Poll

Wie laat de steen vallen??

Fleur
4 (25%)
Veronique
5 (31.3%)
Maxime
2 (12.5%)
Lydia
4 (25%)
Ryan
1 (6.3%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 9-05-2006, 15:58:11

Auteur Topic: slaapproef  (gelezen 17150 keer)

Madine

  • Gast
Re: slaapproef
« Reactie #20 Gepost op: 3-05-2006, 21:21:57 »
De mangrove was in Maleisië, ze zitten nu op de Filippijnen... Vraag me af of daar een mangrove is  ::)

Ik gok dat ze in een grot worden gestopt.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: slaapproef
« Reactie #21 Gepost op: 3-05-2006, 22:03:53 »
Ik heb het net nog even nagekeken. Er wordt gezegd door Lotte:

"Eén van jullie kan nog heel ver geraken in de expeditie. Maar da's voor later, want eerst moeten jullie deze proef overleven. En dit is het gevecht tegen de slaap. Wie als eerste indommelt, die ligt onherroepelijk uit de expeditie. Jullie mogen niet praten én niet de hangmat verlaten. Dus ik wens jullie geen goede nachtrrust toe, maar wel hel veel succes!"

In het filmpje over volgende week wordt gezegd door EP:

"Wie als eerste in slaap valt, moet onmiddelijk naar huis. Maar degene die wakker blijven, gaan in het diepste geheim verder."

Kortom, één iemand van dit groepje komt nog heel ver en degene die de slaapproef verliest moet naar huis.
Geniet nooit met mate...

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: slaapproef
« Reactie #22 Gepost op: 3-05-2006, 22:20:04 »
Ik heb het net nog even nagekeken. Er wordt gezegd door Lotte:

"Eén van jullie kan nog heel ver geraken in de expeditie. Maar da's voor later, want eerst moeten jullie deze proef overleven. En dit is het gevecht tegen de slaap. Wie als eerste indommelt, die ligt onherroepelijk uit de expeditie. Jullie mogen niet praten én niet de hangmat verlaten. Dus ik wens jullie geen goede nachtrrust toe, maar wel hel veel succes!"

In het filmpje over volgende week wordt gezegd door EP:

"Wie als eerste in slaap valt, moet onmiddelijk naar huis. Maar degene die wakker blijven, gaan in het diepste geheim verder."

Kortom, één iemand van dit groepje komt nog heel ver en degene die de slaapproef verliest moet naar huis.
Idd Ik denk dat ze ook in eerste instantie met zijn 4en verder gaan, maar dan valt er elke keer iemand af, of wordt weggestemd.. de laatste die overblijft mag dan bij de groep van de samensmelting oid..  ::) :)
I'm a real big goblin..

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: slaapproef
« Reactie #23 Gepost op: 3-05-2006, 22:26:42 »
Ik denk juist dat de 4 overgebleven kandidaten voor de komende tijd wel veilig zijn omdat ze niet gekozen zijn door de andere kanpleden en ik denk dat ze bij 'de officiele' samensmelting wel elke keer een proef moeten doen en dat er iemand afvalt en ik denk dat na een tijdje de 4 geheime expeditieleden bij de echte samensmelting worden gevoegd en dat ze dan verder strijden...........

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: slaapproef
« Reactie #24 Gepost op: 3-05-2006, 23:10:50 »
Ik denk dat de vier die het langst wakker blijven, op een geheime locatie hun expeditie voort mogen zetten, zolang ze maar niet ontdekt worden (zoals met de mangrove). Ik hoop dat Lydia als eerste in slaap donderd, maar dat zal wel weer niet. Als het weer gaat zoals deze expeditie al de hele tijd verloopt, zal of Ryan of Maxime er uit liggen. Ik verwacht dat de winnaar van deze proef wel een grotere kans zal krijgen om ver te komen.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Maartje71

  • Gast
Re: slaapproef
« Reactie #25 Gepost op: 3-05-2006, 23:33:28 »
Nee Joh, uiteindelijk hebben Maxime en Ryan als laaste 2 een heuse titanenstrijd (dat zijn de 2 overblijvers van t slaapproefclubje) en dán mag de winnaar (Ryan  ::bravo:: ) door naar de samensmelting

