Poll

Wie is de mol?

Ryan
Frank
Jennifer
Richard

Auteur Topic: Wie is de mol?  (gelezen 10695 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie is de mol?
« Reactie #20 Gepost op: 23-05-2006, 16:52:43 »
Lydia ::jaja::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wie is de mol?
« Reactie #21 Gepost op: 23-05-2006, 16:58:57 »
Lydia  ;D
First you go backwards, but then forwards again

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie is de mol?
« Reactie #22 Gepost op: 23-05-2006, 18:18:32 »
Dat Lydia toneel kan spelen heeft ze nu wel bewezen.  ;D

Volgende week zullen we zien hoe Lydia de kaarsenproef wint. Ryan slaat als eerste op de tafel, maar de kaars gaat weer branden... Als Lydia onder de tafel met haar tenen de gaskraan weer opendraait!  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wie is de mol?
« Reactie #23 Gepost op: 23-05-2006, 19:32:02 »
Dat Lydia toneel kan spelen heeft ze nu wel bewezen.  ;D

Volgende week zullen we zien hoe Lydia de kaarsenproef wint. Ryan slaat als eerste op de tafel, maar de kaars gaat weer branden... Als Lydia onder de tafel met haar tenen de gaskraan weer opendraait!  ;D
::rofl::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Wie is de mol?
« Reactie #24 Gepost op: 24-05-2006, 12:42:35 »
Dat Lydia toneel kan spelen heeft ze nu wel bewezen.  ;D

Volgende week zullen we zien hoe Lydia de kaarsenproef wint. Ryan slaat als eerste op de tafel, maar de kaars gaat weer branden... Als Lydia onder de tafel met haar tenen de gaskraan weer opendraait!  ;D


Och neeeeeen, dit is echt het grootste rampscenario in de geschiedenis van Expeditie Robinson... ::oink::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie is de mol?
« Reactie #25 Gepost op: 1-06-2006, 10:13:13 »
22 stemden op hun verdachte... Maar bijna iedereen zat ernaast! De mol is eruit!  ???
Verdachtenlijst tot aflevering 9:
1. Lydia  17 (77.3%)
2. Karin  2 (9.1%)
3. Ryan  1 (4.5%)
    Frank  1 (4.5%)
    Richard  1 (4.5%)
6. Jennifer  0 (0%)

Jullie kunnen weer stemmen, maar nu zijn er nog maar vier keuzemogelijkheden!  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie is de mol?
« Reactie #26 Gepost op: 1-06-2006, 10:17:22 »
Ryan is de mol omdat, hij vanaf het begin wist welke proeven er kwamen en hij wist dat hij naar het Verliesers Eiland ging en heeft er express voor gekozen om niet in de groep te gaan omdat hij wist dat hij van de vrouwen kon winnen en omdat, hij zo beter kon saborteren om de mensen later in de maling te nemen dat hij weer terug is in de Expeditie zit. Ryan is de mol van 2006. ;) ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie is de mol?
« Reactie #27 Gepost op: 1-06-2006, 13:54:11 »
De Mol is weg >:(

De Mol was al die tijd Frank!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie is de mol?
« Reactie #28 Gepost op: 1-06-2006, 14:24:40 »
Tja, ik twijfel nog, maar vooralsnog denk ik nu Richard...
Ik weet nog niet precies wat zijn mollenstreken zijn, daar moet ik nog even over nadenken, maar de laatste twee proeven waren in ieder geval fake:  ::vergroot::

- Bij Richard zat de emmer vastgeschroefd op het plateau. Hij kon er met zijn volle gewicht aan gaan hangen zonder dat de emmer omkiepte.
- Richard vond dat ranzige voedsel goed te eten. Logisch, want hij at geen echte ogen, wormen en een embryo-ei. Zijn ranzige hapjes waren eigenlijk... van marsepein!  ::jaja:: Op die manier was er voor hem natuurlijk geen kunst aan, terwijl de anderen echte smerige dingen voorgeschoteld kregen.  8)

