Auteur Topic: Mick, Karin en Frank een complot??  (gelezen 5463 keer)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Mick, Karin en Frank een complot??
« Gepost op: 15-05-2006, 21:55:28 »
Ik denk en hoop dat Mick, Karin en Frank misschien wel een complot gaan smeden tegen Richard en Jennifer en dat ze hun 2en er als eerste uit proberen te spelen en in het voorstukje van volgende week zie je ook dat Richard en Jennifer zich tegen hun 3en gaan keren. Ik ben benieuwd welke wending in de expeditie deze keer weer gaat komen....

Wat denken jullie van een complot tegen Jennifer en Richard en denken jullie dat het complot er gaat komen.........???

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mick, Karin en Frank een complot??
« Reactie #1 Gepost op: 15-05-2006, 22:19:05 »
Ik denk niet dat het echt een 'complot' wordt. Ze zullen niet met elkaar afspreken op wie ze gaan stemmen.
Ik denk dat Frank zich neutraal gaat opstellen en zo de finale wel haalt.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mick, Karin en Frank een complot??
« Reactie #2 Gepost op: 15-05-2006, 22:22:47 »
Ik zie Mick er wel voor aan om zoiets te proberen, ook al zegt hij er niks van te moeten hebben. In het voorstukje zie je 'm ook naar Frank toetrekken.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mick, Karin en Frank een complot??
« Reactie #3 Gepost op: 15-05-2006, 22:23:08 »
Ik denk niet dat het echt een 'complot' wordt. Ze zullen niet met elkaar afspreken op wie ze gaan stemmen.
Ik denk dat Frank zich neutraal gaat opstellen en zo de finale wel haalt.

Ik denk dat Frank er voortijdig uit gaat.....
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Mick, Karin en Frank een complot??
« Reactie #4 Gepost op: 15-05-2006, 22:27:17 »
Nee ik denk niet dat er een complot is

Offline Heiko

  • Forumlid
Re: Mick, Karin en Frank een complot??
« Reactie #5 Gepost op: 16-05-2006, 02:00:56 »
Hoe dan ook, Frank heeft zichzelf een zeer goede positie gemanoeuvreerd: beide kampen zijn afhankelijk van zijn stem om zichzelf veilig te stellen, zo zit Frank dus in de luze positie dat hij kan bepalen wie eruit gaat en zelf min of meer safe is...

Offline jeroen23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mick, Karin en Frank een complot??
« Reactie #6 Gepost op: 16-05-2006, 03:18:36 »
ik denk niet dat er een complot is... mick heeft frank en pieter gewoon heel erg slim bespeeld... pieter gaf eerlijk toe dat hij niet op richard en jennifer zou stemmen, dus zouden frank en die andere 3 overblijven, dan was het exit frank geweest... frank koos dus wind voor zn eieren en nu liggen de kansen weer gelijk allemaal

meer hierover: http://expeditierobinson.realitynet.org/forum/topic,25056.0.html




nou, doei pieter, spreken is zilver, zwijgen is ...

trouwens, ben je echt eerlijk, dan smeed je ook geen complotten... ik denk als je heel eerlijk bent (vooral tegen jezelf) geef je ook wel toe dat deze stemafspraken ook wel in jouw voordeel werkte, je was bijna zeker van een plek bij de laatste 4, en zoals je zelf al zei, je doet mee om te winnen... en dat vind ik dus niet robinson waardig... robinson gaat niet om hoe je het beste het spelletje speelt, maar hoe je juist dat spel overleeft, complotten smeden is gebaseerd op angst, blablabla, goed, ik zit hier ook maar wat te wijsneusen... goed gedaan mick, helaas pieter, we hebben van je genoten, tabee

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Mick, Karin en Frank een complot??
« Reactie #7 Gepost op: 16-05-2006, 08:34:50 »
Ik verwacht dat er niet echt een complot zal komen, maar ik verwacht wel dat ze Richard of Jennifer weg zullen stemmen, want die twee blijven anders toch maar een blok vormen. Vervolgens blijven er eigenlijk vier eenlingen zonder noodzakelijke binding over.  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mick, Karin en Frank een complot??
« Reactie #8 Gepost op: 16-05-2006, 09:03:47 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Als Ernst Paul bepaalde opmerkingen over het programma gemaakt heeft in De Wereld draait door (waar half Nederland naar kijkt), dan zal het waarschijnlijk niet direct om een spoiler gaan.

