Poll

Wie laat de steen vallen??

Fleur
4 (25%)
Veronique
5 (31.3%)
Maxime
2 (12.5%)
Lydia
4 (25%)
Ryan
1 (6.3%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 9-05-2006, 15:58:11

Auteur Topic: slaapproef  (gelezen 17151 keer)

Offline delete

  • Forumlid
slaapproef
« Gepost op: 2-05-2006, 10:37:35 »
die slaapproef die heb ik al 'ns gezien. Ik weet niet meer welk jaar (jaar van winnaar Derrick ?).
Heeft 1 van de titanen die de proef nu doet hem al 'ns gehad ?
Weet iemand de uitslag nog van die proef toen ?
En wie denken jullie dat die slaapproef gaat winnen ? En wie valt het eerst in slaap en ligt dus uit de exp. ?
Wel slim om ze eerst lekker te laten eten en drinken. Dan lig je zo te pitten  ::rofl::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
slaapproef
« Reactie #1 Gepost op: 2-05-2006, 10:45:31 »
De slaapproef werd gehouden in het seizoen 2004. Shandinella liet toen als eerste de steen vallen en werd naar het afvallers eiland gestuurd. Toen Mitchell en Mohamed als laatste twee overbleven moesten ze ook hun ogen sluiten. Mohamed won uiteindelijk.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline delete

  • Forumlid
slaapproef
« Reactie #2 Gepost op: 2-05-2006, 10:46:49 »
De slaapproef werd gehouden in het seizoen 2004. Shandinella liet toen als eerste de steen vallen en werd naar het afvallers eiland gestuurd. Toen Mitchell en Mohamed als laatste twee overbleven moesten ze ook hun ogen sluiten. Mohamed won uiteindelijk.

ok tnx  ::ok::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
slaapproef
« Reactie #3 Gepost op: 2-05-2006, 10:48:28 »
Word wel heel spannend deze proef....als Maxime maar niet als eerste in slaap valt want Maxime moet gewoon in de expeditie blijven anders valt er weer een Titaan af!!

Maartje71

  • Gast
slaapproef
« Reactie #4 Gepost op: 2-05-2006, 11:06:09 »
Ryan wint. Sportman. Geen bierdrinker. En...wil om te winnen!  ::zweep::

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
slaapproef
« Reactie #5 Gepost op: 2-05-2006, 14:38:23 »
Volgens mij kan er nog best een verrassende winnaar uit komen..
Fleur valt als eerste af & Veronique wint de proef.. Zal vast geen hout van kloppen  ;D
Maxime! Mijn Robinson!

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
slaapproef
« Reactie #6 Gepost op: 2-05-2006, 14:41:53 »
ik hoop dat Fleur wint

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
slaapproef
« Reactie #7 Gepost op: 2-05-2006, 15:06:37 »
Het zal mij niet veel verbazen als de winnaar van deze proef nog naar het echte samensmeltings eiland mag. Aangezien er nog 1 plekje vrij is op dat bord.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
slaapproef
« Reactie #8 Gepost op: 2-05-2006, 15:11:13 »
Nou ze zeiden dat de 4 winnaars in het diepste geheim door zouden gaan met de expeditie. Ik dacht eigenlijk meteen aan de mangrove.

Ik ga er niet raar van te kijken als Ryan of Maxime eruit vliegt .. net zoals Chandinella vorige x onverwacht de steen liet vallen  ::ohno::

Offline molletje25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • is ego de mol?
slaapproef
« Reactie #9 Gepost op: 2-05-2006, 16:13:31 »
jah, in het diepste geheim,, zouden ze dan ook nog in de finale kunnen komen???? jah dat moet wel, ik heb het beeld meerdere malen stilgezet op het moment dan iemand de steen liet vallen, en het was duidelijk een vrouwenhand, lydia of misschien veronique !??
RIP ernst-paul

Madine

  • Gast
slaapproef
« Reactie #10 Gepost op: 2-05-2006, 17:22:53 »
Maxime heeft een geweldige concentratie denk ik, die zal vast niet als eerste afvallen. Maar goed ook, want van de 'afvallers' vind ik dat hij het meeste recht heeft om nog verder te gaan in de expeditie. Ik hoop maar dat Lydia eruit gaat.. die gaat toch alleen maar lopen mauwen als ze in een mangrove of grot gestopt wordt.