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: slaapproef
« Reactie #26 Gepost op: 4-05-2006, 11:25:53 »
Wat zullen wij raar staan te kijken als Lydia die proef zou winnen  ::rofl::
Maxime! Mijn Robinson!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: slaapproef
« Reactie #27 Gepost op: 4-05-2006, 13:54:51 »
Slaap Lydiaatje slaap....wat ben je toch een schaap..... ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline twina

  • Forumlid
Re: slaapproef
« Reactie #28 Gepost op: 4-05-2006, 18:43:25 »
Ja, echt wel! Hahahaha

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: slaapproef
« Reactie #29 Gepost op: 4-05-2006, 18:49:05 »
Slaap Lydiaatje slaap....wat ben je toch een schaap..... ;D

Haha, ja dat hoop ik ook.
Ik hoop dat Maxime deze proef wint, maar ik verwacht dat Ryan als laatste van de 4 overblijft.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: slaapproef
« Reactie #30 Gepost op: 4-05-2006, 22:46:49 »
Haha, ja dat hoop ik ook.
Ik hoop dat Maxime deze proef wint, maar ik verwacht dat Ryan als laatste van de 4 overblijft.

Ik hoop het met je mee!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: slaapproef
« Reactie #31 Gepost op: 5-05-2006, 00:16:39 »
Slaap Lydiaatje slaap....wat ben je toch een schaap..... ;D

Goed gevonden Langkousonline !!! ::ok::
Och mensen toch als die Lydia maar eens zou slapen... Ze heeft het al heel de tijd verknoeid dus nu liefst ook, dan zijn wij lekker van haar af.

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: slaapproef
« Reactie #32 Gepost op: 5-05-2006, 21:57:44 »
Ik hoop dat dat een van deze 2 mensen winnen: Maxime of Ryan

Offline Mjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
Re: slaapproef
« Reactie #33 Gepost op: 5-05-2006, 22:43:11 »
toen ik hoorde dat de eerste die in slaap viel gelijk zou afvallen had ik gelijk zoiets van:
Lydia, die moet in slaap vallen!
maar ja, het zal wel weer fleur, maxime of ryan zijn die als eerste afvalt... :\'(
we'll leave the past the past, gonna find the future

Offline vanja-vanja

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rukavina, Vanja
Re: slaapproef
« Reactie #34 Gepost op: 6-05-2006, 16:09:46 »
ik ben 100% voor maxime!

en net als iedereen vind ik dat mevrouwje Lydia naar dromenland mag gaan als eerste (tering wat is ze irritant) zij is de enige die waanzin is, ik hoop dat Lotte haar een paar slaappillen aansmeert
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline molletje25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • is ego de mol?
Re: slaapproef
« Reactie #35 Gepost op: 6-05-2006, 17:00:24 »
ik ben voor maxime,, maar heeftie niet te veel biertjes gedronken?? ik hoop dat dat em niet fataal wordt,, !!
RIP ernst-paul

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: slaapproef
« Reactie #36 Gepost op: 6-05-2006, 17:11:24 »
ik ben voor maxime,, maar heeftie niet te veel biertjes gedronken?? ik hoop dat dat em niet fataal wordt,, !!
Ik ook nog een lichte voorkeur op Maxime maar met Ryan zou ik ook heel tevreden zijn....
Natuurlijk laten ze uitschijnen dat Maxime teveel gedronken zou hebben, misschien verwijst dat juist naar het feit dat hij wel gewonnen zou hebben...  ;D

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: slaapproef
« Reactie #37 Gepost op: 6-05-2006, 18:28:38 »
ik ben voor maxime,, maar heeftie niet te veel biertjes gedronken?? ik hoop dat dat em niet fataal wordt,, !!

Dat vrees ik ook! Bier en eten op een vrijwel uitgehongerd en dood moe lichaam...en dan liggen ZONDER dat je mag slapen?! Da's tocn niet om te doen...!

Offline fredflinstoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: slaapproef
« Reactie #38 Gepost op: 6-05-2006, 19:54:44 »
Ik hoop dat deze slaap proef net zo leuk word als vorige keer want toen was frank zo zat als een aap(had net een fles champange op). Ik heb daar echt een half uur van in een deuk gelegen. ::rofl:: ::rofl::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: slaapproef
« Reactie #39 Gepost op: 6-05-2006, 19:58:41 »
Ik hoop dat Maxime niet als eerste afvalt want hij is namelijk nog de enige echte Titaan van diegene die met de slaapproef meedoen. En van mij mag Lydia wel als eerste gaan slapen want voor Lydia is het wel welletjes :P geweest voor deze expeditie......