Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 23844 keer)

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 8-05-2006, 21:53:33 »
Wel jammer dat Melvin eruit ligt maar ik ben nog steeds voor Karin

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #21 Gepost op: 8-05-2006, 21:58:02 »
Minder fijne aflevering...

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #22 Gepost op: 8-05-2006, 22:02:37 »
ik vond hem leuker dan de vorige

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #23 Gepost op: 8-05-2006, 22:07:14 »
Ik vraag me toch ernstig af wat het woord expeditie voor sommigen voor betekenis heeft...kreeg bijna medelijden met Ryan tussen de Club Med dames ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline ingrid39

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #24 Gepost op: 8-05-2006, 22:10:37 »
Jammer dat Maxime eruit ligt maar ja als je in slaap valt.........?
Ik begrijp de ergernis van Ryan, mij irriteren die twee meiden Fleur en Lydia ook. Doe dan niet mee, denk ik dan ! Ik denk dat Ryan als enige het andere kamp wel haalt, zou ik ook wel fair vinden.
Melvin had voet bij stuk moeten houden bij het kiezen, dan was er van elk kamp 4 personen geweest, had je dat gezeur ook niet nu.
Luek dat Pieter geschreven heeft hier, uit z'n verhaal begrijp ik dat het minder Titanenstrijd is dan vantevoren werd gezegd, maar gaande de afleveringen heb je dat ook al door, ik vind het minder spannend dan ooit helaas.
Leuk trouwens een kip slachten, zelfs ik kan raden dat je zoiets snel moet doen!

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #25 Gepost op: 8-05-2006, 22:30:20 »
Dit was echt een aflevering die me anders liet denken over bepaalde mensen.

Fleur vond ik eerst de leukste .. maar nu komt ze gewoon niet meer sympatiek over

Melvin had ik nooit zoveel mee .. maar nu toch wel jammer dat hij weg is

De club van 4 had ik ook nooit problemen mee .. maar ze worden nu wat arrogant vind ik
Vooral de reacties van Frank vond ik nogal raar eigenlijk

Mick en Lydia vond ik al niet zoveel eigenlijk .. en dat vind ik nog steeds

Ryan was nooit mijn favoriet .. maar hij mag van mij wel heel ver komen nu .. hij is totaal veranderd

Veronique uit zichzelf niet in zoveel woorden .. maar mijn favoriet laat toch stukje bij beetje zien dat ze wel wat waard is

Karin blijft gewoon een leuke eerlijke vrouw .. ze verdient het!

Mijn eerdere top 5 was:
1: Fleur
2: Veronique
3: Jennifer
4: Frank
5: Maxime

Na deze aflevering is hij zo:
1: Veronique
2: Karin
3: Ryan
4: Pieter (hij blijft wel eerlijk over zijn tactiek)
5: Jennifer

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #26 Gepost op: 8-05-2006, 22:41:35 »
Twee Titanen uit het spel  ::niet-ok::

Reactie van Pieter tegenover Karin viel me ook op. Tijdens het stemmen zegt hij toch duidelijk dat hij voor melvin stemt, omdat hij in hem een concurrent ziet. Als Karin dan zegt dat zij denkt dat zij daarom op melvin hebben gestemd, is piter degene die het ahrdst roept dat ze geen conclusies moet trekken! Zeg het dan eerlijk!!!

