Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 19963 keer)

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #40 Gepost op: 6-05-2006, 17:27:56 »
en hoe zit het met de"afvallers" Ilona , Björn,Ernestine,Douwe ?
Zijn die echt echt wel terug naar huis ?
Misschien zitten die al verscholen in de geheime plaats samen met de winnaar van de slaapproef...
en als eersten vallen dan misschien wel Lydia,Veronique en Ryan bv. af (in de veronderstelling dat Maxime de proef wint natuurlijk!)

Je was Jacobien vergeten.
Maar ik dacht goed gehoord te hebben van Lotte dat degene die als eerste in slaap zou vallen dan onheroepelijk eruit zou liggen. Dus ik denk dat de anderen dan sowieso wel door zouden gaan.
Maar ja, er zitten continu van deze twists erin dus zou me niks verbazen dat iedereen er nog gewoon is en dan de laatste aflevering een soort van ronde tafel banket hebben. Dan zijn we dus 10 afleveringen lang voor de gek gehouden.

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #41 Gepost op: 6-05-2006, 18:32:06 »
je wordt altijd voor de gek gehouden bij robinson  :P

en daarom zit ik elke week toch weer te kijken...ik hou wel van die "twists and turns". Hopelijk blijven we allemaal tot op de laatste minuut aan het gissen en speculeren over wat er gebeuren gaat ;D

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #42 Gepost op: 6-05-2006, 19:49:25 »
Ja je weet inderdaad nooit wat je kunt verwachten bij ER en al helemaal niet bij deze serie van ER en dat maakt het inderdaad leuk en spannend om het te volgen ;D ;D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #43 Gepost op: 6-05-2006, 20:41:27 »
We hebben nog 4 afleveringen en dan een finale te gaan, toch? Dan denk ik dat het zo gaat:

Er zitten 7 mensen bij de samensmelting, als er hier 4 van afvallen (1 eilandraad per aflevering), zijn er dus drie over voor de finale.
Van de 5 slaapproefdeelnemers valt er 1 af in aflevering 6. Dan blijven er vier over. Als er dan in afl 7, 8 en 9 ook steeds 1 afvalt (dmv een proef?), blijft er hier ook nog 1 over voor de finale.

Lijkt wel logisch toch?
Keep calm and eat chocolates!

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #44 Gepost op: 6-05-2006, 20:47:58 »
Slim bedacht ja :P

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #45 Gepost op: 6-05-2006, 21:11:30 »
Dan moeten Ryan Maxime Veronique en Fleur kunnen doorgaan en moet Lydia zeker afvallen !!! ::ok::

Offline simonskie

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #46 Gepost op: 6-05-2006, 22:27:26 »
ach mick is gewoon een achterbakse kerel die er als 1e uitlicht bij een stemming vorige keer dat hij meedeed aan expeditie robinson speelde hij met ZIJN karakter en lag hij er als 2e uit nu probeert hij iedereen rond zijn vinger te draaien en het lukt nog ook .. ::)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #47 Gepost op: 7-05-2006, 07:56:26 »
wat mij is opgevallen (niet enkel tijdens afl 5 trouwens),is dat iedereen bij aankomst een persoonlijk item mocht kiezen,wat allemaal samen in 1 klein rugzakje gepropt werdt.
Als de brief voorgelezen werdt "x of x,pak je persoonlijke spullen bij elkaar"(om naar de samensmelting te gaan) dan zag je iedereen de boot opstappen met een grote Mick zak bij zich.  ??? ??? ???

Offline vizendo

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #48 Gepost op: 7-05-2006, 08:42:49 »
Ik hoop dat Maxime of Ryan de slaapproef wint met een lichte voorkeur voor Maxime. Als eerste hoop ik echt liefst Lydia. Wat die kwam doen op dat eiland dat gaat mijn verstand nog altijd te buiten...
En waarom Mick haar altijd maar blijft verdedigen, alleen maar voor haar jonge body, laag hoor.
... Als ik Lydia met haar kont zie draaien en daar voordeel uit halen denk ik "Dit is temptation island..."

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #49 Gepost op: 7-05-2006, 13:56:59 »
ik denk ook dat ze het hebben gekregen, ze hebben allemaal dezelfde groene handdoek en de veldfles is ook van iedereen hetzelfde.

Offline laura!!!

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #50 Gepost op: 8-05-2006, 12:00:35 »
ik snap het nie echt, maxime en ryanen lidia en veronique en fleur, moeten dan die slaapproef doen maar valt de gene die als eerste in slaap valt dan alleen af,,, of gaat die gene die het langst wakker blijft door, ik hoop dat maxime ::ok:: door gaat en fleur en ryan,,, lidia moet afvallen das echt een dom mens!! ::niet-ok::

Offline linda thomas

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #51 Gepost op: 8-05-2006, 14:46:03 »
jakobien jammer dat je er uit ben jij was mijn favoriet samen met fleur.
maar nu je er uit bent ben ik voor karin en Fleur.
het was wel moeilijk om te kiezen wie er door is naar de samensmelting.
maar wel zielig bijna iedereen kwam van kamp zuid maar dat hadden ze dan blijkbaar verdiend.
maar fleur zit er niet bij  >:(
ik hoop dat fleur het nog lukt en niet in slaap te vallen dus heel veen su10!!  :)
ik duim voor je hoor !! ik ben je ware fan  ::bravo::
de andere ook su10 hoor ik gun het jullie eigenlijk allemaal wel maar fleur ietsie meer. !!
kus kus en nog veeel plezier !!
linda thomas