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
slaapproef
« Reactie #11 Gepost op: 2-05-2006, 17:28:28 »
Staat het filmpje al online voor volgende week? Dan wil ik namelijk ook wel eens even kijken! Toen ik snel keek leek het ook een klein handje dus ik dacht ook meteen aan een vrouw.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
slaapproef
« Reactie #12 Gepost op: 2-05-2006, 17:29:55 »
ik hoop dat Fleur wint

Dat hoop ik ook en anders mag het Maxime of Ryan zijn. Ik hoop niet dat het Veronique of Lydia word. ::ohno::

Offline Vieffan

  • Forumlid
slaapproef
« Reactie #13 Gepost op: 2-05-2006, 17:30:48 »
ja dat d8 ik ook te zien :P

maar ik denk dat fleur of veronque als eerste afvalt   en dat hoop ik ook :P  ik hoop dat maxim wint ;D

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
slaapproef
« Reactie #14 Gepost op: 2-05-2006, 17:34:57 »
Staat het filmpje al online voor volgende week? Dan wil ik namelijk ook wel eens even kijken! Toen ik snel keek leek het ook een klein handje dus ik dacht ook meteen aan een vrouw.

 ::jaja:: Danou dat zag ik ook ik dacht dat het Veronique haar handen waren maar, goed we zullen zien. :)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
slaapproef
« Reactie #15 Gepost op: 2-05-2006, 23:53:49 »
Ik hoop dat Veronique wint!
🜃

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
slaapproef
« Reactie #16 Gepost op: 3-05-2006, 01:52:33 »
Nou ze zeiden dat de 4 winnaars in het diepste geheim door zouden gaan met de expeditie. Ik dacht eigenlijk meteen aan de mangrove.

De mangrove was in Maleisië, ze zitten nu op de Filippijnen... Vraag me af of daar een mangrove is  ::)

Verder vraag ik me bij de slaapproef af of ze doorgaan tot er echt een winnaar is. Lotte zei volgens mij alleen dat de verliezer sowieso meteen afvalt. Voor de anderen is er dus nog een kans. Maar of dat betekent dat ze alle vier in het geheim verder gaan? Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat er nog meer proeven komen, net zolang tot er 1 overblijft, die dan in alleen in het geheim verder gaat.
« Laatst bewerkt op: 3-05-2006, 01:54:20 door Iris_77 »

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
slaapproef
« Reactie #17 Gepost op: 3-05-2006, 07:34:54 »
De mangrove was in Maleisië, ze zitten nu op de Filippijnen... Vraag me af of daar een mangrove is  ::)

Verder vraag ik me bij de slaapproef af of ze doorgaan tot er echt een winnaar is. Lotte zei volgens mij alleen dat de verliezer sowieso meteen afvalt. Voor de anderen is er dus nog een kans. Maar of dat betekent dat ze alle vier in het geheim verder gaan? Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat er nog meer proeven komen, net zolang tot er 1 overblijft, die dan in alleen in het geheim verder gaat.


Nee is wel gezegd; de verliezer valt af en de overige 4 gaan in het geheim verder.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
slaapproef
« Reactie #18 Gepost op: 3-05-2006, 08:51:46 »
::jaja:: Danou dat zag ik ook ik dacht dat het Veronique haar handen waren maar, goed we zullen zien. :)
Het blijft ER natuurlijk he, dus het zou me niet verbazen dat de hand die we zagen niet de eerste was die de steen liet vallen
Keep calm and eat chocolates!

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
slaapproef
« Reactie #19 Gepost op: 3-05-2006, 09:20:41 »
Ja daar dacht ik ook meteen al aan. ER blijft een verassing.
Maxime! Mijn Robinson!