Had ook medelijden met Ryan. hoop echt voor hem dat hij ver zal komen!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #27 Gepost op: 8-05-2006, 23:16:16 »
Haha Ryan is van niets keihard naar nummer 1 of 2 in mijn top 5 geschoten.  ::rofl:: Ik had zo'n medelijden met 'm. Oh oh, wat hadden die meiden dan gedacht toen ze hoorden dat ze nog een kans zouden krijgen, dat ze op een heerlijk Bounty-eiland, de rest van de expeditie fluitend konden volbrengen. Vergeleken bij de Mangrove leek me dit nog een paradijsje hoor. Ik vind dit steeds minder weghebben van de strijd der Titanen. Sommigen mogen die titel van mij best hebben, maar er zitten er toch tussen, die volgens mij compleet het tegenovergestelde vertegenwoordigen  ::rofl::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #28 Gepost op: 8-05-2006, 23:32:27 »
Haha Ryan is van niets keihard naar nummer 1 of 2 in mijn top 5 geschoten.  ::rofl:: Ik had zo'n medelijden met 'm. Oh oh, wat hadden die meiden dan gedacht toen ze hoorden dat ze nog een kans zouden krijgen, dat ze op een heerlijk Bounty-eiland, de rest van de expeditie fluitend konden volbrengen. Vergeleken bij de Mangrove leek me dit nog een paradijsje hoor. Ik vind dit steeds minder weghebben van de strijd der Titanen. Sommigen mogen die titel van mij best hebben, maar er zitten er toch tussen, die volgens mij compleet het tegenovergestelde vertegenwoordigen  ::rofl::
Dat is zeker waar ::jaja::

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #29 Gepost op: 9-05-2006, 00:16:34 »
Nou, Melvin "ik weet meer van de natuur dan al die anderen" stond even flink te schutteren met de haan. Kan me zo voorstellen dat de creolen in het oerwoud er een stuk minder moeite mee hadden gehad. Als hij dan dagelijks van die tochten maakt met ze, was hij zeker even voor deze praktijkles gaan wieberen of zo. Voor mij had het sowieso niet gehoeven aangezien ik veel respect heb voor alles wat groeit en bloeit maar oke, kan het wel begrijpen. Maar dan moet je dus wel iemand als Riesjaaar hebben. Ja hoor, voor het eerst weer 's wat actie gezien van de 2001 bink. Was goed bezig in de groep met sfeermaken (vooral met Indianenzang in de zee) en je zag ook bij die belachelijke ruzie na de stemming dat hij zich er expres buitenhield. Niet omdat 'ie bang is voor z'n eigen hachje maar gewoon omdat je kostbare energie verspilt met dit soort zinloze discussies. Iedereen doet zijn eigen expeditie. Voor mij hoeven al die complotten ook niet maar doe je weinig aan.

Fleur viel me wel wat tegen als ik eerlijk ben, net als minister president Frank. Had toch wat meer pit verwacht maar ja, krijg je ervan als je met Lydia optrekt. Hopelijk gaat daar ook niet gestemd worden of zoiets want dan kon Ryan het nog wel 's moeilijk gaan krijgen. Het is sowieso dat het stemmen onderdeel is van het programma anders zou ik in Ryan's plaats allang ervandoor zijn gegaan. Nu kan dat niet want anders stemmen de vrouwen tegen hem. O ja, over Mick: goed gedaan hoor (alleen de proef dan!). Ik ben niet bepaald een fan van je maar eerlijk is eerlijk: deze proef is punt voor jou.

Pieter, bedankt voor je post. Goed te lezen van je!

Op naar volgende week.

Offline RobinsVader

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #30 Gepost op: 9-05-2006, 09:02:09 »
Hey Pieter, cool dat je reageert.

Ik vind dit als kijker ook een van de mindere robinsons, er gebeurt te weinig, conflicten vindt ik niet zo boeiend.
Wel de irritatie factoren Jennifer en Lydia, ik hoopte stiekem dat iemand zou voorstellen Jennifer op te eten nadat het niet helemaal lukte met dat haantje ;)

(Jennifer is het grootste haantje van allemaal)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 6
« Reactie #31 Gepost op: 9-05-2006, 09:27:20 »
Hm, ik hoop niet dat de expeditie zo voorspelbaar gaat worden als het er nu uitziet...