- Richard sjouwt de hele tijd hout af en aan en hakt dat in stukken. Daardoor lijkt het alsof hij nog heel veel energie heeft. Dat klopt ook, want zodra hij het bos in loopt om hout te halen... wordt hem allemaal krachtvoer toegestopt!  :o
Midden op het eiland heeft hij een eigen voorraad met allerlei lekkernijen en die voorraad wordt continu door de productie aangevuld. Vandaar dat hij ook nog niks is afgevallen!  ::vergroot::  ;)
« Laatst bewerkt op: 1-06-2006, 14:29:07 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie is de mol?
« Reactie #29 Gepost op: 1-06-2006, 14:29:33 »
Tja, ik twijfel nog, maar vooralsnog denk ik nu Richard...
Ik weet nog niet precies wat zijn mollenstreken zijn, daar moet ik nog even over nadenken, maar de laatste twee proeven waren in ieder geval fake:  ::vergroot::

- Bij Richard zat de emmer vastgeschroefd op het plateau. Hij kon er met zijn volle gewicht aan gaan hangen zonder dat de emmer omkiepte.
- Richard vond dat ranzige voedsel goed te eten. Logisch, want hij at geen echte ogen, wormen en een embryo-ei. Zijn ranzige hapjes waren eigenlijk... van marsepein!  ::jaja:: Op die manier was er voor hem natuurlijk geen kunst aan, terwijl de anderen echte smerige dingen voorgeschoteld kregen.  8)

- Richard sjouwt de hele tijd hout af en aan en hakt dat in stukken. Daardoor lijkt het alsof hij nog heel veel energie heeft. Dat klopt ook, want zodra hij het bos in loopt om hout te halen... wordt hem allemaal krachtvoer toegestopt!  :o
Midden op het eiland heeft hij een eigen voorraad met allerlei lekkernijen en die voorraad wordt continu door de productie aangevuld. Vandaar dat hij ook nog niks is afgevallen!  ::vergroot::  ;)
Dat zou best wel eens kunnen ja ::vergroot::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie is de mol?
« Reactie #30 Gepost op: 1-06-2006, 14:36:08 »
Richard is trouwens ook nooit mijnwerker geweest... Hij is eigenlijk ICT-medewerker op een middelbare school, maar dat klonk niet 'stoer' en 'ruig' genoeg. Hij is ook nog lang geen 49 (eigenlijk is hij 36), maar door zijn zogenaamde hoge leeftijd krijgt hij meer respect van zijn kampgenoten en daardoor ook veel meer invloed.  ::vergroot::  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol?
« Reactie #31 Gepost op: 1-06-2006, 15:45:47 »
Ryan

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de mol?
« Reactie #32 Gepost op: 5-06-2006, 01:02:58 »
willemson  :P

met een ER avater je in het WIDM forum vertonen... tsk...  ;)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie is de mol?
« Reactie #33 Gepost op: 5-06-2006, 14:09:02 »
willemson  :P

met een ER avater je in het WIDM forum vertonen... tsk...  ;)
Ik heb totdat WidM was afgelopen met een 'Mijn mol is Frédérique' avatar gelopen hoorn!

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol?
« Reactie #34 Gepost op: 5-06-2006, 14:12:15 »
Jennifer ::jaja::

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol?
« Reactie #35 Gepost op: 5-06-2006, 20:36:54 »
Richard is trouwens ook nooit mijnwerker geweest... Hij is eigenlijk ICT-medewerker op een middelbare school, maar dat klonk niet 'stoer' en 'ruig' genoeg. Hij is ook nog lang geen 49 (eigenlijk is hij 36), maar door zijn zogenaamde hoge leeftijd krijgt hij meer respect van zijn kampgenoten en daardoor ook veel meer invloed.  ::vergroot::  ::jaja::

<LOL>
Briljant !!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol?
« Reactie #36 Gepost op: 6-06-2006, 10:40:44 »
het was jennifer ::rofl::