Ernst Paul is niet gisteren begonnen met dit soort programma's. Die heeft het heus wel in de vingers om bepaalde dingen te suggereren die totaal anders uit blijken te pakken.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mick, Karin en Frank een complot??
« Reactie #9 Gepost op: 16-05-2006, 09:06:04 »
Als Ernst Paul bepaalde opmerkingen over het programma gemaakt heeft in De Wereld draait door (waar half Nederland naar kijkt), dan zal het waarschijnlijk niet direct om een spoiler gaan.

Ernst Paul is niet gisteren begonnen met dit soort programma's. Die heeft het heus wel in de vingers om bepaalde dingen te suggereren die totaal anders uit blijken te pakken.

Het was ook geen directe spoiler van EP. Het was meer dat hij een opmerking maakte die op zich nog weinig verhulde over deze serie, maar toen de presentator daar een vraag op stelde, zei hij dat hij dat niet kon zeggen omdat het dan al duidelijk was.
Afijn, als je het gezien had, had je waarschijnlijk op dat moment ook zoiets gehad van: Aaaaaaaah!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Mick, Karin en Frank een complot??
« Reactie #10 Gepost op: 16-05-2006, 22:39:48 »
Ik hoop het want ik wil graag Mick & Frank in de finale!!!

Offline kolibri

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mick, Karin en Frank een complot??
« Reactie #11 Gepost op: 17-05-2006, 07:14:31 »
denk niet dat er een complot is tussen hun maar frank stond bij pieter toen ie tegen mick zei dat ie niet op richard en jennifer zou stemmen als mick en karin er uit zijn dus frank heeft dit heel goed gedaan

tekst verkleind
« Laatst bewerkt op: 17-05-2006, 07:33:58 door Bakkertje »
kolibri

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mick, Karin en Frank een complot??
« Reactie #12 Gepost op: 17-05-2006, 14:15:44 »
Nee geen complot, Frank doet er niet aan mee.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mick, Karin en Frank een complot??
« Reactie #13 Gepost op: 17-05-2006, 17:27:41 »
Absoluut niet!

Het was al duidelijk dat Karin op Pieter ging stemmen,
hetzelfde geldt voor Mick,
maar dankzij Mick, wist Frank ook op wie hij moest stemmen wil hij erin blijven.

over complotten gestroken, nu veranderd er wel een hele boel!
Ik denk dat Jennefer en Richard niet meer zo veilig zitten.

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mick, Karin en Frank een complot??
« Reactie #14 Gepost op: 17-05-2006, 22:02:47 »
Ik denk niet dat Frank een complot tegen Richard en Jennifer gaat vormen.

De reden waarom ik dat denk, is misschien heel ver gezocht. Ik heb namelijk in het topic 'TOPP 5' nog eens naar de rangschikking van Pascale gekeken, Frank staat daar heel hoog.

Pascale is een hele goede vriendin van Jennifer en zij verdedigt haar door dik en dun. Ik kan me echt niet voorstellen dat Pascale iemand zo hoog zou houden die dit doet (eerst met Jennifer samen stemmen en vervolgens haar positie ondermijnen). Ik denk dat Frank vanaf nu gewoon weer gaat toewerken naar een finale met Richard en Jennifer.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mick, Karin en Frank een complot??
« Reactie #15 Gepost op: 24-05-2006, 22:40:00 »
Frank weet wel beter ;) Hij zou volgens mij een Richard er nooit uit stemmen!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mick, Karin en Frank een complot??
« Reactie #16 Gepost op: 28-05-2006, 13:33:47 »
Een complot was er niet,
anders had Frank Mick er niet uitgestemd.
Ben wel heel benieuwd hoe het nu verder gaat  ::jaja::
There's no show like a reality show ;)

Offline Ludwig

  • Forumlid
Re: Mick, Karin en Frank een complot??
« Reactie #17 Gepost op: 28-05-2006, 20:43:08 »
Een complot was er niet,
anders had Frank Mick er niet uitgestemd.
Ben wel heel benieuwd hoe het nu verder gaat  ::jaja::

idd, frank speelt het slim. Vorige week kant van mick gekozen zodat pieter eruit ging en deze week mick in zijn oog gepaald door op hem te stemmen. Nu denkt mick dat karin op hem stemde. Wel laf van hem om zo te reageren.
Frank is slim geweest.