Auteur Topic: Wat vind jij van ER 'Strijd der Titanen'?  (gelezen 3271 keer)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Wat vind jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Gepost op: 10-05-2006, 16:50:51 »
Ik vraag me af wat jullie van ER en de Strijd der Titanen vinden?? Ik vind het eigenlijk best tegenvallen. Ik vind het niet echt spectaculair en de beelden die ze laten zien zijn ook niet zo boeiend af en toe...
Ook vind ik dat ze de proeven enzo niet geweldig hebben laten zien op de TV en het lijkt ook wel of er minder aandacht aan wordt besteed en de proeven opzich lijken daardoor veel minder spectaculair. En wat mij ook tegen valt is de wijze waarop mensen naar de samensmelting gaan en hoe mensen eruit gaan....
Wat ik wel leuk vind is dat je alle kandidaten al kent en dat je een aantal leuke kandidaten weer terug ziet op TV zoals voor mij Ilona en Maxime!

En wat vinden jullie van deze reeks van ER??

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: Wat vind jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #1 Gepost op: 10-05-2006, 17:30:17 »
Tja ik kan het ook weer niet te lang missen haha. Dus dit tussen door is oke. Maar echt geweldig nee dat niet. Ik had meer actie verwacht en dat alles veel zwaarder zou zijn. Maar dat is niet echt het geval. Wel kijk ik elke keer weer omdat het te verslavend is gewoon. Echt heel erg. Het liefst mogen ze dit elke week van het jaar wel uitzenden.

Ik wordt alleen echt helemaal gestoord van Lydia maar daar luister ik al niet meer na.
 ::rofl:: ::rofl::
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wat vind jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #2 Gepost op: 10-05-2006, 17:41:42 »
Ik vind de manier waarop is bepaald wie de samensmelting hebben gehaald nogal stom, zoals St3f@ni3 ook al schreef. In wezen hebben Frank en Melvin met z'n tweeën helemaal mogen bepalen wie door mochten. Ik vind het echt stom dat twee personen zoveel macht kregen, terwijl ze dat niet eens met een proef gewonnen hebben. Daarnaast vind ik het nogal jammer dat de kandidaten voor wie ik was er allemaal achter elkaar uit vliegen...  :( Ik weet nu niet goed meer voor wie ik moet zijn.
Aan het begin vond ik het nog heel leuk en grappig om te zien hoe al die kandidaten uit verschillende reeksen op elkaar reageerden, maar nu is dat allemaal wel zo'n beetje bekend en ziet het er een beetje naar uit dat het voorspelbaar gaat worden. Maar dat kan natuurlijk zomaar veranderen (ik hoop het!).  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wat vind jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #3 Gepost op: 10-05-2006, 18:18:11 »
Ik vind de manier waarop is bepaald wie de samensmelting hebben gehaald nogal stom, zoals St3f@ni3 ook al schreef. In wezen hebben Frank en Melvin met z'n tweeën helemaal mogen bepalen wie door mochten. Ik vind het echt stom dat twee personen zoveel macht kregen, terwijl ze dat niet eens met een proef gewonnen hebben. Daarnaast vind ik het nogal jammer dat de kandidaten voor wie ik was er allemaal achter elkaar uit vliegen...  :( Ik weet nu niet goed meer voor wie ik moet zijn.
Aan het begin vond ik het nog heel leuk en grappig om te zien hoe al die kandidaten uit verschillende reeksen op elkaar reageerden, maar nu is dat allemaal wel zo'n beetje bekend en ziet het er een beetje naar uit dat het voorspelbaar gaat worden. Maar dat kan natuurlijk zomaar veranderen (ik hoop het!).  :)
100 % mee eens, op het begin had ik veel favorieten maar die zijn er nu allemaal uit. Erg jammer. En ik had ook leukere proeven verwacht.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Wat vind jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #4 Gepost op: 13-05-2006, 16:40:12 »
Ik had liever gehad dat de kandidaten niet meer zelf de eilandraad mochten bepalen maar dat ze afvielen door het spel.
Ik vond het heel erg dat Maxime wegviel door de slaapproef maar zo had het op elk kamp moeten gaan tot er uiteindelijk nog maar 8 per kamp overbleven. Dan de samensmelting en dan weer spannende duels of survival proeven of weetproeven tot er uiteindelijk 2 finalisten overbleven.


Met hen gebeurt er het volgende :

Die komen dan voor een jury (de overige 14 kandidaten) die hun elk een bepaalde taak of vragenronde opleggen.
Per proef van elke kandidaat kunnen er bv 5 punten voor de winnaar en 3 voor de verliezer toegekend worden. Alle 14 proeven worden opgeteld en zo komen we aan de uiteindelijke winnaar en survival man.

of

De proeven worden opgelegd door Ernst Paul en de produktie. 2 proeven waarbij ze assistentie mogen vragen van één van de 14 afgevallen mensen (ze weten niet wat voor een soort proef het kan worden, ze moeten ook vertrouwen hebben in de persoon die ze kiezen) en 2 proeven die ze individueel tegen hun tegenstander moeten oplossen.
De robinsonner is uiteindelijk diegene die de 4 proeven het beste heeft gepresteerd.

Offline jeroen23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vind jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #5 Gepost op: 14-05-2006, 02:28:21 »
ik had liever gezien dat ER bij NET5 was gebleven... ik weet zeker dat het dan veel spannender geweest was enzo... bij talpa mis ik gewoon de bezieling, net zoals met "de wedstrijden"... tis allemaal zo kill

studio sport is nog steeds een fantasties programma, en sinds talpa de rechten voor het voetbal heeft, volg ik 't bijna niet meer... wel leuk om al die andere sporten ook eens te zien ::trots::

ik denk dat hetzelfde gaat gelden voor ER... als 't zo blijft, dan kijk ik de één-na-laatste afl. wel, en lees de uitslag wel in de Metro :-\\

Offline laura!!!

  • Forumlid
Re: Wat vind jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #6 Gepost op: 6-06-2006, 19:27:17 »
ik vind expeditie robinson de strijd der titanen heel leuk,,,,, ::tandpastasmiley::,,,,,ik hoop ook dat er nog veel keer expeditierobinson komt ::tandpastasmiley::

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vind jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #7 Gepost op: 6-06-2006, 21:44:22 »
Ik vind achteraf de normale ER's leuker dan de strijd der Titanen. De belangrijkste reden hiervoor is dat de eerder ontstane vriendschappen tussen kandidaten het voor mij minder spannend maakten. Ik had juist verwacht dat het hierdoor spannender zou worden.