Hopelijk komt er een wending die het komplot van de vier van voormalig kamp Zuid in de war schopt. Misschien blijft Mick proeven winnen en moeten ze op een gegeven moment wel hun eigen mensen weg stemmen.  :)
In het reservekamp viel Ryan positief op, maar dat wil niet zeggen dat Fleur volkomen ongelijk heeft. Een dag duurt lang en je hoeft natuurlijk helemaal niet alles direct in de ochtend te doen. Ryan werk 's ochtends heel hard en zegt dan tegen Fleur en Lydia dat ze alleen maar hebben liggen uitslapen. Maar als Fleur dan zegt dat ze ook wel de kans moet krijgen om wat te doen, dan heeft ze misschien best wel een punt.
Kortom: ondanks het vermeende niks-doen, blijven Fleur en Veronique hoog op mijn lijstje van favorieten, hoewel Ryan ook is gestegen.  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #32 Gepost op: 9-05-2006, 10:21:21 »
Jammer van Maxime. Lydia laat weer eens zien dat het een zeikdoos is, en ze neemt deze keer Fleur mee. Beide zitten lekker zielig te doen op hun eilandje. Ze hebben zeker niet gekeken in 2003 en 2004. Waar de afvallers toen zaten zag er erger uit dan waar ze nu zitten. Gual was eenzaamheid troef met ontzettend weinig te doen, en de mangrove was nog deprimerender.
Pieter speelt het spel hard, kennelijk heeft hij iets met diervergelijkingen. Eerst was Jacobien een labrador, en nu is Karin weer een slak.... benieuwd naar zijn andere vergelijkingen.
Mick heeft de mazzel gehad dat hij immuniteit had, anders lag hij er uit. Ik kan niet anders zeggen dat dat terecht zou zijn. Hij is goed bezig met iedereen uit te spelen, en zelf buiten schot blijven. Lukt hem niet altijd, want hij doet het nogal opzichtig.
Ryan laat zien dat hij terecht in deze Titanestrijd zit. Hopelijk komt hij nog ver, van de vier afvallers is hij degen die het het meest verdiend.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #33 Gepost op: 9-05-2006, 14:48:58 »
Ik heb na deze aflevering totaal geen favorite.

Frank,Pieter,Richard en jennifer zijn gewoon schijnheilig.Ze hebben een complotje gesmeed en geven dat niet toe.Het was wel Melvin zijn eigen schuld, hij had nooit moeten instemmen dat jennifer kwam in plaats van iemand van kamp noord.Hij was te goedgelovig en vooral Frank heeft dat afgestraft.

Mick was heel rustug deze afleverin en viel dus buiten het winnen van het proef niet op.

Van de andere eiland valt er niets te zeggen .De meiden die niets doen en Ryan die alles doen.Waarbij ze beiden klagen over elkaar, het aloude verhaal.Als je niets wil doen moet je niet zeiken als iemand wel iets doen omgekeerd geldt dat ook.Wil jij wel hard werken, van 's ochtends tot 's avonds dan moet je de andere niet dwingen om het zelfde te doen.


Trouwens ik heb gevoel dat melvin niet volledig uit de picture is, misschien moet hij een duel aangaan met iemand van het andere kamp(fleur,..).de winnaar blijft op een derde eiland, de verliezer gaat naar huis.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #34 Gepost op: 9-05-2006, 15:20:39 »
Pieter bedankt voor deze eerlijke en duidelijke uitleg ::bravo::

Vond de aflevering van gisteren geweldig, alleen jammer dat maxime en melvin eruit liggen dankzij,.. tja eigenlijk door melvin zelf ::schaam::
Is iets te laat begonnen met het spel te spelen, had meteen bij de samensmelting het spel harder moeten spelen("tuurlijk mogen jullie jennifer kiezen maar EERST BEN IK AAN DE BEURT!") Kamp zuid heeft het vanaf het begin door gehad wat Pieter met zijn reactie duidelijk maakte, dit is een andere expeditie dan andere jaren. Melvin en ook karin hebben zich in de luren laten leggen(bijv. Jennifer zei dat er zelfs discussie was geweest om Ryan naar het eiland te halen,leuk 5tegen2)en zichzelf buitenspel gezet. En dan kun je het anderen het niet kwalijk nemen dat zij van deze fout gebruik maken, het enige wat ik jammer vind is dat (mits er natuurlijk weer een wending komt) eigenlijk al vast staat welke vier van deze zes er uit eindelijk overblijven.

