de redenering van Melvin niet, heeft hij niet opgelet in zijn eigen kamp?
Voor de rest wel beetje voorspelbaar. Douwe diee ruit vliegt was te verwachten, ook al zou hij niet die problemen met zijn knie hebben gekregen. Wel een mooi titanengevecht tussen Ryan en Maxime. Deze duels zijn de dingen die je wil zien in een Titanenstrijd.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: Aflevering 5
« Reactie #30 Gepost op: 3-05-2006, 19:23:38 »
Ik denk ook dat zij zeer aan elkaar gewaagd zijn. Je zag het bij de afgelopen proef. Ik vind het erg leuk als dat geheime kamp er komt!
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #31 Gepost op: 3-05-2006, 22:39:57 »
wat mij erg is opgevallen, is dat er alleen mar "ouderen" zijn gekozen voor de samensmelting. Pure vriendjespolitiek.
Behalve Mick dan, maar bij een stemronde ligt hij er denk ik uit, hij gaat nu verder zoals hij dat ook heft gedaan in '04.

Die snap ik niet, want Karin is 31 en Mick 40. Verder zijn Melvin en Frank dertigers, en als je die al als 'ouderen' beschouwt dan neem ik aan dat je net de basisschool ontgroeit bent?

Naschrift: ik lees dat je 29 bent!! Nee, dan vrees ik dat ik je posting gewoon niet begrijp ;).
« Laatst bewerkt op: 3-05-2006, 22:47:58 door Starry Night »

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #32 Gepost op: 4-05-2006, 09:49:51 »
Die snap ik niet, want Karin is 31 en Mick 40. Verder zijn Melvin en Frank dertigers, en als je die al als 'ouderen' beschouwt dan neem ik aan dat je net de basisschool ontgroeit bent?

Naschrift: ik lees dat je 29 bent!! Nee, dan vrees ik dat ik je posting gewoon niet begrijp ;).
Frank een dertiger? Dat had ik niet gedacht :-X Sorry hoor Frank
Keep calm and eat chocolates!

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #33 Gepost op: 4-05-2006, 15:47:30 »
Wat gaan ze eigenlijk op het samensmelt eiland doen? Ook een proef? Heb ik misschien iets gemist?

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #34 Gepost op: 4-05-2006, 23:10:05 »
 ::slaap:: ::slaap:: ::slaap:: Boring, boring, boring. Dan heet het nog wel Strijd der Titanen. Lijkt meer op een Bio-vakantieoord deze keer.
Wat doen de zogenaamde Titanen, die al uitverkoren zijn eigenlijk de hele dag? Hoeven geen proef of niets speciaals te doen.

En waarom moesten die 2 opeens die Jennifer zonodig in het kamp hebben? En waarom ging die pleaser van een Melvin daar zo gemakkelijk in mee? Wellicht de wens van de produktie om er tenminste nog een met een grote waffel in te houden?

En wat moet ik met die gasten van de vorige expeditie nu alweer op het scherm? Douwe, Fleur, Maxime? Allemaal niet bepaald Titanen, maar ze zullen wel beschikbaar zijn geweest.

Nee, gauw vergeten deze ronde en maar weer wachten op een nieuwe en hopelijk betere.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #35 Gepost op: 5-05-2006, 00:13:58 »
Ik hoop dat Maxime of Ryan de slaapproef wint met een lichte voorkeur voor Maxime. Als eerste hoop ik echt liefst Lydia. Wat die kwam doen op dat eiland dat gaat mijn verstand nog altijd te buiten...
En waarom Mick haar altijd maar blijft verdedigen, alleen maar voor haar jonge body, laag hoor.

Offline the best 1993

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mick aan de macht!!!
Re: Aflevering 5
« Reactie #36 Gepost op: 5-05-2006, 18:01:20 »
mick is naar de samensmelting!!! yesyesyes mick4life
Mick aan de macht!!!

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #37 Gepost op: 5-05-2006, 19:34:21 »
Ik hoop dat Maxime of Ryan de slaapproef wint met een lichte voorkeur voor Maxime. Als eerste hoop ik echt liefst Lydia. Wat die kwam doen op dat eiland dat gaat mijn verstand nog altijd te buiten...
En waarom Mick haar altijd maar blijft verdedigen, alleen maar voor haar jonge body, laag hoor.

De billen van Lydia zijn totnogtoe wel het enige opwindende aan deze serie.

Offline vanja-vanja

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rukavina, Vanja
Re: Aflevering 5
« Reactie #38 Gepost op: 6-05-2006, 16:14:41 »
Wat Lydia betreft: Maxime heeft het zo prachtig geformuleerd: ZE HEEFT EEN GEZICHT OM OP TE KAKKEN, geweldig..!

Ik hoop inderdaad dat degene die de slaapproef overwinnen door gaan als geheimkamp, daar zullen de mensen in de samensmelting nog eens van opkijken.

Al helemaal super zou zijn dat elke afvaller tot nu toe in een geheim kamp zit, en dat de opnames daarvan pas later worden uitgezonden in een aflevering apart, dat zou nog eens een twist zijn. Maar ik denk het niet. Omdat al een paar jaargangen de afvallers een tweede kans kregen, zal het nu wel niet zo zijn.
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #39 Gepost op: 6-05-2006, 17:14:27 »
en hoe zit het met de"afvallers" Ilona , Björn,Ernestine,Douwe ?
Zijn die echt echt wel terug naar huis ?
Misschien zitten die al verscholen in de geheime plaats samen met de winnaar van de slaapproef...
en als eersten vallen dan misschien wel Lydia,Veronique en Ryan bv. af (in de veronderstelling dat Maxime de proef wint natuurlijk!)