PS:mijn droomfinale zou zijn:

1 Frank     Alltime favorit
2 Richard   Een oermens
3 Pieter    Fysiek sterk en eerlijk
4 Ryan      Fysiek sterk en sluwer dan vorige keer
5 Mick      Kunt zeggen wat je wilt vanaf het begin met de expeditie bezig

Deze vijf mensen in een geweldige finale die twee afleveringen duurt en waarin de survival kennis, fysieke gestelheid en mentale weerbaarheid(concentratie, geheugen, dit soort proeven is nog niet echt aan bod gekomen) van resterende kandidaten word getest en er op het einde iemand overblijft die werkelijk

             ::bravo::DE TITAAN DER TITANEN IS ::bravo::



Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #35 Gepost op: 9-05-2006, 15:25:35 »
Hallo allemaal   ::zwaai::

Snap het berichtje van qointro niet zo goed, want de uitzendingen in Ndl zijn op maandagavond en in België zijn ze pas op donderdagavond met herhalingen op zondagavond, dat is dus wel meer dan 1 dag verschil, maar goed.

Ik heb alfevering 6 dus nog niet gezien en als ik de commentaren hier lees, dan hou ik mijn hart al vast hoe ze het deze keer weer allemaal gemonteerd hebben!!!! "Arme Ryan in Club Med" ,  ::rofl::  ik herinner me alleen nog dat we regenbuien gehad hebben in die aflevering en dat ik het stervenskoud had en dat het uren duurde vooraleer ik weer opgewarmd was en dat ik uren als een rolletje in de biechthut zitten kletsen heb om droog te blijven en omdat er toch niks te doen was wat niet kon wachten. Enfin, ik moet hier nog minstens 3 avonden wachten vooraleer ik het zelf allemaal kan bekijken, dus wie weet heb ik dan wat zinnigers te vertellen  ::bravo::

greets,

Véronique


Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #36 Gepost op: 9-05-2006, 15:38:04 »
Hallo allemaal   ::zwaai::

Snap het berichtje van qointro niet zo goed, want de uitzendingen in Ndl zijn op maandagavond en in België zijn ze pas op donderdagavond met herhalingen op zondagavond, dat is dus wel meer dan 1 dag verschil, maar goed.

Ik heb alfevering 6 dus nog niet gezien en als ik de commentaren hier lees, dan hou ik mijn hart al vast hoe ze het deze keer weer allemaal gemonteerd hebben!!!! "Arme Ryan in Club Med" ,  ::rofl::  ik herinner me alleen nog dat we regenbuien gehad hebben in die aflevering en dat ik het stervenskoud had en dat het uren duurde vooraleer ik weer opgewarmd was en dat ik uren als een rolletje in de biechthut zitten kletsen heb om droog te blijven en omdat er toch niks te doen was wat niet kon wachten. Enfin, ik moet hier nog minstens 3 avonden wachten vooraleer ik het zelf allemaal kan bekijken, dus wie weet heb ik dan wat zinnigers te vertellen  ::bravo::

greets,

Véronique


Ach lieve meid valt reuze mee...  ::zwaai::

Zou leuk zijn om uw reactie op de aflevering te lezen helpt altijd om meer inzicht in dit programma te krijgen ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #37 Gepost op: 9-05-2006, 15:44:02 »
De reactie van Pieter lees ik nu pas! Gaaf dat je wel is post, Pieter! ::ok::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #38 Gepost op: 9-05-2006, 16:13:26 »
Enfin, ik moet hier nog minstens 3 avonden wachten vooraleer ik het zelf allemaal kan bekijken, dus wie weet heb ik dan wat zinnigers te vertellen  ::bravo::

greets,

Véronique

Leuk dat ook jij de weg naar het forum hier hebt weten te vinden Véronique.

Ik hoop dan ook zeker dat jij, net als Pieter, je mening op de uitzendingen wil blijven geven. Zo krijgen we toch ook een beetje een idee hoe het gegaan is buiten het knip- en plakwerk van de montage om.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #39 Gepost op: 9-05-2006, 16:41:03 »
Ik zal er zeker op proberen terugkomen !  Ben nu zelf al benieuwd !!
Het is elke keer voor ons ook spannend welke beelden er gebruikt zijn of soms ook verrassend wat je anderen ineens hoort zeggen of soms ronduit lachwekkend als de 'voice-over' weer eens onzin uitkraamt  ::rofl::